Hozzászólások száma: 5463
Ugrás a hírhez Oldalszám: 274
Témakörök > Droszt Híradó > ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2013.09.04. 14:27:19 / # 223948
avatar
Amikor annak idelyén elkezdtél rádiórol címet felvenni az zökkenömentes volt? Tudom a választ mert egyszer én is elkezdtem. Elhaladt a kor a rádiózás felett. Meg kell tanulni az új eszközt használni.

törölt felh. 2013.09.04. 14:12:27 / # 223947
avatar
Miért mondod, hogy nem fog müködni? Már most is müködik. Vannak vele apró gondok. Most éppen annak érdekében kapcsolták ki, hogy ne sérüljön azon taxisok érdeke akinél a hiba fenn áll. Megkapta a fejlesztö csapat a feladatot (tudják a hiba forrását) holnap reggelre kijavítják. Én azt javaslom neked, hogy inkább abba fektess energiát, hogy alkalmassá tedd saját magadat a változás elfogadására.
tomajer 2013.09.04. 13:33:00 / # 223946
Bocsánat, de én informatika párti vagyok alapból. És tudom, hogy nincs tökéletes rendszer... de működőképes lesz... eccercsak.
taxi4 657 2013.09.04. 12:33:33 / # 223945
avatar
NEM FOG MŰKÖDNI A RENDSZER! Nem tudják megcsinálni. Nem beszélve arról, hogy, amennyi keserűséget okoz az elkészülése, még ha 100%-os is a rendszer, nem lesz meg a bizalmam az irányába és nem fogom nyugodtan lehajtani a fejem. tomajernek Hidd el nekem nem ilyen szinten fejlesztenek. Éhen fogunk halni. Mindenhol nyomkodnak az emberek, 1-1 óra rendszerpróbával. Nálunk 1 hete áll a cső. És ki tudja milyen károkat okozva az utazóközönség szempontjából.
nazoli 2013.09.04. 12:23:30 / # 223944
avatar
A nehezén nem élesben kellene túllenni. Talán néhány tucat autóval tesztelni kellett volna pár hónapig. Miért is tapogatóznek sötétben, Mert megint nem kérdezik meg a taxist, hogy hogyan is kellene csinálni. Nem ránk szabják a rendszert, hanem saját magukra. Nem lettek hirtelen rákényszerítve. Két éve tudják, hogy ez lesz. És jórészt azért került bele a rendeletbe, mert a cégek azt állították, hogy ez nekik már régen kész van.
némalevente 2013.09.04. 09:20:37 / # 223943
avatar
Így van! Nálunk is ez volt kb 1 hónapja!(főtaxi) Az forma1 hétvégéjén szombat éjszaka 23.45 kor megállt a rendszer és 40 percig egyetlen címet sem kaptunk!A telefonálók nem tudták hívni a központot stb.... Most már szerencsére működik.
tomajer 2013.09.04. 07:29:22 / # 223942
Nyugi. A többi cégnél is fejlesztenek. Persze nem tudni melyik milyen lesz. Minden fejlesztő a sötétben tapogatózik. Ez egy teljesen új dolog, és nagyon hirtelen lettek rákényszerítve. Túl leszünk a nehezén.
taxi4 657 2013.09.04. 01:08:48 / # 223941
avatar
Kollegák, a legnagyobb lejtőn indultunk el ezzel a néma címkiadással. Nem tartozom a drosztos harcosok közé, de napok óta nem tudok pénzt csinálni. Soha, de SOHA nem volt ennyire durva!!! Ebből botrány lesz, én nem fogom megfinanszírozni, hogy Csaba Úr utána a működő rendszert továbbértékesítse. Állítom közös finanszírozásból rajtunk fejlesztgetnek!!! Sehol nem fejlesztenek érdemben, a mi rendszerünket fogja mindenki használni... Ha még eltelik így 1 hét, TÖNKREMENTÜNK!!! Az asztalra kell csapni! A többi cég még nem érzi, mert "vígan" dolgozgatnak. NEM KELL NÉMA CÍMKIADÁS! Az életben nem fog működni, a fejlesztők a sötétben tapogatóznak. Nem ismerik a megoldást! 4 óránként egy cím, és ezt a többi cég is borítékolhatja a jövőre nézve!!! Budapest Taxi egy vállalkozója

marsall 2013.09.03. 19:53:42 / # 223940
avatar
Igazam lett. Már két társaságnál elkezdödött az órák átállitása egy tarifára. Holnap szerintem kapjuk mi is az általánost.

nazoli 2013.09.03. 07:48:56 / # 223939
avatar
Nem jól fogalmaz. Inkább úgy kellene, hogy el kell felejteni taxizni.
69 2013.09.03. 07:29:57 / # 223938
avatar
Akkor te is hallottad a kérdésemet! Vajon mennyiét küldték ide akkor az 500 db.-ot? :-)
Dr. Justice 2013.09.02. 23:18:12 / # 223937
avatar
Újra meg kell tanulni taxizni! Mondta innovatív (kisköcsöggóré) csaba a rádión! Ő bezzeg tudott taxizni anno, megállt a Flóriánon, nyomott a kélire, persze, ha a Perc utcába rendeltek, azt már nem tudta hol van...

nazoli 2013.09.02. 23:01:36 / # 223936
avatar
Nem játék a szavakkal. Jól írod. Ez még egy évtizedes beidegződés folytatása. (Volt?)
tele5ös 2013.09.02. 22:22:24 / # 223935
Oké. De ez nálunk van.

tomajer 2013.09.02. 22:05:24 / # 223934
tele5ös 2013.09.02. 21:56:48 / # 223933
Az azért teljesen hihető, hogy a budapest taxi boot logo-t Kínában égették be. Tud valaki eredeti recorvery-t szerezni hozzá? Sajnos a neten nagyon kevés van még hozzá. Root-t már találtam.

nyuszicsiga 2013.09.02. 13:47:44 / # 223932
avatar
És ezt elmondtad bennt a Csabának is?
törölt felh. 2013.09.02. 06:49:11 / # 223926
avatar
Ha már itt tartunk. Ugye a taxiórában csak akkor lehet több tarifa, ha van a taxiengedélynek Budapesten kívüli kiterjesztése. Ha ez a feltétel teljesül akkor felvetödik a kérdés, hogy miért és leginkább honnan lenne illendö visszautat számítani. Mert nyilvánvalóan azért van mondjuk pestmegyére kiterjesztve, mert ott is szeretne a taxista fuvart vállalni. Tehát akkor, ha Budapeströl el kell vinni az utast mondjuk Biatorbágyra akkor semmi nem akadályozza a taxistát, hogy vállaljon fuvart magának ami visszafele jön. De ha mondjuk Agárdra szeretne menni akkor ugye elhaggya a pestmegye határát is akkor arra a szakaszra lehetne valami visszautnak nevezett viteldíjjat kérni. De ez biztos hülyeség csak játék a szavakkal. :-) Ettöl függetlenül kérdés, hogy Budapest közigazgatási területét elhagyva Budapesten megkezdett fuvar esetén lehet é kapcsolgatni a tarifák között?
marsall 2013.09.02. 00:26:50 / # 223925
avatar
ma olvastam.... "A fővárosi fuvarszervező irodák (köznyelvben helytelenül taxicégek) a rendelet tarifahasználatára vonatkozó előírását megszegik. A helytelen tarifahasználat miatt minden esetben az büntetendő aki a szabály ellen vét (vagyis aki helytelen tarifát alkalmaz a fuvarra) 10. A viteldíj mértéke 16. § (1) Az egységdíjak kötelező mértéke - rögzített hatósági árként - a következő (a díjtételek az általános forgalmi adót tartalmazzák): Alapdíj (Ft) Távolsággal arányos egységdíj (Ft/km) Idővel arányos egységdíj (Ft/perc) 450 280 70 (2) Budapest közigazgatási területén megkezdett, de a közigazgatási határon kívülre irányuló személytaxi-szolgáltatás teljesítése esetén a Budapest közigazgatási határáig teljesítendő visszaútra a vállalkozó az (1) bekezdés szerint meghatározott viteldíjat alkalmazhatja. ez magyarul azt jelenti, hogy hogy a Budapesten megkezdett fuvarok esetében csak és kizárólag a 280 at kell alkalmazni.!! a visszaútra elkérhető a fuvardíj de csak a 280! Vagyis a köz.ig táblától közig tábláig tartó szakaszra! (a retúr tarifa 280 duplája és nem más!) más tarifa csak a Budapesten kívül megkezdett fuvarok esetében használható, de csak ott!!!"

krapek70 2013.08.30. 12:59:13 / # 223924
avatar
Ez amolyan fizetett ("kolléga") hírdetés volt?:-)))
Oldalszám: 274