Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
alelölülő 2011.09.06. 10:19:22 / # 323409
Kicsit olcsón számoltam az eurót (260), most látom, hogy 280-hoz közelít.
alelölülő 2011.09.06. 10:11:00 / # 323408
Taxitarifa Párizsban (euro) Alapdíj: 2,30 (~600 ft) Minimális fuvardíj: 6,20 (~1600 ft) "A" tarifa (hétköznap 10-17 óra között) km-díj 0,92 (~240 ft)B várakozási díj óránként 29,25 (~7600 ft = 126 ft percenként) "B" tarifa (hétköznap 17-10 óra között, hétvégén 10-17 óra között) km-díj 1,17 (~305 ft) várakozási díj óránként 33,80 (~8800 ft, 145 ft percenként) "C" tarifa (szombat-vasárnap, ünnepnap 17-10 óra között) km-díj 1,42 (~370 ft) várakozási díj óránként 30,90 (~8050 ft, 134 ft percenként) Egyéb pótdíjak: 4 személynél több: 3 euro (800 ft) 2 csomagnál több: 1 euro (260 ft) Remélem, hogy nem rontottam el semmit.
törölt felh. 2011.09.06. 07:11:18 / # 323407
avatar
Igen, igazad van! Az autókat szabályozzák, a sofőröket nem! Benéztem egy kicsit! :-) Szerintem a kamerára vonatkozó kérdést nem is értette az embered, mert sehol a világon nem használják ilyen jellegű megfigyelésre a térfigyelő (bűnmegelőző)kamerákat, ezért ő a sebességmérésre koncentrált csak, és a piros lámpákra! Talán az lenne a legjobb, ha javasolhatom, hogy egységes kérdéseket tegyünk fel, minden országban, így le kéne írni ide, hogy mik legyenek a kérdések! szvsz
törölt felh. 2011.09.06. 07:05:24 / # 323406
avatar
persze :-D korrupciómentes, és tele van sok jó szakemberrel :-)
törölt felh. 2011.09.06. 06:57:00 / # 323404
avatar
Gabikám, ismét félreértettél! A levél szellősségére vonatkozott a kijelentésem! De csak nyugodtan sértődj meg! A tarifájukat a hivatalos honlapjukról szedtem, mert az is érdekel minket, (a Főv. Önkormányzatot sajnos nem) Én is utánanézek más országoknak. Sajnos ha a kutya által írtakat veszem figyelembe, elég feleslegesnek tűnik ez a próbálkozás (előre eldöntött dolgokról beszélünk)
szálka 2011.09.06. 02:38:15 / # 323403
avatar
Megpróbálom a spanyolt.
nazoli 2011.09.06. 02:09:02 / # 323402
avatar
Ne hagyatkozz rá. Inkább a tanfolyam.
nazoli 2011.09.06. 02:08:02 / # 323401
avatar
Nem nagyoltam el semmit. Kérdéseket tettem föl, és bemásoltam a választ. Ez volt a lényeg. Bár lehet, hogy te jobban tudod, hogy én mit is akartam. Irigylésre méltó képesség. Azért tettem föl a levelet teljes terjedelmében, hogy bemutassam: ha megfelelő helyen, megfelelő módon érdeklődünk, még válaszolnak is. Sajnos, nekem csak a németül megy valamennyire. Gondoltam hátha valakiknek többre is telik. El tudom ezt képzelni mondjuk egy finn, egy francia, vagy egy spanyol stb. cég esetében is. Kedvet akartam csinálni többeknek az érdeklődéshez. Itt egy páran fikázzák a TGFSZ-t. Gondoltam, hátha valamelyik fikázónak kedve támad egy ilyen kis levelezéshez. Mondjuk a saját érdekében is. Ez nem kerül semmibe, legalább valami értelmes dolgot csinál, és segítséget jelentene. De a példádon kezdem belátni, hogy nem nagyon fog menni. Pofázni mindig könnyebb, mint csinálni valami értelmeset, hasznosat. Nem tudom, honnan veszed ezt a konkrét tarifát. A levélben szó sem volt erről. Nem is kérdeztem. Nem is ez volt a lényeg. És, hogy őszinte legyek, nem is érdekel mennyi. A hogyan érdekelt. Ettől azonban még lehetnek értesüléseid. Az volt a kérdés, hogy ki állapítja meg a tarifát. Válasz: a Városháza. Lehet, hogy az én német tudásom gyenge, de én azt vettem ki a levélből, hogy az autók számát szabályozzák, a sofőrökét nem. A kamerákra vonatkozó kérdésre meg az volt a válasz, hogy nem használják a kamerákat a megállások, várakozások ellenőrzésére. Magyarul, nem cseszegetik ilyesmivel a taxisokat. Csak sebességet mérnek a kamerákkal. Megpróbálom még egyszer, érthetőbben. Jó lenne ilyen alap adatokat begyűjteni, ugyanis nemzetközi példákat kért a Főváros tarifára és létszám szabályozásra. Az adott országban ki állapítja meg a tarifát, a létszámot, hányan vannak a taxisok? A kamerás dolog csak egy kis kitérő volt. De tanulságos. És korrekt forrásból lévő adatok szükségesek. A másik oldalon ülőkkel ellentétben, mi nem engedhetjük meg magunknak, hogy valótlanságokat, meg hülyeségeket állítsunk.
Olsen 2011.09.05. 21:25:36 / # 323400
avatar
Dobd ki azt a sok kapitalista fertőt a lakásodból te: PANEL PROLI!:DDD
baupexim1 2011.09.05. 17:37:15 / # 323399
avatar
azaz a mi városházánk jobb, mint a müncheni:)) ha jól értelmezem...:)
piszkos fred 2011.09.05. 17:33:11 / # 323398
avatar
köszönjük!!! így legalább megspóroltam a német nyelvtanfolyamot
törölt felh. 2011.09.05. 15:48:25 / # 323397
avatar
Ezt jól elnagyoltad :-D Einschaltgebühr: 3,30 € Kilometerpreise: bis 5 km 1,70 € 5 - 10 km 1,50 € ab 10 km 1,40 € Wartezeit pro Stunde:(auch verkehrsbed.)2 4,00 € Zuschläge: pro Gepäckstück 0,60 € pro Tier oder Käfi0,60 € Bestellgebühr 1,20 € ab dem 5. Fahrgast5,00 € Ez a tarifájuk. A leveled lényege pedig, hogy a Városháza szabályozza a taxisok létszámát, az autókét nem. A tarifát szintén egységesen, mindenkire nézve kötelezően. Nem vonatkoznak a taxisokra kivételek a parkolás ill. a megállás szabályainál. (gondolom magyarul jobban értik a T. kollégák! ;-)
trubadur 2011.09.05. 14:36:37 / # 323396
avatar

hiénakutya 2011.09.05. 13:58:24 / # 323395
Neked legalább a szabadjelződ megfelel... :-)))
monachus 2011.09.05. 11:18:47 / # 323394
avatar
Köszönöm válaszod kedves hiénakutya. Így még talán van esélyem a víz felett maradni.
nazoli 2011.09.05. 08:47:22 / # 323393
avatar
Ha tényleg segíteni szeretnétek, lenne egy kérésem. Ha ismertek taxi társaságot bárhol a világban, egy pár lényeges kérdésre kellene választ kérni. Nekem Münchenből, teljesen ismeretlenül, egy héten belül érkezett válasz. Bemásolom az egészet. ""Sehr geehrter Herr Telegdy, vielen Dank für Ihre Anfrage: Wer und wie definiert den Taxi-Tarif in München? Ist der Tarif von Rathaus direkt definieren? Wenn es ja ist, ist es fix, oder die Firmen können es selbst modifizieren? Ist es Jährlich immer verhandeln? Der Taxitarif wird in München von der Verwaltung der Stadt festgesetzt. Der Taxitarif ist gültig für einen Zeitraum von ca. 3 bis 5 Jahren. Firmen können keinen eigenen Tarif fixieren, die Taxitarif der Stadt München gilt für alle Taxis in München. Wissen Sie andere Beispiel, wo ein Rathaus den Taxi Tarif definiert? Grundsätzlich ist der Taxitarif in Deutschland amtlich geregelt, also vom Rathaus definiert. Wie viel Taxifahrer gibt es in München? Ist es ein Quote oder offiziell limitiert? Es gibt in München ca. 3490 Taxis, dazu gehören ca. 10.000 Taxifahrer. Die Anzahl der Taxis ist limitiert, die Anzahl der Fahrer nicht. In München gibt es spezielle Verkehr-Vorschrift? Eine Kamera-Überwachung gibt es in München nicht für Park-Verstöße, sondern nur für Geschwindigkeit- und Ampel (Rotlicht)-Vergehen. Es gibt an manchen Stelle Asunahme-Regelungen für Taxis, z.B. beim Befahren von Straßen, die für den allgemeinen Verkehr gesperrt sind. Halteverbote gelten auch für Taxis, da gibt es keine Ausnahme. Mit freundlichen Grüßen Thomas Kroker Kundenservice und –beratung für Firmenkunden, Messen und Events. Tel: 089 / 2161 396 Mobil: 0177 / 2161 341 Fax: 089 / 2161 66 396 Mail: thomas.kroker@taxi-muenchen.de Web: www.taxi-muenchen.de Taxibestellung / Taxizentrale: 089 / 21610 Taxi München eG Engelhardstr. 6 81369 München Bécsből a héten kapok választ. Egy kis kreativitással sokat lehetne lendíteni a dolgokon. Lenne mire hivatkoznunk, hogy a civilizáltabb helyeken hogyan működik a taxizás. Jó lenne legalább tíz Uniós ország példáit begyűjteni. Ezért még az utcára sem kell kimenni, meg pénzbe sem kerül.

smokie09 2011.09.04. 21:14:32 / # 323392
avatar
"A logikád -már megbocsáss- a szocialista panelproli logikája." Az drága Kutya! Abban nőttem fel, most is abban lakom, és mennyivel jobb volt gyerekkoromban, amikor ugyan csak trabant volt meg dália, de az is elvitt mindenhova. Meg az MSZMP üdülő (ott nyaraltam) megfizethető áron. Kövezz meg:D Tervezhető volt az élet kutya! Nem mint most a nagy fene europanizálódásban meg uniózásban, éppen csak a feladathoz nem nőttünk fel. Az árakhoz(na nem a taxi)persze azonnal. Értem én, hogy a pénz mozgatja a világot, meg hogy a taxiban sok pénzt látnak, de miért pont most? Miért nem mondjuk 5-10 évvel ezelőtt? Nem bántok én senkit, de egy fecske nem csinál nyarat, ez a taxis társadalom pedig mára összefoghatatlan. És igen mennél jobban védik az érdekeinket,(tudja valaki, hogy éppen hányan?) annál rosszabb. Ezek a száraz tények. Komolyabb vagyok!!! minél is???:DDD
művészúr 2011.09.04. 11:48:26 / # 323391
avatar
Én is megkaptam a TGFSZ emailt.Rettenetesen elkeseredtem tőle. Sajnos elég szkeptikus vagyok azzal kapcsolatban, hogy lehetne ezt a tervezetet "taxisbarátabbá" tetetni.Mert afelől semmi kétségem, hogy be lesz vezetve.Esetleg nem 2012 - től, de ez a lényegen nem változtat. Egyébként valamelyik előző írásoddal teljesen egytértek, amelyben a "droidosítást" vizionálod!Sajnos tényleg arra tart a világ! Aztán jöhetnek a pakik és tiszta európai színvonal lesz...Meg ámerikaji... Szóval, úgy gáz az egész, ahogy van... Jó lenne, ha a két év alatt sikerülne kitalálnom valamit a taxizás helyett ( mivel októberben lesz az autóm 8 éves ), mert ebbe a baromságba nem szívesen szállnék bele.
zodiákus 2011.09.04. 11:29:32 / # 323389
avatar
engem meg te zavarsz szíroj!hagy kérdezzem meg,melyik taxivállalatnál dolgozol?csak úgy,hogy mindenki tisztán lásson..hm?
zodiákus 2011.09.04. 11:27:41 / # 323388
avatar
ez aztán gyönyörű!én feljelenteném, mint a szart! és ilyen megalázó kuncsorgást....
Oldalszám: 321