Hozzászólások száma: 5463
Ugrás a hírhez Oldalszám: 274
Témakörök > Droszt Híradó > ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
csogu 2011.05.19. 14:59:57 / # 222752
Bár úgy lenne, hogy ezeken a napokon mindenhol megy, akkor nem szívtam volna nagyokat pár éve, amikor sikerült egy pénteki napon 6700 forinttal hazamenni:-) Különben az, hogy a droszton láttál autót, az még nem jelenti azt (bár azért gondolom így volt), hogy ne 10-15 percekkel mentek volna el olyan címek, amit a belvárosiak (más cégeknél) 3-5 perccel kapnak fel...mondjuk ezt én nagyon nem is bánom:-)
Pepe 2011.05.19. 14:56:41 / # 222751
avatar
Viszont akkor mindenhol megy! Mi is a holdingnál a többi éjszakával küzdünk...
csogu 2011.05.19. 14:54:44 / # 222750
Szia! Természetesen cs-p-sz.
Pepe 2011.05.19. 14:41:58 / # 222749
avatar
Hello! Nálatok minden más... Egyébként elolvastam szuper hosszú írásod a cégedről és emiatt tegnap éjjel figyeltelek Titeket a Roosevelt-en ,de mindig tele volt. Mikor nem tudjátok kiszolgálni a belvárost??? Csak az önfényezés miatt kérdezem...
nazoli 2011.05.19. 14:30:46 / # 222748
avatar
Látod, látod, még igazából sehol sincs a cég, de már megy a szegregáció! A második, harmadik, stb. száz már miért nem? És ezzel meg van vetve az alapja az ismételt (ld. nagytesó) taxis tulajdonos, taxis nem tulajdonos ellentétnek. Ez a legcsúnyább dolgok egyike. A taxis húzza le a taxist, mint tulajdonos! Nem az van, hogy aki nem ide való, azt nem vesszük föl. Fölvesszük, csak kevesebb jogot, és lehetőséget adunk neki.
pupák 2011.05.19. 13:02:09 / # 222747
avatar
Amúgy volt már egy pontosan ilyen elven működő cég. Úgy hívták h. mobiltaxi. Gyorsan oda is mentem és nagyon tetszett, hogy kb 8 hónapig fizettem egy szinte jelképes havidíjat, aztán felvett címenként egy 100-ast. (asszem annyi volt akkor az alap az órábban?...) És hát sajnos különféle okokból megszűnt ez a rendszer és feltették a havi díjat a többi cég tagdíja közelébe, így egyenes út vezetett vissza a tele5-höz, mivel fuvarmennyiség meg nem párosult a tagdíjemeléshez. Tán jó lenne tudni a miérteket és ha azon lehetne javítani...

baupexim1 2011.05.19. 12:29:47 / # 222746
avatar
a matrica is megér ennyit havonta:)
Rocktaxi 2011.05.19. 12:20:31 / # 222745
Olyan sokat nem dóóóóóóógozok! :-)
tomajer 2011.05.19. 12:03:20 / # 222744
Próbálj 99. lenni. De vigyázz, sokan gyúrnak rá:-D
baupexim1 2011.05.19. 11:39:09 / # 222743
avatar
plusz cím/x ft:) ezt ne feledd:)
szálka 2011.05.19. 11:19:07 / # 222742
avatar
Teljesen igazad van. A taxizást, mint pénzkereseti forrást - bár nem azonos kereseti lehetőségek mentén -de olyan személyek, és szervezetek építik fel, akiknek (amiknek) van egy közös tulajdonsága : a mindennapos bevétel. Ez csak a hozzávetőleges költségvetést teszi szükségszerűvé. A többi pedig az álmodozás, és a mekkorát tudok szakítani kategóriája.
Rocktaxi 2011.05.19. 11:14:46 / # 222741
Basszus! Erről is lemaradok! :-( :-)
tomajer 2011.05.19. 11:07:33 / # 222740
Osztottam szoroztam... ahhoz, hogy 20 legyen az alaptagdíj, 100 -an kéne lennünk... akkó meg máá nem lesz felvétel:-DDD
Rocktaxi 2011.05.19. 11:04:17 / # 222739
Ha ez elindul és műxik, boldogan vinném majd oda a 20000 Ft tagdíjamat... :-)
tomajer 2011.05.19. 10:46:09 / # 222738
A részletek menet közben is csiszolhatók. Én azon vagyok, hogy vágjunk bele. Nekünk létfontosságú, hisz el kell hitetnünk a külvilággal, hogy érdemes idejönnie... ezt pedig csak úgy tudjuk elérni, hogy nem látatlanba bianco kérjük el a "tagdíjat" hanem, egy relatíve alacsony alaptagdíjjal, és a konkrétan teljesített fuvarok után járó leadóval tesszük vonzóvá, a Penta Taxit. És igen. Itt az első százan még mindig tulajdonossá válhatnak. Tehát, aki meglopja magát, az logikusan nem idevaló.... és lelkiismeret furdalás nélkül megválunk tőle. Jelzem, nem kiforrott koncepcióról beszélek, hanem elképzelésről....
nazoli 2011.05.19. 10:16:30 / # 222737
avatar
Tudod, Tamás, én nektek szurkolok. Nem is annyira nektek (személy szerint), hanem az elvnek, amit képvisel az alapötlet. De mint te is írod, az ördög a részletekben van. És amíg a taxisokkal nem tudja, vagy nem akarja valaki megértetni a részleteket, addig a állandóan hajszál lesz a levesben. Mondjuk, ha csak egy hajszál lenne ebben a levesben, annak nagyon tudnék örülni. Mert sajnos, egy nagy rakás szar van benne!
nazoli 2011.05.19. 10:10:54 / # 222736
avatar
Nagyon leegyszerűsítve a dolgot, egy vállalkozásnak abból lehetne kiindulnia, hogy mennyi jövedelmet akar kivenni a vállalkozó a vállalkozásából. E köré a szám köré kell felépíteni a cég költségvetését. No most. El tudod te képzelni azt, hogy valamelyik cégnél készül ilyen költségvetés? Én pontosan tudom, hogy nem! A 6x6-nál, mikor elmondtam ezt a variációt, úgy néztek rám, mintha hülye lennék! Fogalma sincs egyiknek sem ezekről a dolgokról. Pedig nem nagyon bonyolult. Tudomásul kell vennünk, hogy ebben a szakmában (de mondjuk máshol is) szabadrablás folyik.
tomajer 2011.05.19. 10:07:23 / # 222735
Még okozhatunk meglepetést:-) Sokan szeretnénk, és tudod nálunk ez számít.... csak az a fránya ördög a részletekben....:-(
baupexim1 2011.05.19. 10:02:59 / # 222734
avatar
hm...
nazoli 2011.05.19. 10:02:25 / # 222733
avatar
Szélsőséges a példa, de tényleg nem a nyugdíjas SZTK járatot fogja lenyúlni. A többiből, a zsírból viszont nincs olyan túl sok. Ebből a tényből, valamint a címállomány pontos ismeretéből kiindulva (a jobb diszpécserek tudják ezt, és a taxisok egy része is pontosan tisztában van vele), minden ellenkező állítással szemben, nagyon könnyű lenne ellenőrizni a lenyúlásokat. Meg bele is lehet dőlni a lenyúlásokba. De mivel ez nem közvetlen anyagi érdeke a cégeknek, a cégvezetőknek, ezért leszarják.
Oldalszám: 274