Témakörök > Hírek fórumai > Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
green-green | 2015.09.11. 16:46:51 / # 340583 |
|
Az általad említett havi nettó 160 ezres jövedelemhez havi 550 ezres bruttó bevételt kell megtermelned. Az Est taxi történetét igen, ismerjük.
Előzmény: #340569 alelölülő 2015.09.11. 11:04:49 |
green-green | 2015.09.11. 16:43:31 / # 340582 |
|
Itt a Green Taxi... Elnézést a várakoztatásért, most kerültem géphez. Sorban megválaszolom az értelmezhető (értsd: nem anyázó és fröcsögő) valós kérdéseket. Először is szeretnék a tényeknél maradni: ha belépsz egy munkahelyre, ott bérért (legyen az fix, vagy teljesítmény, vagy bármilyen konstrukció) dolgozol, miközben a munkaadónak termelsz. Az esztergályos se háborog, hogy a megtermelt alkatrész eladási ára nem az övé, pedig abból kapja a havi fizetését. Ha sokat termel, többet keres. Ettől még igaz, hogy egyetlen forintot se kérnek tőle. Ez igaz a Green Taxira is. Lehet háborogni, de akkor is igaz az első állítás. A cég is, a sofőr is az utasoktól beszedett pénzből él. Remélem ez nem baj.Spannolás nincs: a sofőr a telephelyen egy tetszőleges, munkára felkészített autót vesz át és megy a forgalomba. Nem vár váltótársra, kezdheti a műszakot.Egy ilyen izé (Nissan Leaf a neve) forgalmi körülmények között 150-160 km-t tud megtenni.Európában sokan bevállalták már, szerintem van lövésük a taxizásról.A taxis önalázás ("szarsenki taxis droid vagy(ok)) fölösleges és értelmetlen. Ezt a munkát se kötelező csinálni. De tény: nem ígérgetünk milliós fizetéseket, nem mondjuk, hogy láblógatva lehet nagy pénzeket keresni. Kemény munkával korrekt megélhetést lehet elérni. Ahogy a magyarországi cégek, vállalkozások egy részénél. A többi kérdést a kérdezőnél válaszolom meg. Sorban.
Előzmény: #340565 FBetti 2015.09.11. 09:19:59 |
tomajer | 2015.09.11. 16:39:49 / # 340581 |
A taxist nem kell hogy érdekelje, a cégnek mennyire éri meg!
A "szakma krémje", a saját kifizetett Priusában ül ..... A mi szakmánkban csak az megy el alkalmazottnak, akinek nincs más lehetősége ...... De ez egy alternatíva, a droidtartókhoz képest. Két szemléletmód van: Az egyik, hogy a droidtartót nem érdekli mennyi a bevételed, ő fix díjat kér. Ha az megvan, dolgozhatsz látástól mikulásig, a többletbevétel a tied. A másik, hogy a droidtartót nem érdekli mennyi a bevételed, ő fix díjat kér. Ha kevesebb a bevételem, akkor sem kell bevinnem otthonról a nagymama nyugdíját, legfeljebb kevesebb fizut kapok. Kvázi, aki dolgozni akar mint egy droid, 30 napból 30 napot, 24 órából 20-at, annak a droidtartó az ideális. Aki azt mondja, hogy öreg vagyok én már droidnak, ( nem szeretnék csak heti öt napot, és napi nyolc tíz órát max ... ) de el kell még dolgozgatnom a nyugdíjig x évet... nna annak viszont a dodzsem a megoldás!
Előzmény: #340579 alelölülő 2015.09.11. 13:33:35 |
|
tomajer | 2015.09.11. 16:31:23 / # 340580 |
Úgy látszik, gree-greennek lejárt a munkaideje:-(
|
|
alelölülő | 2015.09.11. 13:29:32 / Módosítva / # 340579 |
Az jó, hogy kevés a szervízköltség, az üzemanyag meg nulla.
Ezzel szemben az áll, hogy el kell tartani egy céget, ki kell termelni egy igen drága autót meg az áfát az államnak. Döntse el mindenki magának, hogy melyik több és melyik kevesebb. Biztos lesznek jelentkezők így is. Nem a szakma krémje lesz (ha van neki ilyenje egyáltalán), az biztos, hanem akiknek már nincs más lehetőségük.
Előzmény: #340578 tomajer 2015.09.11. 13:14:18 |
|
tomajer | 2015.09.11. 13:14:18 / # 340578 |
Ezt én is mondtam nekik... de nem érzik veszélynek.
Lehet hogy lépcsőzetes műszakkezdések lesznek ....
Előzmény: #340577 alelölülő 2015.09.11. 13:08:02 |
|
alelölülő | 2015.09.11. 13:08:02 / # 340577 |
Garázs-kezdés jó, mert feltöltve futnak neki a műszaknak.
Garázs-kezdés rossz, mert Csepelen van x autójuk, de máshol egy se vagy kevés. Rendelnek egy kocsit Újpesten vagy Keresztúron, akkor ígérnek 30-40 percet?
Előzmény: #340575 tomajer 2015.09.11. 12:34:05 |
|
tomajer | 2015.09.11. 12:27:54 / # 340576 |
Kajabálunk neki hangosan! :-)
Előzmény: #340574 alelölülő 2015.09.11. 12:26:24 |
|
tomajer | 2015.09.11. 12:27:34 / Módosítva / # 340575 |
Nincs spanolás. Garázs kezdés-végzés van.
De persze ez mind a saját kút fejemből van, nem tuti infó. Csak bennem is megfogalmazódtak ezek a kérdések....
Előzmény: #340572 alelölülő 2015.09.11. 12:22:18 |
|
alelölülő | 2015.09.11. 12:26:25 / # 340574 |
Igazából green-green válaszára lennék kiváncsi: Mennyi havi bevételnél kaphat a taxis 250 fizetést?
|
|
szálka | 2015.09.11. 12:23:54 / # 340573 |
|
Nem arról volt szó, hogy a green-green válaszol?
Előzmény: #340571 tomajer 2015.09.11. 11:56:50 |
alelölülő | 2015.09.11. 12:22:18 / # 340572 |
Természetesen mindenki abban hisz, amiben akar.
Racionális alapon a vallások se működnének. Aki valaha dolgozott spannal, ismeri a dolgot. Ott állsz az utcán, span meg nem jön, mert elvitték végzése előtt valahová messze. Amikor megérkezik, akkor nem két perc lesz a tankolás. Csepelen van 20 töltőállás, de a városban várhatsz, amíg felszabadul egy. Egy új cég elindítását meg te is átélted már a Pentával, ha jól tudom, szintén ilyen 60-70 autós céggel. Hát, hajrá!
Előzmény: #340571 tomajer 2015.09.11. 11:56:50 |
|
tomajer | 2015.09.11. 11:55:25 / Módosítva / # 340571 |
Alapvetően a fenntartási költségek megtakarításában hisznek (talán joggal)
Ezek a dodzsemek úgy tűnik jól bírják a kiképzést. És ugye nincs tankolás, nincs olajcsere, nincs váltó, kuplung, nincs egy csomó kopó alkatrész... még a fékbetétek is a dupláját bírják állítólag. Én személy szerint nagyon szeretnék egy ilyennel dolgozni... nnajó, ha lehetne akkor Teslával és a sajátommal :-)
Előzmény: #340569 alelölülő 2015.09.11. 11:04:49 |
|
focilabda | 2015.09.11. 11:40:01 / # 340570 |
Már a holdingnál is kezdik visszavenni az igért javakat miközben emelték a terheket. Ha oly sikeres üzletemberek hozzák a döntéseket akkor már rég ki kellett volna számoltatni közgaszdászokkal a lehetséges variációkat. Beleölik a pénzt és majd másfél év múlva fognak rájönni, hogy sajnos a budapesti taxispiacon a 280.- os viteldíjjal nem lehet kitermelni a taxista, tulajdonos, költségek hármasára szükséges lóvét.
|
|
alelölülő | 2015.09.11. 11:04:50 / # 340569 |
Mennyi havi bevételt kell termelni a taxisnak ahhoz, hogy bejelentett dolgozóként az ígért bruttó 250 (nettó 160) fizetést megkaphassa?
Amely bevételből a cégnek áfát is kell fizetni. Szerintem egy milla nem elég ehhez. Akik ezt a céget kitalálták, vajon ismerik az Est taxi történetét?
|
|
tomajer | 2015.09.11. 10:11:57 / Módosítva / # 340568 |
A reklám már csak ilyen:-)
Azt se szoktad látni a tévében, hogy vegyé, xy kávét... igaz szar, és fosni fogsz tőle, de valamiből a gyárnak is élnie kell! Olyen az amikor az autó tele van extrákkal: Letekerhető ablak, két irányban forgatható kormány, 4+1 kerék, stb :-P
Előzmény: #340567 FBetti 2015.09.11. 09:36:34 |
|
FBetti | 2015.09.11. 09:36:34 / # 340567 |
oké..ismerem a részleteket...engem csak simán kívülállóként felcsesz ez a kopott marketing duma ..olyan csillámfaszláma érzésem lesz tőle ...de majd drukkolok...nem a cégnek..az alkalmazottaknak
Előzmény: #340566 tomajer 2015.09.11. 09:32:25 |
|
tomajer | 2015.09.11. 09:30:42 / Módosítva / # 340566 |
Hülyén nézne ki:-)
Nnade, ez nem csak a taxiban van így. Alkalmazott vagy, azt csinálod, annyiért, amit a főnök mond. ... vagy nem csinálod. A te döntésed. Ez a rendszer, (amennyit én tudok róla) pont annyival jobb, mint a most pályán lévő droidtartók, hogy a kockázatot megossza veled (egy droidtartónak tök mindegy volt e bevételed, ...HOZD A LEADÓT, OSZT HALAGGY TOVÁBB!) Itt, ha nincs bevétel, nincs leadó. Viszont a minimálbér gondolom akkor is jár. Hisz ha nem a te hibád, hogy nem adtak elég munkát, akkor ..... Nnomeg mindenki elfelejti számolni a nyolc órás bejelentett állás előnyeit (amit mi taxisok rég elfelejtettünk, a fiatalabbak nem is hallottak róla) Fizetett szabadság, valódi táppénz ha megbetegszel, tényleges remény valamilyen látható méretű nyugdíjra, .... És ami a lényeg: Ami lóvé nálad marad, az tényleg a tiéd!!! Nem vár még rád a benzinkút, a szerelő, a biztosító, a Bkk, a vizsgaállomás, az autókereskedő és a bank! (persze még sorolhatnám, de hirtelen ennyi ugrott be. Nno! Nem akarom én itt túlfényezni ezt. Alkalmazotti viszony, a maga nyűgjeivel, kiszolgáltatottságával. De azért, a mai droidléthez képest egy szanatórium.
Előzmény: #340565 FBetti 2015.09.11. 09:19:59 |
|
FBetti | 2015.09.11. 09:19:59 / # 340565 |
,,egyetlen forintot nem kérünk tőled,, ???? ...,,Nem a sofőröktől beszedett pénzből él,,????...,,csepelen felveszed az autót...spanolás...ha kifogy zúzol vissza csepelre töltögetni...mennyit megy egy ilyen izé egy töltéssel ???...stb..stb...aki ezt bevállalja lövése nincs a taxizásról...ilyen átbaszós marketing dumát már rég olvastam ...miért nem lehet egyszer az életben korrektül leírni : ,,gyere hozzánk dolgozni..a szart is kitapossuk belőled ..ott fogsz megrohadni az utcán de a főnökök kurva jól fognak élni belőled...ne gondolkozz sokat úgysíncs más esélyed mert egy szarsenki taxis droid vagy ,, ...szóval csak így egyszerűen ...bele a pofánkba
|
|
green-green | 2015.09.11. 07:27:30 / # 340564 |
|
A nagyanyja nagybátyjának az anyósa már járt a reptéren és ott pont ezekkel a dolgozókkal tartózkodott egy épületben. Legbuktak mindannyian!
Előzmény: #340561 higgadt 2015.09.10. 21:45:08 |