Szubjektíve ugye utáljuk, hiszen ránk erőltetik....
De most lépjünk egyet hátra, és próbáljuk meg objektíve áttekinteni az autófóliázás előnyeit és hátrányait. Konkretice, próbáljuk meg elkezdeni emészteni a dolgot, hisz akarjuk - nem akarjuk, úgy tűnik, letolják a torkunkon:-(
Induljunk ki abból, hogy rengeteg ember költ igen sok pénzt arra, hogy fóliáztassa az autóját… jja és abból, hogy gyaníthatóan ők nem mind hülyék:-)
tomajer | válasz | 2013.06.19. 17:29:14 (412) |
A kivitelezés helyszíne: Budapest X. Gyömrői út 76-80
(ipartelep: a bevezető úton végig, majd balra és ismét balra,
fehér földszintes épület)
Ha bármi kérdése volna, keresse kollégánkat:
Finta Balázs, +36-70-34-00-826
Technika
Az elektromos autókkal szembeni ellenérzések ugyan nem teljesen alaptalanok, de kis alkalmazkodással egyáltalán nem lehetetlen ezek használata. Jó példa erre pl. Zürich is, ami a legújabb azoknak a városoknak a sorában, ahol zéró-emissziós taxi-flotta működtetését kezdik meg.
totalcar
Mivel a Michelin nem tiltakozott, beszerveztem egy taxist, egy gépjárművezető-oktatót, és egy tizennyolc éves, friss jogsis zöldfülűt. Ők hárman egyként dicsérték a márkát, pedig nem tartottam nekik előzetes lelki gyakorlatot. Abban egyetértettünk, hogy az általuk képviselt három autós réteg tagjait próbára tenni mégiscsak tanulságos lehet. Talán a többiek is elhiszik, amit ők tapasztalnak. Úgyis éppen ezekben a hetekben tesz próbára mindenkit az időjárás.
Elindult a TommyCab rovat
Tavaly július közepe felé csillant fel bennem egy kósza gondolat, hogy kéne egy ilyen rovatot csinálnom. Rögtön írtam tomajernek, aki nagy örömömre igent mondott, és meg is kezdődött a munka.
Első cikkem augusztus huszonnyolcadikán jelent meg, és immáron öt cikkel gazdagította a hallotaxi.hu online taxi magazint a TommyCab rovat.
A jövőre nézve vannak terveim, mint például az, hogy kétszer ennyi szöveg szülessen meg idén, de nem szeretnék hiábavalóan ígérgetni, mint egy rossz, vagy jó politikus.
Köszönöm azoknak, akik eddig is olvastak, és remélem a jövőben is velem lesznek.
„Mi lehet jobb annál, mint szeretni, amit csinálunk, és tudni, hogy annak értéke is van?”
Katherine Graham
Tomi
Örömhír!
Végre taxit is vizsgáztathat a dunakeszi Medic-Car szerviz, ahol a legtöbb taxit gázosították az elmúlt tíz évben. Mindannyian tudjuk, hogy a taxivizsga nem egy leányálom. A gázosokra mért tortúra erre még rátett egy lapáttal. Ennek ezennel vége, hiszen a megszokott környezetben, az autót és minket is ismerő szerelők egyszerre, egy helyen elvégeznek mindent. ...és nem utolsó sorban semmivel se drágábban, mintha máshol vizsgáztatnánk!
JogIQ
Ma már szinte nem lehet nyomonkövetni a gyorshajtással kapcsolatos jogszabályi változásokat. A JogIQ blog szerkesztője friss bejegyzésében összefoglalta a legfontosabb tudnivalókat. A blogger már többször foglalkozott a gyorshajtással, közigazgatási bírsággal, folyamatosan követve a jogszabályi változásokat. Azonban az utóbbi időben annyira sok változás történt, hogy úgy látta jónak, ha a gyorshajtással kapcsolatos szabályokat érthető módon, jogszabályi hivatkozásokkal összefoglalja.
TommyCab
Jelenlegi cikkem Petrás Attilával készült, aki a Taxi Esztergom egyik taxi sofőrje, és egy Mercedes E220 cdi a munkatársa, amely természetesen bemutatásra is kerül a leírásban.
TommyCab
A cikk szereplője nem más lesz, mint a „szappantartó” névre is keresztelt Audi A6, na meg persze egy kicsit a sofőrjével is beszélgetek…
Lancer Evo motoros London taxival gumit égetni - videóval
A hibbant ötletek egyik legújabb megvalósulása egy ártatlannak tűnő, szokásos fekete színben pompázó London taxi, amellyel úgy lehet pörögni, mint a búgócsiga.
Vannak még csodák!!! ;-)
Ebben a cikkben egy számomra nem mindennapi taxival fognak megismerkedni az olvasók ugyanis nem sok BMW 730-as rohangál a városban. A riportalanyunk neve Roland a hallotaxi.hu olvasói a fórumból is ismerhetik.