Témakörök > Droszt Híradó > Főtaxisok ide KLIKK!!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
alelölülő | 2018.10.13. 13:10:56 / # 349263 |
78. szilveszter napján léptem be, 79 január első napjaiban kezdtem dolgozni. Pár napja került fel első egységvezetőm a búcsúzunk-rovatba.
Előzmény: #349262 tomajer 2018.10.13. 09:20:05 |
|
tomajer | 2018.10.13. 09:19:35 / Módosítva / # 349262 |
:-(
Ezexerint még én se taxiztam akkor. 87. márc. 10.-én kezdtem másodosként.
Előzmény: #349261 alelölülő 2018.10.13. 01:24:39 |
|
alelölülő | 2018.10.13. 01:24:39 / # 349261 |
Feltöltő szerint 1987-ből. 3 perc 15-nél Páger Antalnak küldenek kocsit.
1986. december 14-én halt meg, a felvételnek eme dátum előtt kellett készülnie.
Előzmény: #349259 tomajer 2018.10.12. 20:55:24 |
|
tomajer | 2018.10.12. 20:58:40 / # 349260 |
És húsz évvel később ....
|
|
tomajer | 2018.10.12. 20:55:24 / # 349259 |
|
|
tomajer | 2018.08.19. 21:14:09 / # 349087 |
Előzmény: #349086 szabadataxi 2018.08.19. 17:14:01 |
|
szabadataxi | 2018.08.19. 15:58:15 / Módosítva / # 349086 |
Ha valamely cég bármelyik bevételi forrását vagy annak mértékét titkolni akarja, arra biztos oka van, bár én el sem tudom képzelni, mi lehet az, hiszen ezeket a tételeket nyilván szerepelteti a könyvelésében.
Ráadásul mi csak a dézsmafajtákat és egyszeri összegüket gyűjtenénk össze, nem az összesített, rendszeresen befolyó bevételük tényleges mértékét, így nem igazán értem, mitől félnek. A te nyugalmad valóban kérdéses lehet esetleg, bár egy ilyen alapvető adatszolgáltatást egy független taxismédiumnak be kell vállalnia, ha komolyan akarja venni és vetetni magát, a kollégák biztonsága pedig nem tudom, hogy kerülne veszélybe. Lehet anonim módon, e-mailben is elküldeni az adatokat, eldobhatós e-mailcímről akár, garantáltan beazonosíthatatlanul, bár abban is biztos vagyok, hogy sosem adnád ki az informátoraidat, még ha ismernéd is valós identitásukat, hiába kérne nyomatékosan valamely szereptévesztésben szenvedő makkos cipős fuvarkufár.
Előzmény: #349085 tomajer 2018.08.19. 15:38:27 |
|
tomajer | 2018.08.19. 15:38:28 / # 349085 |
Az a baj, hogy egyszer nekifutottunk egy ilyen kérdésnek, és olyan ellenállást tanúsítottak a cégek, ... mondván, ezek titkos adatok, ... hogy az én nyugalmam és a kollégák biztonságának érdekében letettünk róla.
Előzmény: #349084 szabadataxi 2018.08.19. 15:17:26 |
|
szabadataxi | 2018.08.19. 15:17:27 / Módosítva / # 349084 |
Előre is köszönöm. Bevallom, nem is bíztam a pontos válaszban, főleg nem ilyen gyorsan. Viszont ha már ilyen együttműködő vagy, mi lenne, ha csinálnánk egy összeallítást az összes fuvarközvetítő tehertételeit összegyűjtve, egy táblázatban akár? Aztán az mehetne a főoldalra mint hasznos anyag. Esetleg egy topikkal indulhatnánk itt a fórumban, ahová beírhatnák a kedves olvtárs kollégák a cégekkel kapcsolatos rendszeres és egyszeri költségeket, aztán mi csak összelapátoljuk a lényeget.
Előzmény: #349082 tomajer 2018.08.19. 07:53:39 |
|
tomajer | 2018.08.19. 07:53:39 / # 349082 |
Az a baj, hogy ezekre a kérdésekre én nem tudok válaszolni :-(
Továbbítottam őket, de hosszúhétvégén, a fű se nő. Amire tudok, az annyi, hogy a 107 ezres tagdíjban már minden benne van. Tablet, terminál, autósegély, stb.stb. A kaució, 100 pénz, a városiaknak, és 200 a reptereseknek. (ez már nem tuti... így hallottam) A büntik, napi 2500.- al válthatóak meg. Hogy mi a megváltható, és mi a leülendő, azt nem tudom. Befizetni meg a legközelebbi pénztári napon kell. Ha kapok pontos adatokat a többi kérdésről, akkor azokat is a becses tudomásotokra hozom :-)
Előzmény: #349078 szabadataxi 2018.08.18. 20:55:46 |
|
Bátyó | 2018.08.18. 13:16:10 / # 349081 |
|
Egy érdekképviselet, egy jó ügyvédi iroda,mert nagyon egyoldalú a "PARTNERSÉG" !!!
Előzmény: #349078 szabadataxi 2018.08.18. 09:13:22 |
szabadataxi | 2018.08.18. 12:20:07 / Módosítva / # 349080 |
Sose tennëk ilyet. (Remélem, ezt ő is tudja.)
Előzmény: #349079 Bao 2018.08.18. 11:45:42 |
|
Bao | 2018.08.18. 11:45:43 / # 349079 |
|
Meg kell hagyni, te profibban szenyózol Tomajerrel...
Előzmény: #349078 szabadataxi 2018.08.18. 09:13:22 |
szabadataxi | 2018.08.17. 23:29:31 / Módosítva / # 349078 |
Engem jobban érdekelne egy leadótáblázat a reptéri fuvarokhoz (ha jogszerű ez a fajta lenyúlás, nincs rajta mit titkolni), valamint a szerződött partnerekkel szemben alkalmazott pénzbeni és leülhető szankciók tételes jegyzéke – hiszen egy komoly, több mint százéves vállalatnál nyilván a "kötbérezési" szisztéma is transzparensen, precízen könyvelve, leszámlázva működik. Ezért aztán nyilván nincs akadálya nyilvánosságra hozni azt sem, mennyivel hízlalja egy rosszul megkötött, esetleg otthon felejtett nyakkendő, egy késedelmes címre érkezés, urambocsá', egy címtévesztés a központi fuvarelosztó bevételeit, mik azok a "bocsánatos" botlások, amelyeket meg lehet váltani piszkos anyagiakkal, és melyek azok a főbenjáró bűnök, amelyekért már kötelezően letöltendőt kap a "franchise-partner" entitás. Mert nem árt, ha tudja a döntési helyzetben lévő taxista, hogy a piacvezető címneppernél megengedőbb-e a büntetési szisztéma, mint például a nemrégiben megszűnt, bár (gyanús) elemeiben és módszereiben egy másik rossz hírű, azóta szintén felvásárolt utaskufár-vállalkozásba olvadt maffiataxinál volt. Mennyi most a kaució a Főtaxinál, mennyi a repülétérre is beengedett kivételezetteknél pluszban, mire fordíthatja ezen összegeket a patinás cég, és mennyi idő alatt, milyen feltételekkel kaphatja vissza az a megvezetett egyénieskedő, aki kilóg a rendszerből, és érthetetlen okokból mégis kiválna a piros kockás élcsapatból? Mennyi az alaptagdíj? (Bár ezt szerintem én is tudom, most emelték százhétezer-valahányszáz forintra, de javíts ki, ha tévedek.) Mennyiért kell bérelni a tabletet, amely sose lesz a tied, s amelyet annyira lebutítanak központilag, hogy nemhogy saját célra nem lehet használni, de a fényerőt csökkenteni is bajosan, ha éjszaka a vezetés biztonságát veszélyezetik már a sofőr szemébe tűző kötelező, villogó reklámok? És mennyi a rendszeres költsége annak a pos-terminálnak, amelyet állítólag mostanában drágábban kényszerül már beszerezni(?) a cég, és ez (is) indokolja a tagdíjemelés fájdalmasan kényszerű lépését (amelynek időpontja természetesen csak teljesen véletlenül esett egybe a pár héttel ezelőtt meglépett, nevetséges mértékű tarifamelésével, ahogy volumene is valószínűleg véletlenül egyezik meg százalékosan az öt év után engedélyezett viteldíjnövekményével)? Fontos információk lennének ezek, amelyekről valamiért nem ír a Taxisok Világa. Pedig vannak olyan – hozzám hasonlóan – zárkózott kollégák is, akik a kinti droszthíradónak sem hallgatói, de a Nádor utca végére sem járnak továbbképzésre. Hol szerezhetnének ők tudomást azokról a valós tényekről, amelyek alapján össze tudnák vetni az előnyöket a hátrányokkal (illetve – ha maradt nekik olyan – a lelkiismeretükkel), ha nem az alulról szerveződött, garantáltan független onlájn taxismédiából? Ha elemző szerkesztőségi cikkre nincs is idő és/vagy energia, hát a független szaksajtó ha lehet, még függetlenebb fórumából juthassanak hozzá olyan számszerűsített szempontokhoz, amelyek alapján legalább addig úgy érezhetik, hogy van – egyre szűkülő – választási lehetőségük, amíg az összes konkurensét fel nem zabálja ez a minden szempontból NER-kompatibilis, elemeiben a nagy, országos egészet mintaszerűen tükröző, valaha szebb napokat látott, egykor jónevű vállalat nevét viselő cég(nek csak jó adag eufémizmussal nevezhető... hm... szervezet). Persze lehet beszélni a férfiegyenruha-divatról is éppúgy, mint a címkiadó rendszerekről. Kit mi érdekel jobban.
Előzmény: #349077 Bao 2018.08.17. 12:14:03 |
|
Bao | 2018.08.17. 12:13:35 / Módosítva / # 349077 |
|
Nos, ez is új neked. Milyen a címkiadó rendszer (hiszen arról írtál nagyrészt a fájnál is) a fájhoz vagy a khhmm... plushoz képest?
Előzmény: #349074 tomajer 2018.08.16. 14:50:49 |
tomajer | 2018.08.17. 08:16:57 / # 349076 |
Hmmm...
Ezek szerint lehetne mondjuk sötétbarna? Mert barna cipőm több van :-)
Előzmény: #349075 Bátyó 2018.08.16. 15:28:16 |
|
Bátyó | 2018.08.16. 15:28:17 / # 349075 |
|
Nem fekete,hanem sötét nadrág az elvárás!
Előzmény: #349072 tomajer 2018.08.16. 06:49:13 |
tomajer | 2018.08.16. 14:50:49 / # 349074 |
Az mindenkinek új volt. Nekem is.
Volt róla mit írni. Ez olyan mint a többi, csak nagyobb. És mégis működik. Sok taxis, sok munka. Végeredményben lehet pénzt keresni, és ezért jövünk ki.
Előzmény: #349073 Bao 2018.08.16. 12:05:14 |
|
Bao | 2018.08.16. 12:05:14 / # 349073 |
|
Lelkesebben írtál a taxifájról, tomajer...
|
tomajer | 2018.08.16. 06:49:13 / # 349072 |
De a fekete nadrág élirevasalva kell!:-P
Előzmény: #349071 alelölülő 2018.08.16. 00:23:37 |