Felhasználó hozzászólásai
Hozzáadva: 2015.03.01 13:56
Helló.
Én is vidéki vagyok,idén betőltöm a pályànlévő 25 évet.
Mindig tiszteltem,becsültem és becsülöm a nálam régebb óta pályánlévőket.
De ha kihirdetik az új rendeletet és ketyegni kezd az 5 évekénti vizsgakötelezettség,és az hogy 5 évente minden engedélyünket megújitsuk ,már nem lesz mérvadó ,hogy ki milyen öreg a szakmában.
Ötévenként mindig új kisdiákok leszünk,akik sorba állnak az engedélyekért,hogy dolgozhassunk,hogy adót fizethessünk,hogy megélhessünk..
Hozzáadva: 2015.03.01 13:45
Sziasztok.
Az elmúlt évben volt egy országos aláírásgyűjtès,amit ha jól tudom ,számszerűen leköröztek egyes vidéki városok.Egyes vidéki városban több taxis fogott tollat és irt alá,mint Budapesten.
A rendeletek előbb utóbb köztudott,országosan éreztetik hatásukat.
Mindenesetre a vidéki tgfsz tagok mindig kiállnak a szakma érdekei mellett.
Viszont az is tudott,hogy sok esetben a taxis legnagyobb ellensége,maga a taxis.
További jó munkát mindenkinek...
Hozzáadva: 2013.09.23 12:49
Szép cikk,olvasmány,érdekes.
- A szabaduszó taxisok nem tesznek kivételt utas és utas között,megrendelő és megrendelő között."Kétajtós szekrény"már elnézést a megjegyzést,de mi személyszállitók vagyunk és nem butorszállitók.
-Az / ezer ft alatti / taxisok,akik hirdetve magukat médiában,weblapon,a hirdetett tarifa alkalmazásával szálitjuk utasainkat kivételezések nélkül.Egyébként a megrendelő a telefonhivás elött már ellenörizheti,hogy A ból B be milyen áron jut el a weblapokon szereplő díjkalkulátorok segitségével.
-Az,hogy a tetőlelzők,a megjelenés szabályos e vagy se döntése van a hatóságnak,mivel a műszaki vizsgákon videóra veszik az autókat és fényképeket is készitenek ,sőt a tetőjelzőket külőn fényképezik.
-Versenyképesek e vagy sem?A szabaduszó taxi nem hirdeti magát médiában és egyéb helyeken ,hogy válassza a legjobbat,mint Volán taxi.Ezt döntse el az utas,hogy ki a legjobb,de ne a taxis a hirdetésében,vagy talán közvélemény kutatási eredmények adatában teszi ezt?
-Az érdekes,hogy a Volán taxi NEM KÉRI azt ami ezen gondokat megoldaná és nem okozna fejfájást Kovács úrnak, az EGYSÉGES HATÓSÁGI FIXTARIFA BEVEZETÉSÉT PÉCSEN IS,.Ezt csak a Volán taxi nem kéri mert igy megszakadna az állandó hatalomra törekvésük esélye.Pedig kéne Pécsre az egységes hatósági fixtarifa!
-Az ellenörzések adottak./NAV,NKH,Fogyvédők/,és a taxidrosztot kezelő Biokom.
Egyébként a hatóság részéről több ellenőrzést érintő résztvevők voltunk és vagyunk,olykor olyankor is amikor csak ránk terjed ki az ellenörzés és A VOLÁN TAXIRA NEM,,na de ez lehet véletlen is?.
-Kovács úr a Volán taxi tagsága álltal megválasztott űgyvezető aki 160 tagságot képvisel.Akkor miért veri a pálcát a város összes taxisa felett?
-Aki a forumokat olvassa emlékezhet a májusi egyeztető tárgalásokon a Kovács úr szereplésére,ott kellett volna a szakmát képviselni,a szakmáért kiállni.
-Nem cinikus csak egy szakmályát nap mint nap végző becsületes szabaduszó taxis véleményét megiró szerettem volna lenni.
Hozzáadva: 2013.04.24 12:31
Nem népszerű akarok lenni,hanem megélni és a családomat fenntartani a taxizásból.Ezt jelen esetben elég nehéz már most is mert hasonló rendeletek és kialakult helyzetek miatt nehézkes.Ha Pécsi vagy tudnod kell,ha nem akkor mesélek.Évekkel elötti droszt és létszám rendeletek,EKF idelyén való taxidroszt megszüntetések és áthelyezések létszáma stb,tudod ezen rendeletek meghozatala elött is olyan ember volt jelen a rendelet tárgyalásain aki nemtörödve a szakmából élökkel nyilatkozott,döntött és javasolt.Volt ez legutobb igy Bp en is a kamarai egyeztetői tárgyalásokon is,ha képben vagy tudod,ha nem nézz utánna most nem részletezem.Pécsen eddig egyoldalú érdekek alapján döltek el taxis kérdések és minden a V taxi felére játszottak.Tudod okúlva mindezen előzményekben,most és a jővőben a taxisok érdekeiben kellene ,hogy dőljenek el ha lesznek szigoritások vagy változások.Pécsre,Pécsről beszélek és írok.Manapság nem a népszerúség a valós lét ez űgyben,de a megélhetést befolyásolja.Nem szolgalelkek akarunk lenni,de felszólalni az egyedúralomrara való törekvés ellen.Tudod a kérdésekben való javaslatokban tennivalókban,eddig sem kérték a taxisok véleményét,itt egy azaz egy réteg gondolata volt a mérvadó.A 10 éves korhatár elleni tárgyalás alapjait megtettük,mi,mi tettük meg elinditottuk az aláirásgyűjtő ivet,majd kész állapotban továbbitottuk az illetékeseknek.Tudod,ha nem leszek népszerű nemérdekel,de mi ezt is aláirtuk,de a népszerűek nem,gondolom érted,hogy kire és mire értem.Kérdésedre és gondolataidra szívesen válaszolok a továbbiakban is .
Hozzáadva: 2013.04.23 09:35
Minket érintő napi hírek,a taxis rendeletek szigoritása,a taxizás feltételeinek szigoritása.Pécsen érdekes dolog történik a napokban.Igaz nem Bp,és nem BKK,ez a város kezében üzemelő Tükebusz.Megjött CREDO buszok egyike,nap mint nap,P.....12 es rendszámmal közlekedik,személyeket szállitva forda szerüen a belvárosi forgalomban.Elég érdekes és egyben szomorú,hogy mig nekünk ahoz ,hogy egy utast is elvihessünk térités ellenében,ezer és ezer dokumentomot kell intézni,engedély hegyek,műszaki,sárgarendszám,és addig egy buszos cég,P -s rendszámmal személyszállitást végez,ráadásúl a rendszám is 12 es tehát tavalyi.A P-s rendszámot gondolom mindenki tudja,hogy ki és miként használhatja,nem ám ,hogy személyszállitásra.Hányinger ami itt folyik,más faszával verni a csalányt,egyszerű.Egységes külső,árak,méretek,évjárat,és minden szarság ami ránk vonatkozik.A város és vezetésük alatt álló egységek meg úgy tesznek mindent ahogy kedvükre válik.
Ha én egy P-s rendszámot hasznélnék,nem ám ,hogy taxira csak egy egyszerü autón, a rendőr egyből ellenőrizné a céget akire ez kilett adva,acégtagokat akik használhatják a rendszámot,most itt ezt miért nem nézi senki???
Hozzáadva: 2013.03.25 12:56
Mint a médiában és a forumokban is olvasható,Bp en már peregnek az események.Az országos rendelettervezet mellett már napvilágot látott a f városi rendelettervezet is.Mint mindent valószinű,hogy a vidéki városok is saját jogkörükben majd tesznek hasonló lépéseket.
Minket itt,Pécs érdekel.Mielött a városi vezetés itt is kitüzi ez ügyben a tárgylásokat majd egyeztető megbeszéléseket,időben,mondom időben kéne gondoskodni az itteni szakmának,hogy ezen tárgyalásokra a szakmát olyan képviselő egyén vagy egyének jelenjenek meg akik valóban a szakmát képviselik,és nem úgy mint az elmúlt kamarai egyeztető tárgyaláson tedte ezt a megjelent ember...
Gondolom mindenki érti,hogy ezt miért irom.Előzmények olvashatók a topic nyitó oldalán.Javaslom,hogy jelenje meg egy képviselő team a volán részéről,egy az euro részéről,egy a 900 as,és egy a szabadúszók közül,akik többen talán elfogadható ötleteket tudnak hozni ami majd szavazásra kerülne.
A szin nagyon mérvadó,mert még a fóliázásnál is számit a szin és minőség az árakban.Javasolni mindenképp ,a minden autótipust forgalmazó cég egyik alapszinét kéne,hogy vásrolni és fóliázni is kivitelezhetöbb volna.De a javaslatok kell,hogy itt PÉCSEN,szorgalmazzák a város által meghatározott hatósági szabott tarifa bevezetését,amire azért is nagy szükség,mert ezeket a szigoritásokat csak megfelelő bevételi forrásból lehet kivitelezni most,és a mindenkori határidők lejáratánál.
Időben kell észnél lennünk,mert ha már eszetlen dolgokat szavazgatnak meg,akkor már csak futhatjuk a köröket.
Hozzáadva: 2013.03.24 09:12
Pécs és Bp között az M60-M6,a mobil térerő többször szakad meg és hiányos,mint ahányszor működik,ez Pécsen is sok helyen igy van,mivel a mobil kártyafizető terminál az autóban lesz,és térerő hiány miatt lesz mikor nem müködik.Ilyen esetben mi fog történni,vagy a mobil cégek kiépitik,frissitik az adórendszerüket?.
Hozzáadva: 2013.03.21 07:40
Pécsi kollégáknak szólnék,hogy elindult a városban a nyitólapon közölt és olvasható aláiróiv kinyomtatott példánya.Olvashatjátok a témát itt is,és az aláiróivhoz csatolva is,olvassátok értelmezzétek és döntésetek tudatában irjátok alá...
Hozzáadva: 2013.03.19 18:49
Nyugdíjig,,olyan már nem lesz,legalábbis nekünk.
Tesznek róla,hogy ha már nem leszel aktiv tb fizető,akkor mehetsz,mert fizetni nem akarnak majd utánnad...
Hozzáadva: 2013.03.19 18:45
Taxi 900 nak is üzenném,hogy szintén beszélnünk kellene,ha este kiérsz,te is a szokott droszton megtalálsz.Köszi...