Hozzászólások száma: 210
Ugrás a hírhez Oldalszám: 11
Témakörök > Hírek fórumai > Riadó!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hobbytaxis 2007.08.03. 11:22:32 / # 16859
avatar
Bocs és kösz. Nem találtam a fórumok között. Kiváncsi lettem volna az oxitaxisok véleményére, de úgy látszik annyira bejött az akció, hogy ki se látszanak a melóból, nincs idejük itt irkálgatni:-)
cbtaxi 2007.08.03. 11:21:41 / # 16858
avatar
Most miért? Azt akarod mondani,hogy nincsenek jóban??????? :))
törölt felh. 2007.08.03. 11:16:47 / # 16857
avatar
Csogu bejáratos a Palihoz.Hooooooogyne sőt együt szoktak hétvégén flekkenezni:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
cbtaxi 2007.08.03. 11:06:48 / # 16856
avatar
Ha tudnád kezelni,vagy ismernéd a lapot,nem mondanál ilyet! Különben Te is megtaláltad volna. Szerinted ez itt mi????.
partizán 2007.08.03. 10:50:38 / # 16852
avatar
Nem egyenes válasz. Volt a 2000-eseknek topikja. Régebben. Lekerült. Biztosan nem véletlenül. Ti is a piacról éltek.

cbtaxi 2007.08.03. 10:09:01 / # 16845
avatar
"Nem kalkuláltál a címmennyiséggel." De kalkuláltam.60.70.000!! Te bejáratos vagy a Palihoz,nézd meg,megmutatja! Má megint "terelsz"! :))))))
tomajer 2007.08.03. 09:38:22 / # 16854
Mert nem szeretnénk ugyanazt a témát, száz topicban tárgyalni. A Horváth Palisnak sincs. És, hogy miért nincs nekik sajátjuk? Mert nem indítottak maguknak.
partizán 2007.08.03. 09:18:18 / # 16853
avatar
A taxi2000 riporthoz miért nincs fórumlehetőség? Egyáltalán a taxi2000-nek miért nincs topikja? Sok pénzért hirdet? Vagy ott annyira elégedett minden birka, hogy nincs is rá szükség?
csogu 2007.08.03. 08:06:29 / # 16851
Na, ez teljesen más, mint amiről én beszélek. Ebben lehet neked igazad van, de ez független attól, hogy nem "vakítást" látok benne, maximum másként látja mint mi, DE őszinte.
Csumi 2007.08.03. 07:57:12 / # 16849
avatar
Nem tudom előítéletek nélkül olvasni, mert csak azt látom, hogy elindul egy agyatlan folyamat. Ha valahol egyszer csak csökkenni kezd a fuvarszám, annak az okát kell megkeresni, és orvosolni, nem elindítani egy esetleges lavinát. A magyarázatával meg nem értek egyet...

csogu 2007.08.03. 07:09:21 / # 16850
Ritka dolog, de néha már előfordult, és most ismét ez van...ellent kell neked mondanom:-))) Olvasd el mégegyszer a cikket, előítéletek nélkül. Nekem 2 dolog jött le. 1, Szerintem a riportalany simán csak őszinte volt. Nem akart atomháborút, nem akart "ARMAGEDDONT", nem kertel és nevez meg sötétben bújkáló cégeket, hanem megnevezve a gondokat (cégeket), egy esetleges megoldást, egy esélyt ad ennek a dolognak. Lényegében mások sikeres akcióiból merítve az elképzelést ő is szeretne élni ezzel a lehetőséggel. Mondjuk az is elég furi helyzet, hogy az is megbotránkozik egy 184 forintos nemcsökkentésen, akinek a taxiórájában van egy 169 forintos tarifa, pont egy ilyen akció miatt:-))) 2, A riporter már megint vitázik és nem csak kérdez...majd ezért szépen módszeresen bokán rúgdalom:-)))
csogu 2007.08.03. 06:56:02 / # 16842
[b][i]Marad kb. 40 a többi 22 kerületre. És itt a probléma lényege! (feltéve ha elfogadjuk a Pali 100 fős legénységét!) A maradék létszámmal nem lehet lefedni a fővárost![/b][/i] Egy dolgot kifelejtettél a számításból!!! Nem kalkuláltál a címmennyiséggel. Emlékszem hányszor fogadtunk Bbetyáral régebben, hogy amikor az Arany János tutiból elindulok haza Újpestre, akkor amíg hazaérek megszólal-e az URH, vagy sem. Általábban az nyert közüllünk, aki jobban pesszimista hangulatban volt:-)

csogu 2007.08.03. 06:51:56 / # 16846
Ma éjszaka a Romkertnél beszédtéma volt a Pali riportja. Fizikai fájdalmam volt, hogy nem készültem fel rá, és nem örökítettem meg hanganyagban az ott elhangzottakat... Átverekszem magam a városon, amerre szem el lát taxi, taxi hátán. Leérek a Romkerthez és a különböző cégek világító szabadjelzője elvakította a holdat. Kollégákkal elkezdtünk beszélgetni, majd valaki felhozta a témának a riportot. Én benyögtem, hogy ne feledjétek, a taxisok tömegével vannak most nyaralni. Nagyon sok új szót tanultam, de az tuti, hogy a gyerekek előtt egyet sem fogok kiejteni a számon:-DDDDDDDDDDD

Csumi 2007.08.03. 05:59:44 / # 16848
avatar
Hoppál úr vagy csak "vakít", vagy ennyire nem ért a taxihoz.... Az meg, hogy nem is gondolok rá, hogy egy lépésemre az "ellenfél" milyen válaszlépéssel élhet,....hát ez sem nagy hozzáértésre vall. (hogy fínoman fogalmazzak)

cbtaxi 2007.08.03. 00:55:01 / # 16844
avatar
Elolvastam. Detto ugyanaz a duma. Elment egy nagy megrendelő,fogy a létszám, csökken a bevételem. Miért nem megyünk 100 ft-ra? Nosza,vágjuk haza a BKV-t! És meg is mondja,nem gondol a többi cég válaszlépésére!!! Úgy látszik,csak az én tanulatlan,diplomázatlan,buta taxis agyamban fordult meg ez a gondolat. Nevezetesen,hogy hova vezet ez az út. A követendő példa Szekszárd,Kaposvár????????
tomajer 2007.08.03. 00:39:55 / # 16843

cbtaxi 2007.08.02. 22:29:38 / # 16847
avatar
Na szóval. A jelszó a Palinál: életben maradni! Ezt mondjuk,még megadom.Bármi áron?Ezt már nem annyira. A képlet látszólag egyszerü.Olcsóbban vinni az utasokat.Megfelelő PR munkával a háttérben,ez valószínűleg címnövekedést eredményez. A magánmegrendelőkre "megy" rá ezzel az akcióval,ez is világos. Na de! Mit is mondot Pali a riportban? A "villámcsapásos" műszak alatt, kb száz!!(100!!) Rádiós dolgozott.Gondolom,akkor ez átlag lehet!Ismerve az RT-t és az éjszakai taxis szokásokat,közülük 40-50 a belváros és környékén tutizik.(TV) 8-10 kolléga kávézik,"tömi a játékgépet" stb. Marad kb. 40 a többi 22 kerületre. És itt a probléma lényege! (feltéve ha elfogadjuk a Pali 100 fős legénységét!) A maradék létszámmal nem lehet lefedni a fővárost! Ha nem tudnak küldeni autót,ha 20-30 percet ígérnek a telefonba,akkor a megrendelő inkább hív egy másik céget. Megoldás? Vegyünk fel még több embert!Na de mire? A céges fuvarokra túljelentkezés van,a magán megrendelő meg sehol.De már nem sokáig.Az olcsóbb tarifa majd ide csábítja őket! És itt zárul a kör,itt érünk vissza az okhoz.A miérthez. Azért kell "csökkenteni",hogy több utas legyen. Naívitás azt hinni egy cégvezetőnek,hogy ezzel megoldotta a problémát.Hisz biztos lehet benne mindenki,hogy az összes többi cégnél napirenden van már a lehetséges válaszlépés kidolgozása,az esetleges címmenyiség csökkenése esetén. Kenőpénzek,atomcsapás.Nyári akció meg kiárusítás.Tesco meg összeesküvés. Ezek mind mellébeszélések. A Rádiótaxi jól csengő név,bejáratott telefonszámmal.Mégis mi lehet az oka,hogy csekély az egyéni megrendelése? Talán ezt az okot kéne felkutatni és orvosolni! Mert az nehezen elképzelhető,hogy a cégek egyenként elcsábítják Szabó bácsit,Ica nénit. Bár most per pillanat azt sem értem,hogy hol az a 60-70 ezres címmenyiség,amit "bármikor,bárki megnézhet" a Pali számítógépén? Azt meg végképp nem értem( és most kissé cinikus leszek,beismerem)hogy mire ez a nagy aggódás az alvállalkozók miatt? Hisz ők most úgyis,éppen nyaralnak!!

taxisok szegény 2007.08.02. 17:30:42 / # 16841
avatar
Na császtok!Mi a magunk részéről csak annyit tennék hozzá,hogy felháborító a cégvezetés,hogy ennyire leszarja a taxisokat.Lassan már a dudukámat sem tudom megtankolni.Drága kocsi,meg drága ruha az kell,de a tarifa olcsó,mint a HÚS!Hát ennyi lenne most,de majd még jelentkezünk.

csogu 2007.08.02. 17:27:37 / # 16840
[b][i] ...a taxi az egy viszonylag jól versenyző piac, ahol leginkább a tortából nagyobb szeletett ilyen típusú árakcióval lehet kihasítani.[/b][/i] Tökéletesen igazad van. Lásd. City, a legdrágább cég.
3asbreak 2007.08.02. 17:12:11 / # 16839
avatar
Hát igen... ...a taxi az egy viszonylag jól versenyző piac, ahol leginkább a tortából nagyobb szeletett ilyen típusú árakcióval lehet kihasítani. Ennek a két cégnek ezek szerint szüksége van rá. (Ld. még sok kisebb sokra megy elmélet). Ha nem éri meg, azonnal ki lehet szállni. Van (még ) másik cég drágább tarifával bőven, vagy ott a szabadúszás, ajánlatom: Westend-droszt, Keleti..:-))
Oldalszám: 11