Hozzászólások száma: 10868
Ugrás a hírhez Oldalszám: 544
Témakörök > Hírek fórumai > Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
reális 2006.08.02. 13:03:17 / # 308184
avatar
Én azt gondolom, hogy a mai állapotokban egyrészt a taxihoz baromi szerencse kell,és persze tudás, de minden cégnél és a reptéren közel azonos amit keresnek az emberek csak mindenki másképp látja, Én csináltam mindkettőt, azt gondolom több mint húsz év taxival a hátam mögött nem sok titok van elöttem ebben a témában. Sokan irigykednek a repteresekre mégis amikor volt lehetősége sokan visszamentek a városba maguktól mert nem bírták, több ilyet láttam már!!
reális 2006.08.02. 12:57:34 / # 308181
avatar
-1.)Hát sajnos mint mindenhol,itt is vannak munkagépek (éhesek)és vannak teljesen normál munkarendben dolgozó emberek (2 szabadnap hetente, napi 8-10 óra munka átlagosan hozzáteszem pont ennyi idő alatt kéne egy taxisnak megkeresni a pénzét, mindenre!!! (járulék új autó stb.) -2.)Beosztás nincs , nem is volt soha mert nem kivitelezhető a rengeteg éhes között, mindennel bajuk volna (miért pont ma, miért most stb.) -3.)az 1 pontban válaszoltam -4.)Változó és sok minden befolyásolja, nekem személy szerint soknak tűnik :-) több óra főleg este. -5.)Semmivel sem rendszeresebb mint máshol, csak itt mindenki tud róla, a városban meg fogalmuk sincs! Nagyon szívesen válaszolok bármilyen nem személyeskedő kérdésre, és még 1 fontos szabály úriemberek pénzről nem beszélnek! gondolom értitek?
törölt felh. 2006.08.02. 12:45:39 / # 308180
avatar
Most van egy kis szünet, amíg jönnek a mai napról a történések. Addig kérdeznék egy-két dolgot, ami érdekelt volna mindig is a reptéri taxizással kapcsolatban, csak eddig nem volt lehetőségem még megkérdezni. 1, Ti egy hónapban hány napot dolgoztok? 2, Van köztetek beosztás, hogy mondjuk ma ez és ez nem dolgozik és akkor jönnie kell ennek és ennek (ha érthető a kérdés). 3, Napi hány órát dolgoztok? 4, Mennyi az átlag egy sima napon, amit két fuvar között kell várni? 5, Mennyire rendszeres a vidéki fuvar. No így hirtelen ennyi, és köszi ha válaszol valaki!

törölt felh. 2006.08.02. 12:25:29 / # 308178
avatar
Szerintem ez így korrekt. Én is úgy gondolom, hogy sokan azért nem jönnek onnan el, mondjuk egy Cityhez, mert hiába taxisok, ez a munka , mármint ami a városi taxizást illeti, egy idegen szakma számukra. Pont ezért mennek mindenbe bele, csak maradhassanak.
Sas882 2006.08.02. 12:24:58 / # 308177
avatar
ezt a régebbi árak ismeretében mondod, akkor mit fogsz mondani, ha életbe lépnek az új árak? Egyébként igaz, ha megy a bolt, a vársoban is megvan az esélye, hogy megkeresd a pénzed, 3 fuvarból simán megvan a transzfer ára, de lehet 2 ből, amig a kolléga kiér a reptérre. S ott vagy beáll a sorba Agip végtelennek, vagy visszajön.
reális 2006.08.02. 12:16:46 / # 308176
avatar
Annak a sok embernek aki veled együtt így gondolkodik, azt kéne mérlegelni és nem irigykedni a repteresekre: 1.)A repteres taxis soha nem megy a városba fuvarozni, csak az általa bevitt fuvarokat hozza vissza! 2.)Ha a reptéren bármi történik akkor sem tud sehol dolgozni (sztrájk,repülő átirányítások stb.stb.)sok van!! 3.)A téli időszakban nagyon szívesen cserélne bevételt egy cityssel pl.! 4.)A reptér egy ugyanolyan idénymunkahely mint a Balaton vannak szezonok amikor jól keresnek ,az okosabb ilyenkor tartalékol a nagyon szükös télre (a mostani létszámmal max 2 belváros EGÉSZ NAP!! nem 8 órában hanem sokkal több! 5.)Aki a reptéren dolgozik és úgymond "jól" keres hatványozottan több a javítási ktsg.4x annyi a kilométere min. mint a városban az amortizáció pedig, ugye világos? gumi,szürők, motorkopás stb. REÁLISAN kell nézni a dolgokat és nem biztos, hogy mindig a repteresnek a jobb! A reptéren dolgozók azért dolgoznak a reptéren mert tisztelet a kivételnek a városban éhenhalnának gondolok itt helyismeret, URH kezelés stb.
reális 2006.08.02. 11:57:52 / # 308175
avatar
Ez pontosan így van és kishazánkban bevett gyakorlat, akkor meg mi a probléma? :-) a szerződés megköttetik, majd rögtön megszegik és amig az eljárás folyik, hogy megszüntessék megy minden a régiben, csak sokszor kell fellebbezni nemde??
reális 2006.08.02. 11:53:05 / # 308174
avatar
Azt gondolom te elég keveset jársz a reptéren:-) Mostanában átlag 70 a létszám,ennél sokkal több is szokott lenni,és ez nem mindig látszik a parkolón ( Shell, Agip kút, tető, terminál , a közel lakók otthon stb.)
duracell 2006.08.02. 11:03:05 / # 308165
avatar
"a szerződés azért van hogy megszegjük" Steve Color ...........

törölt felh. 2006.08.02. 10:57:23 / # 308173
avatar
Hallod én eddig ha nem drosztról kaptam a repteret viszaadtam 1pontért(drosztról adód vissza 1nap).Mert szerintem gazdaságtalan kimenni mert nem vagyok az a sült galamb repül számba tipus.Ha beültek reptér akkor kimentem,ha max3-4álltak csak akor álltam meg de inkább köröztem 2-3-at és eljöttem.De a tuoristból egyszere max 30-autót láttam parkolni de gondolom ott is nagyobb a létszám.
reális 2006.08.02. 10:48:45 / # 308172
avatar
Szerinted a megkövetelt 150 fős létszámból hányan férnének el abban ami most épül? A mostani is kicsi lesz a Zónának, de sok jó ember kis helyen is .... :-)
törölt felh. 2006.08.02. 10:27:02 / # 308171
avatar
Én meg pont foritva tudtam,hogy a zónának épül.Ha már ti lesztek ott egy Toi-Toi-t meg egy büfékocsit harciljatok már ki.
reális 2006.08.02. 10:08:07 / # 308170
avatar
JWT! Biztosan nem fogsz tudni megállni a mostani pufferparkolóban,mert az csak a Zónáé lesz, nektek most épül mellette a másik,ha még nem láttad.A rendelt taxinál megállhatsz majd de nem szállhatsz ki a kocsidból és lófrálhatsz a terminálon, külső kör felejtő!!Remélem ennyi elegendő, de ha valamit még nem értesz akkor segítek!
törölt felh. 2006.08.02. 10:00:47 / # 308169
avatar
Srácok arra válaszóljon már valaki,hogy augusztus 15-töl meglehett-e állni a cégeseknek a mostani pufferparkolóban vagy semm és marad-e a rendelt taxi tábla vagy semm?Meg ha a külsö körre kérik a zebrához a taxikámat akor ott megállhatok-e vagy megbüntetnek majd mert csak a Zóna állhat meg a reptér érkezésen? Elöre is kössssssssssssssz.

reális 2006.08.02. 09:27:55 / # 308168
avatar
Komolyan azt gondolod,hogy a budapesti taxisok között egy ilyen felhívás eredményes lehet?? A taxis a leghülyébb állatfaj amit a világra hoztak 2-3 napig zugolódik az öket ért sérelmeken majd beáll a sorba és csinálja, majd elméletet gyárt magában arra, hogy ez megéri így is, aztán már csak egy kis idő és el is hiszi magának!
reális 2006.08.02. 09:19:21 / # 308167
avatar
Hali! Régóta olvasom a fórumot,de nem nagyon tetszik a hozzáállásotok, nem a megoldásokon és az esetleges lehetőségeken gondolkodtok, hanem egymásra köpködtök stb.Taxi48 te sajnos egy jellemtelen ember vagy!! Ahonnan eddig ettél (jól) most oda sz@rsz!

duracell 2006.08.02. 09:18:35 / # 308166
avatar
jó reggelt!idáig olvasgattam a szennyesüket nagyon jó csak tele van hazugsággal. a felvételin elhangzott autó tipusok nem felelnek meg a győztes pályázatnak. az s-max az a-taxi adta be a zonáék lehet olvasni a www.bud.hu ford mondeo ,kombi, zafira,és az angoltaxik 10db. lehet hogy még csipás a szemem és nem jól látok zonapityu a pályazat megnyerése után ment a ford hungáriához beszerezni a papírokat.A petrányi által kiadott papírt adta be a pályázatát támogatva. az a-taxink már megvolt még angol nyelvű fordításban is. most már érdekelne ki kinek mennyit fizetet mert a pályázatokat ismerve itt nagy blamázs lehet. ami nekem még nagyon teeeeettszetttttt ................................................ Magyar Hírlap korábban arra hívta fel a figyelmet, hogy a győztes csoportnak tagja az a Szakál József egyéni vállalkozó is, aki a Ferihegyen több évtizede egyeduralkodó Tourist Taxi ügyvezetője is, azé a cégé, amely annak idején gyakorlatilag önkényesen elfoglalta a repteret, és nem lehetett kitenni onnan. A BA szóvivője erre akkor úgy reagált, hogy a nyertes konzorciumban nem a Tourist Taxi, hanem Szakál vesz részt, a Touristnak és a Airport Taxinak pedig el kell hagynia Ferihegyet
tomajer 2006.08.02. 08:00:22 / # 308164

Csumi 2006.08.02. 02:51:43 / # 308163
avatar
Köszönöm szépen! Tátott szájjal olvastam, és továbbra sem értem...semmi konkrétum nem hangzott el, csak minden emelésre utalás..(és itt nem a tarifára gondolok) egyenlőre még ennyi....egyenlőre még nem kell...egyenlőre...Az egyértelműen jelzi, hogy minden emelkedni fog....és aki már beleugrott a "céges" kocsicserébe, már nem fog tudni kiugrani, vagy nem egyszerűen....mit gondolnak ezek a srácok (a jelentkezők) hány kanyart fognak tudni megcsinálni 1 műszakban? ..... De a kisördög már megjelent a háttérben.....már most lehet menni alkalmazottnak... lehet, hogy arra apellálnak, hogy aki a későbbiekben nem bírja tovább a terheket, "belebukik" a vállalkozásába, majd megy alkalmazottnak??? Mert így látok rációt a "cég" részéről minél több alkalmazott, majd idővel csak alkalmazott, aki kitermeli a cégautó árát, stb..stb...Húúú ebbe belegondolni sem egyszerű.....Háááát igen... és akinek most sem megy igazán, (de kinek megy) az azt hiszi talán majd ott....és megy jelentkezni....Ennek tényleg nem látni a végét.....
tomajer 2006.08.02. 02:33:13 / # 308162
Kívánságod parancs:-)
Oldalszám: 544