Hozzászólások száma: 551
Ugrás a hírhez Oldalszám: 28
Témakörök > Hírek fórumai > Megszüntetik a taxiszolgáltatást Budapesten!?! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
alelölülő 2012.05.16. 13:02:02 / # 51609
Azt is meg lehetne kérdezni, hogy a Főváros milyen munkahely-megtartási támogatást hajlandó adni. :-DD

alelölülő 2012.05.16. 12:59:27 / # 51608
A költségeknél a "vásárlás" átiratást jelent.
alelölülő 2012.05.16. 12:58:41 / # 51607
Pontos adatokkal rendelkeznek a fővárosi taxiállományról. Azt kellene megkérdezni tőlük, hogy szerintük a taxisoknak hány százalékát kényszerítik kocsicserére, és véleményük szerint ez mivel indokolható. Szerintem 70-80 százalékról lehet szó. A kocsicserére kényszerített vállalkozások költségei: - alkalmas autó kb. 3 millió - vásárlás, vizsga, eredetvizsgálat kb. 200 ezer - fóliázás vagy festés saccperkb 2-300 ezer - taxióra-csere (ha kell) 140 ezer Mintegy 4 millából megvan minden. :-( Ha lesz valami megmozdulás, meg kell oldani az online web-közvetítést, ne csak ők jelenjenek meg a médiában. Az autókon pedig feltüntetni az elérhetőséget.

Egér 2012.05.16. 12:03:46 / # 51606
avatar
Sziasztok! "csak a taxi szóval van bajuk"nem csak az szerintem az is hogy még nem mentünk mint vállalkozó csődbe ,most jön egy újjab próbálkozásuk (BKK) pl.3-5 egyén kezébe adják a taxi vállalkozást és így a több ezer engedéjt vissza adó náluk lehet nem droid ha nem annál sokkal rosszabb egy mindennek és mindenkinek kiszolgáltatott rabszolga, csicska stb.
vapi 2012.05.16. 09:33:43 / # 51605
avatar
Holnaptól a zöldségesnek a üzlete csak zöld, a pékséggé csak fehér stb.Hát normális???Annyi pénzért tudnék ennyi eszement dolgokat kitalálni.
vapi 2012.05.16. 09:12:12 / # 51604
avatar
Dávidka,Bandika!98-ban 75ft volt egy BKV jegy!Ma 320ft!!!!!98-ban 240ft/km a nappali maximált viteldíj.Azóta eltelt 14 év!!!!!EZT NEM VESZÍTEK FIGYELEMBE?????

málna 2012.05.16. 08:28:45 / # 51602
avatar
Nyílván.:)
202 2012.05.16. 08:19:19 / # 51601
avatar
Csak a taxi szóval van bajunk. Minden meg van oldva, ha 400 ért teszel meg 1 km ert. Még a pénztárgép is tudja! Majd nem használod a buszok sávját. Nincs droszt, stb. 8 km x 400 ft = 3200 ft. A fuvarközvetítő továbbra is közvetít a sofőr továbbra is fuvart teljesít. (betegszállító, sofőrszolgálat, transzferesek, stb. ) Kiszámítható és az összes alkalmatlannak minősített taxi gki megfelel a feltételeknek.

törölt felh. 2012.05.16. 08:15:32 / # 51600
avatar
Nézve az események alakulását nem mernék nagy pénzben fogadni, hogy az állításod megállja a helyét mármint, nem biztos, hogy tudja amit átvett az mit tartalmaz! :-)
málna 2012.05.16. 07:49:48 / # 51598
avatar
Ja, és tudnak róla. Fel lett olvasva Komáromi Úrnak, majd átadásra is került.
málna 2012.05.16. 07:41:27 / # 51597
avatar
Ezt a TGFSZ már korábban megtette.. A sávos tarifarendszer, a központi adattovábbító rendszer és az automata tarifaváltás miatt tavaly kikérte két óragyártó véleményezését. Mindketten egyhangú véleményt adtak.
MCCCXCII 2012.05.16. 07:35:18 / # 51596
Mit kell itt problémázni. A Kis Dávidka ötletét nagyon egyszerűen meg lehet valósítani. Minden kocsiban van „napi” kilométer számláló. Ezt le kell nullázni induláskor. Az utas előre kifizeti a 700 forintot. Ha, nem adja előre oda a pénzt, akkor nincs utazás megkezdés. Az utazás folyamán, amikor elérjük az egy kilométeres távolságot, akkor indul a taxaméter. A fuvar végén ezt természetesen ki kell fizetnie az utasnak. Hogy ez nem NAV tiszta ügy, mert a hétszáz forintnak nincs nyoma? De van, mert a fuvarok számából könnyen ki lehet számolni. Továbbá, ha pontos kimutatást végzünk a fuvarokról, cím, név, stb., akkor a megrendelőre is ki lehet vetni az adótartozás révén sarcot, hiszen megrendelt egy szolgáltatást, amin Ő „nyerészkedett”, mivel a kiállási díjat nem fizette meg. Tehát illegális jövedelemre tett szert. :))))
tomajer 2012.05.16. 06:28:05 / # 51595
[b] [i] Tisztelt Eördögh Balázs Úr! Az Országos Taxis Szövetség elnökeként, a Fővárosi Önkormányzat által javasolt taxi óra üzemeltetési feltételekkel kapcsolatosan kérem észrevételeit, szakmai javaslatait. A Fővárosi Önkormányzat oly módon kívánja módosítani a taxiórák tarifa rendszerét, hogy a taxiórákban beállítható alapdíj minden esetben tartalmazzon pl. 1 km. útdíjat. Kérem mutassa be, hogy egy ilyen jellegű rendelet módosítás milyen feladatokat ró a taxióra szervizekre, és ezen feladatoknak milyen költség vonzata lehet a taxis vállalkozókra tekintettel. Kérem térjen ki a jelenleg üzemeltethető taxiórák átalakításának korlátaira, üzemben tarthatóságnak feltételeire is. Köszönöm megtisztelő segítségét. Üdvözlettel Metál Zoltán ---------------------------------------------------- Tisztelt Metál Zoltán Úr! A kérdéses rendelet módosítás után természetesen végrehajtjuk a taxamétereken a fejlesztést a saját költségünkön. Ez egy-két hónapot igényel. Ezután adható be a Mérésügyi Hatósághoz vizsgálatra. Határidőt ők tudnak csak mondani, de a tapasztalat szerint ez is egy-két hónap. Ha megfelelt mérésügyi szempontból, akkor lehet kérni az APEH vizsgálatot, ennek a határidejét már nem lehet megjósolni. Ha minden simán megy akkor fél év alatt meg lehet csinálni az egészet, de elhúzódhat sokkal tovább is. Ezután az APEH előírja, hogy mennyi idő alatt kell lecserélni a működtető programot minden EURO-s taxaméteren. Sajnos csak EURO-s taxiórán lehet program-cserével elintézni ezt a dolgot. Ha nem EURO-s az óra, akkor taxiórát kell cserélni. Ez több kiadást jelent a taxisra nézve. (AP507, AP512) Az EURO-s, nem EURO-s órák aránya nálam kb. 50-50%. A működtető program csere még hitelesítést is von maga után, ezért az EURO-s órák (AP515, AP518) kb.17000,-Ft.+ÁFA.-kerülnének. Új óra ára jelenleg:Bruttó 142240,-Ft. Üdvözlettel: Eördögh Balázs ügyvezető igazgató

csogu 2012.05.16. 03:50:27 / # 51593
FIGYELEM!!! Végre valaki, a vezetők közül is kimondta, amit itt már sokan leírtunk! Tarlós István, hogy az Istenke éltesse sokáig, erőben, egészségben, teljesen korrekten fogalmazott! Idézném: Itt most azt kiabálni és azzal áthidalni ezt a szörnyű problémát, hogy másfél év alatt miért nem oldottátok már meg, disznóság, ez egy inkorrekt és szánalmas játék – érvelt a városvezető. Most nekünk, taxisoknak is másfél évet akarnak adni határidőként. ...és igen, ahogy Pista bácsi mondta, ez disznóság, ez egy inkorrekt és szánalmas játék!!! A teljes cikk itt olvasható el! klikk ide!!

R005 2012.05.16. 03:22:36 / # 51592
avatar
Tomcab nálad a pont! Felhúzták a nívót a csillagos égig most meg dávidkáék azt hiszik milyen jól megy pedig csak szükségből közelíteni kellett a normálisabbnak is,akár nagyfokú eladósodás mellett is!!!Szerintem nincsenek tisztában vele,hogy az a nagy tojáslámpások is öregszenek már!Mondjuk rengeteg 10 éves verdát látok amelyek gyönyörűek! (Kicsit,volt 018 rádió) keressétek meg kb egy-másfél éve újíttatta fel a Mercijét több mint 1 milláért!!!Gyönyörű a szekere!) Ezért mondom ,hogy a taxi nem fekete vagy fehér!!!Akik úgy döntöttek ,hogy értékben közelítenek, azok új Lacettit vettek mondván ,hogy új verda mi lehet vele a gond a jövőbe!!! Akik meg a méret,kényelem és a márka felől közelítettek azoknak meg lassan 10 éves lesz a szekerük!!! Mindenki (majdnem) megszívta az ötletelést! Teljes káosz,a látszat és megtévesztés mestere! Az Isten mentse meg a teljes összeomlástól amit ezek a laikus vezetők szándékoznak okozni az egykor Szeretett Taxinknak! :(
Mat 2012.05.16. 00:55:12 / # 51589
avatar
A próféta beszéljen belőled. :-)
tomajer 2012.05.15. 22:34:55 / # 51591
Édesjóistenem! Adjatok már pár napot, hogy megszervezzünk egy qrva demonstrációt annyira, hogy a nyilvánosság elé lehessen vele állni! Még néhány nap, és itt lesz a felhívás... nna akkor kell majd szervezni, és el is jönni!!! ui: trombitás kerestetik, a zenebutikban:-)
megmondó 2012.05.15. 21:55:56 / # 51590
avatar
Szép estét! Javitsatok ki ha rosszul értelmezném amiről itt napok óta beszéltek! A tervezet mostani állapotában elfogadhatatlan,irreális,eggyálltalán nem a helyzet normalizálását szolgálja! Továbbá a 2 állitolagos érdekképviselő nem képviseli és képviselheti a taxis társadalom nagy részét mert hisz nem kaptak erre felhatalmazást! Ha csak itt beszélünk és háborgunk arról,hogy ez ROSSZ akkor utolag már csak kesereghetünk! Nem lenne esetleg ideje lépni ez ellen. Talán hangot kellene adni annak,hogy ne olyan emberek tárgyaljanak "szakmai érdekképviselet" néven akik bologatnak csak. Lehetne pl. névvel,aláirással tiltakozó levelet irni,hogy SZÉLES körü szakmai eggyeztetés legyen ne pedig ez. Bárkivel beszélek az elmult hetekben senkinek nem tetszika kialakuloban lévő helyzet.

thomas 2012.05.15. 20:03:45 / # 51588
Azért ne feledjük,6-7-8 éve más volt a gyakorlat. Sokakban még az van meg. Polgár bement a szalonba,20(vagy 0)%-ért elhozta a verdát,a bank meg hitelezett,mint az őrült. Plusz egy ügyfél,ugye. Azt,jöttek a bedőlések,szépen.... Megmondta a bankos,most a régi hiteleseket húzzák le,így-úgy.De egyszer azok elfogynak,új birkák meg nem lesznek,az említett okok miatt. Na,akkor mi lesz? (nem mintha sajnálnám őket)
hiénakutya 2012.05.15. 19:04:53 / # 51587

Oldalszám: 28