Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
törölt felh. | 2013.03.24. 12:05:37 / # 266362 |
|
No hát azért nem ugyanaz a kettő,és inkább lenne legitim egy jóska&pista bt mint egy fővárosi fuvarszervező cég igazgatója.
(jóska&pista bt-nek legalább van taxis engedélye)
Ez olyan,mintha tuskó áruházlánc igazgatója lenne a pék kamara elnöke,azon az alapon,hogy szerződésük van pékekkel,és ő majd a pékek érdekeiben fog lépéseket tenni.
Vicces lenne,nem?
Mellesleg ahogy olvasom a főoldalt,nem kell belépni semmilyen kamarába,hisz a szavazatok számitanak.
Kell kb 20 tgfsz tag,aki alapit még 8-10 ilyen tandemet,és a tgfsz-el nyomkod.
Fölényes gyözelem lenne mindenben:D
Annyi haszna volt ennek az egésznek legalább,hogy kiderült,micsoda macskajancsi szerveződések vannak,pl mint országos zoltáné,vagy az a kéttagú zenekar:D
És van bőr a képükön demokráciásosdit játszani a kárunkra.
Innentől igy könyveljük el ezeket az embereket.
ha kérhető...
Előzmény: #266354 hiénakutya 2013.03.24. 09:37:32 |
törölt felh. | 2013.03.24. 11:24:24 / # 266361 |
|
Gondold tovább, amit írtam. Adj hozzá egy csipetnyi kártyajátékot. Aztán azt hiszem nincs mit magyarázni ezen.
Előzmény: #266359 IST 882 2013.03.24. 11:19:01 |
törölt felh. | 2013.03.24. 11:22:17 / # 266360 |
|
Nem értek a rendeletekhez meg a joghoz ( igazából máshoz sem ), de nem azért ruházta fel a T.Ház az Energetikai Hivatalt rendeletalkotási joggal, hogy ne lehessen bíróságon megtámadni?
Ezt én úgy értelmezem, hogy a rendelet nem támadható meg bíróságon.
Mondom, nem értek hozzá.
|
IST 882 | 2013.03.24. 11:19:01 / # 266359 |
|
Èrdekesen gondolkodsz arról, hogy ki, kire fog szavazni. Szerinted (csak) ezen a rendeleten mùlik?
Előzmény: #266348 2013.03.24. 08:37:45 |
pálcika | 2013.03.24. 11:06:48 / # 266358 |
|
mit csodálkozol a "mellépillantáson" hiszen megírta, ne sztároljuk. Ha viszont valóban támadható a múltja miatt, akkor tényleg ne lépjen fénybe.
Amit írtok, ez jó, de akkor is médiával kellene előkészíttetni.
Szerintem.
|
tudomis(kibic) | 2013.03.24. 10:39:51 / # 266357 |
|
A fotón kutyus "mellépillantása" isteni!
De!
Most a helyetekben hátradőlnék.
Megvárnám, míg hatályba lép az emelt tarifa, és utána támadnám a rendeletet jogi úton.
Addigra (kb. 6 hónap) lesznek példák arra, hogy nem utasbarát, és nem taxisbarát az új rendelet.
Ti.:
Ezeket nem kőbe vésik, hanem módosíthaóak.
A TGFSZ helyében el sem mennék egy következő tárgyalásra.
Ha meg van a fix tarifa, utána lehet szembeszéllel pisilni, mert talán felhalmozódik valami kis bevétel az esetlegesen kimaradó napokra.
Persze a kibicnek semmi sem drága... :)
|
hiénakutya | 2013.03.24. 09:54:02 / # 266356 |
Nem szeretnék mindent én megírni.
Meggyőződésem, hogy a fővárosi rendelet ebben a formában, bíróságon támadható lesz, úgyhogy én még nem esnék olyan nagyon nagy pánikba.
Előzmény: #266352 pálcika 2013.03.24. 09:34:35 |
|
hiénakutya | 2013.03.24. 09:45:47 / # 266355 |
Vállalj Te valamilyen pozíciót, és érd el, hogy legalább néha hallgassanak rám!
Most képzeld el, hogy én lennék ott valami...
Nehéz magad elé képzelni többségi Zoltánt, ahogy vérben forgó szemekkel kiabálja tele a médiát, hogy keletis hiénák akarják megszabni, hogy milyen legyen Budapesten a taxizás?
Ugye, hogy nem nehéz!
Nem lehet.
Feddhetetlen ember kell oda.
Előzmény: #266343 Nevem senki 2013.03.24. 05:26:10 |
|
hiénakutya | 2013.03.24. 09:37:32 / # 266354 |
Hát, most ha belegondolunk, hogy esetleg X.Y., mittudomén milyen taxi bt. tulajdonosa lenne a Dudás helyében, akkor arról is elmondhatnánk, hogy vezető beosztásban van egy magáncégben, történetesen a sajátjában. Vagy csak simán valami egyéni vállalkozó, nyilván az se tenne a saját érdekei ellen.
Szerintem eleget ugattunk annak idején, hogy be kell lépni, tetszik-nem tetszik, aztán el kell ezeket takarítani onnan.
Nincs más megoldás sajnos.
Előzmény: #266322 2013.03.24. 00:54:43 |
|
pálcika | 2013.03.24. 09:36:37 / # 266353 |
|
És igen, most is azt mondom, a médiának kellene ezt felajánlani, ugranának rá. Tán még tanácsot is adnak, hogyan lehet jobb hatásfoka.
|
pálcika | 2013.03.24. 09:34:35 / # 266352 |
|
Na most ne szórakozzál legyélszíves, ezek fontos dolgok, jóó?!
Nem mellesleg, ez a nyílt levél dolog a Kéccákettőtől, a Hiénaeb szösszenetét kellene zanzásítani...
Előzmény: #266351 hiénakutya 2013.03.24. 09:29:35 |
hiénakutya | 2013.03.24. 09:29:35 / # 266351 |
Szeretem, mikor sztároltok...
:-D
|
|
mecsek | 2013.03.24. 09:12:02 / # 266350 |
|
Pécs és Bp között az M60-M6,a mobil térerő többször szakad meg és hiányos,mint ahányszor működik,ez Pécsen is sok helyen igy van,mivel a mobil kártyafizető terminál az autóban lesz,és térerő hiány miatt lesz mikor nem müködik.Ilyen esetben mi fog történni,vagy a mobil cégek kiépitik,frissitik az adórendszerüket?.
|
Lac | 2013.03.24. 08:55:12 / # 266316 |
|
Még egy árulkodó adat a BKK-tól, mivel a droszt díjat 60% emelnék,( nettó 25-ről 40-re,ugye ezt is ügyesen elrejtették benne ) , ezek szerint a jelenlegi bevételt a taxik számának jelentős csökkenése miatt csak így tudnák pótolni...
|
Lac | 2013.03.24. 08:46:51 / # 266349 |
|
Olvastátok a rendelet módosításához beadott hatástanulmányt? Ez hűen tükrözi hogy minek és kinek néznek bennünket...
HATÁSVIZSGÁLATI LAP
I. A végrehajtás feltételei
A rendelet elfogadását követően a BKK Zrt.-vel kötött közszolgáltatási szerződés alapján a végrehajtás feltételei biztosítottak.
II. A társadalmi hatások összefoglalása
1. Elsődleges, célzott hatások
Az előterjesztés elfogadását követően határozottabbak és egyértelműbbek lesznek a személygépkocsival személyszállítást és személytaxi szolgáltatást közvetítő és szervező vállalkozások kötelezettségei és jogai.
Javul a taxi szolgáltatás színvonala, a rögzített hatósági ár bevezetése és a (gyakran nappal is alkalmazott) éjszakai tarifa kiiktatása a minőségjavulásban megnyilvánuló, szabályozottabb piaci versenyt teremt.
Az előterjesztés célja a fővárosi személytaxi szolgáltatásra vonatkozó, meglévő szabályozók egységes szerkezetbe foglalása, kiszámítható árképzés megteremtése mellett a minőségben megnyilvánuló verseny előtérbe elhelyezése, a Főváros területén tevékenységet végző szolgáltatói járművekre, fuvarszervezőkre vonatkozó rendelkezések megalkotásával a személytaxi szolgáltató minőség javítása.
2. Másodlagos hatások
Az emelt alapdíj a személytaxi vállalkozásokat védi az önköltség alatt vállalt rövid fuvarok alacsony bevételétől.
A minőségi elvárásnak megfelelni nem tudó taxis vállalkozások a taxis piacról kiszorulnak, és az utasok magasabb biztonsági követelménynek, esztétikai elvárásnak megfelelő szolgáltatást kaphatnak, egyúttal a túlzott taxi szolgáltatói létszámból eredő, kedvezőtlen piaci hatások is mérséklődnek.
III. Társadalmi költségek
a) A vállalkozások pénzügyi terhei
A vállalkozások pénzügyi terhei csökkennek, a gazdaságossági szint alatti szabad árképzés megszűnésével likviditásukra pozitív hatással van a rendeletben foglalt rendelkezések megvalósulása.
b) A háztartások pénzügyi terhei
Kiszámíthatóvá teszi a szolgáltatásért megfizetendő díjak nagyságát, a vevői oldalon objektív döntési helyzetet idéz elő az egy tarifa rögzített hatósági árként történő bevezetése. A túlárazással összefüggő hatósági eljárások lefolytatását megalapozottá teszi.
c) Az előterjesztéssel érintett valamely konkrét társadalmi csoport terhei
A javaslatnak nincs sem közvetett, sem közvetlen hatása egyetlen társadalmi csoportra sem.
d) Hatékonysági és versenyképességi költségek
Az előterjesztés a hatékonyságot javítja, a versenyképességet a minőség javulásában biztosítja a piacon.
e) Az előterjesztés adminisztratív terhei
A javaslat nem érinti az adminisztrációs terheket az érintett vállalkozásoknál.
IV. Költségvetési hatások
Nincsenek költségvetési hatások.
V. Egészségügyi hatások
Mind a szolgáltató munkavállaló, mind az utas egészségvédelmét biztosítja a dohányzási tilalom bevezetése.
VI. Környezeti hatások
A gépjármű környezetvédelmi kategóriájának szigorítása, illetve a jármű életkorának maximalizálása együttesen biztosítja a környezet terhek mérséklését.
|
törölt felh. | 2013.03.24. 08:45:15 / # 266315 |
|
És persze hiénakutya írására mutató linket is közölni, hogy akit érdekel ( politikusokon kívül, hiszen ők megkapják ), elolvashassa.
|
törölt felh. | 2013.03.24. 08:37:45 / # 266348 |
|
"ezzel kimerültek a lehetőségeink?"
Szerintem egy egész oldalas nyílt levélre össze kéne dobni, amiben tisztelettel megkérnénk a Miniszterelnök urat, hogy vessen véget T.I. és v."ot"d. ámokfutásának ( ez utóbbinak találjon egy másik pozíciót ), tekintettel arra, hogy nemsokára választások lesznek, és 6000×X ( ahol X= családtagok és közeli jóbarátok, stb. ) az egész nagy szám is lehet, és ez a nagy számú választópolgár ha hányingerrel is, de a másik oldalra dobja majd az X-et, ha sokat baszogatnak minket.
Egy próbát talán megérne. Talán nyernénk egy kis időt.
Előzmény: #266347 pálcika 2013.03.24. 07:21:52 |
pálcika | 2013.03.24. 07:21:52 / # 266347 |
|
Hi Hiénaeb!
Minden tiszteletem a tiéd. Sajnálom, h személyesen nem ismerlek.
Hiénakutya for President!
Más: ezzel kimerültek a lehetőségeink?
Hiénaeb, ezt neked:
Előzmény: #266331 hiénakutya 2013.03.23. 17:47:08 |
luxbela | 2013.03.24. 06:31:28 / # 266346 |
És nem hív fel...
Előzmény: #266345 Rocktaxi 2013.03.24. 06:08:03 |
|
Rocktaxi | 2013.03.24. 06:08:03 / # 266345 |
Egy keletis hiénával paroláznál? :-DD
Hiszen közellenség! :-DD
... és nem enged megállni a Kelóban!
Kirúgja a fényszóródat! :-)
Előzmény: #266339 Brian May 2013.03.23. 21:57:04 |