Témakörök > Droszt Híradó > Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
halálidrosztadó | 2011.06.23. 16:23:38 / # 196228 |
|
Itt a 2-ik probléma égbekiálltó!!!!!
Ataxidrosztok majdnem azért vannak, hogy a hiénákat kiszolgálják. Nemdebár onnan a legdrágább autózni. Szolgáltatás Szállodák ötszörös pénz- leadó. Az ott levő taxiállomások azok a Szállodásoké?????
A címkiadás miért nem a taxiállomásokon történik. Miért nem egy csak egy taxicímkiadó központ létezik, miért nem címenkénti fuvardíj van. Miért nem egységes a taxipark A,B,C,D, kategória a címeket 20-30-40% kal egyre kevesebb sanszsza az alacsonyabb kategóriába soroltnak. Fuvardíj azért egységes ez nem tisztességes. Kizárva sok címből, de ez az nyargalvást nem fedezi. Siófok 22000 Ft ért nem adózható én megnézném az APEH miért nem szól. Hogy meri ilyen alacsony tarifát adni ha kiszámoljuk az autó amortizálódását 220 km üzemanyag klímával 10.000 Ft az autó kopása 2000 Ft Pályadíj 1500 Ft. 4-5 óra
a fuvarszervezés és az adó az ÁFA 4400+1000
marad ha semmi nem jön közbe 3100 Ft a zsebbe persze ha nincs semmi csak a rendszámbérlés akkor mit hőzöng a becsületes taxivállalkozó!!! vagy irtsuk ki a csalókat. És végre tereljük a taxis szakmát vissza a becsületbe. A taxiállomásokat használjuk 240 Ft ért/ Km De a rendelőt is 240 ért persze + kiállás!!!!! Így lenne korekt
|
halálidrosztadó | 2011.06.23. 16:23:29 / # 196227 |
|
Itt a 2-ik probléma égbekiálltó!!!!!
Ataxidrosztok majdnem azért vannak, hogy a hiénákat kiszolgálják. Nemdebár onnan a legdrágább autózni. Szolgáltatás Szállodák ötszörös pénz- leadó. Az ott levő taxiállomások azok a Szállodásoké?????
A címkiadás miért nem a taxiállomásokon történik. Miért nem egy csak egy taxicímkiadó központ létezik, miért nem címenkénti fuvardíj van. Miért nem egységes a taxipark A,B,C,D, kategória a címeket 20-30-40% kal egyre kevesebb sanszsza az alacsonyabb kategóriába soroltnak. Fuvardíj azért egységes ez nem tisztességes. Kizárva sok címből, de ez az nyargalvást nem fedezi. Siófok 22000 Ft ért nem adózható én megnézném az APEH miért nem szól. Hogy meri ilyen alacsony tarifát adni ha kiszámoljuk az autó amortizálódását 220 km üzemanyag klímával 10.000 Ft az autó kopása 2000 Ft Pályadíj 1500 Ft. 4-5 óra
a fuvarszervezés és az adó az ÁFA 4400+1000
marad ha semmi nem jön közbe 3100 Ft a zsebbe persze ha nincs semmi csak a rendszámbérlés akkor mit hőzöng a becsületes taxivállalkozó!!! vagy irtsuk ki a csalókat. És végre tereljük a taxis szakmát vissza a becsületbe. A taxiállomásokat használjuk 240 Ft ért/ Km De a rendelőt is 240 ért persze + kiállás!!!!! Így lenne korekt
|
halálidrosztadó | 2011.06.23. 16:21:45 / # 196226 |
|
Itt a 2-ik probléma égbekiálltó!!!!!
Ataxidrosztok majdnem azért vannak, hogy a hiénákat kiszolgálják. Nemdebár onnan a legdrágább autózni. Szolgáltatás Szállodák ötszörös pénz- leadó. Az ott levő taxiállomások azok a Szállodásoké?????
A címkiadás miért nem a taxiállomásokon történik. Miért nem egy csak egy taxicímkiadó központ létezik, miért nem címenkénti fuvardíj van. Miért nem egységes a taxipark A,B,C,D, kategória a címeket 20-30-40% kal egyre kevesebb sanszsza az alacsonyabb kategóriába soroltnak. Fuvardíj azért egységes ez nem tisztességes. Kizárva sok címből, de ez az nyargalvást nem fedezi. Siófok 22000 Ft ért nem adózható én megnézném az APEH miért nem szól. Hogy meri ilyen alacsony tarifát adni ha kiszámoljuk az autó amortizálódását 220 km üzemanyag klímával 10.000 Ft az autó kopása 2000 Ft Pályadíj 1500 Ft. 4-5 óra
a fuvarszervezés és az adó az ÁFA 4400+1000
marad ha semmi nem jön közbe 3100 Ft a zsebbe persze ha nincs semmi csak a rendszámbérlés akkor mit hőzöng a becsületes taxivállalkozó!!! vagy irtsuk ki a csalókat. És végre tereljük a taxis szakmát vissza a becsületbe. A taxiállomásokat használjuk 240 Ft ért/ Km De a rendelőt is 240 ért persze + kiállás!!!!! Így lenne korekt
|
halálidrosztadó | 2011.06.23. 16:21:06 / # 196225 |
|
Itt a 2-ik probléma égbekiálltó!!!!!
Ataxidrosztok majdnem azért vannak, hogy a hiénákat kiszolgálják. Nemdebár onnan a legdrágább autózni. Szolgáltatás Szállodák ötszörös pénz- leadó. Az ott levő taxiállomások azok a Szállodásoké?????
A címkiadás miért nem a taxiállomásokon történik. Miért nem egy csak egy taxicímkiadó központ létezik, miért nem címenkénti fuvardíj van. Miért nem egységes a taxipark A,B,C,D, kategória a címeket 20-30-40% kal egyre kevesebb sanszsza az alacsonyabb kategóriába soroltnak. Fuvardíj azért egységes ez nem tisztességes. Kizárva sok címből, de ez az nyargalvást nem fedezi. Siófok 22000 Ft ért nem adózható én megnézném az APEH miért nem szól. Hogy meri ilyen alacsony tarifát adni ha kiszámoljuk az autó amortizálódását 220 km üzemanyag klímával 10.000 Ft az autó kopása 2000 Ft Pályadíj 1500 Ft. 4-5 óra
a fuvarszervezés és az adó az ÁFA 4400+1000
marad ha semmi nem jön közbe 3100 Ft a zsebbe persze ha nincs semmi csak a rendszámbérlés akkor mit hőzöng a becsületes taxivállalkozó!!! vagy irtsuk ki a csalókat. És végre ntereljük a taxis szakmát vissza a becsületbe. A taxiállomásokat használjuk 240 Ft ért/ Km De a rendelőt is 240 ért persze + kiállás!!!!! Így lenne korekt
|
mano10 | 2011.06.23. 14:13:36 / # 196223 |
Hűha, mit indítottam el.....
Kezdek félni magamtól!
Előzmény: #196222 tomajer 2011.06.22. 20:27:29 |
|
tomajer | 2011.06.22. 20:27:29 / # 196222 |
Tényleg nem érzed, hogy több sebből vérzik az ötlet?
Vezesd már le nekem... /de ne itt, hanem mondjuk a Pentásban... ott nem zavarunk senkit:-)/ hogy honnan csábítanád oda azt a 25 000 utast??? (amivel egy százfős cég is bőven elégedett lenne)
Előzmény: #196221 sipi 2011.06.22. 20:08:45 |
|
sipi | 2011.06.22. 20:08:45 / # 196221 |
|
Bocs azért itt,mert itt találtam fogékony kollégát a változtatásra. Ill. félti hogy benn marad a kauciója. Akkor már fordítsák hasznosabbra.
Előzmény: #196217 tomajer 2011.06.22. 19:16:22 |
tomajer | 2011.06.22. 19:53:05 / # 196220 |
Bilibe lóg a keze...:-)
Előzmény: #196219 luxbela 2011.06.22. 19:18:03 |
|
luxbela | 2011.06.22. 19:18:03 / # 196219 |
Szerinted ez a baja?
Előzmény: #196217 tomajer 2011.06.22. 19:16:22 |
|
tomajer | 2011.06.22. 19:17:38 / # 196218 |
Várunk a Penta fórumban a jó ötleteiddel!
Előzmény: #196209 kardhal 2011.06.22. 16:24:13 |
|
tomajer | 2011.06.22. 19:16:22 / # 196217 |
Első kérdésem: Miért itt a T2000 fórumában ragozzuk ezt a témát???
A többit majd felteszem, ha kialudtad magad.....
Előzmény: #196216 sipi 2011.06.22. 19:07:36 |
|
sipi | 2011.06.22. 19:07:36 / # 196216 |
|
Apuka
Jól látod ezért is vagy TGFSZ elnök!
A számításod jó. A plusosok már megtudják ezt csinálni,de nem mindegyik.Én sem.
Az ok csak 20% vérbeli taxis. A 80 % azért kell hogy elvigye a fuvarok 60%át. És ez minden cégnél így van. Ezért van baj a taxizással. Fel kell venni olyanokat is akik a tagdíjat teszi be,de Te csak vasárnaptól csütörtökig nem tudsz pénzt keresni tőlük,meg péntek ,szombaton sem manapság.
Megfelelő irányítással elérhető az egyensúly,vártam hogy lesz ilyen a plusnál,de még mindig semmi.
Nem tud belépni egyszerre 50 mert nincs cím,nincs cég. A szándék lenne fontos. Reklámozni, 3-5 autóval elindulni és folyamatosan belépni.
Mindenki marad a cégében addig,taxióra fejlécet egységesíteni. Ez 25 millió ft bev.havonta. Ebből már félévenként egy kolléga lecserélheti az autóját havonta,vadi újra.Segíts Magadon Kft, Help Service Co.Ltd.,stb
Csak olyan kolléga tud belépni aki képes a másik cégtársa érdekében elmenni 10 km az utasért.ha tudja hogy egy év múlva már csak 2km kell mennie,mert lesz egy kisegítő társa.
De amíg az önös érdek előrébb való, addig egy céget sem tudnak megfelelően irányítani a vezetők,bármit tesznek nem lesz a taxisának hatékony.
Nem kell minden címet elvinni minden áron,kell egy segítő akihez fordulhatsz,vagy megkérni a kedves utast a messziről jövő taxit kompenzálni +500ft.
Hogy ez lehetne Penta? Miért ne ,de inkább Penta2. Vszínű ide is a középértékű autók fognak jelentkezni,hogy miért? Mert soha nem volt egységes semmiben ez a maszek társadalom mindenki élte a saját életét.
De most már meg kéne komolyodnunk, mert nyakunkon a hóhér.
Még a rendeletek előtt kell lépnünk mert utána már nehezebb lesz.Lehet de kín-keserves lesz.
Előzmény: #196212 Apuka 2011.06.22. 09:02:43 |
kardhal | 2011.06.22. 16:24:13 / # 196209 |
|
Apuka már vágja a témát csak Ő is a 90-es éveket várja vissza.A penta filozofia ugyan az mint a tőbbi ,fizzess álj ki az utccára oszt majd megélsz. a piac már kidobta magából
|
Rocktaxi | 2011.06.22. 11:26:27 / # 196214 |
Ez kész.... :-)
|
|
tomajer | 2011.06.22. 09:47:12 / # 196213 |
Álom álom édes álom......
Előzmény: #196211 sipi 2011.06.22. 05:57:28 |
|
Apuka | 2011.06.22. 09:02:43 / # 196212 |
Kedves Sipi!
Azért nekem itt valami nagyon nem stimmel.
Csak a reklám ára leosztva per főre, az 40.000 ft.
és akkor erre jön még rá egy központ működési költsége, tehát alapból 60-70.e./hó tagdíjjal kell(ene) számolni.
A másik az a havi 500 cím fejenként!
Az 25.000 címet jelent havonta.
Bocsáss meg, de ha ennyi címmel rendelkeztek (ami már több mint a Budapest taxi havi mennyisége)akkor miért nem a Pentába toljátok be?
Erre is van némi elképzelésem:
- Nincs ennyi címetek
- ha van, akkor az lazán 150ft/km vagy alatta és pont ezért nem megy a Pentás elképzelés
Kedves, Sipi!
Havi 500 címért nem elég napi 11 órát dolgozni, még 30 napon keresztül sem!
ez a mennyiség, napi 16,6 címet, vagyis óránként 1,51 db-ot jelent.
50 autóval (ez 25 nappal, 25 éjjel) az ember szétgurulja az agyát!
Tisztára plusszos ideológia.
Ettől azért több komolyságot gondoltam volna rólad!
Előzmény: #196211 sipi 2011.06.22. 05:57:28 |
|
sipi | 2011.06.22. 05:57:28 / # 196211 |
|
Azért írod ezt,mert ennyi év taxizás után sem tudsz megoldást a helyzetünkre!
Elfogadod ami van és várod a minisztérium és az önkormányzat takarítási tervének hatását.
Ez nem álom. Ez egy megoldás a céges problémákra.50 kolléga aki képes egymásért dolgozni,nem több. És akik után belépnek a követők.
11 óra meló az elején. 500 cím fejenként.A tarifát kell pozícionálni megfelelően. és persze 2 milla reklámra havonta.
Na ez egy megoldás,ezt kellene bedobni :)
Nem a Dunába.
Előzmény: #196197 tomajer 2011.06.21. 21:03:47 |
tomajer | 2011.06.21. 21:03:47 / # 196197 |
Háát, akkor csak álmodj tovább:-)
|
|
sipi | 2011.06.21. 20:18:26 / # 196210 |
|
Beszállnék egy más koncepcióba.
Én már nem harcolok a wattok ellen,a tuti pozíciók ellen,a belülről jövő telefonok ellen.
Ez hozott ebbe a helyzetbe.
Mindig több a taxi mint a cím. Meg kell értetni a kedves utassal miért kell neki várnia az autóra. Mert addig is pénzt kerestem, hogy kiállhassak Önért is.
Egy irányított rendszerre vágyom havi 1-1,5 millió bevétellel.
Robi
Előzmény: #196200 tomajer 2011.06.20. 18:53:35 |
tomajer | 2011.06.21. 08:01:24 / # 196208 |
Nem hiszem el:-(
Ennél többet nem lehet valamiről beszélni!!!
Mi lenne, ha egyszerűen utánaolvasnál?
Pár hozzászólással lentebb még a [url=/forum/topic/forumid/262535&action=readfórumunkat[/url] is belinkeltem.....
És itt a cikk, az indulásról
Előzmény: #196207 kardhal 2011.06.21. 06:53:46 |