Épül szépül a város, csak a taxisok vannak útban mindenhol...
Rövid időn belül a negyedik helyre költöztek a makói taxisok: másfél hete épp az egykori 1-es ABC előtt várakoznak. Ez a hely sem végleges.
Tisztelettel Újra Jelentkezek!
Megvártam míg összegyűlik egy kis anyag! Újra kamionhúzás Diósdon, egyre jobban megy, már csak a súlyom miatt lettem a negyedik! Úgy látszik, ifi futballista koromból sokat számít,hogy a 9kg-os ólom- mellényben kellett futnom és nem lehettem az utolsó!
- a világ nagyvárosaiban
Íme egy lista, mibe kerül egy három kilométeres – cca. 2 mérföldes – utazás taxival. Az árakat persze átlagoltuk, hiszen egy-egy városban többféle taxitársaság többféle tarifával dolgozik, s más a díjszabás hétvégén vagy éjszaka. Az átlagár azért mégis segít eligazodni és a költségeket előre kalkulálni.
24 férőhely, 24 taxi.
Minden évben felülvizsgálják a drosztok számát....
Ózd városa is felkerült a taxis szakma virtuális térképén az irigylésre méltó helyek közé!
Ózd város önkormányzata is felismerte, hogy a taxisszolgáltatás tisztességes műveléséhez tisztességes feltételeket kell teremteni.
Köszönjük a politikusoknak, és a helyi kollégáknak akik ezt elérték. Kérjük az ország összes taxisát, hogy tegyenek meg mindent magukért, és harcolják ki ugyanezeket a feltételeket .... maguknak ... nekünk!
Kérjük, ha sikert értek el, tudassátok velünk, ne fél év múlva véletlenül szerezzünk róla tudomást.
Üzemlátogatás az 5. kerületi kameraszobában.....
.....És persze taxival sem biztos, hogy érdemes a Belvárosba menni: a sofőrök panaszkodnak, hogy bekamerázott utcába már nem is vihetnek utast: ha megállni tilos tábla van, menthetetlenül megkapják a 30 ezer forintos büntetést.
Elsősegély
Lényegesen több lesz az eredményes újraélesztés, ha mindenki megtanulja és megteszi, hogy a hirtelen szívhalál miatt összeeső ember mellkasát késedelem nélkül percenként százszor erősen összenyomja a szívműködés pótlására, és nem veszít időt azzal, hogy lélegeztetni is próbál - derült ki egy új tanulmányból.
Lehull a lepel.
Egyre feszültebb volt a város, (vihar előtti csönd) mindenki tudta, sejtette, érezte, hogy alakul valami. Suttogták a drosztokon, mutogattak egymásnak szórólapokat, folyamatosan csöngött, az alapítók telefonja.
A szervezés itt, a hallotaxi Taxisfelvonulás c. topicjában kezdődött.
33-an jelentkeztek, hogy részt vennének egy érdekvédelmi szervezet megalakításában. Egy fórumbeli konfliktus után úgy döntöttem, elvonulunk a nyilvánosság elől, mert egy embriónak jobb helye van az anyaméhben. Azóta dolgoztunk. Élveztük az inkognitót, reméltük, hogy tényleg sikerül megtartanunk a titkunkat. Jó játék volt a James Bondosdi.
Dolgoztunk éjjel, dolgoztunk nappal. Hajnalig tartó egyeztetések, viták, veszekedések. Igen ütős csapattá kovácsolódtunk ez idő alatt. Megtanultuk ütni egymást, és állni az ütéseket:-)
De megérte!
Eljutottunk odáig, hogy bejelenthetjük a nyilvánosság előtt: Megalakult, a:
Taxisok Érdekvédelmi és Szakmai Egyesülete.
336 Ft/Km - Eladható! Becsapnak minket?
A Max Taxi lassan egy éves lesz, de eddig a droszton terjedő pletykákon kívül semmi konkrétumot nem tudhattunk róluk. Kik állnak a cég élén? Kik dolgoznak ott? Miért választották az alacsonyabb árkategóriát? Remélem a cikket elolvasva a legtöbb kérdésre választ kaptok. Mikor kapunk arra választ, hogy a nagyobb cégek miért nem adnak lehetőséget a hozzájuk tagdíjat fizető taxisaiknak?