Témakörök > Droszt Híradó > Discont Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
törölt felh. | 2010.01.26. 18:27:44 / # 18675 |
|
Oké.
Nézzük akkor.. ebbe semmi kamu nincs. Csogu tudja bizonyitani. Ezért kelett rendszámost váltanom.
Az én munka tempommal és a napi 10-12 órámmal a Főtaxinál a legerösebb hónapom 957 ezer ft. Bruttó. Mindezt már saját autóval.
Droidként 8 hónapban átlagban a költségek eléggé egyszerüen kiszámithatók.
heti42 a kocsi, 65 ezer a tagdij, 40 ezer a járulék, 10ezer Áfa. Az 1 hónapra 42x4+65+40+10=283 ezer fix kiadás.+ benzin napi 5 ezer hétvégén péntek szombat 10 ezer. Durván 160 ezer benzinre egy hónapban.443 ezer/hó kiadás. A havi 50-100 ezerem droidként mindig megvolt.
Saját autóval a T4-nél Hétvégén 40 körül volt. Hétköznap 10-15 között.
Átlagban bruttoban 500-700 között voltam. De napi 14-16 órás munkával szabad nap nélkül. Ebböl nettoba nem sok maradt. Sok km sok szerviz.
|
Bántelki Lajos | 2010.01.26. 18:22:22 / # 18656 |
|
Na!
Az általad említett 2 cím: 3, 6 km.
Mondjak még valamit?
|
Bao | 2010.01.26. 18:17:43 / # 18665 |
|
Tulajdonképpen meg is válaszoltad, nem lehet magasabb az ár, amíg van olcsóbb is.
A megoldást taxis egyéni vállalkozóként a minimum ár bevezetésében látom.
Vagy legalábbis az egy jó kezdet lehetne.
|
Bántelki Lajos | 2010.01.26. 18:16:56 / # 18655 |
|
Na, jó! Akkor, legyünk 1 kicsik nyíltak!
Te taxiztál. 1 hónapban mennyi címet vettél fel és mennyit kerestél ezzel bruttó.
Nem túrkálni akarok, csak viszonyítani.
Köszönöm!
|
törölt felh. | 2010.01.26. 18:14:18 / # 18674 |
|
"És az olyan rossz? VI > VII kerbe? 1000 Ft?"
Hát 6-ker nagymezöböl a 7 ker Dózsa györgy 4-be mész akkor hát hogy is mondjam...
300ft kiállási dij plusz kmrel mintha egy picit több jönne ki. Fölleg ha nappalrül beszélünk.
|
Bántelki Lajos | 2010.01.26. 18:12:50 / # 18673 |
|
Attila!
Mi lenne a jó? A Rádió 2777 Fixen?
Hova kellene felvinni? Szerinted?
Nem tehetjük fel 3000 Ft ra, mert rögtön van olcsóbb. Ráadásul az összes autón kint van az ár.
Köszönöm!
Előzmény: #18670 Bao 2010.01.26. 18:01:24 |
Bántelki Lajos | 2010.01.26. 18:11:27 / # 18672 |
|
Bendzsii! Én nem vágyom a 100 % -ra. Nem vágyom semmire. Már most megmondom, hogy mi lesz, ha ez elbukik!
Veszünk még 30,40 db autót és dolgoznak azok.
És, pont ezért! A Te és az én, érdekünk egyáltalán nem különbözik. Vannak autóid és nekem is. Te kiadtad bérbe napi 5, 6 Ft ért, én meg alakalmazottakat foglalkoztatok rajtuk. Ennyi.
Az utunk más, de az érdekünk 1!
Köszönöm!
Előzmény: #18669 bendzsoo 2010.01.26. 17:58:48 |
Bántelki Lajos | 2010.01.26. 18:07:19 / # 18662 |
|
Szia! Nem sok emberrel tartom a kapcsolatot 20 évre visszamenőleg, érdekelne, hogy ki is vagy!
Teljesen igazat adok neked abban, amit leírtál!
És hogy a kérdésedre válaszoljak - ki fogja ezt igénybe venni -
Gondolom, az utasra értetted, mindazok, akik szeretnék előre tudni a fuvardíj összegét, akiknek számít a pénz, akiknek fontos a kiszámíthatóság, stb!
Elárulok valamit!
Naponta, legalább 6 - 8 kanyar dobok 700 FT ért. Szinte mindenki odaadja az 1000 Ft -ot. Jó, van aki csak 800 at, de 10 ből 7,8 1000 Ft ot ad.
Pontosan ezért dobtuk fel a 700 Ft -ot, mert bíztunk abban, hogy odaadja azt a pici jattocskát -:)
Köszönöm!
|
Bántelki Lajos | 2010.01.26. 18:01:47 / # 18671 |
|
Szia, Bendzsii!
Legalább, Te értsd meg! Most nem a tarifa az első! Persze, fontos, stb! Azt mi is kialakíthatjuk!
De összefogást csak úgy fogsz itt elérni, ha van miért harcolnod! Itt 1 cég! Legyél benne tulaj és legyen benne m indenki tulaj! Nincs gond!
És miután van összefogás, vannak ötletek, beszéljük meg, hogy mi lenne a legjobb!
Kíváncsi leszek, lennék, hányan mondanátok, hogy legyen a tarifa 190 Ft / Km úgy, hogy van veszíteni valótok!
Köszönöm!
Előzmény: #18661 bendzsoo 2010.01.26. 17:43:13 |
Bao | 2010.01.26. 18:01:24 / # 18670 |
|
Üdv Lajos!
Átböngésztem az árakat.
A távolabbi fuvarokat érzem csöppet olcsónak.
A belsőbb részeken lévők tudnak egész jók lenni.
|
bendzsoo | 2010.01.26. 17:58:48 / # 18669 |
|
Lajos hiába vágysz a 100%-ra ez soha nem fog teljesülni mert ahogy te és én is írtam mások az érdekek.
|
Bántelki Lajos | 2010.01.26. 17:55:22 / # 18668 |
|
Figyelj rám! Ez a baj veled! Nem érted a dolgokat!
Nem kell nekem semmit megmagyaráznom!!!
Mindenki felnőtt ember, tudja mit akar!
Előzmény: #18652 2010.01.26. 13:40:01 |
bebe | 2010.01.26. 17:54:57 / # 18667 |
|
Nem szeretném osztani az észt, mivel nem az én műfajom, de a Tomajernek igaza van: a legegyszerűbb és senkinek nem fájó megoldás a FIX TARIFA!!!Hiába szigorítanának, vizsgáztatnának minket,írnának elő csiribiri autókat, eggyel se lennénk kevesebben, nem lenne tőle nagyobb fizetőképes kereslet, csak feleslegesen kidobnánk milliókat az ablakon, milliomossá tennénk az urh szerelők, taxiórások, kamu vizsgáztatók után újabb és újabb embereket, vállalkozásokat...Be kell látni, az átlagéletkorunk bőven 40 fölött van, sokan már nem élnénk meg a változást a létszámstoppal sem.Ha az utasok tudnák, hogy 10%-nál nem nagyobb az eltérés bármilyen céggel, vagy mezitlábas taxival utazik, visszajönne a bizalom, kevesebben állnának -10 fokban az éjjeli buszra várva...De sajnos nem ez fog történni!Az utolsó árkitartó cégek is le fognak menni, lelakjuk autóinkat, a családdal napi 1 órát töltünk/azt is kaja közben/,de a lényeg, hogy a rajtunk élősködők még egy bőrt lehúzzanak rólunk!Kedves Lajos! Nem tudod ki vagyok /felhívlak majd/, de ismerjük egymást kb 20 éve.Szerinted ki fogja ezt igénybe venni?Segítek :az, aki szerint kedvezőbb lesz a vége, mintha a 150-nel magát hirdető, jó ég tudja mennyivel járó cégnél is olcsóbb leszel.És abból ha van tagdíj-kaukció, ha nincs , már nem lehet megélni.Bocs hogy hosszú lett, de a lényeg egyetlen mondatocska: Nekünk már annyi...
Előzmény: #18654 tomajer 2010.01.26. 14:44:40 |
Bántelki Lajos | 2010.01.26. 17:53:09 / # 18666 |
|
Szia, Attila!
És az olyan rossz? VI > VII kerbe? 1000 Ft?
A lényeg!
Senkit az ég egy adta világon nem szeretnék meggyőzni arról, hogy ezen tarifák kib@szott gazdaságosak, stb! Tudom, hogy nem ( annyira )
De!
Alakítsuk ki együtt! Én, mi, elkezdtük! Miért nem jössz, jön ide 3 ember és mondja azt, hogy....
Van hely, nem harapok! De ne csak a bírálat, a lehurrogás, stb menjen ( nem rólad beszélek és igazából ebben a topikban senkiről !! ) hanem mondjátok el a véleményeteket, hogy hogyan kellene csinálni, mit tegyünk, stb!
Lehet nick nevek mögött okosnak lenni! Mindenféle kockázat, stb nélkül! Itt az alkalom! Van itt cca 20 ember, akik azt gondoljaék, sugallják, hogy Ők tudják! Hát, mutassák, mutassátok meg!
Köszönöm!
Előzmény: #18650 Bao 2010.01.26. 13:14:47 |
Bántelki Lajos | 2010.01.26. 17:46:42 / # 18664 |
|
Szia! KÉrdésed jó, sőt nagyon jók!
- Ami engem nagyon zavar és amit nem látok, az nem más, mint hogy nincs ketyegő...Fix 700 és ennyi.
Igen, ezt jól látod. Nincs ketyegő! Fix az ár!
- Nem látom, hogy mennyi idő után lehet órát indítani
Minden esetben ( azonnali rendelésnél is ) közöljük az utassal, hogy mikorra van ott az autó. Időpontyy!
Addigra legyen lent. Ha nincs, akkor minden megkezdett 15 perc várakozás ( persze, 1, 2 perc türelmi idővel ) 500 FT!
- Mi van ha 3-an egy kerületen belül 3 különböző címre mennek
A transzfer ( mert erről beszélünk ) a kiinduló ponttól a legrövidebb úton, megálló, kitérő és felesleges várakozás nélkül megtett út.
Az első címnél véve a transzfernek. Megállónként, max 2 percet várunk díjmentesen.
- mi van akkor, amikor "az itt álljunk meg egy pillanatra" (ami 10 perc kb.), mert beszaladok cigiért....
Azt gondolom, hogy fentebb erre is válaszoltam. Ha útba eseik, max 2 percre megállunk, ha nem, akkor annyi...
Csogu! Téged, az értelmesebb emberek közé sorollak! Nem nyalok, csak otthon -:)
Volt már mindannyiunkkal olyan, hogy várakoztunk 1, 2 órát a tutiban. Milyen jól is jött volna/jönne az a fránya 700 Ft ilyenkor. Lehetőleg, 2x, 3x!
Persze, nem vagyunk egyformák! Már megbeszéltük, ami neked elég, az nekem édes kevés lehet! És fordítva is áll a zászló!
Köszönöm!
Előzmény: #18647 csogu 2010.01.26. 12:42:56 |
bendzsoo | 2010.01.26. 17:43:13 / # 18661 |
|
Régóta olvasgatom álmaid.Hát nem tudom az az igazság,hogy 70-30%ban van igazad. Ez már egy haladás.De messze van még a tökéletestöl.Azért abban becsüllek és el kel,hogy ismerjük amiket le írtál azért ez rengeteg meló volt ezt kidolgozni.Tökéletes ez azért nem lesz soha mert a maradék 30%az önös érdekek lesznek szerintem.Aztán lehet,hogy nem nekem van igazam.
|
Bántelki Lajos | 2010.01.26. 17:32:18 / # 18660 |
|
Na! Akkor légyszíves mondd el, hogy ( ebben a történetben ) kinek és milyen plusz bevételi forrásra van szüksége?!
Hol és mennyi lesz a bevételi forrás?
Na, akkor most légy korrekt és magyarázd ezt meg légyszíves!
Köszönöm!
Előzmény: #18646 2010.01.26. 11:56:17 |
Bántelki Lajos | 2010.01.26. 17:23:15 / # 18659 |
|
Szia!
Valamit tisztázzunk! Miért kell állandóan a szélsőséges dolgokról beszélni?
Persze, hogy nem feltétlen gazdaságos! De!
Valamelyik topikban a kolléga mesélte, hogy valami 3 órát állt a nagyin, mire sorra került. Elment a vodafonhoz ( Haller vége ) és elvitték kemény 520 Ft ért valahova. 3 óra várakozás! És ezért még fizet tagdíjat!
Na, ezért gondolom én, hogy ne a legrosszabból induljunk ki!
Címpénz!
Olvashattad, hogy azt szeretném elérni, hogy az 1000 FT alatti bevételért ne kelljen fizetni!
Köszönöm!
Előzmény: #18645 2010.01.26. 11:54:28 |
Bántelki Lajos | 2010.01.26. 17:09:59 / # 18657 |
|
Na, jó estét, jó szurkolást!
Apuka!
Sajnálom, hogy Te "csak" 1 szemszögből és "csak" a mostból tudsz kiindulni!
Jelenleg, nem a tarifa a legfontosabb kérdés! Hanem az, hogy van itt valami, amit MI alakíthatunk ki! És a lényeg, a "MI" szócskában van!
Mint olvashattad, nem kell 5,8 km -es távolságokat rágurulni a címre.
Mint olvashattad, nem kell átjönnie senkinek! Maradhat a cégénél. Mint tudjuk, majdnem minden cégnél rengeteg számú droszt van. Mikor bejelentkezel, bejelentkezel hozzánk is. Ha ott kapsz címet, akkor nálunk, ha tőlünk kapsz, akkor tőlü ( n ) k jelentkezel ki. Ennyi!
Persze, ha ezért a céged megbüntet, vagy olyan dolgokat helyez kilátásba amely Téged hátrányosan érint.... azt neked kell megvívnod!
Profit orientációról beszélsz! Hol van a profit? Hogy hasonlíthaszt össze más cégek vezetőivel? Na, a Barát-Taxi, profit orientált. Igen! De itt? Hol a profit, nem értem!
Ja, és még 1! Nem zárkózunk el attól, hogy a tagok tulajdonosok ( is ) legyenek! És ez 1 nagy különbség a többiekhez képest!
Köszönöm!
Előzmény: #18644 Apuka 2010.01.26. 11:39:45 |
Bántelki Lajos | 2010.01.26. 17:01:32 / # 18658 |
|
Sziasztok!
Az elmúl 2 napban komoly telefon forgalmat bonyolítottunk le, leginkább a taxis kollégák érdeklődése/i/ miatt.
Sajnos, nem mindig voltam elérhető, ( én is dolgozom és utassal… ) ezért leírok néhány, szerintem egyértelmű dolgot.
Annál is inkább, mert itt elég sok találgatás volt az elmúlt hetekben, ezért öntsünk tiszta vizet a pohárba.
Tagdíj…:
Nincs, nem is lesz, reklám hozzájárulási díj van ( lesz ) a bevétel mindössze 6 % -a. Február, Március hónapokban 0 FT!
Én szorgalmazom, hogy 999 Ft –ig 0 Ft legyen a későbbiekben.
A díjat előre kell fizetni ( amennyit Te gondolsz ) és addig kapod a címeket, míg az 0 Ft –ra nem fut!.
Nincs kaució, nincs belépési díj, nincs urh, nincs 2, 3, 5 perces címre érkezési idő.
Tarifa…..
A legkényesebb kérdés, tudom. Mielőtt leharapnátok a fejem, nem én találtam ki! De szívesen azonosulnék vele és teszem is, mert jó ötletnek tartom!!
Persze, a mértékkel, az összegekkel már nem annyira vagyok békülékeny, de ( ha nagyon nem lesz jó ) alakítsunk rajta! Áll a zászló !
Mondhattunk volna mi is, 150, 160 Ft –os tarifát!
De, ilyen már van! Ha az a cél, hogy csináljunk valami mást, újat, akkor ez a ( transzfer ) a megoldás!
Átlátható, bizalomkeltő és utas ” csináló „. Itt most nem feltétlen arra gondolok, hogy már cégektől átjön!
Miért……
Itt és más fórumokon sokan megfogalmaztátok, fogalmaztuk, hogy milyen társaság lenne a jó:
Cím alapján fizetni, a meglévő címmennyiséghez igazodva bővíteni a létszámot, olyan kollégák ne nyerhessenek felvételt akiket más társaságtól kirúgtak, mindenben mi döntsünk, stb. Én azért még hozzátenném a nyelvtudást!
Tessék, itt van! Lehet élni a lehetőséggel!
Hiú ábránd abban reménykedni, hogy minimum tarifa, létszámcsökkentés, stb lesz.
Nem lesz. És utas sem lesz több. Sajnos!
Viszont, mi vagyunk, az adósságaink vannak, a családunknak enni kell adni, a rezsit ki kell fizetni, az autót meg kell javítani, stb.
Nem mondom, hogy a 700 FT / kerület a megoldás!
Tudom, hogy drága az üzemanyag! Tudom, hogy a kenyér sem olcsóbb! Úgy, mint nektek, természetesen, nekem sem! Alakítsuk hát ki, mi ezt a dolgot! Ha nem leszünk többen, mint 2 - 300 fő, akkor annyian!
A rendszer áll!
A rendszerünk……
Olyan számítógép programmal rendelkezünk, melyre a világ bármely pontján ( max 70 állomással > telefonkezelői programmal ) fel lehet csatlakozni.
A program, a kollégák bejelentkezései ( időpont ) és a bevitt tulajdonságai ( kombi, légkondi, stb ) alapján szűri, adja ki a rendeléseket.
1 rendelést feldolgozni, kiadni, cca 15 mp! Szerintem, 1 hagyományos cégnél a visszaigazolás több időt vesz igénybe.
Bejelentkezési alapon dolgozunk. Van 16 droszt. Minden drosztnak külön mobil száma van. Kolléga megérkezésekor felhívja a számot, az bontja a vonalat és bejelentkezteti a taxist. A bejelentkezésről sms –t küld a pozícióval ( 1, 2, 3 . a droszton ).
Címkiadás…..
Az adatok felvételekor megadhatod, hogy 700 FT –nál 2 km, 1400 Ft –nál 5 km, 2700 Ft –nál 8 km –t vagy hajlandó a címre menni üresen.
Rendszerünk, ebben az esetben a következő ( kritériumoknak megfelelő )taxist választja.
A címeket sms –ben továbbítjuk. A taxistól visszaigazolásra nincs szükség, mert rendszerünk kijelzi ( pirossal ) ha nem kaptad meg a címet. Viszont, ha átment ( zölddel ) jelzi azt.
A címre érkezést szintén telefonhívással jelezzük. Rendszerünk veszi, hogy címen vagy és sms –ben értesíti az utast, hogy a taxi megérkezett és fáradjon le.
Tagság kérdése…..
Nem zárkózunk el attól, hogy a jelenlegi cégednél ( is ) dolgozz! Mi nem kisajátítani, hanem segíteni szeretnénk.
Ha esetleg van kérdésetek, tegyétek fel! Ja! Tudom, hogy mi az első! Mi van, ha nem lesz elég ember?
Egyszerű a válasz. De ezt, Ti is tudjátok!
Köszönöm a figyelmet!
|