Hozzászólások száma: 180
Oldalszám: 9
Témakörök > Droszt Híradó > Discont Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Bao 2010.01.26. 18:58:42 / # 18694
avatar
Ez érdekes kérdés. Egy tele 5-ös mondjuk azt hiheti, hogy válság van, ellenben egy mobilossal. Vándorolnak az utasok szerintem. A létfenntartás meg, gondolj akár egy sima kiflire, nem hiszem, hogy követték a válság diktálta árakat, hiszen feljebb mentek.
Bántelki Lajos 2010.01.26. 18:58:24 / # 18693
avatar
Szia! Ne feltétlen ezen lovagolj! Magán a rendszeren, magán a lehetőségen kellene lovagolni! Minden csak rajtunk múlik! Vagyis, rajtatok. Nekem az is jó lesz, ha veszünk még 30 db autót és bérbe adjuk őket! De jelenleg még nem ez a szándék! Köszönöm!
attus 2010.01.26. 18:55:53 / # 18692
avatar
És ettől kevesebb lett a költségem???
Bántelki Lajos 2010.01.26. 18:53:16 / # 18691
avatar
Attila!!! 2007 -ben!!! Most, 2010 -et írunk! Nem? Válság van! Gazdasági! Az utasok cca 30 % -a nincs! Hú, ne tedd!
tomajer 2010.01.26. 18:51:21 / # 18690
Pont ezért nem te vagy az összehasonlítási alap. Mindegy milyen okból....:-)
törölt felh. 2010.01.26. 18:46:09 / # 18689
avatar
az 57000ft kiadást gondolom a tagdijra érted.
törölt felh. 2010.01.26. 18:44:03 / # 18688
avatar
"Arról nem beszélve, hogy az 1000 Ft alatti bevétel nem játszik." Eléggé ritka volt az 1000ft alatti fuvar. Napi 2-3
törölt felh. 2010.01.26. 18:42:50 / # 18687
avatar
Pénzt keresni mentem ki nem barátokat szerezni. Hozzá teszem,hogy sose volt kütyüm vagy batyum.
Bántelki Lajos 2010.01.26. 18:41:46 / # 18663
avatar
Na! Azért, a cca ( jattal ) 1 milla bevétel nem rossz. Ez nálunk, cca 57000 FT kiadást jelentene. Arról nem beszélve, hogy az 1000 Ft alatti bevétel nem játszik. Hát, igen....

Bao 2010.01.26. 18:41:07 / # 18686
avatar
Munkagép. :)
törölt felh. 2010.01.26. 18:41:03 / # 18685
avatar
De Tomi. Te pont tudod, hogy én,hogy dolgoztam. Ami neked még 8al se volt jó azt én már vertem 3-al.
Bao 2010.01.26. 18:40:35 / # 18684
avatar
Nézd, azért egy határt meg kéne húzni, nemde? A mobilnak benn van a 130 ft/km. Lehet él is vele, ha nagyon beindul a taxi plus, ami könnyen elképzelhető. Az utasok meg 2 éve kb. elviselték a "magas" tarifákat. Pl.: amikor átmentem a 2000-hez 2007-ben még 220 volt a telefonos, 4400 volt a pesti transzfer, mégis volt sok utas.
törölt felh. 2010.01.26. 18:39:49 / # 18683
avatar
A legjobb hétvégém Forma1kor volt. 18db Night Club. 2008ban. kiváncsi vagy még?
tomajer 2010.01.26. 18:39:22 / # 18682
Magyarul pont kétszer annyi, mint az egy főre eső fuvarátlag.....:-) Tehát, nem téged kell alapul venni az összehasonlításnál.
törölt felh. 2010.01.26. 18:37:12 / # 18681
avatar
a legtöbb cimfelvételem egy nap a T4nél volt 39db cim.Este 8tól reggel 7ig.
törölt felh. 2010.01.26. 18:36:00 / # 18680
avatar
a t4-nél a havi átlagom 350-450 között volt. Cimfelvételben.

Bántelki Lajos 2010.01.26. 18:34:51 / # 18679
avatar
Attila! Szerinted, azon utasok akik most 150, 164, 184 Ft / km -ért utaznak, elbírják viselni, hogy cca 10, 20 % -al nőjön a tarifa? Ha igen, vagy csak 1 bizonyos % -a, akkor a taxisok létszáma is csökkenni fog legalább ennyivel? Az lesz a vége, hogy még több taxis lesz, még kevesebb utasra. Köszönöm!
törölt felh. 2010.01.26. 18:31:43 / # 18678
avatar
átlagos havi kiadásom 68ezer törlesztö. 64 ezer tagdij, Gázolaj. Szerviz. 20 ezer rendszám 5 ezer áfa. S anyámnak mindennap adtam haza 3000ft-ot. Hétvégén 2x5 ezret.
törölt felh. 2010.01.26. 18:29:59 / # 18677
avatar
S aki ismer az tudja h ebbe nincs vetités. Ez a valós. De én mindent ütöttem. Nem hibába rohangáltak folyamatosan az idömérök utánam.
törölt felh. 2010.01.26. 18:29:00 / # 18676
avatar
3.6km x 225ft= 810 ft. Plsuz várakozási dij plsuz kiállási dij. Alsó hangon is 1200ft. Sok pici 200 sokra megy.
Oldalszám: 9