Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
nazoli | 2012.02.24. 01:20:47 / # 325600 |
|
Azokkal kell leülnünk, akiket az egyeztetések szervezője meghív a tárgyalásokra, és akik el is jönnek.
Metál Zoli nem képvisel más érdekeket. Amit az eddigi együttműködésünk alapján el tudok mondani, hogy jól ki tudjuk egészíteni egymást.
Abban teljesen igazad van, hogy a TFTSz, ha még létezik és működik, teljesen más érdekeket képvisel. Nem a taxisok érdekeit. Az a baj, hogy sokáig csak ők voltak, és a taxisok érdekeit igazából nem tudtuk elég súllyal megjeleníteni.
Reméljük, ez megváltozik.
Előzmény: #325576 mezitlábas1 2012.02.23. 22:21:54 |
Amsel | 2012.02.24. 01:14:35 / # 325599 |
|
Az előzőhőz : persze ha a véleményezés meghallgatásra talál,pláne kivitelezésre, az más !
|
Amsel | 2012.02.24. 01:11:59 / # 325598 |
|
Remélem, hogy a sorsunk úgy lesz meghatározva, hogy nemcsak véleményezünk, hanem alakithatjuk is. Mert ha csak véleményezhetünk az már most rossz.
Előzmény: #325596 nazoli 2012.02.24. 01:02:57 |
nazoli | 2012.02.24. 01:10:21 / # 325597 |
|
A megjegyzéseidet nem kommentálnám.
A véleményem az, hogy Tarlós Úr az előzőekben áltatam említett szándékát kinyilvánította. A Vitézy, és Dr. Komáromi urak feladata ennek a szándéknak az érvényesítése. A mi feladatunk ebben a folyamatban a véleményezés, és a tanácsadás.
De ez kizárólag a szakmai részre vonatkozik.
Már végigcsináltunk egy fordulót a nyáron. Biztos ez sem lesz sétagalopp, de szerintem ezt is ki fogjuk bírni.
Előzmény: #325565 indi50 2012.02.23. 21:39:21 |
nazoli | 2012.02.24. 01:02:57 / # 325596 |
|
Szerintem az lenne a megoldás, ha felhatalmaztatnád magad a maradék 5600 taxissal.
A sorsotokat, sorsunkat nem mi fogjuk eldönteni, hanem az Országgyűlés, és a Fővárosi Közgyűlés.
Mi legfeljebb véleményezhetünk tervezeteket.
Előzmény: #325564 mezitlábas1 2012.02.23. 21:36:55 |
nazoli | 2012.02.24. 00:59:16 / # 325595 |
|
Nem vagyunk a vállalkozók ellen, és nem hiszem, hogy le kellene fordítani bármit is.
Amíg nem kezdődik el az egyeztetés, addig nem tudok semmit sem mondani a megegyezési lehetőségekről.
Azért utasítottuk el a maximált tarifával való trükközés lehetőségét, mert az nem jelent megoldást a problémára. Mint tudjuk, a mai árakat a fuvarszervezők állapítják meg. Ezek az árak messze a jelenlegi maximált alatt vannak. Nem mennénk azzal sokra, ha lehetne ugyan mondjuk 500 Ft/km árat alkalmazni, de mégsem tehetjük meg, mert a cégek a 160-at alkalmazzák, illetve alkalmaztatják velünk.
Még akkor is, ha leintéses fuvarról van szó.
Előzmény: #325563 mezitlábas1 2012.02.23. 21:29:05 |
nazoli | 2012.02.24. 00:51:17 / # 325594 |
|
Föltételezzük, hogy nem lesz ott. De azért figyelünk rá. Amennyire lehet. És ha kivédhető, akkor átmegyünk ördögűzőbe. :-D
Tudod. "Bízzunk Istenben, de tartsuk szárazon a puskaport."
Nincs okunk kételkedni a Főpolgármester Úr szavában.
Előzmény: #325559 tomajer 2012.02.23. 21:05:04 |
nazoli | 2012.02.24. 00:47:53 / # 325593 |
|
Pali!
Te csak írsz, vagy olvasol is?
"Elmondta, hogy a fix tarifa bevezetésének időpontja rajtunk, taxisokon múlik. Ha 2013-ra tudjuk vállalni a közösen kidolgozott feltételeket, akkor akár 2013 január 1-től mehet a fix tarifa. Minél későbbi időpontot jelölünk meg, a határidő addig tolódik."
Szerinted?
Előzmény: #325590 góré001 2012.02.23. 23:20:47 |
nazoli | 2012.02.24. 00:45:37 / # 325592 |
|
Még nem tudom, hogy meddig kell várni. Az a megegyezéstől függ. Ahogy itt olvasom a hozzászólásokat, van akinek az lenne az érdeke, hogy minél később.
Az is probléma, hogy nincsenek korrekt adatok az autók életkoráról. Tehát nem tudom, tudjuk, hogy pontosan hány embert érint a majd megállapításra kerülő határidőn belül az autócsere.
Előzmény: #325542 Brian May 2012.02.23. 20:47:11 |
indi50 | 2012.02.23. 23:41:28 / # 325591 |
Igen, rátapintottál a lényegre, de sajnos ez is benne van:
A hatósági árhoz meghatározott előírások csatlakoznak a minőséggel, a rendelési tételekkel, a teljesítés körülményeivel stb. összefüggésben.
És Ők erre fognak hivatkozni, mert ez olyan szépen, pontosan, szakszerűen azaz gumiszabály módjára, van megfogalmazva.:(
Előzmény: #325585 mezitlábas1 2012.02.23. 22:42:18 |
|
góré001 | 2012.02.23. 23:20:47 / # 325590 |
|
Istenem akkor megint 2013 nál tartunk!!
Mikor ezt mondtam akkor mindenki megtámadt , hogy ilyent soha senki nem kért - NA TESSÉK akkor mégis???
1 éve lesz mindenkinek 10 évnél fiatalabb autót felrendszámoztatni - REMÉLEM NEM!!
A jelenlegi autópark 7.5 éves !!!!!
Tisztelt okos agilis érdeképviselők hagyjatok már 2.5 évet a halálig!!
Jézusom hol tartunk!!!
Előzmény: #325559 tomajer 2012.02.23. 21:05:04 |
mezitlábas1 | 2012.02.23. 23:02:36 / # 325589 |
|
mezitlábas1 válasz | 2011.03.11. 21:54:40 (353)
Érdekes,hogy egyik állitólagos taxis érdekkepviselő sem említi meg azt,hogy a
2000 évi 240Ft/km-es tarifa az éves infláciokkal felszorozva ma 2011-ben 436 Ft/km lenne. Mindennek az ára ilyen mértékben vagy jobban ment fel!!!!
Miért NEM BESZÉLNEK ERRŐL!!!!
Ezt kéne HARSOGNIUK A MÉDIA és a DÖNTÉSHOZÓK
FELÉ!!!!!
NEM az ELLENŐRZÉSEK SZIGORÍTÁSÁVAL KÉNE FOGLALKOZNIUK!!!!
KINEK AZ ÉRDEKÉT SZOLGÁLJÁTOK?!!!!
Ti is tudjátok,hogy ma a 240-es tarifából sem lehet ÚJ A katagóriás autót vanni,fizetni normalisan az adót,TB-t és még megélni sem lehet. A 150-es tarifákrol
nem is beszélve.
Én már ekkor ezt írtam! Süket fülekre talált!!
Azóta még mindig a 2000ben maximált 240Ft/km van eröltetve fix tarifaként az éjszakai eltörlése mellett!!
NORMÁLIS DOLOG EZ??
Előzmény: #325569 Amsel 2012.02.23. 21:52:29 |
mezitlábas1 | 2012.02.23. 22:45:37 / # 325586 |
|
Akkor mit kerestek ott a tárgyalóasztalnál egy pár honapja?!!!
Akkor meg pláne hogy fel kellett volna állnia a TGFSZ-nek!!
Előzmény: #325583 málna 2012.02.23. 22:34:21 |
mezitlábas1 | 2012.02.23. 22:42:18 / # 325585 |
|
Legalacsonyabb (minimált) ár, ahol az árhatóság az alkalmazható ár minimumát határozza meg, az eladók, a termelők védelme érdekében. Az árnak minden körülmények között fedeznie kell (legalább) a hatékonyan termelők ráfordításait.
Sajnos a mostani Max tarifa sem felel meg ennek az utolsó mondatnak!!!
Előzmény: #325580 indi50 2012.02.23. 22:31:24 |
Amsel | 2012.02.23. 22:35:05 / # 325584 |
|
Igen rosszul fogalmaztam.
Igy gondoltam: a minimum tarifa legyen meghatározva.
Igy nem tudna a fuvarközvetitő lejjebb menni.
Előzmény: #325572 mezitlábas1 2012.02.23. 22:03:38 |
málna | 2012.02.23. 22:34:21 / # 325583 |
|
Értem én, de hidd el, nem az.
És már illegitim is.
Előzmény: #325582 mezitlábas1 2012.02.23. 22:31:56 |
mezitlábas1 | 2012.02.23. 22:31:56 / # 325582 |
|
TAXI FUVARSZERVEZŐ TÁRSASÁGOK SZÖVETSÉGE
2008
______________________________________________________
A jelen Alapszabály mellékletében felsorolt társaságok és szövetkezetek attól a szándéktól indíttatva, hogy együttes fellépésükkel elősegítsék Magyarországon a taxi fuvarszervezői tevékenységet folytató cégek fejlődését, érdekeik védelmét, képviseletét és érvényesítését, kinyilvánítják elhatározásukat, hogy
TAXI FUVARSZERVEZŐ TÁRSASÁGOK SZÖVETSÉGE
néven megalakítják a magyar taxi fuvarszervezők és munkaadók országos szövetségét A Taxi Fuvarszervező Társaságok Szövetsége (rövidített elnevezés: TFTSZ)
Előzmény: #325578 málna 2012.02.23. 22:26:22 |
málna | 2012.02.23. 22:31:41 / # 325581 |
|
De ha a Dani Zoltánra gondolsz, akkor Ő egy illegitim szervezet vezetője, amely valóban egyes fuvarszervezők csoportosulása. Nem mérvadó szakmailag, kényszerből hívják meg.
Előzmény: #325576 mezitlábas1 2012.02.23. 22:21:54 |
indi50 | 2012.02.23. 22:31:24 / # 325580 |
Erre kéne a döntéshozók figyelmét felhívni:
A hatósági ár megállapítása az árhatóság hatáskörébe tartozik. A hatósági ármegállapítás körébe sorolt termékeket az ártörvény tételesen felsorolja.
A hatósági ár megállapítója lehet;
- a települési önkormányzat képviselő-testülete,az ágazati miniszter, általában a pénzügyminisztérium egyetértésével.
A hatósági árat az ár megállapítója, az alkalmazás feltételeivel egyetemben köteles nyilvánosságra hozni.
A hatósági ár lehet:
Legmagasabb (maximált) ár, ahol az árhatóság az alkalmazható ár felső határát írja elő, védve a vásárlók (keresleti oldal) érdekeit. Ezt az ártípust elsősorban olyan monopolhelyzetben lévő területeken alkalmazzák, ahol sem belföldi versenytárs sincs. Az árat úgy alakítják ki, hogy fedezze a hatékonyan gazdálkodó vállalat ráfordításait és a szükséges nyereséget, a nem hatékony működésből adódó többletráfordítás elismertetésére azonban nem nyújt lehetőséget. (ebbe a körbe tartozik pl. a villamos energia, a hazai szén, a postai szolgáltatások többsége, a belföldi áru- és személyszállítás.)
Legalacsonyabb (minimált) ár, ahol az árhatóság az alkalmazható ár minimumát határozza meg, az eladók, a termelők védelme érdekében. Az árnak minden körülmények között fedeznie kell (legalább) a hatékonyan termelők ráfordításait.
A hatósági árhoz meghatározott előírások csatlakoznak a minőséggel, a rendelési tételekkel, a teljesítés körülményeivel stb. összefüggésben.
Na most nyílvánvaló, hogy az aktakukac csak azt olvasta el, hogy a maximált árnál van beírva a személyszállítás.:(
|
|
mezitlábas1 | 2012.02.23. 22:29:55 / # 325579 |
|
Pontosabban TFTSZ. Bocs.
Előzmény: #325578 málna 2012.02.23. 22:26:22 |