Hozzászólások száma: 4099
Ugrás a hírhez Oldalszám: 205
Témakörök > Droszt Híradó > Hogy mik vannak...!? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
madár 2009.04.28. 15:17:04 / # 216888
avatar
[b]Most már bizonyos... útjára indul a gyönyör májusban! Egyelőre úgy néz ki, nem sokat tökölnek-pöcsölnek. Célirányosan, angolul nyomják a vakert) ladytaxi Taxi Company is looking for CALL CENTER OPERATOR speaking fluent English and German. Duties include : * handling outgoing and incoming calls, * call center handling by computer, * making contacts with taxi drivers, * administrative and organizing work, * shift work. Requirements: * at least intermediate qualification, * good German and English conversation knowledge, * work experience on the field of call center, * MS Office skills, * good speaking voice, * solid, polite, tolerant, patient, helpful person, * residence in Budapest, * excellent knowledge of the streets of Budapest. Our offer: * competitive salary, * varied work. Workplace: Budapest, XIX. Work start: May, 2009 Waiting for your CV on Hungarian and English language Education required Secondary education Languages required English, German, Work experience required 2-5 years Contact information: E-mail XXXXXX cvonline.hu Address 1195 Budapest, XXXXXX u. 3., Pest megye (Budapest)[/b]

madár 2009.04.28. 15:03:23 / # 216887
avatar
Ez így van - sajnos. Ám figyeld a következő hírt! Az ilyen sem büntetendő "Lady taxi"... konzumhölgyek, transzvesztiták... sőt kell, fontos a kutyasz@ros kátyú-világvárosba. Mi lesz még itt? (Euró az biztos nem.)
taxista 2009.04.12. 20:47:46 / # 216880
avatar
Na jó, kifejtem: A * helyére az került volna, hogy szerintem blokád óta félnek a taxisok összetartásától. Az "elit"érdeke is az, hogy elszigetelt, gyűlölködő különálló egyedekké váljunk.Pl: Csak központon keresztül rádiózhatunk, rögzítik a felvételeket, stb... Az sem érdekük, hogy erős, szervezett kamaránk legyen, amelyik kiáll a jogainkért, és tisztességes, megbecsült szakmává állítaná vissza a taxizást.(létszámkérdés, droidok, vizsgáztatások anomáliái, drosztok, hiénák, tarifa, fehér rendszámos limuzinok és futárok, reptér, stb..) A polgárok jóléte vagy boldogulása a vadkapitalizmus és korrupció hazájában nem cél, a fuvarszervezők pedig csak simán kihasználják a káoszt, sajnos ez nem büntehető.
madár 2009.04.12. 16:48:24 / # 216879
avatar
* Szerintem pedig egyszerű műszaki megoldás kérdése. Ahogy már régen műxik nyugatabbra az avtomatice GPS alapú címkiadás. Az pedig, hogy nincs elegendő cím – reális megélhetés, leadózható mértékű bevétel –, és erre még folyamatosan felvételt is hirdetnek, nem politika, hanem simán büntetőjog.
taxista 2009.04.12. 15:54:03 / # 216878
avatar
"mért kell kikényszeríteni az emberek konfrontálódását, és felesleges büntiket"? Mindannyian tudjuk. Nincs annyi cím, amennyi mindannyiunk megéléséhez elég.Másrészt,a tulajoknak (is*)jobb, ha a dolgozók nem kollégáik, hanem ellenfeleik egymásnak. *= a téma a politikai topicba tartozik..
madár 2009.04.12. 12:48:55 / # 216877
avatar
De, igen van különbség... eleve néhol minden címvisszaadás büntetést von maga után. Még a pontrendszert (mint humánusabb gyakorlatot) sem vezetik be évek óta a hírhedtebb taxis fuvarszervező, szolgáltató cégek. Jól jön a harácsolás nekik, és az aberrált - klikkező - időmérőik is kiélhetik alantas ösztöneiket. A lényeg pedig az: amikor már bőven van rá technika, akkor mért kell kikényszeríteni az emberek konfrontálódását, és felesleges büntiket. Ez az alapvetően felvetett kérdés... nem tudom, érted-e?
Rocktaxi 2009.04.11. 13:33:33 / # 216876
Ez csak az erőegyensúly miatt volt!! :-))
wanderer 2009.04.11. 13:22:34 / # 216875
avatar

Rocktaxi 2009.04.06. 13:42:47 / # 216874
Te csogu!!! :-)) Tényleg bezárt a Vision vagy ki se nyitott? :-)) Megettétek az induló étterem a kajáját?? :-))

attus 2009.04.01. 01:59:19 / # 216870
avatar
Jól beszélsz! Kár, hogy ez egyelőre nem érdekük!:-( Egy a lényeg(és ez komoly!), nehogy komfortosan érezze magát a taxis, mert akkor kinyitja a száját! Így megfélemlítve sokkal többet ér nekik!
monachus 2009.04.01. 00:34:25 / # 216871
avatar
Nincs különbség. Tény van: elkéstél vagy nem. Miért késtél? Senkit sem érdekel. Mérheted magad, visszaadhatod a címet időn belül, általában komolyabb szankció nélkül. Ha megkülönböztetünk késést és késést, akkor kezdődik a csókos világ: neki lehet neked nem. Igy jönne be a szubjektivitás: ezért lehet, azért nem, ennyit lehet, annnyit nem. Ez lenne igazán igazságatlan.
iceman 2009.03.24. 20:07:08 / # 216868
avatar
Meg kellet volna már szüntetni a taxisok közötti konfrontáció ilyetén formáját. Megvan hozzá bőven a műszaki fejlettség. Amit majdan megspórolnának a cégek a bérek és járulékok formájában, azt automatikus, GPS alapú címkiadásra fordíthatnák. Egy idő után sokkal olcsóbb lenne a cégeknek is, nekünk is. Nem lenne korrupció, nem lennének rohanások... ember lenne végre a taxis.
iceman 2009.03.24. 19:57:25 / # 216867
avatar
Majd akkor hagyjuk el ezt a pályát, ha minden mocskot visszaküldtünk a feladónak. Egyébként ez van a közéletben is: azért élhet meg a korrupció, mert sok álszent sütögeti a pecsenyéjét. Magyarul az emberek legnagyobb hányada hazug és inkorrekt, a taxiban viszont elvárja a tisztességet. Elméletben támogatják csak a tisztakezűséget azt is csak a kiadásoldalon. Mutasson valaki nekem egy tisztességes, a taxisok érdekeit szem előtt tartó, korrekt etikást.
Nevem senki 2009.03.23. 12:04:07 / # 216866
avatar
Te is tudod, hogy késés és késés között különbség van! Nem mindegy, hogy száraz kenyeret lopok a közértben, vagy kaviárt a vajas zsemlémre:-)
csogu 2009.03.23. 11:36:43 / # 216865
A kérdés már csak az, hogy Ő, aki inkorrekten ért a címre - hiszen elismerte, hogy késett -, akkor Ő boldogan turkált más kollégák zsebében és vitte a családjuk elől a lét...?
törölt felh. 2009.03.23. 11:31:43 / # 216864
avatar
Ma a BP-taxinál is berendeltek egy kollégát,mert azt merte mondani a mérés után/valóban késett/,hogy az időmérő boldogan túrkál a zsebében és viszi a családi lét. Várjuk,hogy mi lesz az ítélet.
chipmunk 2009.03.22. 13:53:11 / # 216863
avatar
Mit lehetne hozzászólni??? Maximálisan igaza van sajnos!:( Én Én anno egy ilyen általam jogtalannak ítélt büntetés ellen tettem egy megjegyzést, majd (láss csodát) be lettem rendelve etikára, ahol bár felhergeltem öt embert, és a szívük mélyén tudták ők is, hogy nekem van igazam mégis rámmértek plusz 3 napot, amit nagykegyesen megválthatóvá avanzsáltak. Na ekkor léptem! KI:) Parancsot teljesítenek, mint a rendőrök tüntetéskor. Az ő kezükbe adott eszközökkel, vagy épp az adott szituációra kitalált eszközökkel próbálnak rendszabályozni. Mindezt miért? Egy kis hatalomért, és esetleg tagdíjmentességért. Egy szóval eladják a lelküket. Hááát tegyék ha jól esik, és ha szeretik, hogy utálják őket. Lelkük rajta, és a döntéseiken.
attus 2009.03.22. 08:33:04 / # 216862
avatar
Az a szomorú, hogy ehhez még senki nem szólt hozzá!:-( Kb. ennyire érdekli őket az, hogy a szájukba szarnak nap mint nap!:-( Istenem add, hogy sikerülhessen és abba hagyhassam ezt a munkát!
iceman 2009.03.21. 16:04:51 / # 216861
avatar
[b]Taxisbüntetések (Remegő gondolatok, valahol Bergengóciában)[/b] A minap az egyik sokat látott kolléga beszólása rázott fel apátiámból: Már megint vért ittál, mielőtt kijöttél dolgozni – szólt az egyik etikáshoz –, hogy ilyen kedves vagy? Nehéz úgy dolgozni, hogy valakit/valakiket többrétű fenyegetés, büntetés veszély is késztet – akár stresszből adódó – hibára. Képzeljük el, hogy az áruházi pénztárosnő mögött állna egy ellenőrautomata, és minden mozdulata után különféle sípszó nyugtázná a hibásat és a megfelelőt. Így előbb-utóbb túltengene a hibát nyugtázó jel. Vagy képzeljünk el egy taxis fuvarszervezőt, akit etikai függelemsértés miatt vonnának felelősségre, amikor beül makulátlan öltönyében, frissen, illatozva „fuvarszervezésre” indulva csillogó autójába, a nagy fekete tömött táskával, ami a tagdíjak egy részétől dagad. Kis büntetés itt, kis büntetés ott, és már egy heti jövedelmét lenullázta a – rendkívül lassan – gyűjtögető életmódot folytató, tíz évvel ezelőtti jövedelemviszonyok között élő fővárosi taxis. Büntetés, fenyegetettségérzet, nyomásgyakorlás… van ezekről néhány ronda momentum a Terror Háza múzeumban, az Andrássy úton. Nem volt az egy nyugodt történelmi időszak, így visszagondolva – nem is lehetett, mivel állandóan leselkedett a rettegőkre a fortélyos félelem. Ma sem különb azonban a helyzet, már ami a taxis berkeket illeti, besúgók, méregetők, etikásnak kikiáltott – jogot (néha beszédet) sem értő felfogadott, kijelölt prókátorok rémisztgetik, és büntethetik a taxis alsó-középosztályt. Igen, csak azt, mert ha megnézzük a statisztikákat, egyesek soha nem esnek ebbe a pikszisbe bele. No, nem azért, mert tévedhetetlenek, és makulátlanok, s ők a mindenre számító égi taxisnak tűnő parajelenségek, hanem egyszerűen ismerősük az Isten… az Etikás Isten, vagy "csókosok" egyszerűen. Félelmet keltő büntetések, letiltások, pénzbeli megváltások… és mindezt miért is? – hogy izgatottan pihegve, heves szívkalimpálással ott álljon még a taxis üldözött, megszeppent vadként a megrendelő háza előtt hosszú percekig, miközben minden jár az eszében, csak nem a nyugodt, kiegyensúlyozott szolgáltatás, és mint az elbukott agárverseny után az ebet – idegesség, és hideg veríték veri ki szegényt. Szóval meglehetne – magunk közt házon belül – oldani ezeket a kérdéseket máshogyan is, nem csak állandó fenyegetésekkel, durva büntikkel, hanem épp fordítva: A kiemelkedőket jutalmaznák, és olcsóbb tagdíj kategóriába sorolnák. Működhetne egyszerűen a szakmában is egy sajátos bónusz-malusz rendszer, esetleg ideje lenne már működtetni a csendes, automatikus, stresszmentes címkiadást. Az egyéb – állami – büntetések az egy másik téma… A következő szép dolog a tagdíjkésedelem esetén alkalmazott horribilis büntetőkamat (még a Provident Zrt. kamatait is jóval veri néhol). De nézzük csak - egymás közt -, alapjában ki büntet, kit? – mivel egy taxicég nem büntethet egy egyéni vállalkozót, vagy egy szerződött KFT, Bt alkalmazottat. Akkor mégis ki büntet, kit? – és kié lesz a zsé? Természetesen költői a kérdés – tudjuk: a fuvarszervező vállalkozásé a befolyó összeg. De milyen jogon, és hogyan könyv(ny)eli be? Valami pótdíj jogán – ugye ezt mondja? És ki ítéli meg? – hát a másik, ugyanolyan eszes (vagy már valamivel kintebb kupáltabb) taxis, akit ezzel megbízott a taxi cég (nem a taxisok választják sehol sem vajdának őket). Ezek szerint, akkor más taxisoknak van haszna a büntikből? Nem, állítólag ők csak eldöntik a „vétséget” és a bűnöző hajlamú elkövetők pengetnek a fuvarszervező pénztárába. De milyen jogon veszik el? – hiszen ebből az utas, vagy a többi taxis nem részesedik, akik szlenggel szólva „szívnak” a büntetendő cselekmény okán. Persze, hogy nem részesednek, nem is a logika dominál itt, hanem a retorzió, a terror uralkodik, és az éhes fuvarszervező markok. Akkor mi lenne a követendő példa? Szerintem, ha egyeseket megbüntetnek, akkor ezzel csökkenteni kellene mások – a büntetlenek – terheit, vagy havonta elosztani az így befolyt összeget taxissegélyezésre. A bónusz-malusz megoldás szvsz azonban sokkal demokratikusabbá, jogszerűbbé tehetné a rendszert, amíg nem üzemel a GPS alapú csendes címkiadás.Nem kellene félni attól, hogy túlzásba viszik a nap, mint napi értelmetlen meghurcolást, leskelődést, méregetést a ma még arra „laza másodállásban” illetékesek. Néha borzongva olvasom a híradásokat a korombeli, elhunyt taxis kollégákról. Az, hogy egyesek csak rövid életkort érnek meg, ahhoz jelentősen hozzájárult a "szakmánkban" rendkívül magas stressz, az eltúlzott munkaidő, a büntetésektől való félelem, és a sok igazságtalan, értelmetlen – országunk erkölcsi színvonalához mérten – túl drasztikus, mindennapi, ostort pattogtató, elrettentő, ám ostoba fegyelmezés.

kovi_ubi 2009.03.15. 12:31:10 / # 216860
avatar
És hogy hívják a picit? Csogre? :DDD
Oldalszám: 205