Hozzászólások száma: 1764
Oldalszám: 89
Témakörök > Droszt Híradó > CSENDES CÍMKIADÁS 2013! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
nazoli 2013.10.11. 11:53:00 / # 87596
avatar
Még valami. Nehogy azt gondold, hogy a te nyugalmad miatt erőltetik ezt a dolgot. A te (időleges) nyugalmad csak egy kis hozadéka. A lényeg nem nálunk lesz mérhető. Megint bemásolom a Komáromi levél idevonatkozó részét. Csak emlékeztetőnek. "Kedves Gábor ! 2012 áprilisában a városházán történt egyeztetésen már szerepelt a fuvarszervezőkre vonatkozó szabályozás . Ez azóta nem változott, igaz nem volt fuvarszervező aki ezzel az előírással foglalkozott volna, mert el voltak foglalva azzal , hogy a Taxisokat nekik kell megvédeni a szabályalkotóktól. Ennek az előzménye az, hogy a fuvarszervezők már korábban kifejlesztették a néma címkiadó rendszert, de mivel a taxisok ellenezték és elmentek volna a konkurenciához nem kapcsolták élesre a rendszerüket. / legalább is ezt válaszolták / . Az nem tartható, hogy a taxisvállakozás 20 %-os kihasználtsággal üzemeltesse a munkaeszközét. Nem megoldás, hogy kályháznak mert az csak viszi a pénzt. Nem elfogadható, hogy a batyus taxis a többiek kárára dolgozik a piacon . Tűrhetetlen, hogy a Kerületek megszüntetnek forgalmas helyen levő taxiállomást , mert a taxisok nem állnak oda, hanem attól 50 méterre kocsedóznak, mert onnan jobban látja a CB-je az átjátszó adót. Nem tarható, hogy a fuvarszervező a havi 70 ezer forintért címeket dob fel és ebben ki is merül fuvarszervező tudománya. A fuvarszervezés egy szakma amit meg lehet tanulni és a gyakorlatban alkalmazni. A jó fuvarszervezéssel akár 50% -ra is emelhető a hatékonyság , aminek eredménye a taxisnál jelentkezik. / bár ennek egy részét el fogja venni a fuvarszervező,amire nem tudok megoldást. / Hát ennyi. Dr. Komáromi Endre A lényeg az alábbi sorokban van. "Ennek az előzménye az, hogy a fuvarszervezők már korábban kifejlesztették a néma címkiadó rendszert, de mivel a taxisok ellenezték és elmentek volna a konkurenciához nem kapcsolták élesre a rendszerüket. / legalább is ezt válaszolták / ." Ezt megoldja? Meg. Mindenhol kötelező, tehát nem fog elmenni. Kihasználtság 50 %-ra növelését megoldja? Nem. Lásd Marci adatait. Semmivel sem lett jobb, és nem is lesz, ameddig nem csökken legalább egyharmaddal a taxisok száma. Kályházást, tutizást megoldja? Nem. Csak másképpen, más helyeken fogják csinálni. A batyuzást tényleg (?) megoldja. De várjuk ki a végét. Majd jönnek e tuningolt kütyük, meg a kivételezett taxisok. Talán a nagypályázást. De ebben sem vagyok biztos. El tudod képzelni, hogy nem lesz olyan törekvés, ami valamilyen előny megszerzésére irányul? Vagy azt, hogy ne szerezze meg valaki ezt az előnyt? Nemá...... Ez a jelenkor magyar kultúrájának szerves része.
tomajer 2013.10.11. 11:42:18 / # 87595
Dehogy. Azt fogjuk "szakmai tudásként" eladni....... hisz tudja mikor hol várható rendelés:-) Nna de ahhoz is kályhásnak kell lenni. Ezzel a rendszerrel meg már tényleg hülye aki kályházik.
tomajer 2013.10.11. 11:39:53 / # 87594
Vigyázz a vérnyomásodra, nehogy baj legyen:-) Azon vigyorgok itt magamban, hogy te pl. honnan tudod milyen a néma??? Láttál már olyat másnál? Mesélték? Ne viccelj. A puding próbája az evés. Én már próbálom. Addig, ha nem tűnt volna fel, nem nyilatkoztam. Hagytam szegény Marcit küzdeni, mert nekem nem volt saját tapasztalatom, ő meg már használta. Elvben akkor is egyetértettem vele... de vártam. És csesztettem a pluszos vezetőt, hogy hogy állunk már? Nna most megy. Nem tökéletes, de megy. Akik nem kapnak címet, még mindig a tabjukkal, a beállításaikkal, vagy velük van a baj. Szegények össze vissza nyomkodják, 3x3 centis gombot nem találnak, stb. Akinek rendesen működik és tudja is használni, azt meg is találja a rendszer. A mai tapasztalat. Megint nem volt fél óránál több várakozásom. Megint kaptam menet közben a hatodikban. És a bruttóm ma több mint a szeptember előtti átlag ennyi időre, egyharmaddal kevesebb kilométerrel. Tehát, majd akkor legyen véleményed, ha használod, és agy kicsit ki is forrott a rendszeretek. ui: (ez csak ilyen jószándékú magán) Próbálj ne mindenkit megsérteni magad körül, mert lehet hogy sokat kell majd bocsánatot kérned, amikor rájössz... ha rájössz egyszer egyáltalán ... hogy mégse volt igazad. uui: Jut eszembe. Egy "rendes" kályhást te le nem szivatsz, ha nem vagy otthon a "pályáján" ... ha igen, akkor meg rádióellenörzés:-) És akkor egy kis Penta. Nem szép azt kihozni a történetből, hogy te milyen okos voltál, és jól megaszonttad már akkor. Akkor kellett volna odajönni, és most virágzó Pentánk lenne!!! Jja, hogy köllött a lóvé. Megértem. Nekünk is. Mi áldoztunk egy álomért. De tudom mi vagyunk a hülyék. Nna nem bosszantalak tovább, mert a végén gyűjthetünk neked is mint a volt barátodnak:-(
nazoli 2013.10.11. 11:18:44 / # 87593
avatar
Már miért nem mernének? Itt van például a Marci. Csak mostanában eltűnt.
nazoli 2013.10.11. 11:12:40 / # 87592
avatar
Szerinted nem fognak odaállni? Majd akkor ezeket is kinevezzük gátlástalanoknak. Ez lesz az újfajta tutizás. Kíváncsi vagyok arra, hogy mikor jelenik meg az első kompjúterzseni, aki majd föltuningolja a kütyüket.
nazoli 2013.10.11. 11:09:54 / # 87591
avatar
Tamás! Ne tégy már úgy, mintha csak a tökösök követnének el simlisségeket, vagy alkalmaznának trükköket. Azt mondd meg nekem, hogy hogyan tud megélni az a taxis, aki évek óta 50 és 100 fuvar között vesz föl a cégtől? Nekem évek óta átlagosan havi 5 beülős utasom van. Nem tudom, ők hogyan csinálják. A múltkoriban itt (nem ebben a topikban) valaki megjegyezte, hogy ha nem lennének az állandói, fölkopna az álla. Nem biztos ugyan, de nagy valószínűséggel valahonnan lenyúlta az állandóit. Ez is a gátlástalanság egyik formája. Vagy nem nyúl le senkit, de mondjuk elkerüli a befizetendőket. Ez is gátlástalanság. Vagy jól alámegy árban a másiknak, hogy az övélegyen az utolsó büdös kocsma is. Ne sorolgassuk, mert biztos vagyok abban, hogy nem tudnék minden gátlástalanságot fölsorolni. Több van belőle "földön és egen Tamás, mintsem bölcselmed álmodni képes". De szerintem ezt te is tudod pontosan. Sikerült megint még több szeletre osztani a társaságot, és sikerült kiélezni az ellentétet. Batyus - szabálytisztelő. Nagypályás - normálisan dolgozó. Ez utóbbit te írtad. Szerinted normálisan dolgozó az a taxis, aki kályházik? Nem. Akkor te mitől sorolod magad a normálisan dolgozók közé? Tudod mit? Szerintem meg az a normális, aki az összes nyomorult kályhást szivatja, még akkor is, ha esetleg nem ér oda a felvett időre. Mert ezt érdemlik. Szóval lehet ám osztani a végtelenségig még kisebb szeletekre a társaságot. Tamás! Te nem alkalmazkodtál, téged bedarált a rendszer. Büszke kályhataxis lett belőled. Arról nem is beszélve, hogy még .... nem akarok jelzőt használni. Te magad írtad valahol, meg nekem személyesen is elmondtad, hogy kényelmesen akarsz dolgozni. Olvasgatni, aztán ha jön egy cím, akkor hajrá. Aztán várjuk a következőt. Neked semmi sem drága. Van időd órákig várakozni egy fuvarra. Volt egy időszakom, amikor minden nap megvettem valami ostoba újságot, és a két fuvar közötti várakozás szünetében szinte tökélyre fejlesztettem a sudoku megfejtését. Aztán nem értettem, miért csak a fele a pénzem a megszokottnak. Abbahagytam a sudokut, és visszaállt a rend. Szóval ezt is munkának kellene tekinteni, ahol a teljesítmény számít. Tényleg a legjobb úton haladunk affelé, hogy valami élelmes (hogy hívják ezeket? Oligarha?) beállít pár ezer taxit, ráültet valami emberszabásút, kifizeti banánnal, aztán megint alkalmazkodhatsz. Fordítva gondolkodsz, gondolkodtok. Mikor többen megmondtuk, én biztosan, hogy semmi értelme a Pentának az akkori viszonyok között, és várjatok, amíg esetleg bejön a fix. De hát ti okosabbak voltatok, és a biztos bukásba vezettétek magatokat. Most kellett volna/kellene megycsinálni. Most életképes lehetne. De mit teszel? Nem ám Pentázol, hanem a csendes címkiadástól várod a megmentésedet. Meg szidod a gátlástalanokat. De nem folytatom, mert megy föl a vérnyomásom.
no name 2013.10.11. 10:47:19 / # 87590
avatar
Azt már a Tamás lestoppolta.:D
törölt felh. 2013.10.11. 10:35:57 / # 87589
avatar
Gondolkozom rajta, hogy átregisztrálok töketlenre :-) Szeretek megfelelni :-)
Kekec 2013.10.11. 10:10:57 / # 87570
avatar
Csak keményen kell veled beszélni,egyből tudod hol a helyed. -:)

tomajer 2013.10.11. 09:47:01 / # 87588
Érdekes, hogy még itt névtelenül se mernek a kollégák a "hangosokkal" szembemenni....:-( Egyszerűen a "népszerűtlen" álláspontot képviselni kellemetlen, mert megszólnak, leugatnak, lehülyéznek (töketleneznek) Ilyenek vagyunk.
törölt felh. 2013.10.11. 07:49:18 / # 87579
avatar
Én (is) végigolvastam. Érdekes, szép, olvasmányos. :-) Öszefoglalásként csak anyit szeretnék mondani, hogy nem a rendszer rossz, hanem sok a taxis, kevés az utas. Ha majd ez fog változni akkor mindenki kussolni fog és szó nélkül végzi a dolgát. Valamint még mindíg fenntartom azt a véleményem, hogy a budapesti taxisok csak egy elenyészö része hallatja itt a hallotaxin a véleményét. Ennek a közösségnek valóban a nagyobb része ellenzi a csendest, de ez közel sem jelenti azt, hogy a taxisok egészét nézve ök lennének többen.
hiénakutya 2013.10.10. 18:48:04 / # 87587
Nem vagyok Pesten! :-D harmincnyolc
donkihóte 2013.10.10. 18:40:07 / # 87586
avatar
Még mindig itt vagy? Engedély nélkűl? Hiéna!!!
hiénakutya 2013.10.10. 18:36:50 / # 87585
Jó, tehát a dolog lényege annyi lett volna, hogy "no name" fórumozó társ bestresszelt, hogy címet nem ad neki a tablet, így aztán úton-útfélen félreáll több más taxissal együtt. Az nem derült ki, hogy beülős reményében áll félre, vagy címek közelébe igyekszik helyezkedni, esetleg mindkettő, de mindegy is; azért aggódik, hogy majd jön a kommandó és jól megbüntetik. Tegyük hozzá, az aggodalma korántsem alaptalan. Erre írtam, hogy a probléma megelőzhető, jelesül a szabadjelző lekapcsolásával, csak tartsa be a KRESZ szabályait. A cím meg fogja találni, a komoly szándékú beülős is, különösen, ha nem egyedül ácsorog ott, hanem többen is vannak. Ezt az "ott egy csomó taxi, menjünk, kérdezzük meg" effektusként ismeri a szakma. :-) ötvennégy
hiénakutya 2013.10.10. 18:29:41 / # 87584
Ez a kádári kisember mentalitása. Majd pártunk és államunk gondoskodik, megoldja. Majd kiutalnak egy lakást. Majd adnak SZOT-beutalót. És kényelmes is volt. Meg biztonságos. Jó, hát voltak apró szépséghibái, de nem kellett sokat gondolkodni, taktikázni, spekulálni, sőt, az jelentett előnyt, ha mindezeket nem tetted. Ráadásul az sem frusztrált, hogy a másiknak esetleg több jutott, vagy jobb jutott, mert nem jutott. Ha mégis, akkor azt igyekezett nem nagydobra verni. Teljesen jól bevált recept. Több mint 40 évig bírta, és azt követően sem azért bukott meg, mert olyan nagyon utálták volna. :-) nyolcvanhat
dr.Kotász 2013.10.10. 18:22:12 / # 87583
Nekünk,csak hunyászkodni van jogunk, mert a fuvarszervező irodák vezetői, a taxizás törvényhozói,a taxizás erő-szervezetei, a taxizás igazság osztói mind mind Téged védenének? És ezeket a szerveket pedig a TAXIS tartja ott,ahol vannak. Ha ennek a logikai láncát végig vesszük, akkor az derül ki, hogy: - MI a TAXISOK egyes egyénjei tartjuk fenn ezt a fuvarozási rendszert, - Mi tartjuk fenn ennek működését. - Mi tartjuk fenn a jelenlegi pénzügyi rendszerét. - Mi tartjuk fenn a tulajdonosok helyzetét. - Mi tartjuk fenn az URH központokat. - Mi tartjuk fenn a kiszolgáló személyzetet. - Mi tartjuk fenn az etikai bizottságokat. - Mi tartjuk fenn a tagdíjmentes etikásokat. Egy szóval, Mi a TAXISOK tartjuk fenn a saját élősködőinket, elnyomóinkat és az ezeket kiszolgálóikat is. Jelenleg a farok csóválja a kutyát. Ugyanakkor minket TAXISOKAT kezelnek úgy,mint valami szükséges "rosszat",akit regulázni és lehetőleg félelemben tartani kell. Nos, akkor, vajon a farok megvan-e a kutya nélkül? Erre várnánk válaszokat.

hiénakutya 2013.10.10. 18:20:16 / # 87582
Jó, megyek, csak ne bántsál! hatvankettő
Paró 2013.10.10. 18:00:39 / # 87581
avatar
Ja! Csak , ha nincs Budapestre engedélyed, akkor takarodjál oda dolgozni, ahova az engedélyed szól!
tomajer 2013.10.10. 17:54:36 / # 87556
Ha egy batyus veri le ugyanígy az nem gáz? Vegyük úgy, hogy a később érkező kolléga szakmailag jobban a topon volt, mert tudta mikor kell odaállni ... jja, és merre legyen az a 10 méter "előny":-)

tomajer 2013.10.10. 17:52:04 / # 87580
Úgy gondolom, végülis ide tartozik: [i]tomajer válasz | 2013.10.10. 17:42:48 (8807) Ha töketlennek nevezzük azt a csendes többséget, akik eddig az elszenvedői voltak a tökösök gátlástalanságának, akkor igen. 27 éve taxikázok. Azóta téma, hogy egyesek ilyen olyan trükkökkel, és egyszerű gátlástalansággal, (vagy odaérek vagy nem! ... arról nem is beszélve, hogy tuti nem ér oda...) munkát és pénzt húznak ki a normálisan dolgozók zsebéből. Soha sehol nem sikerült ezt a problémát teljesen orvosolni. Ahol ment a meló, és volt elég cím, ott nem volt égető... ahol és amikor kevesebb lett a meló, ott és akkor hirtelen csak ők tudtak dolgozni, mert visszaértek a következő címre.....:-( Sz'al igen. Ha ezzel én a töketlenek táborába soroltam magam, akkor vállalom: Töketlen vagyok! Töketlen vagyok, mert azon kívül, hogy a város egyik legjobb antennásával csináltattam meg az antennámat, nem vagyok hajlandó a rádióra "áldozni", mert nem vagyok hajlandó olyan címre nyomni, amire "vagyodaérek vagynem" .. oszt ha megmérnek, majd megváltom, mert csak 150 lovas autóm van, és alig megy 200-220 főlé...! Igen vállalom. Töketlen vagyok. Pedig alkalmazkodtam az elmúlt tizenévben. Kályhás lettem én is, hogy legalább valami jusson. Igen az én kályhámnál engem szidtak, mert kukkra tudtam a házszámokat, és másodpercre, kapuszínre a címeket. Nno meg centire a tutikat. Ott én is tudtam dolgozni... de sehol máshol.... mehettem vissza bárhonnan. Úgy hozta az élet, hogy elköltöztem. Onnan már nem volt kedvem a 13-ba menni kezdeni... aztán Pentás is lettem... ahol kicsit újra megtanultam taxizni.... így nem kályházok, és újra kiszolgáltatott lettem...... vagyis töketlen. Hát ez van..... Előzmény: no name 2013-10-10 15:38:46 (8803) [/i]

Oldalszám: 89