Témakörök > Droszt Híradó > ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
csogu | 2011.05.19. 14:59:57 / # 222752 |
Bár úgy lenne, hogy ezeken a napokon mindenhol megy, akkor nem szívtam volna nagyokat pár éve, amikor sikerült egy pénteki napon 6700 forinttal hazamenni:-)
Különben az, hogy a droszton láttál autót, az még nem jelenti azt (bár azért gondolom így volt), hogy ne 10-15 percekkel mentek volna el olyan címek, amit a belvárosiak (más cégeknél) 3-5 perccel kapnak fel...mondjuk ezt én nagyon nem is bánom:-)
Előzmény: #222751 Pepe 2011.05.19. 14:56:41 |
|
Pepe | 2011.05.19. 14:56:41 / # 222751 |
|
Viszont akkor mindenhol megy! Mi is a holdingnál a többi éjszakával küzdünk...
Előzmény: #222750 csogu 2011.05.19. 14:54:44 |
csogu | 2011.05.19. 14:54:44 / # 222750 |
Szia!
Természetesen cs-p-sz.
Előzmény: #222749 Pepe 2011.05.19. 14:41:58 |
|
Pepe | 2011.05.19. 14:41:58 / # 222749 |
|
Hello!
Nálatok minden más... Egyébként elolvastam szuper hosszú írásod a cégedről és emiatt tegnap éjjel figyeltelek Titeket a Roosevelt-en ,de mindig tele volt. Mikor nem tudjátok kiszolgálni a belvárost??? Csak az önfényezés miatt kérdezem...
Előzmény: #222731 csogu 2011.05.19. 07:44:42 |
nazoli | 2011.05.19. 14:30:46 / # 222748 |
|
Látod, látod, még igazából sehol sincs a cég, de már megy a szegregáció!
A második, harmadik, stb. száz már miért nem?
És ezzel meg van vetve az alapja az ismételt (ld. nagytesó) taxis tulajdonos, taxis nem tulajdonos ellentétnek.
Ez a legcsúnyább dolgok egyike. A taxis húzza le a taxist, mint tulajdonos!
Nem az van, hogy aki nem ide való, azt nem vesszük föl. Fölvesszük, csak kevesebb jogot, és lehetőséget adunk neki.
Előzmény: #222738 tomajer 2011.05.19. 10:46:09 |
pupák | 2011.05.19. 13:02:09 / # 222747 |
|
Amúgy volt már egy pontosan ilyen elven működő cég. Úgy hívták h. mobiltaxi. Gyorsan oda is mentem és nagyon tetszett, hogy kb 8 hónapig fizettem egy szinte jelképes havidíjat, aztán felvett címenként egy 100-ast. (asszem annyi volt akkor az alap az órábban?...) És hát sajnos különféle okokból megszűnt ez a rendszer és feltették a havi díjat a többi cég tagdíja közelébe, így egyenes út vezetett vissza a tele5-höz, mivel fuvarmennyiség meg nem párosult a tagdíjemeléshez. Tán jó lenne tudni a miérteket és ha azon lehetne javítani...
|
baupexim1 | 2011.05.19. 12:29:47 / # 222746 |
|
a matrica is megér ennyit havonta:)
Előzmény: #222745 Rocktaxi 2011.05.19. 12:20:31 |
Rocktaxi | 2011.05.19. 12:20:31 / # 222745 |
Olyan sokat nem dóóóóóóógozok! :-)
Előzmény: #222743 baupexim1 2011.05.19. 11:39:09 |
|
tomajer | 2011.05.19. 12:03:20 / # 222744 |
Próbálj 99. lenni.
De vigyázz, sokan gyúrnak rá:-D
Előzmény: #222741 Rocktaxi 2011.05.19. 11:14:46 |
|
baupexim1 | 2011.05.19. 11:39:09 / # 222743 |
|
plusz cím/x ft:)
ezt ne feledd:)
Előzmény: #222739 Rocktaxi 2011.05.19. 11:04:17 |
szálka | 2011.05.19. 11:19:07 / # 222742 |
|
Teljesen igazad van.
A taxizást, mint pénzkereseti forrást - bár nem azonos kereseti lehetőségek mentén -de olyan személyek, és szervezetek építik fel, akiknek (amiknek) van egy közös tulajdonsága : a mindennapos bevétel.
Ez csak a hozzávetőleges költségvetést teszi szükségszerűvé.
A többi pedig az álmodozás, és a mekkorát tudok szakítani kategóriája.
Előzmény: #222736 nazoli 2011.05.19. 10:10:54 |
Rocktaxi | 2011.05.19. 11:14:46 / # 222741 |
Basszus!
Erről is lemaradok! :-( :-)
Előzmény: #222740 tomajer 2011.05.19. 11:07:33 |
|
tomajer | 2011.05.19. 11:07:33 / # 222740 |
Osztottam szoroztam... ahhoz, hogy 20 legyen az alaptagdíj, 100 -an kéne lennünk... akkó meg máá nem lesz felvétel:-DDD
Előzmény: #222739 Rocktaxi 2011.05.19. 11:04:17 |
|
Rocktaxi | 2011.05.19. 11:04:17 / # 222739 |
Ha ez elindul és műxik, boldogan vinném majd oda a 20000 Ft tagdíjamat... :-)
Előzmény: #222738 tomajer 2011.05.19. 10:46:09 |
|
tomajer | 2011.05.19. 10:46:09 / # 222738 |
A részletek menet közben is csiszolhatók.
Én azon vagyok, hogy vágjunk bele.
Nekünk létfontosságú, hisz el kell hitetnünk a külvilággal, hogy érdemes idejönnie... ezt pedig csak úgy tudjuk elérni, hogy nem látatlanba bianco kérjük el a "tagdíjat" hanem, egy relatíve alacsony alaptagdíjjal, és a konkrétan teljesített fuvarok után járó leadóval tesszük vonzóvá, a Penta Taxit.
És igen. Itt az első százan még mindig tulajdonossá válhatnak.
Tehát, aki meglopja magát, az logikusan nem idevaló.... és lelkiismeret furdalás nélkül megválunk tőle.
Jelzem, nem kiforrott koncepcióról beszélek, hanem elképzelésről....
Előzmény: #222737 nazoli 2011.05.19. 10:16:30 |
|
nazoli | 2011.05.19. 10:16:30 / # 222737 |
|
Tudod, Tamás, én nektek szurkolok. Nem is annyira nektek (személy szerint), hanem az elvnek, amit képvisel az alapötlet. De mint te is írod, az ördög a részletekben van.
És amíg a taxisokkal nem tudja, vagy nem akarja valaki megértetni a részleteket, addig a állandóan hajszál lesz a levesben.
Mondjuk, ha csak egy hajszál lenne ebben a levesben, annak nagyon tudnék örülni. Mert sajnos, egy nagy rakás szar van benne!
Előzmény: #222735 tomajer 2011.05.19. 10:07:23 |
nazoli | 2011.05.19. 10:10:54 / # 222736 |
|
Nagyon leegyszerűsítve a dolgot, egy vállalkozásnak abból lehetne kiindulnia, hogy mennyi jövedelmet akar kivenni a vállalkozó a vállalkozásából. E köré a szám köré kell felépíteni a cég költségvetését. No most. El tudod te képzelni azt, hogy valamelyik cégnél készül ilyen költségvetés? Én pontosan tudom, hogy nem!
A 6x6-nál, mikor elmondtam ezt a variációt, úgy néztek rám, mintha hülye lennék! Fogalma sincs egyiknek sem ezekről a dolgokról. Pedig nem nagyon bonyolult.
Tudomásul kell vennünk, hogy ebben a szakmában (de mondjuk máshol is) szabadrablás folyik.
Előzmény: #222728 szálka 2011.05.19. 04:28:08 |
tomajer | 2011.05.19. 10:07:23 / # 222735 |
Még okozhatunk meglepetést:-)
Sokan szeretnénk, és tudod nálunk ez számít.... csak az a fránya ördög a részletekben....:-(
Előzmény: #222733 nazoli 2011.05.19. 10:02:25 |
|
baupexim1 | 2011.05.19. 10:02:59 / # 222734 |
|
hm...
Előzmény: #222727 nazoli 2011.05.19. 09:55:34 |
nazoli | 2011.05.19. 10:02:25 / # 222733 |
|
Szélsőséges a példa, de tényleg nem a nyugdíjas SZTK járatot fogja lenyúlni.
A többiből, a zsírból viszont nincs olyan túl sok. Ebből a tényből, valamint a címállomány pontos ismeretéből kiindulva (a jobb diszpécserek tudják ezt, és a taxisok egy része is pontosan tisztában van vele), minden ellenkező állítással szemben, nagyon könnyű lenne ellenőrizni a lenyúlásokat. Meg bele is lehet dőlni a lenyúlásokba. De mivel ez nem közvetlen anyagi érdeke a cégeknek, a cégvezetőknek, ezért leszarják.
Előzmény: #222725 hiénakutya 2011.05.18. 19:12:51 |