Felhasználó hozzászólásai
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2013.07.25 20:18
Szerinted a kezdő alkalmazott taxis miből fogja behordani a tervet ha nem kap priorítàst. Persze ahol foglalkoztatnak alkalmazottakat. De legalább ebben a rendszerben az autó kiadás halálra van itélve.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2013.07.25 19:29
Ne legyél túl optimista, valószínű a BKK nem fogja majd látni azt a programkódot ami a priorításos autókat kezeli amiket előnyben kell részesítenie.
Téma: Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!
Hozzáadva: 2013.07.02 23:11
Tetszenek az utasok jogai!
Legfőképpen a 11-es pont, a rendeletben nem köteleztek kutyaszállításra. Az reklámanyag szerint igen.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.07.01 15:08
Mi van ma a Plus-nál? Tesztelik a csendes címkiadást, hogy ennyire nincsen cím?
Téma: Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!
Hozzáadva: 2013.05.17 20:00
Nagyon egyszerűen, elviszed a fix-el majd a lehúzott összeg x százalékát befizeted a központba..
Sok szerencsét!
Téma: Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!
Hozzáadva: 2013.04.25 16:24
(6) A szolgálat diszpécseralkalmazása:
a) térinformatikai alapon rendszerbe szervezett,
b) az irányított taxi-gépkocsik adatkommunikációba kapcsolt eszközei minimum 5 másodperces frissítésű, 20
méternél pontosabb pozíció és irány meghatározására, továbbá kétirányú adatkommunikációra alkalmasak,
c) a beérkező rendelési cím és kiállási idő manuális, vagy adatkapcsolat módú rögzítésén túl, önműködő (személy
beavatkozásától mentes) módon választja ki a fuvarra alkalmas és a legjobb pozícióban - hely, irány, távolság, idő - lévő
szabad személytaxit azzal, hogy a rendszer a közlekedési szabályok és az aktuális forgalmi viszonyok
figyelembevételével a valós közúti útvonalakon történő (nem légvonalban számított) távolság számítására alkalmas,
d) képes a személytaxiban hangjelzés mellett olvasható módon a pontos rendelési címet és időpontot megjeleníteni,
vagy amennyiben a jármű navigációs berendezéssel ellátott és ezen eszközt a személytaxi-szolgáltatást végző személy
üzemelteti, képes az úti célt az eszközbe adatkapcsolati úton - emberi beavatkozás nélkül - továbbítani,
e) képes rögzíteni a telefonon, faxon, e-mailben, levélben, vagy on-line érkező megrendeléseket.
(7) A diszpécseralkalmazás (6) bekezdésben foglaltaknak való megfelelőségéről a közlekedésszervező tanúsítványt
állít ki.
Elég régóta foglalkozom fenti kérdéssel de megmonaná valaki mi jelent a (a) térinformatikai alapon rendszerbe szervezett,) milyen rendszerbe és mit? Egy diszpécserközpontot vagy a Taxikat? Ha a taxikat akkor mi alapján?
A következő pont (b) az irányított taxi-gépkocsik adatkommunikációba kapcsolt eszközei minimum 5 másodperces frissítésű, 20 méternél pontosabb pozíció és irány meghatározására, továbbá kétirányú adatkommunikációra alkalmasak,) jelenleg nicsen kereskedelmi forgalomban olyan eszköz amit a 20 méteres pontosságra garanciát vállal.
A c) pont az már régen megvan azzal nincsen gond. Ha jól értelmezem meg szűnik az URH- forgalmazás.
A d) pont érdekes megfogalmazás, akinek gyári navigációja van annak azzal kéne komunikálnia a rendszernek? Melyik navigációs szoftver képes jelenleg erre a funkcióra?
Az e) pont, most akkor hangfelismerő és karakterfelimerő szoftvereket is kapcsolni kell a rendszerhez?
A 7. pont a legérdekesebb, mindezt a BKK ellenörzi majd.
Akkor ki fogja megfinanszírozni ezeket a fejlesztéseket?
Esetleg a BKK már megrendelte és azt fogja értékeíteni a Fuvarszervezőknek?
Amit borítékolni lehet az az, hogy ezzel egyik fuvarszervező sem lesz kész szeptember 1.-re.
Egy több száz milliós fejlesztést (Társaságonként) megint a Taxisok fognak megfinanszírozni mindezt úgy, hogy utána a fele taxira nem lesz szükség Budapesten. Mert ha irányított fuvarszervezés lesz a budapesti taxis forgalom ellátására fele annyi taxi elég lesz mint amennyi jelenleg van.
Mindezt úgy hogy az elkészült termékhez semmi köze nem lesz, viszont utána jó sokat fog fizetni annak használatáért amit már egyszer kifizettettek vele.
Na akkor tessék elgondolkozni rajta vajon miért is került bele a rendeletbe.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.04.24 22:52
Szia Krisztián!
Na mostan miért, az egyetlen hang volt az éterben amit jó volt halgatni.
Sok sikert.
Téma: LE A MATRICÁKKAL
Hozzáadva: 2012.10.15 23:17
A taxi plusz nagyon okos etikásának a válasza a kérdésben. A matricákat nem lehet levenni viszont az esetleges bírságot természetesen a taxi plusz nem fogja kifizetni. Ezt kellett volna rögzíteni, mi ez ha nem törvénysértésre kényszerítés.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2012.09.25 21:48
Na te aztán nagyon tisztában lehetsz a dolgokkal!
Senkinek nem kötelező a fenti megoldást választania, viszont sokkal biztonságosabb mint a saját autó a mai gazdasági helyzetben.
Képzeld én is inkább bérlek mint lizingelek, így akkor teszem fel a kezem amikor akarom, hogy elég volt. Pedig van saját nullás cégem és bármikor vehetnék magamnak.
Azért a számokkal lehetnek problémáid van Budapesten 10.000 taxi szrinted? És mind bérelt? Igazi idióta vagy?
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2012.09.04 17:49
2012. szeptember 04.
Lap tartalma
Tarlós István főpolgármester a szeptemberi közgyűlésen nem terjeszti be a fővárosi taxi rendelettervezetet. Levélben tájékoztatta az Országos Taxi Szövetséget, hogy az egyeztetések folyatatódnak, a főpolgármester mindenki számára megnyugtatóan szeretné rendezni ezt az ügyet.
Szűcs Somlyó Mária
kommunikációs igazgató
http://budapest.hu/Lapok/A-szeptemberi-k%c3%b6zgy%c5%b1l%c3%a9s-nem-t%c3%a1rgyalja-a-taxirendelet-tervezetet.aspx