Hozzászólások száma: 4581
Ugrás a hírhez Oldalszám: 230
Témakörök > Hírek fórumai > A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
annmbp 2013.09.04. 23:36:24 / # 94863
avatar
1. nem tehetek róla fogyasztóként, hogy ez így alakult 2. ha ugyanazt a színvonalat megkapom 180 ért és 240 ért is, akkor természetesen a 180ast hívom 3. ne szóljon be ezért Metál nekem a rádióban és senki sem "Eddig is túl jó szolgáltatást kaptál" na ne nevettess már... Marhára nem az utas, nem a piac a felelős a kialakult egymás alá vágunk helyzetért. Basszus én nem az árról magyarázok, hanem a minőségről. Milyen alapon emel árat úgy, hogy a minőség marad? Ez olyan, mintha a bosnyák piacon eddig vehettél paradicsomot 100 és 300 forint között, 100ért rohadófélben lévőt talán még lecsónak jót, 300ért meg bolgárkertész által egyenként kézzel nevelt, édes, vegyszermentes ízletes példányokat. namost jön egy rendelet, hogy majd két év múlva csak bolgárkertészek által nevelt édes, vegyszermentes paradicsomkülönlegességeket lehet majd kapni, viszont addig a penészes példányok kilója is 600 forint lesz. így érthetőbb, hogy mit akarok?
csogu 2013.09.04. 23:35:55 / # 94862
Nem történt drasztikus áremelés, csak a "drasztikus" kedvezmény lett eltörölve, illetve 13 év után történt egy 16%-os kompenzáció, mert ez a % ennyi év után nem nevezhető áremelésnek...de drasztikusnak semmiestre sem. Ön most azt sérelmezi, hogy sokként éli meg egy alapszolgáltatás immár nem akciós árát, amit eddig igénybe vehetett. A 280 az alapár, a nem akciós, pluszt ezért ne várjon el senki. Azt meg kell fizetni, ahogy pl. a Citynél el is várják, és külön díjszabása van az alaptól eltérő szolgáltatásnak.
csipet 2013.09.04. 23:13:15 / # 94861
avatar
Te azért csak kihasználtad az ,, egymás alá vágunk árban'' rendszert. Te csak haszonélvezője voltál a rendszernek. Eddig is túl jó szolgáltatást kaptál, ezért nem érzed a különbséget. 10-évvel ezelötti tarifával járunk. szerinted ez normális?
annmbp 2013.09.04. 22:12:31 / # 94860
avatar
Mindezt és hiénakutya hozzászólását is értem. De nálam az eddigi szokásos blaha-haza 2800 helyett 4400 Ft lesz kb. Ez sajnos elérte azt a szintet, ami miatt elgondolkodtató fél órával később éjszakaival hazamenni. A másik, hogy személyes érintettségem kapcsán hadd idézzem Metál úr mai rádiós beszólását, mely szerint "megérdemlem" ha olyan kocsit hívok, mely nem az eddigi maximált tarifán, hanem annál kedvezőbben kínálta szolgáltatását. Ha Metál Úr ezt esetleg olvassa, akkor kérdezem, hogy miért "érdemeltem meg" ezt, hiszen tökéletesen ugyanazt a színvonalat kaptam 185 forintért mint 240 ért. Ugyanolyan arányban kaptam jó minőségű autót, udvarias sofőrt és szétesőfélben lévő szekérrel bekómázva száguldó borostás fazont olcsón és drágán is. Tehát lehet, hogy nem jött le a hozzászólásom lényege... a tarifa drasztikus emelése és egységesítése nekem mint utasnak akkor elfogadható ha ezzel egy időben a szolgáltatás színvonala mind az autók küllemében, minőségében, mind a fuvarozók képzésében, udvariasságában, helyismeretében(!) megjelenik. Azaz véleményem szerint a szolgáltatási szint egységesítése után lehet egy ilyen emelést elengedni, addig ha ne is maradjon a régi egymás alá vágunk árban rendszer, de a 300/240 mindenképpen.
hiénakutya 2013.09.04. 21:56:30 / # 94859
Amikor megnyílik az időkapu, és visszarepülünk néhány évet, abban a pillanatban ön újra a "szokásos" tarifákon utazhat majd. Javaslom, várjon türelemmel!
tomajer 2013.09.04. 21:45:42 / # 94858
annmbp 2013.09.04. 21:36:40 / # 94857
avatar
Utasként kérdezem, hogy Önök szerint kb. mennyi idő múlva fognak visszaállni a szokásos tarifák? Mert, amit kitalált a főváros, az szerintem utasnak és szolgáltatónak is elfogadhatatlan. Még ha az ezelőtt érvényben lévő 300/240es díjat teszik kötelezővé, azt mondom rendben van. De a 450/280 a jelenlegi szolgáltatási színvonallal, autóminőséggel egyszerűen elfogadhatatlan. A tévében rádióban folyamatosan a 240es árra hivatkoznak a taxisszervezet képviselői, mikor előkerül az áremelés kérdése, csak azt felejtik el, hogy ezzel a tarifával utasként sosem találkoztam. Másik kérdés, hogy egy szimpatikusnak nem nagyon nevezhető jobbikos (nem a pártállás miatt nem szimpatikus) képviselő arról beszélt egy itt is idézett videóban, hogy a taxisok száma a jelenlegi 6-7000 ről le fog esni 3-4000-re. Mit szól ehhez a munkaügy? És mit szól ehhez az utas, aki ilyen magas szolgáltató szám mellet sem kap taxit egy négynapos ünnep előestéjén? Rendszeressé válik a kocsihiány? Átgondolt volt ennek a rendszernek a bevezetése? Átgondolt volt az árak egységesítése és drasztikus emelése az előtt, hogy a minőség ugyanolyan maradt és marad is 2015-ig, amíg ki nem kopnak a régi autók? A dolgozók véleményét megkérdezték vagy csak egy szűk érdekkör, 2-3 benfentes fuvarszervező karteljéről van szó?

tomajer 2013.09.04. 13:49:31 / # 94856
[b]Napközben: Új budapesti taxis rendelet A szeptember 4-i adás:[/b] - Minőségi változást várnak az utasok az új fővárosi taxis rendelettől. Szeptember elsejétől már egységes tarifával vehető igénybe a személyszállítás Budapesten. Szemmel látható változás lesz hogy valamennyi fővárosi taxi sárga színűre vált. Gps-es háttérrel hívásra gyorsabban érkezhet, majd a taxi. Taxisok, taxistársaságok tudják- e tartani a fővárosi rendeletben meghatározottakat, hol tart az átállás. Hallgassa meg!

nemtudom 2013.09.04. 10:14:11 / # 94854
avatar
Az legalább kiderül belőle, a sok idióta úgy hozott rendeletet, hogy a hozzá tartozó törvény el sem olvasta.
hiénakutya 2013.09.04. 09:12:26 / # 94853
"Utána nézni a reptér fővárosi szerződésnek (nincs még aláírva ez a szerződés)" Akkor szerintem mindenki nyugodtan álljon be a reptéri drosztra, akinek érvényes budapesti drosztengedélye van. A Főtaxit pedig föl kell jelenteni, mert jogellenesen tart elfoglalva egy fővárosi drosztot. A Komáromi Bandi bácsi haladéktalanul intézkedjen! (Alá van az írva.) ötvenhat

hiénakutya 2013.09.04. 09:09:13 / # 94852
Engem? :-D
donkihóte 2013.09.04. 08:19:36 / # 94851
avatar
MB elit :továbbra is köti a kutyát a karóhoz a feketével kapcsolatban, holott hemzsegnek a fehér és az ezüst autók is náluk a különböző márkákról nem is beszélek. nagy elek: mi a rákot keresett tanácsadóként a rendelet megalkotásánál? Mégis ki és mi alapján döntené el, hogy melyik a prémium kategória? Márka, típus, méret vagy évjárat? Faszság. Ja, és köszi
tomajer 2013.09.04. 07:41:40 / # 94850
Nyugi. A többi cégnél is fejlesztenek. Persze nem tudni melyik milyen lesz. Minden fejlesztő a sötétben tapogatózik. Ez egy teljesen új dolog, és nagyon hirtelen lettek rákényszerítve. Túl leszünk a nehezén.
tomajer 2013.09.04. 07:41:04 / # 94849
Még hozzám is csak zanzásítva jutott el. Az meg emészthetetlen:-( ------------------------------------------------------------- [b][i]"Tárgy: Budapest airport területén kialult helyzet Elit taxi- kontra sárgítás Fővárosi önkor. Semmi köze a repér és taxitárs. Közötti szerződéshez A fővárosi rendeletre senki sem hivatkozhat (taxitársaságok) Utána nézni a reptér fővárosi szerződésnek (nincs még aláírva ez a szerződés) A főváros megteszi a szükséges lépéseket Elit taxi Beviszi a közgyülés elé Aki taxizni akar, be kell sárgítani a kocsiját. Ha fekete színben akar dolgozni akkor azt megteheti de nem taxiként Szabó György, jobbik: Ugyanaz mint amit a főpolgármester úr elmondott a sárgítással kapcsolatban Komáromi: 5220 tarifatábla került kiosztásra. 420 taxis nem jelentkezett a tarifatábláért 18 fő ellenör van Tarlós: Pertársaság Ehhez mindenkinek joga van. A mi jogászaink jelentősen másképp látják a dolgot mint a pertársaság ügyvédje Ez nem a magántulajdon védelme. A főváros rendeletalkotási joga létezik Tamás Miklós: Ba zrt sorompós beléptető rendszerrel kapcsolatos hathatós intézkedést kér Tarlós István: Vitézy urat kéri fel erre A főváros nem támogatja a budapest airport lépéseit. Teljesen önkényesen viselkedik. Kéri, hogy taxisokat tájékoztassuk erről Horváth Csabának köszönetet mond (melyiknek? MSZP-s, 6x6-os, rt5?) A problémák okozója a ba zrt Peredi Péter: Felsorolja a személygépkocsis személyszállítói tevékenység végzésének feltételeit (pl menetlevél vezetési kötelezettség) Nagy Elek vegyépszer: Örül neki hogy a taxi rendelet megszületet Tanácsadóként a kamarában részt vett a megalkotás folyamatában Ba –főtaxi A két fél közötti szerződés titkos, így erről nem is akar beszélni Tarlós István: Ha a vezérigazgatók fekete autóban akarnak utazni akkor vegyenek magukat fekete autót. Ha taxizni akarnak, akkor üljenek be a taxiba. Kádár László MB elit: A rendelet fix tarifára vonatkozó részét támogatják, és elfogadják Azonban továbbra is fekete színnel szeretnének taxizni. Amennyiben ez nem lehetséges, akkor átnyergelnek a személygépkocsis személyszállítás területére Szabó György jobbik: Elmondja, hogy az mb elitnek nem a sárgával van baja hanem azzal, hogy nem fekete szín lett meghatározva Tarlós István: Kb egy év múlva felül fogják vizsgálni a taxis rendeletet. Kell ennyi idő hogy megfelelő tapasztalat gyűljön össze és ahol tényleg indokolt, belefognak nyúlni a rendeletbe Metál Zoltán: A tegnapi naptól átfogó ellenőrzések történtek és a mai napig folyamatában van Elmondja a két tarifatábla használatából adódó problémát Nagy Elek: A prémium kategoriára vonatkozó javaslat Meg kellne fontolni a a prémium kategóriás autók sárgítási kérdését Komáromi Endre: Bkk taxidroszt A budapesten taxizó vállalkozók 40%-ának a székhelye pest megyében van Tarlós István: A fix tarifa az fix és nem megkerülhető Komáromi Endre válaszoljon a tarifatábla használatára vonatkozó kérdésre Telegdy Gábor: Kérdéseket tesz fel a cégek kedvezményrendszerére vonatkozóan. A többiek unszolására elmondja melyik cégről van szó RT5- most már Budapest taxi) Tarlós István: kijelenti a tarifából semmilyen módon nem adható kedvezmény. Utasítja Komáromi Endrét, a legkeményebb eszközökkel lépjen fel ezek ellen. Farkas Zsolt: Tarifa használat Komáromi Endre írja le mindenki részére mit jelent a fix és hol hogyan kell alkalmazni. Kiterjesztés kérdése Szabálytalan tarifa használat- ki a felelős, a taxis vagy a fuvarszervező Tarlós István: Kérdéseket tesz fel Komáromi Endrének, mit keresnek Budapesten a vidéki (pestmegyei) taxisok? Budapesten csak a Budapesti taxisok taxizzanak Peredi Péter: Felolvassa a .. kormány rendeletet mely értelmében a taxis a működési területén kívül is vehet fel fuvart Megj: a fenti vázlat a teremben a tárgyalás alatt készült emlékeztető üdv"[/i][/b] Ennyi.
donkihóte 2013.09.04. 07:18:28 / # 94848
avatar
A hét eleji egyeztetésen elhangzottak titkosítva lettek x évre, vagy csak nem tartanak minket alkalmasnak arra, hogy megismerjük az ott elhangzottakat? Esetleg én vagyok annyira béna, hogy nem találok róla semmit itt a hallón?

taxi4 657 2013.09.04. 01:10:31 / # 94847
avatar
Kollegák, a legnagyobb lejtőn indultunk el ezzel a néma címkiadással. Nem tartozom a drosztos harcosok közé, de napok óta nem tudok pénzt csinálni. Soha, de SOHA nem volt ennyire durva!!! Ebből botrány lesz, én nem fogom megfinanszírozni, hogy Csaba Úr utána a működő rendszert továbbértékesítse. Állítom közös finanszírozásból rajtunk fejlesztgetnek!!! Sehol nem fejlesztenek érdemben, a mi rendszerünket fogja mindenki használni... Ha még eltelik így 1 hét, TÖNKREMENTÜNK!!! Az asztalra kell csapni! A többi cég még nem érzi, mert "vígan" dolgozgatnak. NEM KELL NÉMA CÍMKIADÁS! Az életben nem fog működni, a fejlesztők a sötétben tapogatóznak. Nem ismerik a megoldást! 4 óránként egy cím, és ezt a többi cég is borítékolhatja a jövőre nézve!!! Budapest Taxi egy vállalkozója

baupexim1 2013.09.03. 23:13:18 / # 94846
avatar

baupexim1 2013.09.03. 23:12:34 / # 94845
avatar
végülis, mint a plus topicban olvasom, kelet felé nyitunk, hátha magasabb rangot kapsz, így sárgán :))
hiénakutya 2013.09.03. 21:16:51 / # 94844
...sárgára kell avanzsálnom - jelentsen bármit is a szó. :-) ötvennégy
gera 2013.09.03. 20:55:53 / # 94843
avatar
Nem védek senkit de, mindenhol mindig kevesebb volt a munka így sulikezdés környékén.
Oldalszám: 230