Hozzászólások száma: 10868
Ugrás a hírhez Oldalszám: 544
Témakörök > Hírek fórumai > Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
oldstaff 2006.09.05. 16:07:45 / # 310101
avatar
A minibusz pályázaton is feltünt Antal Attila neve.Ettől már tényleg hányok! Ezt az embert a veres féle touristosok választoták be a BKIK-ba!És az első pillanattól a taxisok ellen dolgozott,a zónánál,most meg a minibusznál!Nem kell pár nap és megjelenik a veres is az biztos!! -BUÁÁÁÁÁÁÁ!!!Már hányok is! Zónások! Csak igy tovább! Etessetek ilyen semmirekellőket!! Vegyetek az Antal Zsoltinak 1 szép új 211-es kombit.Bár dolgoznia már nem kell,hordjátok neki a pénzt ti!!!

oldstaff 2006.09.05. 09:12:10 / # 310099
avatar
EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA, EURÓPA

tokio170 2006.09.05. 08:50:20 / # 310098
avatar
09.04.23h-kor kellett volna fényképészkedni a 2/A-n kb 80 utas várakozott,a 2/B-n csekély 40 kedves várt türelemmel a sorára,sorsára.

oldstaff 2006.09.05. 07:58:08 / # 310097
avatar
A reptéren most csak két csoport elégedetlen!: - az UTASOK - a TAXISOK A story többi résztvevője szerintem jól érzi magát! De még mindig csak a taxisok változtathatják meg ezt a helyzetet! Bár már tényleg csak azok a volt touristosok maradtak ott,akik már szinte belűlről kifelé nyalják a veresék végbelét ! Ez a nemes tevékenység,viszont annyira elfoglalja őket,hogy nem veszik észre,hogy saját autóikban lesznek alkalmazottak!!

Kérdések 2006.09.05. 06:30:18 / # 310096
avatar
Lehet hogy mégsem elégedett?
Csumi 2006.09.04. 18:50:12 / # 310095
avatar
Nem baj az....Lényeg az, hogy a reptér elégedett......
Kérdések 2006.09.04. 18:08:56 / # 310094
avatar
Lehet hogy ma is sok utas várt taxira 30-40 percet? Miért nem vesznek fel munkatársakat ha nem bírják a Zónások? Indítsak angol órákat?

dog 2006.09.04. 16:25:52 / # 310093
Helló tomajer!Nagyon jó ez az interjú.A Pali jól beszélt!Van élet a REPTÉREN kívül is.
kovi_ubi 2006.09.03. 18:18:46 / # 310091
avatar
Szia szomszéd,nyertél egy szobrot.
family 2006.09.03. 11:31:07 / # 310090
avatar
Végre egy kerek vezetői vélemény , amivel lehet azonosulni! Le a kalappal a Pali előtt! Sokan azt hiszik most irigykedünk azért bsztatjuk a zónát, pedig így van ahogy P. mondja ez egy kis falat lehet enélkül is dolgozni (mint eddig is) , sőt le@rom a repteret hiszen már csapaton belül is van aki -könyöröghet a diszpi akárhogy a címekért-bárhonnan megy vissza a reptérre! Csak utáljuk ha a képünkbe hazudnak ! Ha az eddigi törvénytelenséget -hisz eddig is azt hallgattuk, hogy NEKÜNK SZERZŐDÉSÜNK VAN az Lrivel-most a mi hátunkon, a mi degradálásunkkal akarják szentesíteni!
Kérdések 2006.09.03. 07:43:31 / # 310089
avatar
Ki nyerte meg a minibusz pályázatot? Lehet hogy Zónapityu?

Kérdések 2006.09.03. 07:41:59 / # 310088
avatar
Lehet hogy egy Zóna taxis akit 2 hétre letiltottak közölte hogy nem biztos a visszajövetele? Lehet hogy az Erdei azt mondta neki EDDIG VOLT RÁTOK SZÜKSÉG?

tomajer 2006.09.02. 18:03:21 / # 310086

R063 2006.09.02. 16:21:25 / # 310085
avatar
Ma du 3-kor az 1-esen kb 14-16 Zónás várakozott,a 2-esen a ketrecben sacc 8-an várakoztak, fent nem tudom,mert az indulásra vittem az utasokat.Ja az utóbbi reggel 8 körül volt.

törölt felh. 2006.09.02. 14:56:34 / # 310084
avatar
Nekem ez a 10.000 kilométerenkénti 300.000 ezer tűnik soknak. Ezek alapján nekem a Tüzesre évi 3.600.000 kellene félretenni? Az egész autó ér 700.000-t:-)))
Gondolkodó 2006.09.02. 14:45:29 / # 310083
avatar
Némi kiegészítés a számításodhoz: A fogyasztás inkább 7 liter, mint 10, a többségnek kisfogyasztású autója van. (Oktavia, Superb, Passat, Mondeo) Visszafurarból többet kellene számolni, mivel szépen növekszik a rendelések száma, legyen mondjuk kettő! Ezekkel a változtatásokkal mennyire jön ki a nettó?
Fotó 2006.09.02. 11:53:56 / # 310082
avatar
Amortizációs költség: Gumik,olajcsere,fékbetét,mosás,ápolószerek,motor km függő karbantartása(vezérműékszíj, vezérműlánc, ékszíj, klima feltöltés,ablaktörlő lapátok évenkénti cseréje,akkumlátor és minden egyébb várt és nem várt javítást vettem bele ezért csak 30Ft -vel számolva. A teljes költség 60-80 Ft vel kellene számolni.
törölt felh. 2006.09.02. 11:09:45 / # 310081
avatar
Mit tartalmaz ez az amortizációs költség?
Fotó 2006.09.02. 10:55:07 / # 310080
avatar
Számtanóra: 20 napot alapul véve. napi 10 kanyar 3500Ft /500Km és ez csak a legrövidebb utak./belváros/ Egy visszaút 5000Ft számolva. Átlag 10l fogyasztással napi 15.000Ft üzemanyag költség 40.000Ft bruttó bevétel. 40.000Ft-15.000Ft=25.000Ft havi=500.000Ft 1 km amortizációs költség az üzemanyag nélkül min 30Ft havi 10.000km az 300.000Ft Maradt 500.000Ft-300.000Ft=200.000Ft Ebből havi /egyenlőre 100.000Ft/A reptéri leadó+ tagdíj. Maradt 100.000Ft Ebből kellene fizetni a havi SZTK,Adó,gépkocsi biztosítást,súlyadó,(cascó,részlet ha van) Nem vittünk még haza háztartási pénzt sem még! Gáz ,villany, víz,csatorna,szemétszállítás,közösköltség, ruházkodás,családtagokra költség pénz,(bérlési díj)telefon,televizió,stb!!!!!!! Betegség vagy baleset esetén azonnali anyagi halál! Nem saját taxinál ki sem számolom. A lényeg:minnél többet dolgozik valaki a Zónánál annál több lesz a rezsije. Ez csak egy nagyon kedvező számítási alap volt. Az új gépkocsi avulása nincsen beleszámolva. Nem csodálkozom a Mariottos 2 nap múlva elköszönt, na meg a többi is. Csak hangosan gondolkodtam.

Kérdések 2006.09.02. 10:28:56 / # 310079
avatar
A birkák tulajdonsága hogy nem ébredős típusuak. Lehet hogy a karámból nehéz lesz a kitörés? Valaki ki akar jönni a karámból? Van még nyírni való irhájuk?
Oldalszám: 544