Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
donkihóte | 2015.02.19. 15:46:20 / # 338001 |
|
ők is "mutyiznak" ahelyett, hogy üvöltenének! A fővárosinál ugyan ez volt. Elhúzzák a mézesmadzagot néhány kamu pozíció igéretével, oszt mingyá nem számít a taxis érdeke, ennyi. Minden az ő malmukra hajtja a vizet: rühell minket mendenki, ők vannak a köztudatban, mint érdekvédők, minket lehet fejni, mert nem tudsz máshol elhelyezkedi, stb. stb.
Előzmény: #337978 tomajer 2015.02.19. 07:55:23 |
tomajer | 2015.02.19. 14:15:47 / # 337999 |
Most viszem! Ki is kapcsoltam a telefonom:-)
Előzmény: #337996 alelölülő 2015.02.19. 13:50:14 |
|
alelölülő | 2015.02.19. 13:50:14 / # 337996 |
Úgy látszik, tgfsz-nél is rájöttek, hogy létezik "érdek"képviselet tagság nélkül. Amúgy nem vagyol te valamiféle szóvivő ottan? Ha igen, akkor vidd azt a szót jó messzire.
Előzmény: #337978 tomajer 2015.02.19. 07:55:23 |
|
alelölülő | 2015.02.19. 13:23:33 / # 337995 |
Költségvetés a tanfolyamok áfáját kapná, az igazi haszonélvezők a rütyifütyi tanfolyamok szervezői és a vizsgáztató minisztériumi főfaszok lennének. Ha már mindenképp Ámerikábúl akarunk valamit bevezetni, javasolnám az ottani üzemanyag-árakat.
Előzmény: #337993 ovecboy 2015.02.19. 11:55:17 |
|
ovecboy | 2015.02.19. 11:55:17 / # 337993 |
|
Hali mindenki. Cab, nem tudom, most kinek az oldalán állsz. A legnagyobb őszinteséggel kérdezem: a költségvetésen kívül kinek lenne haszna a tanfolyamkötelezettségből? Azok a kollégák, akik eddig sz*rtak a KRESZ-re, majd pont egy 5 évenkénti tanfolyamtól térnének meg, mi? Aki meg szabályos, annak minek? Egyesek évtizedek óta koptatját az adott várost, minden négyzetcentijét ismerik, és azokat akarják pl. helyismeret vizsgára küldeni? Ne szórakozzunk már... A nem teljesen tiszta sofőrök meg úgyis megtalálják a kiskapukat, stiklizni lehetett régen, most is, és a jövőben is lehet majd. Papolnak a papírmunka csökkentéséről, de homlokegyenest mást tesznek. Munkahelyteremtés? Ezrek megélhetése kerül veszélybe csak a korhatár miatt. Aki tizen-huszon éve taxis, az menjen el más szakmába dolgozni, mást kitanulni? Autó korhatára? Elhiszem, hogy szolgáltatás színvonala, meg minden, de őszintén, színvonalasabb egy új, majdnem alap Dacia (mivel legtöbbünknél a kedvező ár lesz a fő szempont a minimális követelmények teljesítésével), vagy egy 15-20 éves, karbatartott, FULL EXTRÁS, tágas, és relative olcsón szervizelhető, megbízható Merci?? Itt csak kiragadtam a számomra legaggasztóbb részeket. Az egyeztetéseket meg inkább hagyjuk. 5-10 emberrel leülnek "egyeztetni" több mint TÍZEZER kolléga sorsáról. "Magyarország, így szeretlek!"
Előzmény: #337988 Cab44 2015.02.19. 10:50:11 |
tomajer | 2015.02.19. 11:34:45 / # 337992 |
Arra ott a zUber :-)
Előzmény: #337989 hiénakutya 2015.02.19. 10:59:09 |
|
hiénakutya | 2015.02.19. 10:59:10 / # 337989 |
És ahol meg nem kell?
Előzmény: #337988 Cab44 2015.02.19. 10:50:11 |
|
Cab44 | 2015.02.19. 10:50:12 / # 337988 |
Houstonban is kell az meg Texas
Előzmény: #337987 hiénakutya 2015.02.19. 10:41:01 |
|
hiénakutya | 2015.02.19. 10:41:01 / # 337987 |
New York meg egy város. Még szerencse, hogy ilyen nagy a világ! Mindenre lehet valami példát találni.
|
|
Cab44 | 2015.02.19. 10:37:39 / # 337986 |
|
|
Cab44 | 2015.02.19. 10:34:35 / # 337985 |
Nem a Zoli vagyok sötétben tapogatsz!
|
|
Cab44 | 2015.02.19. 10:33:28 / # 337984 |
http://www.nyc.gov/html/tlc/html/industry/licenses_main.shtml
|
|
hiénakutya | 2015.02.19. 10:29:48 / # 337983 |
Amerika egy kontinens.
Előzmény: #337980 Cab44 2015.02.19. 08:17:07 |
|
ormi | 2015.02.19. 08:22:24 / # 337982 |
|
De okos vagy metal a 3 eveddel
|
tomajer | 2015.02.19. 08:19:05 / # 337981 |
Ezt nem megalkuvásnak hívják hanem alkunak. Valamilyen tanfolyami kötelezettség fog ránk vonatkozni, ez tuti!
Előzmény: #337979 donkihóte 2015.02.19. 08:02:40 |
|
Cab44 | 2015.02.19. 08:17:08 / # 337980 |
Amerikába 3 évre adják a TLC licencet.
|
|
donkihóte | 2015.02.19. 08:02:41 / # 337979 |
|
Ez a megalkuvó hozzáállás az egyik legnagyobb probléma. Simán beletörődnél, ha csak egy napos és 20 ezer Ft-os tanfolyam lenne. Máshol egy életre szól a taxiengedély, értéke van, amit ha nyugdíjba mész, pénzre tudsz váltani. Nálunk meg ötévente meg kell újra szerezni, de nem baj, mert csak egy nap és 20 ezer?
Előzmény: #337977 tomajer 2015.02.19. 07:27:23 |
tomajer | 2015.02.19. 07:55:24 / # 337978 |
Hallom olvasom itt is ott is, hogy van aki már látta olvasta rendelkezik az aktuális szövegtervezettel. Érdekes helyzet. Ha ez igaz akkor csak a hallotaxi és olvasói vannak valamilyen fura okból kizárva ennek megismeréséből. Csendesen jegyezném meg itt is: hogy
akinél van aktuális rendelettervezet, és ül rajta.. az végeredményben a
Metál szekerét tolja. A cél, hogy a taxisok csak akkor tudják meg mi
van benne, amikor már nem lehet ellene tenni semmit! Vicces, hogy eljutottunk odáig, a hallotaxi már a tgfsz szemében is "közellenség" Már ők se értik hogy a "hatalom" a nyilvánosság.. már ők is "mutyiznak" ahelyett, hogy üvöltenének! Sajnálom:-(
|
|
tomajer | 2015.02.19. 07:27:24 / # 337977 |
A lényeg: Most már nagyon szeretném olvasni az éppen aktuális rendelettervezet valós szövegét. Sajnos nem publikus:-( Ülnek rajta a "tárgyaló felek" Úgy gondolják semmi közünk hozzá! Pedig érdekelne, hogy a tanfolyammal, oskolábaüléssel mi a konkrét helyzet. Mert nem mindegy, hogy egy hetet vagy egy napot kell ott szívnunk, ahogy az sem, hogy 200 vagy 20 ezer lesz a díja. Nem tudjuk mennyi és milyen átmeneti idő lesz ránk érvényes amíg a régi tanfolyamainkat, papírjainkat (nagysárga kissárga) be lehet tudni és "csak" továbbképzésen kell részt vennünk és mikortól kell a kezdőkkel egy padba ülnünk?!?
|
|
tomajer | 2015.02.19. 06:50:58 / # 337976 |
- Kiszeretett a kormány a sárga taxikból -Írja a Népszabadság. Pedig a valóság az, hogy soha nem is volt "beleszeretve" Soha egyetlen percig nem szerepelt az országos rendelettervezetben tarifa és színmeghatározás, ez csak az újságírók fantáziájának "terméke" volt.
|