Hozzászólások száma: 180
Oldalszám: 9
Témakörök > Droszt Híradó > Discont Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2010.01.26. 14:44:40 / # 18654
Kénytelen vagyok én is megszólalni, a témában, pedig nem volt szándékomban.... De rengetegen hívtak engem is.... igaz nem azért, mint a Lajost... hanem, hogy felelősségre vonjanak, jó kapcsolatunk okán, hogy ez mit keres itt! Nagyon egyszerű uraim: Fizetett érte! Akinek ellenvetése van, lehet hozzám fordulni, készpénz, netán átutalás formájában:-) Vicces amikor havi többtízmillós költségvetésű társaságok tulajdonosai, akik eddig első számú közellenségnek tekintettek, most hirtelen baráti, már-már vállveregetős hangnemben kérdezik, hova tettem az elveimet ? Bent vannak a zaciban urak.... nincs miből kiváltani:-) Viccet félretéve, akkor néhány szó, erről a projectről.... Rémálom!!! Igen az. Tudom. De!!! Így, ezzel a koncepcióval indul. Aki bevállalja, tudja mit vállal. Nem rákényszerítik, a meglévő tagságra, tagdíjfizetés utáni héten, "Frissítő" ötletként!!! Nem kell kockázatot vállalni, tehát mehetünk sunyiban, a meglévő társaságból ki kikacsintgatva, ... mit veszíthetünk alapon. Nincs befektetés, nincs semmi, csak dolgozni kell.... ha van mit. A többit az élet hozza magával... ha életképes, a jóisten se üti agyon, ha nem az, akkor a LadyTaxi sorsára jut. És akkor tényleg néhány szó az elvekről. Én FIXTARIFA párti vagyok. Ettől most rettenetesen távol állunk. Ma beigazolódik a Versenyhivatal legszebb álma.. igenis lehet lejjebb, és lejjebb menni az árakkal, ha igazi verseny van. Ennek a megdőlését, úgy tűnik, csak a gyakorlat fogja hozni. A gyakorlat, hogy egy ilyen gyilkos árverseny hatására, tönkremennek a taxisok, és rettenetes mértékben lezüllik a színvonal. E felé tartunk. Annyi döntési lehetőségünk van, hogy a lassú fájdalmas halált válasszuk, vagy lássuk uram mire megyünk együtt alapon, felpörgetjük az eseményeket. Én gyorsan és büszkén szeretnék, amíg még van gerincem.

Bao 2010.01.26. 13:41:54 / # 18653
avatar
A Lövölde térről a Kerepesi út 1 azért nem olyan rossz 1700-ért.
törölt felh. 2010.01.26. 13:40:01 / # 18652
avatar
Gondolom majd a Lajos majd ezt is jól megválaszolja, hogy ez mért is gazdaságos.

törölt felh. 2010.01.26. 13:37:45 / # 18651
avatar
Télleg nem értem.., hogy ebben mi a jó?:) Mert ezek taxisgyilkosárak:) Epsilon? Lenne egy kérdésem.
Bao 2010.01.26. 13:14:47 / # 18650
avatar
VI. ból a VII. be meg csak 1000 lenne, nem 1400. http://disconttaxi.hu/kedvezmenyes_keruletek/6
csogu 2010.01.26. 13:12:50 / # 18649
Igen, azt kifelejtettem, hogy Csengery nagy számaitól, ami VI. kerület.
Bao 2010.01.26. 13:02:21 / # 18648
avatar
Miért lett volna 1400? Kerületben maradt.
csogu 2010.01.26. 12:42:56 / # 18647
Béke tér. 12 perccel Csengery... Vártam a kedvesre plusz 9 percet. Cím VII. kerület Király 54. 660 forint. Lajosnál, ha jól értem, ez 1400 forint lett volna. Ellen példa: XIII. Gyöngyösi - Keresztúr 3600-4000 Lajosnál ez 2700. Ami engem nagyon zavar és amit nem látok, az nem más, mint hogy nincs ketyegő...Fix 700 és ennyi. Ez a nappalosoknak nagyon nem jó. Nem látom, hogy mennyi idő után lehet órát indítani...ha egyáltalán lehet. Mi van ha 3-an egy kerületen belül 3 különböző címre mennek....mi van akkor, amikor "az itt álljunk meg egy pillanatra" (ami 10 perc kb.), mert beszaladok cigiért....
törölt felh. 2010.01.26. 11:56:17 / # 18646
avatar
Én csak azt látom ebben, hogy valakinek plusz bevételi forrásra van szüksége. Ami nem feltétlen baj. Az a baj, hogy ezt taxisok kajázzák.

törölt felh. 2010.01.26. 11:54:28 / # 18645
avatar
Hm... Rég nem irtam ide... Lajos normális hangnemben szolok hozzád. Kérlek tégy te is igy. 700ft kerületenként. Tegyük fel délután 5 óra. 10 kerület Hungária krt kis számai. Végcél 10 kerület Maglodi út 126. Szerinted ez igy gazdaságos 700ft-ra? De mondhatnám pl a 13 ker pozsonyi út és tatai út nagy számait is... szerinted ez mennyire gazdaságos egy Taxisnak? Söt még fizet is ezért cimpénzt.Tegyük fel 50 ft-ot. 650 bruttó. 6-7 km a távolság. Mi marad akkor ebböl? Úristen. Van aki ezt kajálja?

Apuka 2010.01.26. 11:39:45 / # 18644
Szia! Ez az, igazad van! Munkát azt adsz. csak arról feledkezel meg hogy a munka mellé nem jár bevétel. legalábbis nettó biztosan nem! Sok sikert a cégedhez! A hozzád csatlakozó kollégák(?) meg tovább gyarapítják majd az otthoni adósságállományukat! Hangzatos szavakat használsz de te is ugyan azt csinálod mint a többi tulaj. árakat le, a taxist el lehetetleníteni hogy aztán azt csináljatok vele amit csak akartok! Ne érts félre, nem bántani akarlak! Te csinálod jól, hiszen profit orientált vagy! A sok bamba meg megy, mit megy, rohan hozzád mert képtelen számolni! Aztán mire rádöbben, ha rádöbben egyáltalán, hogy mibe is került bele, már nem tud kiszállni belőle! Le a kalappal előtted! Megmutattad, hogy még mindig lehet újat mutatni és hogy még mindig van aki ezt meg is eszi! Üdv!
Bántelki Lajos 2010.01.26. 10:52:18 / # 18635
avatar
Sziasztok! Az elmúl 2 napban komoly telefon forgalmat bonyolítottunk le, leginkább a taxis kollégák érdeklődése/i/ miatt. Sajnos, nem mindig voltam elérhető, ( én is dolgozom és utassal… ) ezért leírok néhány, szerintem egyértelmű dolgot. Annál is inkább, mert itt elég sok találgatás volt az elmúlt hetekben, ezért öntsünk tiszta vizet a pohárba. Tagdíj…: Nincs, nem is lesz, reklám hozzájárulási díj van ( lesz ) a bevétel mindössze 6 % -a. Február, Március hónapokban 0 FT! Én szorgalmazom, hogy 999 Ft –ig 0 Ft legyen a későbbiekben. A díjat előre kell fizetni ( amennyit Te gondolsz ) és addig kapod a címeket, míg az 0 Ft –ra nem fut!. Nincs kaució, nincs belépési díj, nincs urh, nincs 2, 3, 5 perces címre érkezési idő. Tarifa….. A legkényesebb kérdés, tudom. Mielőtt leharapnátok a fejem, nem én találtam ki! De szívesen azonosulnék vele és teszem is, mert jó ötletnek tartom!! Persze, a mértékkel, az összegekkel már nem annyira vagyok békülékeny, de ( ha nagyon nem lesz jó ) alakítsunk rajta! Áll a zászló ! Mondhattunk volna mi is, 150, 160 Ft –os tarifát! De, ilyen már van! Ha az a cél, hogy csináljunk valami mást, újat, akkor ez a ( transzfer ) a megoldás! Átlátható, bizalomkeltő és utas ” csináló „. Itt most nem feltétlen arra gondolok, hogy már cégektől átjön! Miért…… Itt és más fórumokon sokan megfogalmaztátok, fogalmaztuk, hogy milyen társaság lenne a jó: Cím alapján fizetni, a meglévő címmennyiséghez igazodva bővíteni a létszámot, olyan kollégák ne nyerhessenek felvételt akiket más társaságtól kirúgtak, mindenben mi döntsünk, stb. Én azért még hozzátenném a nyelvtudást! Tessék, itt van! Lehet élni a lehetőséggel! Hiú ábránd abban reménykedni, hogy minimum tarifa, létszámcsökkentés, stb lesz. Nem lesz. És utas sem lesz több. Sajnos! Viszont, mi vagyunk, az adósságaink vannak, a családunknak enni kell adni, a rezsit ki kell fizetni, az autót meg kell javítani, stb. Nem mondom, hogy a 700 FT / kerület a megoldás! Tudom, hogy drága az üzemanyag! Tudom, hogy a kenyér sem olcsóbb! Úgy, mint nektek, természetesen, nekem sem! Alakítsuk hát ki, mi ezt a dolgot! Ha nem leszünk többen, mint 2 - 300 fő, akkor annyian! A rendszer áll! A rendszerünk…… Olyan számítógép programmal rendelkezünk, melyre a világ bármely pontján ( max 70 állomással > telefonkezelői programmal ) fel lehet csatlakozni. A program, a kollégák bejelentkezései ( időpont ) és a bevitt tulajdonságai ( kombi, légkondi, stb ) alapján szűri, adja ki a rendeléseket. 1 rendelést feldolgozni, kiadni, cca 15 mp! Szerintem, 1 hagyományos cégnél a visszaigazolás több időt vesz igénybe. Bejelentkezési alapon dolgozunk. Van 16 droszt. Minden drosztnak külön mobil száma van. Kolléga megérkezésekor felhívja a számot, az bontja a vonalat és bejelentkezteti a taxist. A bejelentkezésről sms –t küld a pozícióval ( 1, 2, 3 . a droszton ). Címkiadás….. Az adatok felvételekor megadhatod, hogy 700 FT –nál 2 km, 1400 Ft –nál 5 km, 2700 Ft –nál 8 km –t vagy hajlandó a címre menni üresen. Rendszerünk, ebben az esetben a következő ( kritériumoknak megfelelő )taxist választja. A címeket sms –ben továbbítjuk. A taxistól visszaigazolásra nincs szükség, mert rendszerünk kijelzi ( pirossal ) ha nem kaptad meg a címet. Viszont, ha átment ( zölddel ) jelzi azt. A címre érkezést szintén telefonhívással jelezzük. Rendszerünk veszi, hogy címen vagy és sms –ben értesíti az utast, hogy a taxi megérkezett és fáradjon le. Tagság kérdése….. Nem zárkózunk el attól, hogy a jelenlegi cégednél ( is ) dolgozz! Mi nem kisajátítani, hanem segíteni szeretnénk. Ha esetleg van kérdésetek, tegyétek fel! Ja! Tudom, hogy mi az első! Mi van, ha nem lesz elég ember? Egyszerű a válasz. De ezt, Ti is tudjátok! Köszönöm a figyelmet!

Bántelki Lajos 2010.01.26. 10:46:23 / # 18643
avatar
Szia! Aranyórát!? Menj a Klapkához, a múzeum krt, vagy, mi a címe. Na, Ők adnak arany órát. Mi, munkát adunk. :) Nekem is avastom van! Nem sípol.
R005 2010.01.26. 10:41:50 / # 18642
avatar
Szia Lajos! Ne keress minden mögött hátsó szándékot! Kíváncsi voltam mit kínálnak nekünk, de az aranyórát nem találtam! :) Az Avast pedig az installálást követően alapból naponta frissiti magát tehát nekem mindig a legfrissebb van.Van ,hogy több hónapig meg sem szólal böngészés közben,most sem a link után szólalt meg csak amikor a bemutkozásra klikkeltem( vagy "magunkról" már nem tudom mi a felirat de az első a sorban) Legyszi akinek van Avast irtója próbálja ki és támasszon alá engem! Köszi!
Bántelki Lajos 2010.01.26. 05:19:56 / # 18641
avatar
Szia! Jó duma! Akkor talán, ha frissítenéd, az megoldást nyújtana. Lehet, allergiás rád a vírusírtód!!
R005 2010.01.26. 02:07:28 / # 18640
avatar
az oldalukon a bemutatkozás fülre kattintás után úgy riaszt az avast(virusírtó),hogy majdnem megsüketültem! nálatok is?

fair 2010.01.25. 15:41:08 / # 18639
avatar
- Adnak autót? - Hány órára jelentenek be? - Szabadnap mennyi van egy hónapban?

chill of fear 2010.01.25. 15:21:28 / # 18638
avatar

killer 2010.01.25. 15:12:13 / # 18637
avatar
Igazad van. Imára MAGYAR! Itt már más nem segíthet.
csendes 2010.01.25. 15:04:40 / # 18636
avatar
ISTEN ÓVJON MINKET

Oldalszám: 9