Hozzászólások száma: 10868
Ugrás a hírhez Oldalszám: 544
Témakörök > Hírek fórumai > Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2006.08.01. 20:15:46 / # 308142
Most hívtam a Józsit, ma még nem tud időpontot mondani. Azt kérte, hogy holnap délelőtt hívjam!
Csumi 2006.08.01. 19:10:47 / # 308141
avatar
valóban nem érdemes... úgy látszik soha nem is fogjuk megérteni egymást...neked nem kötelező 90 %-ban üresen kijönnöd a városból... Nem kötelező csak a reptérről dolgozni, viszont én kinnt nem állhatok meg...(max a reptértől x km-re, hogy a mi telefonos megrendelőinket bevihessem) ...ha érted a különbséget. Azonkívül annak idején mikor ez az egész kezdődött, nem a cégek nyomott árai miatt "kényszerültetek" kiválni, és elfoglalni a repteret,(akkor még azokkal a tarifákkal is lehetett pénzt keresni) hanem mert így lengethettétek a kaszát odakint....nem mindenki tegnap kezdett, van aki még emlékszik egyre-másra.....
Taxi48 2006.08.01. 18:14:05 / # 308140
avatar
Gondolom mindenki kiváncsian várja a nyilatkozatban tett időpontot. Szakál: Ma van a holnap tegnapja! mi az időpont? Kilyukad az oldalam a kiváncsiságtól! Szerintem nem csak nekem.

Taxi48 2006.08.01. 18:05:14 / # 308138
avatar
Duracell: most már két ll helyesen és elnézést a figyelmetlenségemért. A felrakott szándéknyilatkozat teljesen ugyan az a szövegezése egyetlen hiba hogy a kis és nagy betűk nem megfelelő helyen van.Értelme ezen semmit nem változik.Én is gondoltam erre hogy felírom de akkor azt mondták volna hogy nem hiteles.Köszönöm nektek így nem szenvedek tovább vele. Tehát igazolom szövegileg teljesen jó amit felraktatok. Nem kell félnem az Egértől hogy hazugsággal vádol majd. A mai napon elmaradt a próbaüzem. A miértjét nem tudjuk csak kapisgáljuk. # Azon is érdemes elgondolkodni hogy a maffiához konzorciumba beállt a Petrányi-Auto Kft. # Airport Security Kft. lehet hogy szégyen ez már vagy hová jutottunk? A legjobb viszont az hogy valamelyik tagnak 15.000 forintos tőkéje van.HALÁLI! Office Service Concept Kft. csak nem az Erdei érdekeltségéhez tartozik? Fiúk nekem tömény hányingerem lett és van! Azon meg végkép sikítottam a röhögéstől hogy egy Szaroszájú Szakál Józsefnek kell igazolni az öt évet! Olvastam a nyilatkozatodat Szakál.Te azért nem írsz ide mert: 1. lehet hogy gondjaid lennének a betűkkel meg esetleg a helyesírással. 2. Az írás megmarad a szó elszáll hazudtál már eleget 3. A pityu nem engedi még elszólnád magadat vagy hülyeséget írnál nyilatkoznál mint tetted eddig is. Szollár D. Úrnak meg annyit szerintünk jobban kövessék az eseményeket mert azért nem olyan gördülékenyen megy minden. Javaslom kellene fordítani a vezetőségnek legalább a fórumból! Azt is elkellene mondani Chris Woodruff Úrnak hogy angliában a taxisok jobban beszélnek törökül arabul stb mint angolul a taxik átlagéletkora kb 10-15 év és Londoni reptérről 40 Font a fuvar kb 16.000Ft belvárosig és az átlagkereset Európában majdnem a legjobb.Mit akar Magyarországon ahol nem a kocsicsere hanem a megélhetés is problémás és nagyon nehéz. Itt egy gázszámla lenullázza a családokat. Tessék ezen elmélkedni érdemes! Itt már régen nem arról szól a történet hogy hiénák vagy nem hiénák. Reptéri taxisokat szeretőknek az igazat: Csak egy példa : Ha esik a hó vagy a gyorson beszorul a kamion netalán baleset van Felszedik az Üllői utat. Tessék megmondani mennyi idő a fuvar? A reptéren mindig a megadott voucheren található összeget fizette az utas. Kérdezem a társosági taxis kollegákat, akik nem tranyóznak hanem ketyegnek mennyit mutat az óra fuvar végén? Egy évben 2-max 3 hónap a jó, utána jön a nyáriszabadság a tél a január. Mielött bárki baromságot ír gondolkozzon el ezen. Mennyi a városi guruló? A reptéren 70-100 km között. Nem mindig megy telibe vissza.Kihasztnáltság kb 20% a visszaútnak. Mennyit megy egy városi taxi egy évben?Reptéri? Gyengébbek kedvéért a Kempi 19-20 Km . Amortizáció üzemanyag stb lehet számolni. Nekem nem volt nehéz!

Gondolkodó 2006.08.01. 17:33:58 / # 308139
avatar
Csumi! Annyira keveset értettél meg a mondanivalómból, hogy nem érdemes koptatnom a billentyűket. Na! Az alacsony céges tarifák miatt kellett váltanunk, majdnem minden repteres valamelyik társaságnál volt korábban. Amióta 240 a max tarifa, azóta azzal fuvarozunk. Más. Én a városból jövök vissza, 90 %-ban üresen.

Csumi 2006.08.01. 16:15:48 / # 308137
avatar
....azért azt meg ne hidd, hogy a "cégek", (cégesek) csak a reptérből élnek, bár tény, érvágás lenne nekik is...úgyhogy azérta "rolót nem kéne lehúzniuk" Abban egyetértünk, hogy ez a most kialakulófélben lévő helyzet akár nevetséges is lehetne, ha nem lenne siralmas....
Csumi 2006.08.01. 16:07:18 / # 308136
avatar
Ezt te sem gondolod komolyan...Ha mindenki beállhatna, és mondjuk kivisznek a reptérre, de ott már sokan vannak, gondolod beállnék? Nem hiszem...viszont, ha nincsenek sokan, igenis beállnék, és nem jönnék üresen vissza 25 km-t. Azonkívül a lelkem is könnyebb lenne, nem háborogna, hisz ha akarnék, beállhatnék.....(ha nagyritkán kivisznek, és visszafelé látom, hogy a "kijelölt" reptéren kívüli drosztunkon többen állnak, most sem állok meg..DE HA AKARNÉK, MEGÁLLHATNÉK!) ...mert én sem vagyok kevesebb drága kollegám, mint ti ott a reptéren. ...és ezek a mostani nevetséges transzfer áraknak amiket a "nyertes" kitalált semmi köze a cégek egymás alá igérgetéséhez,(amiben egyébbként igazad van, de most reptéri tender ügyben NINCS). Nézd meg az ő verseny ár ajánlatukat, és hasonlítsd össze a "nyertesével". Azonkívül, ha valóban a !-esig érne a sor, és valóban 3-4 órát kellene várnod egy fuvarra, neked sem kötelező csak(!) a reptérről dolgoznod, ha sokan vannak, szépen bejössz a városba, és dolgozol onnan...
Csumi 2006.08.01. 15:48:21 / # 308135
avatar
Ebben egyetértünk! De itt az összetartás helyett már csak gyűlölködés, káröröm (amitől egyesek nem látják, hogy magukon is "örömködnek), és jobbik esetben közöny van....itt tartunk! Jaaa.... és mindenki mástól várja a csodát! Mondjuk valóban nem értem a sok érdekképviselő ilyenkor hol van?....épp mit képvisel...
törölt felh. 2006.08.01. 14:40:31 / # 308134
avatar
Majd augusztus 15-én minden kiderül.

törölt felh. 2006.08.01. 13:50:19 / # 308133
avatar
Én legalább nyilt dogokat írok meg amiről atöbbség tudd csak nem meri nyilvánoságra hozzni.

Sas882 2006.08.01. 12:12:51 / # 308119
avatar
szerintem rémeket látsz egyrészt a 3600 ft os reptéri nem fog müködni, csak ideig óráig, mert igy veszteséges az üzlet, pénzmosás ide vagy oda. Hirtelen x db sofőrt sem lehet leakasztani, akik hozzák a tervet. Est taxi is lehuzta a rolot, a taxi4 is felvesz vállalkozókat. Nézd vannek ezek a transferek, már ahol, a citynél pl. nincs, mégis igen szép számban mennek a reptérre.

törölt felh. 2006.08.01. 10:37:07 / # 308091
avatar
Alulírott .............(taxiengedélyszám.........) mint a V.I.P.T. kft-val vállalkozói szerződésben álló Visszavonhatatlanul az alábbi nyilatkozatot teszem. Arra volnék kiváncsi, mit jelent itt a visszavonhatatlanság? Egy év, öt év, életfogytiglan??

Gondolkodó 2006.08.01. 10:26:07 / # 308132
avatar
Kik próbálják ki? A taxisok? Jó, ők továbbállhatnak (nem lesz egyszerű dolguk), ha tapasztalják, hogy nem éri meg nekik, de a lényeget még mindig nem érted! A 3600 forintos fuvardíj az egész városra nézve veszélyes! Ráadásul a Zóna beindítása, esetleges sikere az utasok körében, nagymértékben megnöveli a konzorcium esélyét a Minibusz megszerzésére és akkor lesz az igazi nagy gáz! Olyan alacsonyra (800 Ft/fő) akarják csökkenteni az árakat, hogy a kutya nem fogja többé hívni a városi cégeket! Lehúzhatják a rolót!
Gondolkodó 2006.08.01. 10:08:35 / # 308118
avatar
Tegnap délután és este is 2-3 órákat kellett várni egy-egy fuvarra.

Gondolkodó 2006.08.01. 10:05:07 / # 308100
avatar
Ha mindenki beállhatna, lenne ott annyi taxis, hogy legalább 3-4 órát kellene várnod, ha nem többet. Valaki írta korábban, hogy a 4-es útig állna a sor. Pénteken este 6-9-ig, utána 10-től éjfélig vártam a soromra, ez alatt hány fuvarom jött volna össze a belvárosban? A liftezés nem újdonság és nem csak a reptéren szokás. Amióta úgymond fel van osztva a város, mindenki kénytelen visszamenni a nehezen megszerzett helyére. Egyértelműen a magas létszám és a társaságok egymás közti versenye miatt alacsonyan tartott tarifa eredményezte ezt a helyzetet.
Sas882 2006.08.01. 08:33:07 / # 308099
avatar
egyrészt nyár van (mondjuk ilyenkor is vannak fix költségeink, ezt aláirom, mégsem lenne rossz a cimenkénti fizetés, ugye?) másrész a 4 fuvarból 2900 szerencsére nem mindennapos, nekem is 4 fuvarom volt, 18-tol 2 ig. Reptér, én eddig sem rajongtam érte, orával esetleg, de ezeken az árakon biztos nem, aztán ott a droszt meg a fuvarkényszer ( itt leginkább a holnap fizet, délelőtt a belvárosban cimű mutatvány ami az agyamra meg +600 ért.)valamint a sorbanállás. Utoljára akkor jöttem be, mikor nem volt sor, hanem lehetett nyomkodni. Árak: szerintem felesleges betojni a zona áraitól, 1x kiprobálják, s majd eldöntik, lesz aki azt választja, lesz aki nem. Belefolyni az árversenybe nem szabad, csakis felfelé. pl. tegnap megkaptam, hogy a taxi már nemis luxus, igenis megfizethet, ezt egy kedves utasom mondta. Akkor miről beszélünk???

törölt felh. 2006.08.01. 08:10:14 / # 308129
avatar
Én meg csak azt szeretném, ha a taxisokon megerősödött cégek nem mennének a multiknál olyan mértékben le az árral, hogy szinte már mi fizetünk azért, hogy az Ő címstatisztikájuk jó legyen és ez még ráadásul nekem vonzon oda pár száz kollégát, akikkel nap mint nap megküzdhetek. Na és aztán jöhet majd a reptér is...
2006.08.01. 07:56:53 / # 308128
avatar
Kedves Pimpam, jó lenne, ha nem nyilatkoznál olyan dolgokról, amikről foggalmad sincs.Hidd el, sok hapsi magaaláhu...na örömében, ha együtt élhetne vele. Azt hiszem, ha tudnád, h most mire gondolt, és milyen lelki nehézségeken megy át földig hajolnál elötte. Igaz, h életkorban jó pár ember mögött le van maradva, de pl. észből , becsületből és önérzetből, hidd el, sokan tanulhatnának tőle...
Bao, a FŐNÖK! 2006.08.01. 07:47:22 / # 308117
avatar
De van aki 6 év alatt a taxizás minden csínját - bínját elsajátította! Jó lehet! :)))

coffos 2006.08.01. 07:41:42 / # 308097
avatar
Ha már így hívnak, gondolkozz. Nem akarok én sok fuvart vinni, pusztán csak annyit ahányszor kivisz egy utas. Most két választásom van : vagy bejövök üresen, vagy várok 3-4 órát. Egyik sem nagy szám... Sok olyan tanulmány van, talán Te is olvastál ilyet, miszerint nem is igazán a tarifákkal van gond ( bár ez a zónamittudomén transzf. kicsit túlzás ), hanem a KIHASZNÁLTSÁGGAL !! Rengeteg üres km.-t megy mindenki, többekközött a reptér miatt. Asztmondja v.melyik hogy ő sem áll meg a városban...és ?...az az ő baja !...én nem fogom elzavarni.... Különben is sztem. nem is tud taxizni a többség...

Oldalszám: 544