Irígylésre méltó állapotok!
Sok taxis emelné a viteldíjat, de egyre árérzékenyebbnek bizonyul a piac. Megugrottak az üzemanyagárak. A taxisok azt mondják, indokolt lenne a tarifaemelés, de még várnak vele. Ennek egyik oka az, hogy sok szánkó, de kevés az eszkimó.
6X6 290
Mindenki azt mondta: SOHA! Az öreg, fekete, jobbkormányos londoni taxi mégis sárga rendszámot kapott. Mostantól remélhetőleg sokáig rója Budapest utcáit. Olyan kurriózum, amit már a Zóna Taxi vezetése megígért a városnak, de ők nem tudták teljesíteni. Egy fiatal agilis, oldtimer kedvelő kollégánk, alig több mint másfél év alatt megmutatta, hogy nincs lehetetlen.
Átalakulnak a Night klubok?
Az elmúlt évben kicsit kiszámíthatatlan lett a Night klubokkal kapcsolatban a piac. Vagy nem azt kaptuk, amit beharangoztak, vagy már nyitva sem voltak, mire odaértünk. Az új/régi klub vezetősége most ezen szeretne változtatni.
édesanyja is köztünk tekeri a kormányt. De nem gondoltuk, hogy nem elégszik meg a szakma hagyományosan magas színvonalú űzésével, hanem Zsókamama fiához méltóan, ő sem áll meg amíg a címlapokra nem kerül.
A hallotaxi címlapja, máris az övé!
Végre egy testhez álló feladat
Nem titkolt, nem burkolt reklám: Azért ez a nagymértékű kedvezmény, hogy oda gyere és tapasztalj.
Szeged
Majdnem 20 kocsi kopott ki alóla, és több mint 2 millió kilométert hajtott az elmúlt 5 évtizedben Magyari Feri bácsi, Szeged legrégebbi, ma is aktív taxisa. Túlélt egy kamionnal való ütközést, és megmenekült, amikor a kocsijában megtámadták. Sőt ő maga fogta el az egyik támadót, írja a délmagyar.hu
Végre egy jó hír!?! :-)
Pest új főutcája egy észak-déli irányú, közel három kilométer hosszú, radikálisan csökkentett gépjárműforgalmú városi tengely a Vígszínház és a Kálvin tér között. Magában foglalja a Honvéd utcát, a Szabadság teret, az Október 6. utcát, az Erzsébet teret, a Bécsi és Petőfi Sándor utcákat, a Ferenciek terét és a Kecskeméti utcát az Egyetem térrel.
Délmagyar.hu
A gazdasági válság a szegedi taxisokat sem kímélte. Ugyanúgy fuvarhiánnyal küzdenek a társaságba tömörültek, mint a magánzók, s a különféle akciók, kedvezmények sem érik el céljukat. Körkérdésünk során kiderült, hogy alig nyitja rájuk valaki kocsijuk ajtaját. Egyikük – Ábrahám László – reggel kilenctől este kilencig hiába állt a droszton.
Szigorúan nyilvános!
Megint befújt a szél az ablakon, egy érdekes dokumentumot. Lelkesen csámcsogunk, a nyilvános tarifákon, miközben a háttérben ezeknél sokszor sokkal érdekesebb számok vannak. Ezeket a kedvezményeket azok a kollégáink is finanszírozzák, akik egyetlen fuvart nem teljesítettek az adott megrendelő számára. Nagy üzlet!
Vagy a nikotinért? :-)
Rászántam magam, hogy beszámoljak az elmúlt hetek eseményeiről. Nem volt könnyű időszak:-( De eredményes! Mondtam ugye, hogy meg van az áttörés, és fog ez menni. Ez így is van. De nem volt könnyű, megküzdeni Mörphivel, és a technikával:-)