Tisztelt Komáromi Úr!
A BKK 2012. szeptember 12-én levelet küldött a szakszervezetünknek, amelyben a tervezett határozati javaslatok véleményezését kérte a TGFSZ-től. Ezzel összefüggésben a TGFSZ továbbra is fenntartja a 2012. augusztus 17.-i állásfoglalásában megfogalmazott véleményét, miszerint ez a tervezet alapvetően nem alkalmas a személytaxi-szolgáltatás teljes körű szabályozására. A BKIK Taxis Szakmai Kollégiumának véleményével egyetértve azt javasoljuk mi is, hogy a Főváros és a Kamara, az érdekképviseletek támogatásával, közösen kezdeményezze a vonatkozó törvények és rendeletek módosítását, illetve egy teljesen új, egységes rendelet megalkotását.
Tisztelt sajtóügyelet!
Kollégáink megkeresése alapján érdeklődök, hogy történt e valami változás a személygépkocsik üvegfelületeinek matricázása kapcsán, mert három napja a rendőrök teljesen véletlenszerűen egy egy taxisofőrt felszólítanak a matricák eltávolítására. Ezeket a matricákat évtizedek óta a szokásjog alapján hordjuk autóinkon.
Pásztor Gábor tiltakozó levele
Több mint egy évvel ezelőtt a Budapesten működő érdekképviseletek megkeresték a Főpolgármesteri Hivatalt, hogy a taxi szabályozás tekintetében lépéseket sürgessen a hatóságtól.
A megkeresés alapja az volt, hogy egy túlkínálati piacon a vállalkozások egy „FIX” áras hatósági árszabályozásban látták a megoldást.
21 éve cégvezetőként tevékenykedve engedjék meg számomra, hogy kifejtsem a taxi szakma problémájának gyökerét és annak tisztességes megoldására elfogadható javaslataimat.
A rémálom folytatódik:
A Főváros rendelettervezete, az "érdekképviseletek" véleményével kiegészítve.
Természetesen sok sok különvélemény létezik. Ez az a közös nevező, amit a többség támogat.
A BKK rémálmainak tételes kritikája:
Szerkesztőségünkhöz igen körülményes úton, de végül is eljutott egy hátborzongató anyag.
Ahogy szoktam mondani, befújta a szél az ablakon /ennyit annak a védelméről, akitől elcsente annak az unokahúgának a nagybátyja, aki eljuttatta hozzánk:-)/. Az történt, hogy meghívták az érdekképviselőket egy "titkos", szűkkörű tanácskozásra, ahol ellentmondást nem tűrve a kezükbe adták (azóta nem kapnak szegények levegőt).
Látnunk kell, (és reméljük, akik végig kitartottak velünk tényleg látják) hogy ez a tervezet nem a budapesti taxipiac rendezését szolgálja, hanem a ma Budapesten taxiszolgáltatást végző vállalkozók szisztematikus és tudatos kiirtását.
Ehhez taxis érdekvédő szervezetek a nevüket nem adhatják, és kutya kötelességük megszervezni a legkeményebb ellenállást!
Egy teljesen illegitim szervezet nyilatkozik, arcátlanul a fuvarszervezők nevében!
totalcar
Álmot kerget: szeretné megvásárolni a svájci nyugdíjas katolikus pap keveset futott autóját, amivel csak az unokákat látogatta ünnepnapokon. És mindezt gombokért. Az ilyen autók aránya pontosan megegyezik az előbbi mondatban leírt papok arányával.
TGFSZ
Ma, aug 23-án kerül terítékre a tgfsz által elkészített anyag a tarifára vonatkozóan. Ez az anyag több mint terjedelmes ezért előre is elnézeseteket kérem!
Anyagunk első fele felvilágosítja a Főváros illetéseit a jelenlegi taxis helyzetről, csak hogy ne tudják azt mondani, nem ismerik azt!
Khhhhmmmm.....:-(
A konkurencia ugyanilyen szolgáltatást végez, csak fusiban, feketén, balkáni körülmények között, 3000 forintos óradíjért. Zsebbe kéri a pénzt, így ÁFA sincs rajta. Garanciát sem kell vállalnia, hivatalosan nem is vállal semmit, semminek nincs hivatalosan semmi nyoma.
...írnék egy könyvet a taxisokról.
Hihetetlen sztorik vannak, sokkal több, mint amit egy cikk (nem ide) átérne. Mostanában a munkám miatt hetente többször is taxiznom kell, át a városon, van idő beszélgetni, és egy idő után mindig interjúztatni kezdek, mert a zöm elképesztősen érdekes faszi.
Málna...
Hétfőn 16 órakor, spontán szerveződésre ismét összegyűlésre invitálták egymást a taxisok a nemzetközi repülőtér kettes terminálja közelében. Az eredeti koncepció az lett volna (ahogy erről korábban értesültünk), hogy a BA Zrt. és a Főtaxi megállapodása értelmében az egyetlen míting pont (Hardy úr ezt mondta) a zárt fizető parkoló sorompóval ellátott bejáratán behajtás a kresz szabályok betartásával, majd az ingyenes tartózkodási időintervallum kihasználása után kihajtás a túloldalon..Napsütés…27 fok…és persze az érdekvédelem szem előtt tartásának figyelembe vétele után úgy döntöttünk az Elnök Úrral, hogy kilátogatunk mi is, mint TGFSZ.
tomajer | válasz | 2011.05.30. 21:17:47 (29837) |