Név
Becenév halálidrosztadó
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Miért zavarnak el a taxiállomásokról mindenkit, ki nem annak a csapatban van? Miért fizetnek védelmi pénzt, azok kik odatartoznak, lásd: Keleti, Nyugati pályaudvar és minden olyan hely ahonnan turista érkezése várható. Jó ez nekünk becsületeseknek?????
Csak egy a megoldás!!!! És ezek után csak nagybetűkkel. EGYETLENEGY TARIFA KISZÁMÍTHATÓ NINCS INGYEN KIÁLLÁS NEM KELL A FUVARSZERVEZŐ IRODA! ILLETVE VALÓBAN SZERVEZZEN. NE OLCSÓBBAN, KIÁLLÁS NE INGYEN TÖRTÉNJEN? PRÉMIUM STB KATEGÓRIA NE TAXIKATEGÓRIA LEGYEN. EGY CSAK EGYETLEN CÍMKIADÓ KÖZPONT LEGYEN, CÍMENKÉNTI ILLETVE DARABSZÁMÚ ELLENÉRTÉKET FIZESSÜNK. BÜNTETÉS CSAK EGYETLEN FELTÉTEL!! A taxisoké legyen HALÁLESET, ROKKANTSÁG AKÁR AUTÓ VÁSÁRLÁS: NE A SZERVEZŐK ZSEBÉT GAZDAGÍTHASSA. KAUCIÓ SE LEHESSEN A SZÁMTULAJDONOSOKÉ. A PÉNZÜGYI SZERVEZETEK ÁLLAMI FELÜGYELET ÁLLÁSPONTJA: KAUCIÓ GYŰJTÉSE ELKÜLÖNÍTETT SZÁMLÁN KAMATOSAN ÉS AMENNYIBEN HOZZÁNYÚLNAK KIVESZNEK BELŐLE AKKOR UGYANANNYI JELZÁLOGGAL KELL MEGTERHELNI AKI KIVESZ ÉS TERMÉSZETESEN DUPLA KAMAT JÁR ADDIG AZ IDEIG EGYENLŐRE ENNYI.
Itt a 2-ik probléma égbekiálltó!!!!! Ataxidrosztok majdnem azért vannak, hogy a hiénákat kiszolgálják. Nemdebár onnan a legdrágább autózni. Szolgáltatás Szállodák ötszörös pénz- leadó. Az ott levő taxiállomások azok a Szállodásoké????? A címkiadás miért nem a taxiállomásokon történik. Miért nem egy csak egy taxicímkiadó központ létezik, miért nem címenkénti fuvardíj van. Miért nem egységes a taxipark A,B,C,D, kategória a címeket 20-30-40% kal egyre kevesebb sanszsza az alacsonyabb kategóriába soroltnak. Fuvardíj azért egységes ez nem tisztességes. Kizárva sok címből, de ez az nyargalvást nem fedezi. Siófok 22000 Ft ért nem adózható én megnézném az APEH miért nem szól. Hogy meri ilyen alacsony tarifát adni ha kiszámoljuk az autó amortizálódását 220 km üzemanyag klímával 10.000 Ft az autó kopása 2000 Ft Pályadíj 1500 Ft. 4-5 óra a fuvarszervezés és az adó az ÁFA 4400+1000 marad ha semmi nem jön közbe 3100 Ft a zsebbe persze ha nincs semmi csak a rendszámbérlés akkor mit hőzöng a becsületes taxivállalkozó!!! vagy irtsuk ki a csalókat. És végre tereljük a taxis szakmát vissza a becsületbe. A taxiállomásokat használjuk 240 Ft ért/ Km De a rendelőt is 240 ért persze + kiállás!!!!! Így lenne korekt
Itt a 2-ik probléma égbekiálltó!!!!! Ataxidrosztok majdnem azért vannak, hogy a hiénákat kiszolgálják. Nemdebár onnan a legdrágább autózni. Szolgáltatás Szállodák ötszörös pénz- leadó. Az ott levő taxiállomások azok a Szállodásoké????? A címkiadás miért nem a taxiállomásokon történik. Miért nem egy csak egy taxicímkiadó központ létezik, miért nem címenkénti fuvardíj van. Miért nem egységes a taxipark A,B,C,D, kategória a címeket 20-30-40% kal egyre kevesebb sanszsza az alacsonyabb kategóriába soroltnak. Fuvardíj azért egységes ez nem tisztességes. Kizárva sok címből, de ez az nyargalvást nem fedezi. Siófok 22000 Ft ért nem adózható én megnézném az APEH miért nem szól. Hogy meri ilyen alacsony tarifát adni ha kiszámoljuk az autó amortizálódását 220 km üzemanyag klímával 10.000 Ft az autó kopása 2000 Ft Pályadíj 1500 Ft. 4-5 óra a fuvarszervezés és az adó az ÁFA 4400+1000 marad ha semmi nem jön közbe 3100 Ft a zsebbe persze ha nincs semmi csak a rendszámbérlés akkor mit hőzöng a becsületes taxivállalkozó!!! vagy irtsuk ki a csalókat. És végre tereljük a taxis szakmát vissza a becsületbe. A taxiállomásokat használjuk 240 Ft ért/ Km De a rendelőt is 240 ért persze + kiállás!!!!! Így lenne korekt
Itt a 2-ik probléma égbekiálltó!!!!! Ataxidrosztok majdnem azért vannak, hogy a hiénákat kiszolgálják. Nemdebár onnan a legdrágább autózni. Szolgáltatás Szállodák ötszörös pénz- leadó. Az ott levő taxiállomások azok a Szállodásoké????? A címkiadás miért nem a taxiállomásokon történik. Miért nem egy csak egy taxicímkiadó központ létezik, miért nem címenkénti fuvardíj van. Miért nem egységes a taxipark A,B,C,D, kategória a címeket 20-30-40% kal egyre kevesebb sanszsza az alacsonyabb kategóriába soroltnak. Fuvardíj azért egységes ez nem tisztességes. Kizárva sok címből, de ez az nyargalvást nem fedezi. Siófok 22000 Ft ért nem adózható én megnézném az APEH miért nem szól. Hogy meri ilyen alacsony tarifát adni ha kiszámoljuk az autó amortizálódását 220 km üzemanyag klímával 10.000 Ft az autó kopása 2000 Ft Pályadíj 1500 Ft. 4-5 óra a fuvarszervezés és az adó az ÁFA 4400+1000 marad ha semmi nem jön közbe 3100 Ft a zsebbe persze ha nincs semmi csak a rendszámbérlés akkor mit hőzöng a becsületes taxivállalkozó!!! vagy irtsuk ki a csalókat. És végre tereljük a taxis szakmát vissza a becsületbe. A taxiállomásokat használjuk 240 Ft ért/ Km De a rendelőt is 240 ért persze + kiállás!!!!! Így lenne korekt
Itt a 2-ik probléma égbekiálltó!!!!! Ataxidrosztok majdnem azért vannak, hogy a hiénákat kiszolgálják. Nemdebár onnan a legdrágább autózni. Szolgáltatás Szállodák ötszörös pénz- leadó. Az ott levő taxiállomások azok a Szállodásoké????? A címkiadás miért nem a taxiállomásokon történik. Miért nem egy csak egy taxicímkiadó központ létezik, miért nem címenkénti fuvardíj van. Miért nem egységes a taxipark A,B,C,D, kategória a címeket 20-30-40% kal egyre kevesebb sanszsza az alacsonyabb kategóriába soroltnak. Fuvardíj azért egységes ez nem tisztességes. Kizárva sok címből, de ez az nyargalvást nem fedezi. Siófok 22000 Ft ért nem adózható én megnézném az APEH miért nem szól. Hogy meri ilyen alacsony tarifát adni ha kiszámoljuk az autó amortizálódását 220 km üzemanyag klímával 10.000 Ft az autó kopása 2000 Ft Pályadíj 1500 Ft. 4-5 óra a fuvarszervezés és az adó az ÁFA 4400+1000 marad ha semmi nem jön közbe 3100 Ft a zsebbe persze ha nincs semmi csak a rendszámbérlés akkor mit hőzöng a becsületes taxivállalkozó!!! vagy irtsuk ki a csalókat. És végre tereljük a taxis szakmát vissza a becsületbe. A taxiállomásokat használjuk 240 Ft ért/ Km De a rendelőt is 240 ért persze + kiállás!!!!! Így lenne korekt
Itt a 2-ik probléma égbekiálltó!!!!! Ataxidrosztok majdnem azért vannak, hogy a hiénákat kiszolgálják. Nemdebár onnan a legdrágább autózni. Szolgáltatás Szállodák ötszörös pénz- leadó. Az ott levő taxiállomások azok a Szállodásoké????? A címkiadás miért nem a taxiállomásokon történik. Miért nem egy csak egy taxicímkiadó központ létezik, miért nem címenkénti fuvardíj van. Miért nem egységes a taxipark A,B,C,D, kategória a címeket 20-30-40% kal egyre kevesebb sanszsza az alacsonyabb kategóriába soroltnak. Fuvardíj azért egységes ez nem tisztességes. Kizárva sok címből, de ez az nyargalvást nem fedezi. Siófok 22000 Ft ért nem adózható én megnézném az APEH miért nem szól. Hogy meri ilyen alacsony tarifát adni ha kiszámoljuk az autó amortizálódását 220 km üzemanyag klímával 10.000 Ft az autó kopása 2000 Ft Pályadíj 1500 Ft. 4-5 óra a fuvarszervezés és az adó az ÁFA 4400+1000 marad ha semmi nem jön közbe 3100 Ft a zsebbe persze ha nincs semmi csak a rendszámbérlés akkor mit hőzöng a becsületes taxivállalkozó!!! vagy irtsuk ki a csalókat. És végre ntereljük a taxis szakmát vissza a becsületbe. A taxiállomásokat használjuk 240 Ft ért/ Km De a rendelőt is 240 ért persze + kiállás!!!!! Így lenne korekt