Hozzászólások száma: 5463
Ugrás a hírhez Oldalszám: 274
Témakörök > Droszt Híradó > ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Brian May 2013.09.12. 20:52:25 / # 224107
avatar
Ugyanaz a rendszer van nàlunk is (T4).2napja csak ezzel szenvedünk.Alkalmatlan erre a munkàra.
69 2013.09.12. 20:05:26 / # 224106
avatar
Mi mindenben előrébb járunk!
tele5ös 2013.09.12. 19:46:21 / # 224105
Azért Nekünk nagyon jó, hogy ilyen festményeket nézegethetünk.

666666 2013.09.12. 17:58:33 / # 224104
Taxiplus rendszer a mármegint kolléga. Nincs semmi kőrzetesítve. Elvileg a legközelebbit keresi a rendszer. Biztosan meg is találja.:-))))))))
alelölülő 2013.09.12. 17:49:44 / # 224103
Nem ismerem a rendszert, amelyben mármegint kolléga esete megtörtént, így csak találgatni tudok. Ha körzetekbe adja a program a címet, akkor bizony előfordulhat, hogy nem a méterre legközelebb álló kapja, hanem a körzetben legrégebben várakozó. Ez esetben hiába megyünk akárhány km-t, minden körzetben utolsók leszünk.

666666 2013.09.12. 17:27:15 / # 224102
Bocsánat,hogy idehoztam,de ez a Mármegint kolléga írása ez tényleg megmutatja,hogy kinek megy a cím:: A tőrténet tegnapi. Íme: mármegint válasz | 2013.09.12. 01:47:57 (8493) Ez tényleg az volt. Négy órakor kijöttem melózni. Hét óráig mentem 53 kilométert, hátha eltalálnak, de nem találtak. Gondoltam, akkor élesben teszteljük a rendszert, ezért, miután hazarongyoltam, és mielőtt földhöz b.sztam volna a tabletet, felhívtuk az asszonnyal a központot, hogy küldjenek egy kocsit. Guvadt szemmel bámultam a készüléket, hogy na most aztán senki nincs nálam közelebb, de csalódnom kellett, mert 5 perc elteltével megérkezett egy kolléga, kb. 2-3 km. távolságról. Ezután újból betelefonáltam, hogy most akkor miaf.szom van, de azt a megnyugtató választ kaptam, hogy a vezetőségnél reklamáljak, mert ők nem értenek hozzá. Ja! De egyébként lát a rendszer ott állok azon a címen, amit nem kaptam meg. -Na ennyit erről. -Felrobbanok a méregtől! Előzmény: warrior 2013-09-11 20:04:38 (8492) warrior válasz | 2013.09.11. 20:04:38 (8492) Ennyi volt a mai csoda hatvanėrt? :))) 666666 válasz | 2013.09.11. 18:42:07 (8491) Azért ne aggódj.Frissen fog minden megjelenni,ami nem fér össze a korrektséggel. Most nem kell hazamenni a gép mellé. Kilép az ember a taxi üzemmódból és 5 perc alatt megírja és felteszi a hallóra ami éppen aktuális. Jön az álltalános és ha van benne visszásság az percek alatt itt lesz a hallón. 23 Előzmény: nemtudom 2013-09-11 18:24:25 (8490)

alelölülő 2013.09.12. 17:24:54 / # 224100
Ezekről a derék, hozzáértő rendeletalkotókról tudjuk, hogy szeretnek pár hónapos határidőket adni olyan dolgokra, amelyekhez évek kellenének. (fityeszidiótákkal telekúrt államigazgatás) Azt azért tudni kell, hogy egy cégnek se több, se kevesebb fuvarja nem lesz a fuvarkiadás módjától. Viszont valaki mégiscsak elviszi az utast, tehát a bevételnek valahol meg kell jelennie. Némely cégeknél viszont most a tarifaemelés miatt kevesebben rendelnek, tehát kevesebb a meló, és urh-n is kevesebb lenne, ha ott adnák ki. Egy tökéletlen program meg nyilván tovább borzolja a kedélyeket.

csogu 2013.09.12. 17:11:28 / # 224099
A taxisok torkán minden sz@rt le lehet nyomni, ahogy ezt az elmúlt évek eseményei bebizonyították. Egy a lényeg! Szóljon az URH!

csogu 2013.09.12. 17:05:41 / # 224098
1, A TGFSZ-t nem hibáztatom. 2, Akinek ebben a stádiumban tetszik, az nem ebből él meg, nincs családja, akit etetni kell. 3, Minden egyes szavad azonos az én véleményemmel.
nazoli 2013.09.12. 16:53:50 / # 224097
avatar
2012-ben kértük, hogy legyen szakmai egyeztetés a GPS címkiadó tárgyában. Kérésünk ellenére nem volt külön egyeztetés erről. Mivel ennek a rendszernek az elkészítése a fuvarközvetítők KÖTELEZETTSÉGE, ezért mi (TGFSZ) ezt követően nem fordítottunk erre különösebb figyelmet, mert a taxisok kötelezettségei nagyobb súllyal estek latba (autó paraméterek, stb), és azzal voltunk elfoglalva. A fuvarközvetítők pedig még annyit sem tettek, hogy legalább szóljanak, hogy segítsünk. A Fővárossal meg még kevésbé mertek ujjat húzni. Júliusban írtunk egy elég részletes levelet a Komáromi Endrének, amelyben felhívtuk a figyelmét arra, hogy alig egy hónappal a rendszer bevezetése előtt még nem volt tesztüzem, és fogalmunk sincs arról, hogy mivel, és hogyan kell dolgoznunk szeptember 1-jétől. A füle botját sem mozdította. Azt is kihangsúlyoztuk, hogy ha a rendeletnek megfelelő rendszert dologoznak ki, az semmire sem lesz használható, botrány lesz belőle, és ennek megint csak a taxisok fogják meginni a levét, mert ugye ők nem fognak tudni majd dolgozni. Erre sem kaptunk semmilyen reakciót. Így utólag belátom, hogy ennek a dolognak sokkal nagyobb hangsúlyt kellett volna kapnia, de amikor mndenki a hülye sárgítással cseszegetett, meg a kifutási idő kitolását szorgalmazta, erről elfeledkeztünk. Ez alapvető hiba volt. Az utolsó bekezdéseddel teljes mértékben egyetértek. Aki ezt így alkalmazza, az egy dilettáns fasz. Meg még hozzáteheted azt a jelzőt is, amit vagy két hónappal ezelőtt nehezményeztél. Sajnos ezzel már csak azok tudnak valamit kezdeni, akik elszenvedői ennek a dolognak. A rendelet előírja, hogy mit kell tudnia a rendszernek. Azt nem írja elő, hogy csak ezt a rendszert lehet alkalmazni a fuvarkiadásnál. Lehet másmilyet is, és lehet URH-t használni. Ha mégis ezt használják, az az ő felelősségük. Csak sajnos a taxis szív miattuk. Ezt kell beláttatni velük. Hogy milyen módon, azt én nem tudom. De volt példa arra, hogy több száz elégedetlen T 4-es hátraarcot csináltatott a cégtulajdonossal. Valami hasonlót kell csinálni. De van még egy másik probléma is. Vannak olyan taxisok, akiknek ez a rendszer ebben a formában, és tartalmában is megfelel, és örülnek neki. Velük mit kezdesz? Még csak panaszt sem tehetünk a Városházán, mert ugye csak az előírást teljesítik. Azt tudom mondani, hogy ki az utcára fiúk. És nem csupán dolgozni. Ha nem teszitek meg, akkor elbuktok. Vagy majd szépen lassan beáll egy egyensúly, amikor akinek ez nem tetszik, otthagyja a céget, és elmegy egy másikhoz, ahol normálisak a feltételek.
csogu 2013.09.12. 16:07:44 / # 224096
Szerintem egy rosszul időzített áprilisi tréfa, egy olyan embertől, aki nem tudja hol a vicceskedés határa és csodálkozik amikor a hülyesége miatt szájonkapják. Aki ezt a rendszer ebben az állapotban működteti, az egy dilettáns, és kísérleti nyúlnak használja a tőle szolgáltatást vásárló vevőit.
nazoli 2013.09.12. 13:13:02 / # 224095
avatar
A Plus topikban Mármegint írt egy jó (?) sztorit.
Brian May 2013.09.12. 10:44:26 / # 224094
avatar
T4 nél 2napja megy élesben.És csak ez működik! A kollégák nagy része idegroncs.Többször üvöltve kérdezik a diszpit, hogy az adott címet miért nem ő kapta, ugyanis ha valakinek àtment egy cìm, akkor jeleznie kellett, hogy mit kapott és honnan megy.Rengetegszer tàvolabbi taxi kapja a címetVolt aki 12 óra alatt egy címet kapott..Katasztrofàlis.

nazoli 2013.09.12. 10:12:12 / # 224093
avatar
Köszönöm. Egyetemi tananyagot én is elő tudtam volna keresni.
nazoli 2013.09.12. 10:03:49 / # 224092
avatar
Mi a tapasztalatod (de bárki mondja nyugodtan, csak a Marcival csörtéztem itt előzőleg) az első napok után a GPS címkiadóval kapcsolatban? Beszéltem néhány kollégával, akik ki vannak akadva. Órákig nem kapnak fuvart, csak ácsorognak valahol. Mielőtt eszedbe jutna valami csintalanság, nem célzatosan kérdeztem őket. Így tettem föl a kérdést, mint neked.
donkihóte 2013.09.12. 08:17:13 / # 224091
avatar
Einstein forog a sírjában.

IST 882 2013.09.12. 08:05:19 / # 224090
avatar
Olyan magasan repültök, hogy az már követhetetlen. Csak vigyázzatok el ne törjön a szárnyatok a nagy erőlködéstől.
csogu 2013.09.12. 07:57:10 / # 224089
a "hatékonyság az egységnyi idő alatt végzett fuvarok száma" Szerintem meg nem a fuvarok száma, hanem a fuvarok minősége az egyik legmeghatározóbb tétel ebben az egyenletben :-)
szálka 2013.09.12. 04:01:58 / # 224088
avatar
Előkerestem neked két különböző egyetemi tananyagot, amelyekben ez található: "A hatékonyságot nem lehet egyetlen mutatóval mérni, annak színvonalára, fejlődésére csak a mutatószámok rendszere adhat jó megközelítést." "A gazdasági hatékonyságot legáltalánosabban az eredmény és a ráfordítás viszonyaként fejezzük ki" A vitánk elején azt írtam, hogy nem mérőszám, hanem viszonyszám... Azt is írtam, hogy nem kéne önálló entitásként kezelni, hanem a gazdaságos működés feltételeként... Tessék, itt a képlete: Gh = H / E A gyengébbek kedvéért: az egyenlőségjel előtti a hatékonyság...tehát az "eredmény". A többi pedig a bevétel(hozam), és ráfordítás(költség) aránya. Ebből sehogy nem jön ki az az állításod, miszerint a "hatékonyság az egységnyi idő alatt végzett fuvarok száma" És, ezt napokkal ezelőtt írtam le először neked...azt követően még jó néhányszor...és még mindig azon gúnyolódsz, hogy végre válaszolhatnék érthető módon. A többi, cinikus megjegyzésre már inkább nem reagálok, de olyan mértékben próbálsz hülyének láttatni, hogy nem sok okot látok a további együttműködésre.
törölt felh. 2013.09.11. 18:01:30 / # 224087
avatar
Sok mindent írok évekre visszamenöleg meg lehet nézni de ennyire részletesen nem bontom. Amit tudok majd megosztom.
Oldalszám: 274