Hozzászólások száma: 10868
Ugrás a hírhez Oldalszám: 544
Témakörök > Hírek fórumai > Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Kérdések 2006.08.30. 09:43:41 / # 310058
avatar
Lehet hogy szeptember 1-től 70.000Ft lesz a zónatagdíj? Lehet hogy a reptéri leadót fogják szedni fuvaronként 540Ft-t? Jönnek a nehéz napok?

kádárjános 2006.08.29. 22:28:13 / # 310053
avatar
A slágerrádio kereskedelmi. Nemegyszer fizetett a "szinespista" ilyen hirek?ért...

sajto 2006.08.29. 20:59:24 / # 310054
avatar
Szombat reggel 7 óra körül kint várakoztam Ferihegyen a barátnőmre, aki damaszkuszi pihenéséből tért vissza. Álmos bámészkodás közben pillantottam meg a kifogástalan állapotban lévő Zóna taxit, amint egy másik kollegája húzza, mert már a bebikázás is sikertelen volt:-)) Ezek a képek készültek, nem túl színvonalasak(mármint a képek minőségére gondolok)

sajto 2006.08.29. 20:57:32 / # 310050
avatar

sajto 2006.08.29. 20:57:32 / # 310056
avatar

sajto 2006.08.29. 20:57:12 / # 310042
avatar

sajto 2006.08.29. 20:54:57 / # 310055
avatar
2006.08.28.Sláger Rádió Hírek Taxisokat rúgtak ki Ferihegyen. Egy napon belül két fuvarozónak mondtak fel, - a sofőrökre az utasok panaszkodtak. Egyikük a fixdíjnál jóval többet, 8 ezer forintot követelt egy családtól. Mivel az összeget nem fizették ki neki, ordítozni kezdett és a bőröndöket kihajigálta a kocsijából. Egy másik taxis azért mondott vissza egy fuvart, mert túlsúlyosnak tartotta utasa csomagját. Őt is kirúgták olvasható a Menedzsment Fórum internetes oldalán.

sajto 2006.08.29. 20:52:19 / # 310057
avatar
Szépjóestét Mindenkinek! Hallottátok a ságer rádió híreit? 2006.08.28. Sláger Hírek Beváltak az új ferihegyi taxik. Az utasok és a Budapest Airport is elégedett a győztes céggel mondta a repteret üzemeltető cég szóvivője. Már többször ellenőrizték, hogy a taxi-társaság eleget tesz-e a szerződésben foglaltaknak. Eddig mindent rendben találtak. Az utasok is elküldhetik észrevételeiket a szolgáltatással kapcsolatban. Eddig csak négy panasz érkezett. Ezeket már továbbították a fuvarozóknak.

zona 2006.08.29. 20:30:13 / # 310041
avatar
Állitolag a MARRIOTT és az INTERCONTINENTAL erősiti a zonáT!! Kérdés?? Hány évvel öregebbek ezek a nem szabvány méretű mercedesek 5 évnél! A helyes megfejtésért Szollár úrat ingyen kivissszük Pesthidegkutra.

Csumi 2006.08.29. 20:02:11 / # 310049
avatar
.....na jaa...Így lehet max 3600-Ft-os fuvardíjakat kiajánlani, és pályázatot nyerni! (csak azt nem reklámozták, hogy ez utasonként ennyi, és 1 fuvar két, "szerencsés" esetben három vócsert hoz a konyhára....Az utasok meg csak utazzanak idegenekkel, 3600-ért még "városnézésen" is részt vehet,..és egyébbként is...örüljön, hogy "bekerült" a városba...:-( tiszta komédia (tragi..) De a lényeg, a reptér, ill. Sz. D. úr mindennel meg van elégedve! Akkor mi is....
törölt felh. 2006.08.29. 15:25:22 / # 310047
avatar
Marad a fehér, az biztos: Idézet az egyik, Homáron megjelent utaspanaszból: "A sorban látom, hogy jön egy autó, ami összeszedi a várakozókat, akik egy helyre mennek. Hát én ilyet még nem láttam, hogy egy taxiban mások is utaznak rajtam kívül! A csomagokat bezsúfolják, az emberek meg mint a heringek ülnek az autóban. Természetesen mindenkitõl beszedik a háromezernéhányszáz forintot. Akkor ez ugyanolyan, mint a reptéri minibusz, csak kisebb autókkal és drágább.
törölt felh. 2006.08.29. 15:24:14 / # 310045
avatar
(2696) wanek (2006.08.29. 15:22:25) Ez a zöld betű nem igazán jött be, megpróbálom sárgával [font color=yellov]Idézet az egyik, Homáron megjelent utaspanaszból: "A sorban látom, hogy jön egy autó, ami összeszedi a várakozókat, akik egy helyre mennek. Hát én ilyet még nem láttam, hogy egy taxiban mások is utaznak rajtam kívül! A csomagokat bezsúfolják, az emberek meg mint a heringek ülnek az autóban. Természetesen mindenkitõl beszedik a háromezernéhányszáz forintot. Akkor ez ugyanolyan, mint a reptéri minibusz, csak kisebb autókkal és drágább."[/font]

törölt felh. 2006.08.29. 15:22:25 / # 310048
avatar
[font color=green]Idézet az egyik, Homáron megjelent utaspanaszból: "A sorban látom, hogy jön egy autó, ami összeszedi a várakozókat, akik egy helyre mennek. Hát én ilyet még nem láttam, hogy egy taxiban mások is utaznak rajtam kívül! A csomagokat bezsúfolják, az emberek meg mint a heringek ülnek az autóban. Természetesen mindenkitõl beszedik a háromezernéhányszáz forintot. Akkor ez ugyanolyan, mint a reptéri minibusz, csak kisebb autókkal és drágább."[/font] Kedves Sültné nem tesz említést róla, de biza az összeültetgetés ott a terminálon történik, BA, Zóna Taxi és ország-világ szeme láttára, úgy látszik, az illetékesek egyetértésével, ami biztos, cinkosságukkal.

kovi_ubi 2006.08.29. 11:54:02 / # 310046
avatar
ÉN CSAK AZT NEM ÉRTEM SZERÉNY AGYAMMAL,HOGYAN TARTHATÓ EL A ZÓNÁNÁL TÖBB IGAZGATÓ+VEZÉRIGAZGATÓ,ILYEN TARIFA MELLETT?AVAGY,RÁZZUK A RONGYOT tizedes?

sz.d.lelkiismerete 2006.08.29. 08:52:59 / # 310044
avatar
Talán ők nincsenek megvéve,és nem is tudnak a budapesti dolgokról.
sz.d.lelkiismerete 2006.08.29. 08:51:12 / # 310043
avatar
Valaki jó angolos nem tájékoztatná a londoni nagykutyákat?

zona 2006.08.29. 07:03:48 / # 310051
avatar
A Zóna Taxi válaszol levél Zóna Taxinaiv ügyfél 2006-08-29, 01:15 - szily Az ősz közeledtével hagyományosan egyre hatékonyabb a Homár. Miután már négy pontban foglalkoztunk a frissen indult ferihegyi Zóna Taxi trükkös sofőrjeivel, ha hiszik, ha nem, maga a cég igazgatója írt levelet a legutóbbi, négyes számú sztori megírójának, illetve a Homár minden olvasójának. Sült Tiborné leveléből például az is kiderül, hogy a korábbi Naiv Ügyfél-panaszok miatt belső vizsgálat indult a cégnél. Gratulálunk az öntudatos és íráskész fogyasztóknak, alant Sültné levele. Kedves Tékozló Homár! Kérem, szíveskedjen segíteni abban, hogy az alábbiak eljussanak Tamáshoz, illetve Olvasóikhoz. Tisztelt Tamás! Bár enyhe túlzás, hogy minden napra jut egy Zóna taxi a Naiv Ügyfél rovatban (őszintén szólva egy panasz sem "hiányzik" a ZÓNA-SERVICE Zrt.-nek), de azért már mi is kezdjük megszokni, hogy terítéken vagyunk. Van ugyanis mindennek legalább egy jó oldala: segít abban, hogy megszűnjön mindaz a visszaélés, amely a repülőtéri taxis tender kiírásához vezetett. Nos, a lényegről. Lássa be, az Ön által leírtakkal nem lehet mit kezdeni. Nem azt akarom ezzel a kijelentéssel vitatni, hogy nem történt meg mindaz, amit igen szemléletes formában közreadott. Mi több, szolgáltatásunk beindulásakor - már bocsánat: szerencsénkre - Önhöz és Feleségéhez hasonlóan többen megtapasztalták, hogy az igen kedvező fuvardíj kiváltotta felfokozott érdeklődés, a budapesti útfelújítások, és számos más okból - beleértve, hogy mi magunk sem számítottunk ilyen utasáradatra - nem volt elég az a gépjárműpark, amelynek kiállítására társaságunkat szerződés kötelezi. Gondolom, Önnek ez sovány vigasz, de ettől függetlenül tény. Ahogy az is, hogy észlelve szolgáltatásunk - négy panasz ellenére is - kedvezõ fogadtatását, igyekszünk minél rövidebb idõ alatt minél több gépjárművet Utasaink szolgálatába állítani. Kérnénk viszont az Ön segítségét. A leírtak alapján akkor tudunk bármit tenni, ha van legalább egy kis fogódzó, amely alapján azonosíthatjuk az Önöket szállító taxist. De már megbocsásson: sem egy kiindulási hely (három terminálról fuvarozunk), sem egy rendszám, sem egy hívókód (minden gépjárművünkön legalább három helyen fel van tüntetve), vagy bármi, ami alapján megtalálhatjuk kollégánkat. Márpedig ha az Ön segítségével megtaláljuk, biztos lehet benne, hogy kérdőre vonjuk (lásd: a Zóna Taxi trükkjei 3., de elárulhatom Önnek, hogy a másik két "trükkössel" is foglalkozunk, csak még nem jutottunk a végére). Szóval, kérem Önt, és mindenki mást, segítsen. Ennek a szolgáltatásnak a megtisztítása az oda nem valóktól ugyanis nem csak rajtunk, a managementen múlik, hanem mindazokon, akik bejelentéseikkel, panaszaikkal a nyilvánossághoz, a repülőtérhez, vagy közvetlenül hozzánk fordulnak. Lássa be azonban mindenki, hogy tenni azonban csak akkor tudunk, ha a bejelentõk felvállalják azoknak az információknak az átadását is, amelyek alapján vizsgálódhatunk. Mert anélkül ugyebár még a New Yorkból érkezett ember is azt mondd, amit akar. Jól hangzik, és persze nagyon kellemetlen egy vállalkozás számára. Ugyanakkor azonban nem viszi elõbbre az Ügyet, Utasaink ténylegesen magas színvonalú kiszolgálását. Tisztelettel: Dr. Sült Tiborné igazgató (ZÓNA-SERVICE Zrt.)

zona 2006.08.29. 07:02:23 / # 310052
avatar

Csumi 2006.08.29. 01:49:48 / # 310040
avatar
Úgy látszik már a válaszlevelekre is "sablon" van? Ez a válasz ugyanazt tartalmazza,mint amit a cikkben a másik levélre írt. A konkrét "vádakra" ott sem, itt sem válaszol. Annak azért örülök, hogy ennyire elégedett a szerinte jól végzett munkájával. (Azért ha én így végezném, már kirúgtak volna...)
Biotérkép 2006.08.28. 22:07:10 / # 310039
avatar
Hát igen,az átvilágítás ! Érdemes visszanézni ezen a fórumon: a 2581-et,fotó is van/EBE-866/. Negyed óráig tartott, hogy Főtaxisból Zónássá vedlett át a kollega. Lehet hogy a Szollár úr/?/ egyéb átvilágításra gondolt /pl.mellkasi/. Habár az is tovább tart negyedóránál,pláne ha sokan vannak az SZTK-ban. Háry János intézetet kellene a Szollárnak nyitni, ott szóvivősködni,nem Országnak-Világnak hazudozni!!!!!!!!!!!!!!
Oldalszám: 544