Hozzászólások száma: 35136
Ugrás a hírhez Oldalszám: 1757
Témakörök > Droszt Híradó > Főtaxisok ide KLIKK!!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
donkihóte 2018.07.27. 13:29:08 / # 349006
avatar

Persze lehet, hogy én tudom rosszul ezeket.

donkihóte 2018.07.27. 13:17:11 / # 349005
avatar

Amúgy ki ez a krapek? Ezt fizeti valaki, vagy önszorgalomból ír baromságokat? Ilyen érveket hogy lehet felhozni? Új pos terminálok?Mintha nem szedne bérleti díjat érte. Különböző fejlesztések? Mintha a hentesnek kéne kifizetni az új húsdarálót vagy a kést a Sparban. Plusz pénztár? Na ne bassz! Máshol ha felvesznek valakit, a többi dolgozó bérét csökkentik?Új telefonosok? Hát ezt vállalta a cég, nem? Fuvart közvetít. 

alelölülő 2018.07.27. 10:58:49 / # 349004
Szerintem pont leszarják a jelzőket, amíg a birkahad tejel.
Nem tudom, mennyi a dézsma a Budapestnél, de biztos ott is volt elég fejlesztés egy emeléshez.
donkihóte 2018.07.27. 08:30:10 / # 349003
avatar
De miért kéne lemosni? Nem az ő hibája. Amíg van, aki zabáltassa, miért ne zabáljon? Majd ha megakad a torkán, észbe kap. De ezek csak hőzöngeni tudnak. És etetni.
tomajer 2018.07.27. 06:39:17 / Módosítva / # 349002
Jóóó    ....   akkor itt lett volna a lehetőség, hogy lemossák magukról.:-)
Bátyó 2018.07.27. 06:14:40 / # 349001
avatar
Ezeket az úgynevezett többlettkötségeket a többszázfős újfelvettek nem fedezték?? Ugyan !!!Átlátszó trükk,porhintés,lejMOLás!!!
Messerschmitt 2018.07.27. 00:18:45 / # 349000
avatar

Figyeltétek?

Létszámstop!!!

Jó kis kábítószer.

alelölülő 2018.07.27. 00:03:59 / Módosítva / # 348999
Az éhes-jelző évekkel ezelőtt rájuk ragadt.
Lásd torzsa-díj.
zulu 2018.07.26. 21:53:29 / # 348998
avatar

Nekem az lenne a kérdésem,hogy az eddig befizetett tagdij,az a több tiz milliárd forintocska nem fedezte volna ezeket a kiadásokat???Csak úgy kérdezem.

tomajer 2018.07.26. 21:27:44 / # 348997

Mindannyian tudtuk, hogy tuti lesz tagdíjemelés.
Mindenhol lesz.
A Főtaxi vezetése hibát követett el.
Komoly hibát.
Egy erős cég, nem kapkodik ...  simán megvárhatta volna, hogy ne ő legyen az első, aki emel.
Ha türelmesebbek, máris jobban néz ki a leányzó fekvése.

Mondom, gyakorlatilag, szinte mindegy, hisz egyértelmű volt, hogy lesz emelés, csak éppen, hangulatilag cseszték el az egészet.
Itt a nyár, a reptereseken kívül, mindenki szenved az uborkaszezontól :-(
Ha lenne egyetlen ember, aki ért is hozzá, akkor pontosan tudták volna, hogy egy tagdíjemelés bejelentése, legkorábban, szeptember vége felé lett volna zúgolódásmentes. (jó, nem mentes, de akkor a felfelé ívelő fuvarszámok, higgasztottak volna a kedélyeken)
Tehát, ha igazán, korrektek akartak volna lenni, akkor a novemberi tagdíjat kellett volna felemelni.  ...  amit szeptember végén bejelentenek.
Végeredményben senkit nem zavart volna.

Így meg rajtuk ragadt, az "Éhes" jelző :-(

Kár.

tomajer 2018.07.26. 21:21:09 / # 348996
Reich Ádám
11 órája

Kedves Kollégák!

Szeretnék pár gondolatot fűzni a tagdíj emelés margójára. Nem magyarázkodni, hanem más megvilágításból is bemutatni néhány dolgot.
Főtaxi folyamatosan fejleszt (ezt egy picit később részletesen kifejtem), annak érdekében, hogy felétek és az utasok felé is magasabb szintű, hatékonyabb szolgáltatást nyújthasson. Ezek a fejlesztések természetesen pénzbe kerülnek, de itt jogosan merül fel részetekről, hogy ezért fizetitek a franchise díjat (továbbiakban tagdíj, melybe beleértek minden elemet), ami jogos is. De vannak olyan fejlesztések, amik túl mutatnak ezen, de stratégiailag fontos a bevetése, akkor is ha a cég nyereségét csökkenti, a versenyképesség megtartása érdekében, ezt így nevezhetjük egy befektetésnek. Ennek a befektetésnek a megtérülés oldalán az általatok befizetett tagdíj van. Őszinte véleményem szerint nem célra vezető az a magatartás, hogy abszolválunk egy fejlesztést és 2-3 havonta pár ezer fontos többlet költséget ragasztunk a tagdíjhoz, különböző jogcímen. Az emelés akkor korrekt felétek, ha plusz bevételetek keletkezik és mi ekkor emelünk, nem fejlesztésenként, bővítésenként. A fejlesztések célja általában, hogy hatékonyabban gurulóval dolgozzatok, de ezek nehezen fejezhetők ki felétek objektívan felétek. Egy bővítés (pl.: plusz egy pénztár) nem feltétlenül okoz bevétel növekedést, maximum olyan aspektusból, hogy a kevesebb sorbaállással töltött idő, több szabadidőt eredményez (mely munkára is akár munkára is fordítható). Egy szó mint száz, folyamatosan fejlődünk, de ennek költségét jogosan, szerintem, ezt anyagilag bevétel növekedéskor realizálhatjuk felétek.
Egy pár tény, hogy mire fordítja a Főtaxi miben fejlődött az elmúlt hónapokban (csak a fontosabbak kiemelve):

1. A diszpécserközpont létszáma az elmúlt 8 hónapban 50%-al (14 fővel) nőtt, mely jobb kiszolgálást eredményez az Utasok felé, több fuvart felétek.
2. 2 fővel növekedett az ügyfélszolgálat, mely gyorsabb kiszolgálást eredményez.
3. Új pénztári ablak kialakítása a hatékonyabb kiszolgálás érdekben, szintén a gyorsabb kiszolgálás érdekében.
4. Több jegyosztó egyidejű munkavégzése a reptéren, több Utas kiszolgálása érdekében.
5. 6 hónapja, új a piacon egyedülálló applikációt fejleszt a cég, melynek bevezetését 2018. év végére tervezzük.
6. 2018. májusa óta napi 16 órában üzemeltetünk plusz egy pultot a repülőtéri tranzit területén, hogy több Utas válassza a Főtaxit.
7. 3 méter széles 2 méter magas ledpanel bérlése a reptéri tranzit területen.
8. Minden Kolléga számára új, modern POS terminál vásároltunk (Kiosztás 2018 év vége).
9. Időpontfoglalásra, digitális kérvényezésre épülő ügyfélszolgálati program fejlesztése (2018. év végiéig kerül bevezetésre), hogy gyorsan és kényelmesebben szolgáljunk ki Titeket.
10. A reptéri beíró rendszer folyamatos fejlesztése.
11. Minőségellenőri státusz ismételt bevezetése.
12. SMS validáció bevetése az applikációban (ennek költsége kb.: 25M forint volt), hogy kevesebb legyen a lemondott fuvarok száma.

Ezen felül az emelésben szerepet játszottak az alábbi tételek:
1. Megnövekedett marketing költségek: Ezeket részletesebben leírtam fent (hirdetések)
2. Megnövekedett fuvarszervezési költségek: A Főtaxi az egyetlen olyan fuvarszervező ma Budapesten, aki nem fizetett leadót a partnereivel az éjszakai utasfelvételi pontokon és ez így is marad!
3. Új POS terminálok vásárlása: részletesebben leírtam fent.
4. Beszállítói áremelkedések: átjátszó helyek bérleti díja, IT szolgáltatások díja (diszpécser központ alap és telefonszolgáltatások, külső és belső rendszerek felhasználási díjai), bérlemények díja.
5. Szoftverfejlesztések díja: részletesebben leírtam fent.
Az emelés mértékének meghatározásában szerepet játszott, hogy az új tarifa által generált bevétel növekedésnél százalékosan alacsonyabb mértékben abszolváljuk.
Tagdíj:
Azon alapadatok alapján, hogy egy városi Kolléga, 1 hónap alatt, 180 fuvart teljesít (2 éve ennél minden hónapban magasabb ez a szám), ahol egy fuvar hossza 8,9 km (vegy fuvarra vetített várakozás 8,9 perc), akkor ez a taxis vállalkozás havi 84960 forinttal termel többet az áremelés után (10440 forinttal emelkedett a legnépszerűbb normál tagdíj forma).
Leadó:
A leadó emelést a Főtaxi felé a BUD már jelzett 2018.08.08-i emelés előtt bevezette. Úgy kalkuláltunk, hogy egy 15 km-es fuvar (15 perc várakozási díjjal számolva) 625 forinttal több bevételt hoz (leadó emelkedés 108 forint és 138 forint tagdíj modelltől függően). 23 km-es fuvar esetén ez az érték 825 forint, 115 és 145 forintos leadói emelkedéssel.
Ezekkel együttvéve, természetesen egyet értek azzal, hogy a más költségeitek is nőni fognak az emelés hatására, de ezekre teljes befolyással nem tudunk lenni (A BKIK kezdeményezte a biztosítási díjak kordában tartását a buszos érdek képviseletekkel egyidejűleg).

Fontos kiemelni, hogy Főtaxi minden dolgozója értetek és az Utasokért dolgozik, nem pedig ellenetek.
Köszönöm szépen Minden Kollégának ki elolvasta!
Tisztelettel,
Reich Ádám

anyahajókabinajtóhajtogató 2018.07.26. 21:10:02 / # 348995
avatar
Hát ha ezt tudom, akkor jelentkezem oda!!
cukrosleves 2018.07.26. 14:54:31 / # 348994
avatar
Nem nézel facebook-ot?! Ott azt írja a hirdetésben, hogy keress meg heti 250eFt-ot.
anyahajókabinajtóhajtogató 2018.07.26. 14:05:47 / # 348993
avatar
ELVILEGEgy kérdés: hogy csinálsz meg 827 ezer forintot 3 hét alatt (és akkor még erre rájön a beülős utasok száma)? Ha csak 3 napot pihensz a 21 nap alatt, az 46 ezer forint naponta. Tudom, hogy a taxisok mindig meghazudtolják a matematika törvényeit, és jól hangzik, hogy "ennyivel jobb" a Taxify, de a valóság máshogy működik szerintem. 

anyahajókabinajtóhajtogató 2018.07.26. 13:54:54 / # 348992
avatar
Jól hangzik, hogy a tagdíjemelés mértéke kevesebb, mint amennyivel elméletileg többet keresünk, a baj csak az, hogy gyakorlatilag nőtt a tagdíj, de pl. én csak minimálisan érzem a tarifaemelést. Magyarán: még többet kell dolgoznom egy hónapban, és még többe fog kerülni, ha az autó szerelőnél van, beteg vagyok, vagy nyaralni megyek. 
Kérdem én, mi lesz a vége? Lassan ott tartunk, hogy fél millió forintot meg kell csinálni, hogy nullán legyünk. Tök jó, hogy 15 százalékkal többet keresünk, csak éppen ha ne adj Isten, egy nap munkát ki kell hagyni, akkor sokkal jobban fog fájni...
donkihóte 2018.07.26. 11:13:46 / Módosítva / # 348991
avatar

Haha, pont, mint a viccben. Hány évesek is vagytok, és még hisztek a mesében? Komolyan elhittétek, hogy dz értetek dolgozott, miattatok lobbizott? Érdekes, a taxisnyúzó, diszkriminatív biztosítási díjakért nem emel szót, pedig ebből a pozícióból talán még meg is hallgatnák. Az a díjkülönbözet akár több is lehet, mint amit most kivesz a zsebetekből. Ja, hogy abból semmi haszna a főtaxinak? És gyanítom, hohy a bkknál is szertnének többet keresni. Kellett ez a 20 forintos emelés, mi?

cukrosleves 2018.07.26. 06:28:29 / # 348990
avatar
107.600Ft takkdíj után 29.000Ft áfát kell fizetni, ami visszaigényelhető. Katások pedig kompenzációt kapnak, ami heti tizes 90 cím felett. ~ami azért bőven pariban van ezzel a tagdíjjal. Így ha ezt nézzük mlg egy tizessel jobban is jársz.
tomajer 2018.07.26. 06:17:57 / # 348989
Khmm...   ebben már benne van a záfa is?
cukrosleves 2018.07.26. 05:05:23 / # 348988
avatar
Csak egy kis matek. ELVILEG A Fy-nál 107600 tagdíjért 827000Ft-ért kapsz címet, ha besűríted 3 hétbe, és egyet otthon maradsz.Ha négy hétbe akarod elkölteni a főtaxi tagdíját akkor 717000-ért adnak címet, és akkor marad idő beülősökre is. A főtaxi kábé mennyi címet ad ezért a pénzért, és az százalékos leadóban kábé mit jelentene?
Bátyó 2018.07.26. 02:12:38 / # 348984
avatar

Ez a Mol , LEJMÓL ! Tőlűnk!!!

Oldalszám: 1757