Hozzászólások száma: 414
Ugrás a hírhez Oldalszám: 21
Témakörök > Hírek fórumai > Onlány taxamétert kotyvasztanak a boszorkánykonyhában!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
szabadataxi 2017.01.09. 13:31:39 / # 346621
Azt hiszem, tényleg jöhetnek az önvezető autók (talán vidéken kezdhetnék is a tesztüzemet):  azok processzoraiba sokkal több ész szorult, mint itt egyes kocsisokéba, akik nagy ívben leszartak eddig nagyjából minden szabályozást, erre büszkék, és közben még hisztiznek is. Ráadásul egy olyan felületen, amelynek szemlézése – legalábbis most – napi feladata az NFM, NGM és a NAV sajtóreferenseinek, valamint az unatkozó, a hozzászólóval nagyjából egy szellemi szinten álló újságíró-gyakornokoknak. 
tomajer 2017.01.09. 12:33:31 / # 346618

Most nagyon úúútálni fogtok vazze!

Hihetetlen, hogy itt oldalakat telezokognak a taxisták, hogy kinyírta őket a kurmány, mert mostantól legalább, egy kicsinyt szabályosan kell dolgozniuk:-(

Itt bizonyítottátok fehéren feketén, hogy szükség volt az onlány kasszára!

Simán ideírtátok, hogy eddig lóf@sztot nem tettetek az órába :-(
Háát, lássuk be, akkor van is miért sírnotok!

25 éve van nyolctarifás taxaméterünk, és tudtommal az ország 90%-ában nincs fix tarifa.  Tehát, azt programoztatsz a kakukkba, amit jónak látsz.  Amire van is kereslet!!!
Így aztán nevettséges az az érv, hogy az "órát nem fizetik meg" ....   a bótban is mérleggel mérik az árut és nem saccra, meg pofára ... még a piacon is megméri mielőtt elkezdhetsz alkudozni .... márahol még lehet egyáltalán.

Komolyan mondom, a piaci kofák ehhez képest .... áhh ....   ugattunk itt az uber ellen, aztán kiderül, hogy az ország nagy részén, a "szabályos taxisok" se jobbak semmivel :-(

gazsi 2017.01.08. 18:43:33 / # 346616
avatar

Nekem mint vidékinek ez a pénztárgép egyenlö,a, pályafutásom végével... Igen, mindig mi voltunk a hiénák, a szemetek, meg a rosszak, mindenki azt hiszi hogy milliomosok vagyunk, hááát hogyha bérezi bárki is kíváncsi rá nagyon nem, van egy 4 éves közép kategóriás autóm, a kajámat meg tudom venni, csekkeket ki tudom fizetni, van hogy késve, de ki van fizetve,  albérletet ki fizetem, és egy évben egyszer el tudunk a családdal menni nyaralni. El helyezése nálunk is lehetetlen, kifejezetten balesetveszélyes, és a kék kijelző el vakít éjjel... A le merülésével igen gondok vannak, de meg mondom őszintén, hogy ennek a gépnek köszönhetően, mint ahogy írtam, a fuvar árak közzel duplájára nőnek, amit az utasok nem fizetnek ki. Az órát muszály használnom, mert a kilométert rögzíti a nav, illetve statisztikát csinál rólunk a NAV, továbbá hogyha a-ból b-be megyek és nincs hozzá összeg ütve, ki dob ellenőrzésre a NAV szervere, de egyszerűen nem tudok mit csinálni, hogyha órát kapcsolok sehogy sem tudom ki hozni a tavalyi fuvar ár duplája alatt,  ugyan az, a szisztéma mintha pesten duplájára emelnék 56-ra a vitel díjat, és ahova mentettek eddig 5.000-ért hivatalosan, az most 10.000 lenne

Nálunk egyszerűen nem szállnak be az utasok, mert inkább meg várják a buszt, vagy sétálnak, úgyhogy pad helyzet, ha be kapcsolnom 10-12 óra alatt állhatok egyhelyen, vagy sumákolók és átlag ember szinvonalán meg élek. 



Jelenleg fogalmam sincs hogy mit csináljak/csináljunk

mezitlábas1 2017.01.08. 18:24:31 / # 346615
avatar
Kedves Vidéki Kollégák!
Mindenképpen érdekel a ti hozzászólásotok is.Miindenhol hallassátok hangotokat talán összefogással megállítható ez az ámokfutás ami velünk történik már egy ideje.Ugye mi vagyunk a "legnagyobb adócsalók az országban" nem a CASINÓK ÉS NEM AZ ÜGYVÉDEK akik 20ezer forintos óradíj alatt már szóba sem állnak az emberrel.
Oda nem kell pénztárgép!!Az nem baj hogy csak balesetveszélyes helyre tudjuk tenni, az sem baj hogy a pénzt nem tudjuk normálisan kezelni, az sem baj hogy estleg egy utca forgalmát fogjuk percekre, az sem baj hogy ez a két tipus használhatatlan 10 12 órás munkára csak állandó 220V os hálozati kapcslattal.A lényeg az, hogy még a seggünkbe is be akarnak látni mindenáron, mert mi vagyunk a legnagyobb ellenség akit büntetni kell!Rohadjanak meg.
osztap 2017.01.08. 12:52:10 / # 346613
Az alsó ki-bekapcsló gyakori használata  biztos, hogy gyors meghibásodáshoz fog vezetni aminek a használatát nem a gyártó hanem a forgalmazó javasolta. A szar akkumlátor problémájára nem ez a megoldás hanem megfelelően nagy teljesítményű akku csomag beszerelése. Ma már egy közepes telefon is nagyobb teljesítményű aksival van felszerelve mint a pénztárgép. A használatát alapvetően 220V áramellátásra tervezhették.
gazsi 2017.01.07. 18:58:05 / # 346611
avatar

Szerintem, jobb hogyha a vidéki taxisok véleményére nem vagytok kíváncsiak, jelenthetem ki mint vidéki Taxis. A problémáink a géppel ugyan azok mint nálatok, f@s aksi, el helyezés nehézkes, ill. Van 3 kolégám kinek más taxis csinálja minden nap a napnyitás, napzárást....


Továbbá jelen helyzetbe nem láttok más megoldást, mint itt hagyni a törzsutasaimat, úgymond cserben hagyni öket, és abba hagyni a taxizást.

Hogy mi a, legfőbb probléma?


30.000 fős város durván 20 kilométeres vonzáskörzet, és vagyunk 10en, ami arányaiban nem is lenne rossz!

Mindenki egyéni vállalkozó, taxis cég nincs, saját telefonról dolgozik mindenki kivéve 3 embert ők csak drosztrol, eddig egy helyi fuvar volt fix 600 forint 5-7 kilométeres településre 1200, 8 kilométeres településre 2000 a 16 kilométeres településre 3000 majd 25 kilométeres településre  fehérvár, vagy veszprém (közötte van várpalota ugyanis fél úton) 6000 budapest 25.000 120kilométerre vagytok tőlünk nahh most 5 éve taxizok itt, a 10 autóból 4-5 olyan fillérb@szó hogy minnél több munkája legyen 600 helyett 500 ért megy, 1200 helyett 1000-ért 2000 helyett 1500-ért 6000 helyett 4500-ért 25.000-es budapesti fuvar helyett ami több mint 100 kilométer oda mennek16.000 ért csak hogy, minnél több munkát lopjon össze magának a másiktól?


Namost egy helyi fuvar órával kb 1000re jön ki az 1200 ból 2500 lett 2000-ből 3000, 6000-ből 9.000 lett majd sorolhatnám, erre az emberek meg azt mondják az első héten már hogy túl drága, mert ezt nem fizetik meg inkább nem szállnak be,, inkább busszal mennek.. 

És igen, mindenki sz@rik rá és ugyan úgy mennek olcsón mint eddig

És online gép? Igen van mindenkinek nálunk, használata? Szerintetek? Mindenki úgy csinálja hogy amikor üresen megy akkor bele teszi azt amit keresett, és üres kilométereknél, szabadon vallja be azt amit keresett.....

Azaz a 0-át eddig se volt óra használva, most sincsen semmi sem használva, és ugyan az a mocsok van mint volt....

zolika81 2017.01.07. 18:45:37 / # 346610
avatar

Üdv Mindenkinek! 

A gyártó utasítása szerint 2 fuvar között az alsó kis kapcsolóval ki van kapcsolva a gép. Mikor visszakapcsolom,  akkor 10-ből legalább 6-szor teljesen nulláról indul újra,  már amikor újraindul. Az imént is a negyedik ki-be kapcsolás után tudtam bele lelket verni,  az utasaim már bent itták az italukat a bárban,  röhögve és sajnalkozva hagytak ott,  mondván nincs az az isten hogy erre várjanak.  Máskor meg 5 másodperc és üthetem az összeget, a mindenféle cashcube starting helyett egyből a pénztáros1 ugrik be. 

Más is tapasztalt ilyet vagy így egy hét után menjek egybol szervizbe vele? Esetleg ötlet ezellen? 

Köszönöm 

hacáz 2017.01.07. 13:32:09 / # 346609
avatar
Így van!!! Éljen május elseje és a megbonthatatlan munkás-paraszt szövetség!!
Amsel 2017.01.06. 16:45:03 / # 346608
avatar

Héha engedni kell hogy a gép kommunikálni tudjon a szerverrel,és kész


Amsel 2017.01.06. 16:42:38 / # 346607
avatar

Szerintem meg hagyni kellene ezt az egész nyavalygást,mert tényleg azt hiszik,hogy ennyire buták vagyunk,hogy nem tudunk semmit a géppel kapcsolatban.Az hogy látja hogy hová megyek,az bizonyit bármiféle bevételt? Nem ! Akkor meg mi a baj.Ne csináljatok már úgy mintha nem tudnátok védekezni. Tedd "árnyékolt" dobozba a gépet,és dölj hátra. Ennyi. Úgyis úgy marad minden ahogy azt eltervezték. 

tomajer 2017.01.06. 15:42:37 / # 346606

Nahh Ipalm lett.  Most tanulmányozom :-(


De a Superbben, szépen elfér a kézifék mellett.  Ott eddig a kártyalehúzó lakott.  Őt valahova száműzni kell.


Ebben nincs tanuló mód?

donkihóte 2017.01.06. 13:18:26 / # 346605
avatar
Okos válasz."...A GPS nem véletlen..."Szépen vagyunk. És ha elugrok masszíroztatni vagy szopatni egyet, vagy szeretőt tartok, vagy tartozok valakinek a város másik felén és viszem a pénzt neki? Mi a fasz közük van hozzá? Mi az, hogy nem tudják majd letagadni, hogy ott jártak? Ennyi erővel egy bokára szerelhető nyomkövetőt is rakhatnának a taxisra, mert úgyis csaló mind? A büdös k. anyjukat.
kiol 2017.01.06. 11:55:31 / # 346604
avatar

nosi 2017.01.05. 22:56:20 / # 346603
avatar
Még, még, még! Ennyi nem elég! Szerintem a kézi számlázás is sok nemzetgazdasági kockázatot jelent! Kérnénk szépen egy online számítógépet számlázó programmal, és egy nyomtatót! Kérnénk még a lábunkra rögzíthető leszedhetetlen nyomkövetőt! Követeljük, hogy az autókba szereltessenek be online éjjellátó Hd taxisfigyelő veb kamerát és mikrofont! Segítsetek, hátha kifelejtettem valamit!
nosi 2017.01.05. 22:39:31 / # 346602
avatar
Kipróbáltam tegnap a gyártó által javasolt töltési technikát. Egész éjjel töltöttem. Ma szervizben volt az autóm. Egész nap "alvó" állapotban volt a pénztárgép. Pontosan ugyan annyit bírt ki, mint a másik töltési módszerrel. Készenléti állapotban kb. 9 órát. Ha már nem kell 12 órát tölteni akkor vajon mennyi ideig kell? Honnan tudom mikor van feltöltve? Tudom, sehonnan! Menjenek a jó büdös francba! A kis kapcsoló az alján szerintem nem bírja 1-2 hétnél tovább ha ki-be kapcsolgatjuk! Az alja folyamatosan melegszik, kikapcsolva bekapcsolva, készenlétben, töltésközben, akkuról működtetve, teljesen mindegy. A hőtermelés sok energiát fogyaszt, minket pedig jó adag mikrohullámmal bombáz naphosszat. 
a-kinti 2017.01.05. 18:13:01 / Módosítva / # 346601
avatar

hacáz 2017.01.05. 17:01:43 / # 346600
avatar
Mondok jobbat...53 másodperc alatt indul újra a gép...alul kikapcsolt állapotból, úgyhogy majdnem egy perced van arra, hogy a kedves utassal betüscramble-t, vagy ki nevet a végént vagy bármi más hasznos játékot játssz, mielőtt átadnád Neki a hőn áhított nyugtát..természetesen közben szemezgethetsz az ablakon beszűrődő jókívánságok közül...is.. 
osztap 2017.01.05. 14:48:06 / # 346599
Így a vak is látja hogyan kell szakszerűen üzemeltetni a pénztárgépet. Az alsó kapcsoló nem arra lett kitalálva, hogy naponta 15 alkalommal legyen ki-bekapcsolva.
balagge 2017.01.05. 04:19:11 / # 346591
avatar
"Nem is értem, a jogvédők most miért nem háborognak."
Pedig ez fontos tényező. A jogvédők azért nem háborognak, mert le se szarják a fajtánkat. Nekik csak akkor kell jogot védeni, ha az véletlenül pont jól jön az olyan rablókapitalista cégeknek mint az uber. Üdv a valóságban.
tomajer 2017.01.04. 18:27:45 / # 346588

Kedves Taxis Pénztárgép használó!

Több esetben kaptunk arról információt, hogy a CashCube Mini pénztárgép akkumulátora viszonylag rövid időn belül lemerül. Lehetséges, hogy a nem megfelelő töltési mechanizmus okozza a problémát ezért közre adnám a gyártó tájékoztatása alapján, hogy milyen módon kell tölteni az akkumulátorokat.

A gép alján lévő főkapcsolónak ON állásba kell lennie, és a billentyűzeten kell csak kikapcsolni a gépet. (bal felső gomb)
A hálózati töltővel kell így tölteni 8-12 órát. először, aztán már kevesebb is elég lesz neki. Így feltöltődik az AEE akkumulátora is meg a működtető akku is. Ilyenkor melegedni fog a gép alja ami kb 40 C-fokig teljesen normális mivel közel 50W-ot disszipál el a töltőáramkör.

(Ha alul kikapcsolt állapotban töltitek akkor a nagy akkumulátor feltöltődik, de az AEE akku nem és így bekapcsolás után a nagy akkumulátorról kezdi el tölteni az AEE akkumulátort, ami néhány óra alatt lemeríti a nagy akkumulátort.)

Működtetni úgy kell, hogy a nyugta kiadás után alul ki kell kapcsolni a gépet, majd a következő nyugtánál bekapcsolni és működtetni. Így biztos, hogy egy napnál többet is bír.

Oldalszám: 21