Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
tomajer | 2012.02.24. 09:17:16 / # 325620 |
Tényleg nem értitek?
Nem arról van szó, hogy mi mit akarunk... legfeljebb alkudozhatunk, és kicsinyt finomítgathatunk a "szopatás" mértékén.
Ha számukra elfogadhatatlan követelésekkel állunk elő, akkor egyszerűen félresöprik, és csinálják, amit ők akarnak. Jó az nekünk? Nem jó.
Akkor meg mégiscsak próbálni kell, a vékony jégen táncolva eljutni, ameddig el lehet.
Ezt előre megjósolni nem lehet... mármint, hogy hol lesz az a "közös nevező" ahol meg tudunk állni.
Persze a többiben is igazad van. Csak ahhoz erő kéne. Kb 6000 taxis együttes megmozdulása... minden mindegy alapon....khmmm... blokád.
Előzmény: #325618 mezitlábas1 2012.02.24. 08:47:24 |
|
góré001 | 2012.02.24. 08:54:41 / # 325619 |
|
Nem ezt A FŐVÁROSI ÖNKORMÁNYZAT ÁLTAL MEGHATÁROZOTT BUDAPEST területén használható maximált tarifa!( jó nem jó ezen ne vitatkozzunk!)
Nem szabad a 2013 ba bele menni mert az végzetes a taxisok 80% nak!!
Előzmény: #325616 tomajer 2012.02.24. 08:14:28 |
mezitlábas1 | 2012.02.24. 08:47:24 / # 325618 |
|
Szerintem ezt a 10 éves korhatárt eleve el kéne utasítani!!
A döntéshozok azt hiszik,hogy a veszteséges áron való fuvaroztatásba kényszerített taxis vállalkozó
milliomos? Bele nyul a zsebébe és akár mikor kiránt onnan egy pár millió Ft-ot kocsicserére!!!
Ezt kéne elmagyarázni nekik,HOGY NEM!!
Semmivel sem állnak jobban mint a BKV akit az állam évről évre dotál!!
2000-ben 80Ft volt egy jegy most meg 320FT.
Ennek ellenére igy állnak!!!!
Nekünk még árat sem engedtek emelni!!!!
Tehát a BKV nál kellene okoskodni és visszaszerezni a lenyult pénzeket és kicserélni először a 30-40éves jármüparkot!!!!!
Utána kéne foglalkozni a TAXIKKAL!!!!
Előzmény: #325614 góré001 2012.02.24. 06:59:46 |
mezitlábas1 | 2012.02.24. 08:25:43 / # 325617 |
|
Igaza van a Palinak!!!!Teljes mértékben !
Ezért sem szabadott volna elutasítani addig a max tarifa emelési ajánlatott!!
Előzmény: #325615 góré001 2012.02.24. 07:04:19 |
tomajer | 2012.02.24. 08:14:28 / # 325616 |
Ezt nevezik FIX tarifának:-)
Előzmény: #325615 góré001 2012.02.24. 07:04:19 |
|
törölt felh. | 2012.02.24. 07:21:07 / # 325587 |
|
Bizony-Bizony!
Csak döntés kérdése!
|
góré001 | 2012.02.24. 07:04:19 / # 325615 |
|
Bocsánat addig is amig a teljes törvényi lerendezés és annak kialakítása meg van addig is van feladat 2015.ig azt is el lehetne érni tegnaptól tegnap elöttöl mától , hogy BUDAPEST területén csak a két tarifa a 240 és a 336 használja mindenki!!
Előzmény: #325614 góré001 2012.02.24. 06:59:46 |
góré001 | 2012.02.24. 06:59:46 / # 325614 |
|
Kedves nazoli aki persze Gábor !
Tisztán és világosan megmondták FIX tarifát vagy egységes tarifát akkor állitanak be ha a gépkocsi park paraméterei egyformák lesznek!
Namár most ha bármilyen tarifát el lehet érni az húzza magával az autó kérdést a mai Taxis társadalom a különféle problémáival nem képes az autó cserére 2013 ra!Sajnos sokan nagyon sokan 2015 re sem!!!Mivel az élet vagy nem élet a tét szerintem hamár akkor tolodjon a határidő de legyen lehetősége minél több embernek a kocsi cserére!A csere igy is baromi nagy kiadás hiszen 1-2 évig jó kocsit azaz 7-8 évest nem érdemes vásárolni a baromi nagy berendszámozási költségek miatt tehát kb 5 éves kocsi amit megéri megvenni az meg 1.5-2.5 mFt !! Ma kinek van erre lehetősége??? Nagyon kevés embernek!Lehet igy is létszámot korlátozni de figyelembe kéne venni mennyi meggyi felnőtt és gyereket érint a negatív változás!!
Előzmény: #325593 nazoli 2012.02.24. 00:47:53 |
törölt felh. | 2012.02.24. 06:26:46 / # 325613 |
|
A
játék neve: vagyonátrendeződés.! Sokkal egyszerűbb ügyesen
kivenni a pénzt mások zsebéből, mint valódi szükségleteket kiszolgáló értékek
megteremtésével beáramlást eredményezni. Ennyi.
Demján Sándor , országunk (egyik) leggazdagabb embere már évekkel ezelőtt megmondta és
ez ma is fájdalmas felismerésként hatol át az elmémen: “Meggazdagodni csak mások
szegénysége és ostobasága árán lehet.”
Talán ott kezdődik el
majd a változás (bennünk, legbelül), amikor egyre inkább olyan gondolatokat,
érzelmeket és ezekből fakadó cselekedeteket továbbítunk, melyek mások életét nem
vagyonátrendeződéssel, hanem értékteremtéssel gazdagítják.
Felteszem a kérdést milyen érték van a fuvarszervezö munkája mögött?
|
csogu | 2012.02.24. 03:40:00 / # 325612 |
mert Nazolival ellentétben, szerintem nincs okunk feltételezni, hogy az az ördög nem lesz ott!
Ő nem csak taxiórákat forgalmaz?
Előzmény: #325559 tomajer 2012.02.23. 21:05:04 |
|
indi50 | 2012.02.24. 03:31:15 / # 325611 |
Mi lenne, ha nem az összeget számolgatnák a közgazdászok, egy lépésben kiszámítható, na jó legyen kettő,hanem, mondjuk valaminek az árához kötnék.BKV jegy, benzinár.
Előzmény: #325607 nazoli 2012.02.24. 02:00:58 |
|
indi50 | 2012.02.24. 02:44:49 / # 325610 |
Az lehet, hogy én egy régit néztem.
Előzmény: #325603 nazoli 2012.02.24. 01:32:11 |
|
indi50 | 2012.02.24. 02:40:31 / # 325609 |
Nem bírtam magamban tartani.:))
Előzmény: #325597 nazoli 2012.02.24. 01:10:21 |
|
indi50 | 2012.02.24. 02:34:32 / # 325608 |
"Azt viszont nem látja kivitelezhetőnek, hogy a jelenlegi, az autókra vonatkozó feltételek megőrzése mellett vezesse be a Főváros a rögzített hatósági árat."
Mi a baja a feltételekkel?
Autókereskedést nyit?
Ha holnaptól hatósági árért, akár mennyiért is,mennének az autók, akkor mi változna?
Látjuk, hogy a BKV-nál milyen járművek vannak.:(
Előzmény: #325558 nazoli 2012.02.23. 19:19:21 |
|
nazoli | 2012.02.24. 02:00:58 / # 325607 |
|
Nem panaszkodhatunk. Jól megszórtál kérdésekkel.
Tévedsz. Kiszámoltuk, és a 436 Ft-nál sokkal több lenne. Olyan 600 körül. Harsoghatunk ilyesmit, meg talán alkalmazni lehetne, de abban biztos lehetsz, hogy arra senki sem ülne be.
Nem szolgáljuk senki érdekeit, csak képviselni akarjuk a taxisokét a legjobb belátásunk szerint.
Nem egyszerű ez a tarifa probléma. Meg vagyok győződve arról, hogy ha csak a jelenlegi maximumot rögzítené a Főváros, akkor is kereslet csökkenés lenne. Pedig ez a 240 szerinted sem elég úgyszólván semmire. Szerintem sem. Nem is erőltetjük. Csak egy javaslat volt részünkről a tűzoltásra, hogy amíg ki nem számolják a Főváros közgazdászai, addig ezt rögzítsék. Nem történt meg.
De azért nem szabad ezt a dolgot, mint semmi mást sem, csak a jelen pillanatra vonatkozóan megítélni. Ahogy a szakma ilyen mértékű lezüllése sem egy döntés eredménye volt (mondjuk inkább, hogy sok nem döntés eredményezte), úgy nem lehet egyetlen döntés, vagy rendeletalkotás eredménye a mindannyiunk által kívánt színvonalú rendeződés sem.
El kell keserítselek. Évek fognak elteni, és még néhány rendelet, és módosítás szükséges lesz, mire beáll ez a dolog egy normális kerékvágásba.
Szerintem.
Előzmény: #325589 mezitlábas1 2012.02.23. 23:02:36 |
nazoli | 2012.02.24. 01:43:21 / # 325606 |
|
Azzal, hogy fölállsz egy tárgyalóasztaltól, csak az asztalnál ülés problémáját oldod meg. (Akkor már egyszerűbb, ha le sem ülsz.)
Csak úgy tudsz eredményes lenni, ha ott maradsz és teszed a dolgod.
Megjegyzem: voltam olyan helyzetben, hogy fölálltam, és kimentem. De a vérnyomásom rendeződése után visszamentem.
Előzmény: #325586 mezitlábas1 2012.02.23. 22:45:37 |
nazoli | 2012.02.24. 01:38:14 / # 325605 |
|
Az ártörvényből idézett szakasz szerint csak a maximált, és a rögzített lehetséges a jelen állás szerint. A minimál ár meghatározásához törvénymódosításra lenne szükség.
Az általam ismert külföldi példák közül egy sem minimálár. Mindenhol a rögzített hatóságit alkalmazzák.
Előzmény: #325585 mezitlábas1 2012.02.23. 22:42:18 |
nazoli | 2012.02.24. 01:33:16 / # 325604 |
|
Ja, tudják.
Előzmény: #325580 indi50 2012.02.23. 22:31:24 |
nazoli | 2012.02.24. 01:32:11 / # 325603 |
|
Ártörvény.
Hatósági ármegállapítás
7. § (3) A taxiengedély érvényességi területe szerint illetékes települési önkormányzat - a fővárosban a Fővárosi Önkormányzat - képviselő-testülete a területi kereskedelmi és iparkamarával egyeztetve, a fogyasztóvédelmi hatóság és a szolgáltatásban közvetlenül érintett szakmai érdek-képviseleti szervezetek véleményének figyelembevételével rendeletben megállapíthatja a személytaxi szolgáltatásért felszámítható árat és annak alkalmazási feltételeit. A személytaxi szolgáltatás díjszabását (díjtételeit) a képviselő-testület - a helyi körülmények mérlegelésével - legmagasabb hatósági árként vagy rögzített hatósági árként határozhatja meg.
Nem a maximálthoz van beírva a taxi. Vagy legmegesabb (a jelenlegi), vagy rögzített hatósági (amit elérni akarunk).
Előzmény: #325580 indi50 2012.02.23. 22:31:24 |
nazoli | 2012.02.24. 01:24:25 / # 325601 |
|
Hát ez az. Bízom benne, hogy ha a jó érvelésnek meglesz az eredménye. Ha nem bíznék benne, akkor el sem kezdtem volna.
De ettől függetlenül: a döntéseket nem mi fogjuk meghozni, hanem a Fővárosi Közgyűlés.
Előzmény: #325599 Amsel 2012.02.24. 01:14:35 |