Témakörök > Hírek fórumai > A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
annmbp | 2013.09.04. 23:36:24 / # 94863 |
|
1. nem tehetek róla fogyasztóként, hogy ez így alakult
2. ha ugyanazt a színvonalat megkapom 180 ért és 240 ért is, akkor természetesen a 180ast hívom
3. ne szóljon be ezért Metál nekem a rádióban és senki sem
"Eddig is túl jó szolgáltatást kaptál" na ne nevettess már...
Marhára nem az utas, nem a piac a felelős a kialakult egymás alá vágunk helyzetért.
Basszus én nem az árról magyarázok, hanem a minőségről. Milyen alapon emel árat úgy, hogy a minőség marad?
Ez olyan, mintha a bosnyák piacon eddig vehettél paradicsomot 100 és 300 forint között, 100ért rohadófélben lévőt talán még lecsónak jót, 300ért meg bolgárkertész által egyenként kézzel nevelt, édes, vegyszermentes ízletes példányokat.
namost jön egy rendelet, hogy majd két év múlva csak bolgárkertészek által nevelt édes, vegyszermentes paradicsomkülönlegességeket lehet majd kapni, viszont addig a penészes példányok kilója is 600 forint lesz.
így érthetőbb, hogy mit akarok?
Előzmény: #94861 csipet 2013.09.04. 23:13:15 |
csogu | 2013.09.04. 23:35:55 / # 94862 |
Nem történt drasztikus áremelés, csak a "drasztikus" kedvezmény lett eltörölve, illetve 13 év után történt egy 16%-os kompenzáció, mert ez a % ennyi év után nem nevezhető áremelésnek...de drasztikusnak semmiestre sem.
Ön most azt sérelmezi, hogy sokként éli meg egy alapszolgáltatás immár nem akciós árát, amit eddig igénybe vehetett.
A 280 az alapár, a nem akciós, pluszt ezért ne várjon el senki.
Azt meg kell fizetni, ahogy pl. a Citynél el is várják, és külön díjszabása van az alaptól eltérő szolgáltatásnak.
Előzmény: #94860 annmbp 2013.09.04. 22:12:31 |
|
csipet | 2013.09.04. 23:13:15 / # 94861 |
|
Te azért csak kihasználtad az ,, egymás alá vágunk árban'' rendszert. Te csak haszonélvezője voltál a rendszernek. Eddig is túl jó szolgáltatást kaptál, ezért nem érzed a különbséget. 10-évvel ezelötti tarifával járunk. szerinted ez normális?
Előzmény: #94860 annmbp 2013.09.04. 22:12:31 |
annmbp | 2013.09.04. 22:12:31 / # 94860 |
|
Mindezt és hiénakutya hozzászólását is értem.
De nálam az eddigi szokásos blaha-haza 2800 helyett 4400 Ft lesz kb. Ez sajnos elérte azt a szintet, ami miatt elgondolkodtató fél órával később éjszakaival hazamenni.
A másik, hogy személyes érintettségem kapcsán hadd idézzem Metál úr mai rádiós beszólását, mely szerint "megérdemlem" ha olyan kocsit hívok, mely nem az eddigi maximált tarifán, hanem annál kedvezőbben kínálta szolgáltatását. Ha Metál Úr ezt esetleg olvassa, akkor kérdezem, hogy miért "érdemeltem meg" ezt, hiszen tökéletesen ugyanazt a színvonalat kaptam 185 forintért mint 240 ért. Ugyanolyan arányban kaptam jó minőségű autót, udvarias sofőrt és szétesőfélben lévő szekérrel bekómázva száguldó borostás fazont olcsón és drágán is.
Tehát lehet, hogy nem jött le a hozzászólásom lényege... a tarifa drasztikus emelése és egységesítése nekem mint utasnak akkor elfogadható ha ezzel egy időben a szolgáltatás színvonala mind az autók küllemében, minőségében, mind a fuvarozók képzésében, udvariasságában, helyismeretében(!) megjelenik. Azaz véleményem szerint a szolgáltatási szint egységesítése után lehet egy ilyen emelést elengedni, addig ha ne is maradjon a régi egymás alá vágunk árban rendszer, de a 300/240 mindenképpen.
Előzmény: #94858 tomajer 2013.09.04. 21:45:42 |
hiénakutya | 2013.09.04. 21:56:30 / # 94859 |
Amikor megnyílik az időkapu, és visszarepülünk néhány évet, abban a pillanatban ön újra a "szokásos" tarifákon utazhat majd.
Javaslom, várjon türelemmel!
Előzmény: #94857 annmbp 2013.09.04. 21:36:40 |
|
tomajer | 2013.09.04. 21:45:42 / # 94858 |
Előzmény: #94857 annmbp 2013.09.04. 21:36:40 |
|
annmbp | 2013.09.04. 21:36:40 / # 94857 |
|
Utasként kérdezem, hogy Önök szerint kb. mennyi idő múlva fognak visszaállni a szokásos tarifák? Mert, amit kitalált a főváros, az szerintem utasnak és szolgáltatónak is elfogadhatatlan. Még ha az ezelőtt érvényben lévő 300/240es díjat teszik kötelezővé, azt mondom rendben van. De a 450/280 a jelenlegi szolgáltatási színvonallal, autóminőséggel egyszerűen elfogadhatatlan.
A tévében rádióban folyamatosan a 240es árra hivatkoznak a taxisszervezet képviselői, mikor előkerül az áremelés kérdése, csak azt felejtik el, hogy ezzel a tarifával utasként sosem találkoztam.
Másik kérdés, hogy egy szimpatikusnak nem nagyon nevezhető jobbikos (nem a pártállás miatt nem szimpatikus) képviselő arról beszélt egy itt is idézett videóban, hogy a taxisok száma a jelenlegi 6-7000 ről le fog esni 3-4000-re.
Mit szól ehhez a munkaügy? És mit szól ehhez az utas, aki ilyen magas szolgáltató szám mellet sem kap taxit egy négynapos ünnep előestéjén? Rendszeressé válik a kocsihiány? Átgondolt volt ennek a rendszernek a bevezetése? Átgondolt volt az árak egységesítése és drasztikus emelése az előtt, hogy a minőség ugyanolyan maradt és marad is 2015-ig, amíg ki nem kopnak a régi autók? A dolgozók véleményét megkérdezték vagy csak egy szűk érdekkör, 2-3 benfentes fuvarszervező karteljéről van szó?
|
tomajer | 2013.09.04. 13:49:31 / # 94856 |
[b]Napközben: Új budapesti taxis rendelet
A szeptember 4-i adás:[/b]
- Minőségi változást várnak az utasok az új fővárosi taxis rendelettől. Szeptember elsejétől már egységes tarifával vehető igénybe a személyszállítás Budapesten. Szemmel látható változás lesz hogy valamennyi fővárosi taxi sárga színűre vált. Gps-es háttérrel hívásra gyorsabban érkezhet, majd a taxi. Taxisok, taxistársaságok tudják- e tartani a fővárosi rendeletben meghatározottakat, hol tart az átállás.
Hallgassa meg!
|
|
nemtudom | 2013.09.04. 10:14:11 / # 94854 |
|
Az legalább kiderül belőle, a sok idióta úgy hozott rendeletet, hogy a hozzá tartozó törvény el sem olvasta.
Előzmény: #94849 tomajer 2013.09.04. 07:41:04 |
hiénakutya | 2013.09.04. 09:12:26 / # 94853 |
"Utána nézni a reptér fővárosi szerződésnek
(nincs még aláírva ez a szerződés)"
Akkor szerintem mindenki nyugodtan álljon be a reptéri drosztra, akinek érvényes budapesti drosztengedélye van. A Főtaxit pedig föl kell jelenteni, mert jogellenesen tart elfoglalva egy fővárosi drosztot.
A Komáromi Bandi bácsi haladéktalanul intézkedjen!
(Alá van az írva.)
ötvenhat
|
|
hiénakutya | 2013.09.04. 09:09:13 / # 94852 |
Engem?
:-D
Előzmény: #94851 donkihóte 2013.09.04. 08:19:36 |
|
donkihóte | 2013.09.04. 08:19:36 / # 94851 |
|
MB elit :továbbra is köti a kutyát a karóhoz a feketével kapcsolatban, holott hemzsegnek a fehér és az ezüst autók is náluk a különböző márkákról nem is beszélek.
nagy elek: mi a rákot keresett tanácsadóként a rendelet megalkotásánál?
Mégis ki és mi alapján döntené el, hogy melyik a prémium kategória? Márka, típus, méret vagy évjárat? Faszság.
Ja, és köszi
Előzmény: #94849 tomajer 2013.09.04. 07:41:04 |
tomajer | 2013.09.04. 07:41:40 / # 94850 |
Nyugi. A többi cégnél is fejlesztenek.
Persze nem tudni melyik milyen lesz. Minden fejlesztő a sötétben tapogatózik. Ez egy teljesen új dolog, és nagyon hirtelen lettek rákényszerítve. Túl leszünk a nehezén.
Előzmény: #94847 taxi4 657 2013.09.04. 01:10:31 |
|
tomajer | 2013.09.04. 07:41:04 / # 94849 |
Még hozzám is csak zanzásítva jutott el. Az meg emészthetetlen:-(
-------------------------------------------------------------
[b][i]"Tárgy:
Budapest airport területén kialult helyzet
Elit taxi- kontra sárgítás
Fővárosi önkor. Semmi köze a repér és taxitárs. Közötti szerződéshez
A fővárosi rendeletre senki sem hivatkozhat (taxitársaságok)
Utána nézni a reptér fővárosi szerződésnek
(nincs még aláírva ez a szerződés)
A főváros megteszi a szükséges lépéseket
Elit taxi
Beviszi a közgyülés elé
Aki taxizni akar, be kell sárgítani a kocsiját. Ha fekete színben akar dolgozni akkor azt megteheti de nem taxiként
Szabó György, jobbik:
Ugyanaz mint amit a főpolgármester úr elmondott a sárgítással kapcsolatban
Komáromi:
5220 tarifatábla került kiosztásra.
420 taxis nem jelentkezett a tarifatábláért
18 fő ellenör van
Tarlós:
Pertársaság
Ehhez mindenkinek joga van.
A mi jogászaink jelentősen másképp látják a dolgot mint a pertársaság ügyvédje
Ez nem a magántulajdon védelme.
A főváros rendeletalkotási joga létezik
Tamás Miklós:
Ba zrt sorompós beléptető rendszerrel kapcsolatos hathatós intézkedést kér
Tarlós István:
Vitézy urat kéri fel erre
A főváros nem támogatja a budapest airport lépéseit.
Teljesen önkényesen viselkedik. Kéri, hogy taxisokat tájékoztassuk erről
Horváth Csabának köszönetet mond (melyiknek? MSZP-s, 6x6-os, rt5?)
A problémák okozója a ba zrt
Peredi Péter:
Felsorolja a személygépkocsis személyszállítói tevékenység végzésének feltételeit
(pl menetlevél vezetési kötelezettség)
Nagy Elek vegyépszer:
Örül neki hogy a taxi rendelet megszületet
Tanácsadóként a kamarában részt vett a megalkotás folyamatában
Ba –főtaxi
A két fél közötti szerződés titkos, így erről nem is akar beszélni
Tarlós István:
Ha a vezérigazgatók fekete autóban akarnak utazni akkor vegyenek magukat fekete autót. Ha taxizni akarnak, akkor üljenek be a taxiba.
Kádár László
MB elit:
A rendelet fix tarifára vonatkozó részét támogatják, és elfogadják
Azonban továbbra is fekete színnel szeretnének taxizni.
Amennyiben ez nem lehetséges, akkor átnyergelnek a személygépkocsis személyszállítás területére
Szabó György jobbik:
Elmondja, hogy az mb elitnek nem a sárgával van baja hanem azzal, hogy nem fekete szín lett meghatározva
Tarlós István:
Kb egy év múlva felül fogják vizsgálni a taxis rendeletet.
Kell ennyi idő hogy megfelelő tapasztalat gyűljön össze és ahol tényleg indokolt, belefognak nyúlni a rendeletbe
Metál Zoltán:
A tegnapi naptól átfogó ellenőrzések történtek és a mai napig folyamatában van
Elmondja a két tarifatábla használatából adódó problémát
Nagy Elek:
A prémium kategoriára vonatkozó javaslat
Meg kellne fontolni a a prémium kategóriás autók sárgítási kérdését
Komáromi Endre:
Bkk taxidroszt
A budapesten taxizó vállalkozók 40%-ának a székhelye pest megyében van
Tarlós István:
A fix tarifa az fix és nem megkerülhető
Komáromi Endre válaszoljon a tarifatábla használatára vonatkozó kérdésre
Telegdy Gábor:
Kérdéseket tesz fel a cégek kedvezményrendszerére vonatkozóan.
A többiek unszolására elmondja melyik cégről van szó RT5- most már Budapest taxi)
Tarlós István:
kijelenti a tarifából semmilyen módon nem adható kedvezmény.
Utasítja Komáromi Endrét, a legkeményebb eszközökkel lépjen fel ezek ellen.
Farkas Zsolt:
Tarifa használat
Komáromi Endre írja le mindenki részére mit jelent a fix és hol hogyan kell alkalmazni.
Kiterjesztés kérdése
Szabálytalan tarifa használat- ki a felelős, a taxis vagy a fuvarszervező
Tarlós István:
Kérdéseket tesz fel Komáromi Endrének, mit keresnek Budapesten a vidéki (pestmegyei) taxisok?
Budapesten csak a Budapesti taxisok taxizzanak
Peredi Péter:
Felolvassa a .. kormány rendeletet mely értelmében a taxis a működési területén kívül is vehet fel fuvart
Megj:
a fenti vázlat a teremben a tárgyalás alatt készült emlékeztető
üdv"[/i][/b]
Ennyi.
Előzmény: #94848 donkihóte 2013.09.04. 07:18:28 |
|
donkihóte | 2013.09.04. 07:18:28 / # 94848 |
|
A hét eleji egyeztetésen elhangzottak titkosítva lettek x évre, vagy csak nem tartanak minket alkalmasnak arra, hogy megismerjük az ott elhangzottakat?
Esetleg én vagyok annyira béna, hogy nem találok róla semmit itt a hallón?
|
taxi4 657 | 2013.09.04. 01:10:31 / # 94847 |
|
Kollegák, a legnagyobb lejtőn indultunk el ezzel a néma címkiadással. Nem tartozom a drosztos harcosok közé, de napok óta nem tudok pénzt csinálni. Soha, de SOHA nem volt ennyire durva!!!
Ebből botrány lesz, én nem fogom megfinanszírozni, hogy Csaba Úr utána a működő rendszert továbbértékesítse. Állítom közös finanszírozásból rajtunk fejlesztgetnek!!! Sehol nem fejlesztenek érdemben, a mi rendszerünket fogja mindenki használni...
Ha még eltelik így 1 hét, TÖNKREMENTÜNK!!! Az asztalra kell csapni! A többi cég még nem érzi, mert "vígan" dolgozgatnak.
NEM KELL NÉMA CÍMKIADÁS!
Az életben nem fog működni, a fejlesztők a sötétben tapogatóznak. Nem ismerik a megoldást! 4 óránként egy cím, és ezt a többi cég is borítékolhatja a jövőre nézve!!!
Budapest Taxi egy vállalkozója
|
baupexim1 | 2013.09.03. 23:13:18 / # 94846 |
|
|
baupexim1 | 2013.09.03. 23:12:34 / # 94845 |
|
végülis, mint a plus topicban olvasom, kelet felé nyitunk, hátha magasabb rangot kapsz, így sárgán :))
Előzmény: #94842 2013.09.03. 20:10:58 |
hiénakutya | 2013.09.03. 21:16:51 / # 94844 |
...sárgára kell avanzsálnom - jelentsen bármit is a szó.
:-)
ötvennégy
Előzmény: #94842 2013.09.03. 20:10:58 |
|
gera | 2013.09.03. 20:55:53 / # 94843 |
|
Nem védek senkit de, mindenhol mindig kevesebb volt a munka így sulikezdés környékén.
Előzmény: #94842 2013.09.03. 20:10:58 |