Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
góré001 2012.02.24. 10:56:19 / # 325641
avatar
DE NEM MINDEN ÁRON!!!!! Nehogy túl nagy árat fizessünk egy " FIX " tarifáért nehogy 10-20 ezer áldozatául essen ennek!!Mert akkor lesz hadd el hadd !!
tomajer 2012.02.24. 10:56:15 / # 325640
Én úgy látom, hogy a TGFSZ feladata most, megértetni a döntéshozókkal, hogy a piacvédelem, és a most tevékenykedő vállalkozások védelme is a feladatuk. Nem vállalhatja föl a főváros, hogy úgy hoz rendeleteket, hogy azok a ma piacon lévők számára teljesíthetetlen. Ennek pedig az lehet a módja, hogy a már bent lévő vállalkozások számára ad egy lélegzetvételnyi időt. Pl. egy-két évvel előbb vezeti be a piacvédelmi szabályokat (fixtarifa, létszámkorlátstb) viszont az újonnan belépőkre már (ha nincs létszámkorlát) akkor a szigorúbb szabályokat alkalmazza....
nazoli 2012.02.24. 10:54:56 / # 325639
avatar
De. Pontosan ezért KELLETT elutasítani a maximált tarifa emelési ajánlatát. Egyébként sem ajánlat volt, csak mint lehetőséget említették. Már egyszer leírtam neked, de most megint megteszem. Ez a maximált tarifa emelése csak egy trükk a fuvarszervezők részéről. Nem titok, hogy van benn a Fővárosnál egy javaslat, a fuvarszervezőké, amely részletesen indokolja a fix tarifa hátrányait a maximálttal szemben. Érdekes módon ez a fuvarszervezők javaslata. Csak egy kérdés. Ha annyira emelni akarják a tarifamaximumot, akkor miért nem engedik kihasználni a JELENLEGI maximumot?
nazoli 2012.02.24. 10:46:18 / # 325638
avatar
Talán el lehet érni. Sajnos eddig merev elzárkózás volt a fix tarifa kérdéskörének megtárgyalása elől. Olyan szinten, hogy - néhány elutasító mondattól eltekintve - még csak szóba se került. Most, hogy Tarlós Úr felhatalmazta Dr. Komáromi Endrét az ezzel kapcsolatos tárgyalásra, remélhetőleg meg fog változni a helyzet. Változnia kell a helyzetnek.
góré001 2012.02.24. 10:45:19 / # 325636
avatar
Most lehet hogy kevésbé jó de legalább van de ha 2013 akkor NEM LESZ nem lesz SEMMI mert akkor már nem lesz milyen tarifáért sirni mert kocsija sem lesz és semmije sem!!Melyik a jobb most kicsit beláthatóságon belül sírni vagy arra készülni hogy 2.5 év alatt maradhass!
nazoli 2012.02.24. 10:39:42 / # 325635
avatar
Brian May válasz | 2012.02.23. Brian May20:47:11 "(3878) Tehát ha jól értem,majdnem egy évet kell még várni,és akkor lehet hogy történik valami a tarifával?Hát az tök jó!Addigra biztos éhen döglünk. Előzmény: nazoli 2012-02-23 19:19:21 (3877) előzmény betöltése... " Azért ismerd el, neki is igaza van. Pontosan tudjuk, hogy mivel jár ez a dolog.
nazoli 2012.02.24. 10:34:12 / # 325634
avatar
Jól látod. Szerintem. A kérdésedre a válaszom az, hogy abban az esetben, ha ze a rendszer normálisan működik, éertékteremtő tevékenység is lehet a fuvarszervezőé. Milyen értékeket teremthet? Csak egy - két példa. Adhat biztonságot. Lehetőséget adhat a gazdaságosabb, kiszámíthatóbb munkavégzésre. Meg még sok mindent adhat. Nem volt véletlen, hogy amint 82-ben eljöttünk az állami taxitól, szinte rögtön elkezdtünk CB rádiókat használni, és szervezkedni. Ennek a szakmának szerintem a szervezettségben rejlik a lényege, és az ereje. Létrehoztunk egy szervezetet, amely a mai napra túlnőtt rajtunk, és ellenünk kezdett el dolgozni. No ezt a folyamatot kell visszafordítani a rendes kerékvágásba. Ennek pedig a leglényegesebb eleme az, hogy a tarifa megállapítása kikerüljön a kezeik közül.
alelölülő 2012.02.24. 10:31:07 / # 325633
Vagdalkozás? Ez a nyomorult tetves állam, amelyik ezerféle adókkal nyúz bennünket, nem képes még euro3-as motorral ellátott buszokat se kiállítani. Mi pedig évtizedes negatív árversenyben kivérezve, munkánkon kívül semmiféle más bevételi forrással nem rendelkezve, produkáljunk euro5-öt.
góré001 2012.02.24. 10:25:19 / # 325632
avatar
Szerintem nem kéne mindenkit hülyének nézni teljes és havi bontású statisztika van a Komáromi asztalán ! Könnyű mert számítógépes rögzítés van már mindenhol és zárt a rendszer!Pontosan tudják sőt Ők tudják csak igazán , hogy bár nehézségeket sugározunk feléjük folyamatosan emelkedik a Taxisok száma!tehát lényegesen kevesebb vagy elenyésző a kifelé áramlás a befelé áramláshoz képest! Igazándiból egy dolog segítene a LICENC TÖRVÉNY az meg nincs!!
nazoli 2012.02.24. 10:22:24 / # 325631
avatar
Nem tudom, mi lenne. Ez azokban az országokban, ahol a városok által magállapított fix tarifa van, úgy működik, hogy a törvényben meghatározott időszakonként összeül egy erre hivatott bizottság, és megállapítja a következő időszakra vonatkozó tarifát. De ez az ártörvény idézett részében is benne van. Jussunk el odáig.
góré001 2012.02.24. 10:20:58 / # 325630
avatar
A körülbelüli egységes méretezés és csomagtartó nagyság egy valami fajta egységes szolgáltatási színvonalat hozhat! ( ezt ők állítják viszont egységesen!) az EU5 meg biztos!
góré001 2012.02.24. 10:17:20 / # 325629
avatar
BIZONY ÍGY VAN !!!
nazoli 2012.02.24. 10:16:11 / # 325628
avatar
Azt mondják, hogy az autópark nem eléggé egységes. Nem azonos, típusra kell gondolni. Mindig a Suzuki Svift, és a tízmilliós luxusautók közötti különbséggel érvelnek. Azt mondják, hogy ha egységes a tarifa, legyen egységes a szolgáltatás is. Legalábbis az autók tekintetében. Nem azt mondom, hogy egyetértek vele, de van banne valami. El szoktuk mondani, hogy hiába lesz "kiszórva" az alja, attól még a különbségek megmaradnak. Igazából egy dolog van, amivel nem nagyon lehet vitatkozni. Az, hogy a régebbi típusok nem nagyon tudják az elérni szándékozott környezetvédelmi előírásokat. A BKV-ra vonatkozó megjegyzéseket, illetve az azzal történő összehasonlítást nem tarom érvnek egy vitában. Vagdalkozni lehet vele, de nem hiszem, hogy eredménnyel. Az egy más dolog. Biztos, hogy nem ettől változhat meg az álláspontjuk.
alelölülő 2012.02.24. 10:04:11 / # 325627
Ha jól tudom, a rendelettervezet legalább euro5-ös motort ír elő. hasznaltauto.hu-n a keresőt 10-12 közötti környezetvédelmi osztályra és 2007-2008 közötti évjáratra állítva 3 milla alatt szinte nincs taxizásra alkalmas autó. Jó lenne, ha csak olyan környezetvédelmi követelményeket támasztanának, amelyeknek a békávé is meg tud felelni.

törölt felh. 2012.02.24. 09:45:27 / # 325626
avatar
Valaki tudja, hogy a Föváros szerint ha bevezetik amit terveznek akkor mi fog változni? Volt már erröl állásfoglalás. Vagy csak kisérletezgetés meg feltételezés folyik? Valaki megnézte az elmult 15 év alatt mekkora volt a beáramlás a szakmába? Valaki tudja azt, hogy a jelenlévö 6000 taxi közül mennyi van jelen legalább 15 éve? Én itt most leírom és bárki elmentheti majd évek múltán elöveheti: ha a beáramlást nem állítják meg akkor érdemi változás nem lessz! Ameddig a fuvarszervezö érdekeit tartják a döntéshozók fontosabbnak addíg a taxis piacon soha nem lessz rend!

góré001 2012.02.24. 09:39:12 / # 325625
avatar
TELJES MÉRTÉKBEN EGYETÉRTEK VELED ezt már régóta mondogatom!!! csak lehurrognak pedíg nagy lesz a balhé most mondom!!
mezitlábas1 2012.02.24. 09:32:28 / # 325624
avatar
Egy szar rendelethez nem szabad a hozzájárulást megadni-tehát aláírni-,mert akkor nem tudják a rendeletet ugy tálalni,hogy a TAXIS ÉRDEKKÉPVISELETEKKEL EGYETÉRTÉSBEN!!! NEM MINDEGY HOGY UTÁNA KINEK AKARJA A TORKÁT ELHARAPNI A SOK NYOMORBA TASZÍTOTT TAXIS ÉS CSALÁDJA!!! A kilátástalanságba taszított emberek mindenre képesek!! Ne felejtsétek el!!
törölt felh. 2012.02.24. 09:31:05 / # 325623
avatar
A rendelet tervezet szerint 5 évesnél idösebb autót nem is lehet beüzemelni taxinak. A 7-8 éves kocsi már nem lehetöség.
góré001 2012.02.24. 09:23:06 / # 325622
avatar
Akkor csak egy út van 2015!!! és akkor minden egyszerre kocsi tarifa ! A megjosolt áldozatok száma így is nagyon magas!!
tomajer 2012.02.24. 09:18:58 / # 325621
Hogy nem éri meg a 2013. abban egyetértünk. (de nekem is öreg autóm van) :-) A maximált tarifa mindenki általi önkéntes bevezetéséről meg ne álmodj! Úgy teszel, mintha nem tudnád, hogy lehetetlen.
Oldalszám: 321