Témakörök > Droszt Híradó > 6x6 Hatszorhatosok kuckója A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
tomajer | 2012.03.09. 16:05:08 / # 166680 |
Határeset:-DDD
Előzmény: #166679 Yuri 2012.03.09. 15:40:08 |
|
Yuri | 2012.03.09. 15:40:08 / # 166679 |
|
Én nem értek valamit, ezért kérdezek:
"Ennyi faszt egy rakáson...
Itt kikre gondolsz?
Előzmény: #166678 nazoli 2012.03.09. 14:23:38 |
nazoli | 2012.03.09. 14:23:38 / # 166678 |
|
Ha nem érted, akkor kérdezz.
Előzmény: #166677 33747 2012.03.09. 12:11:09 |
33747 | 2012.03.09. 12:11:09 / # 166677 |
|
Kiabáltál vele hogy miért szórakozik az egészségeddel és az életeddel?,...mert nem látod a kis betüket szemüveg nélkül?...Ekkora baromságot már rég olvastam tőled. Azért a tiszteletem a régi, 747.
Előzmény: #166668 nazoli 2012.03.06. 13:45:13 |
attus | 2012.03.09. 01:03:46 / # 166673 |
|
Időmérők, kategorizálás, kód matrica, böszme méretű szabad jelző, két ajtónyi telefoncsík....félcsendes címkiadás.
Kitalálod mi a közös a listában?
Bingó! A kreativitás. Valamelyik cégnél egy zseni kitalálja, a többiek pedig azt gondolják, hogy enélkül nincs is élet és átveszik a remek ötletet.
Kódmatrica: ez a legjobb.Mi a f@szn@k van akkor a rendszám (főleg, hogy egy egész napos tortúra bejelenteni ha átülsz egy másik verdára!)?
Előzmény: #166668 nazoli 2012.03.06. 13:45:13 |
nazoli | 2012.03.07. 16:25:22 / # 166675 |
|
Akkó eszt bebuktam.:-)
Előzmény: #166672 csogu 2012.03.07. 01:46:51 |
csogu | 2012.03.07. 01:46:51 / # 166672 |
Amíg az nincs meg, addig viszont olyan etikásra kellene bízni a rendszer alakítását, aki tudja is, hogy mit akar elérni, folyamatosan fogyelni is tudja a forgalmazást, és veszi magának a fáradságot, hogy be is avatkozzon, ha kell. Jobbító szándékkal, nem pedig a két órák kiosztása miatt.
Értem, értem a célzást, de bocsánat, nem érek rá, más céghez köteleztem el magam :-)))
Előzmény: #166668 nazoli 2012.03.06. 13:45:13 |
|
mármegint | 2012.03.06. 16:16:25 / # 166671 |
|
Nagyon jellemző sztori.:(
Előzmény: #166670 málna 2012.03.06. 15:02:25 |
málna | 2012.03.06. 15:02:25 / # 166670 |
|
Mesélek egy sztorit…
Volt egyszer egy multiizé mozi, ahol a párom korábban dolgozott. Összeszokott csapat volt, remek emberekkel, már már baráti társasággal.
Egy szép napon odahelyezték a valakinek a valakijét a menedzsmentre…Előtte valami vegyesboltos volt a fickó. No aztán elkezdett gondolkodni..Hogyan csináljuk nyereséges, trendi és szociálisan hatékony rendszert..? Nekilátott. Áthelyezett, kirúgott, összevont, bezártatott termeket. Majd amikor még a maradék megfelelő munkaerő is elment máshová dolgozni, a szociális rendszer összeomlott, mint egy túlsütött muffin. Jött a trendiség…Semmilyen trend nem valósult meg. Duma volt, ígéret szép számmal, amelyet a tulajdonos megevett. A pénzügyi elvárások az összevonások és a törvénytelen munkaidők kiszabásai miatt perek tucatjai indultak a tulajdonos ellen, amelyet egytől egyig megnyertek a munkavállalók, így többet fizettek ki, mint amennyi haszon lett volna belőle.
Jelenleg egy komplett új gárda dolgozik ott, a tulaj eladta a mozi nevét és jogait egy másik multinak.
Az „ejtőernyős” kukoricát süt jelenleg a pultban. Korábban 32 ember életét keserítette meg, egy pedig öngyilkos lett miatta, mert létszámot faragott és vele kezdte a sort.
Az egy dolog, hogy hülyék mindenhol vannak, Gabi..:)
Előzmény: #166668 nazoli 2012.03.06. 13:45:13 |
69 | 2012.03.06. 14:27:43 / # 166669 |
|
A múltkor vittem az egyik szerzödött partnerünket,akik igencsak èrtenek a navigációhoz.(így mèg nem lehet tudni,hogy ki az :-) )
Szóba került ez is,ès azt mondta,hogy több ève megvan a kifejlesztett programjuk,rendszerük,melyet 1-1.5 hónap alatt be lehet vezetni,ès tanulni.
Több nagy társaságot is megkerestek vele,de semelyiket nem èrdekelte.
Ja,külföldre sokat eladtak már!!!
|
nazoli | 2012.03.06. 13:45:13 / # 166668 |
|
Itt minden amatőr módon folyik. Profi szolgáltatási díjat szednek be tőlünk, de ezért egyre amatőrebb (bocs, csúnya szó, de nem tudok jobbat) szolgáltatást kapunk.
Ez a bejelentkezős sztori már egy eredmény. Annak az eredménye, illetve a következménye, hogy amatőr módon mennek a dolgok.
Nem tudni, ki, és miért találta ki. Nincs gazdája a dolognak, és ezért nehezen is alakítható. Csak egy egyszerű eset. A Peti tegnap este úgy adta ki a címeket, hogy mondott egy számot. Nem tudtad, melyik sorból küldte. Előtte két nappal a Jutkát kértem, hogy mindja előre a sort, és utána a számot. Meg is tette. Egész jól működött. A Petihez vajon miért nem jutott el ez a módszer? Ki fog utasítást adni arra vonatkozóan, hogy mit hogyan csináljanak a bentiek?
Vagy például a taxisok amatőrizmusa is kiütközik. "Írjál be az akárhová. Hányadik vagyok, és ki után jövök." Kérdéseim. Mivel a bejelentkezés és a sorba való beállás időpontja megelőzi kb. egy másodperccel a bejelentkezést, vagy egyidőbe esik, nem látja a kolléga hogy hányan vannak? És nem mindegy, hogy ki után következik? Ha betartanának valami elemi szabályt a sorbanállásra vonatkozóan, akkor ezekre a kérdésekre semmi szükség sem lenne. Ki oktatja és ellenőrzi ezeket a szabályokat? Hát kiváló szakemberek. Az etikások. Menjek tovább is?
Ennyi faszt egy rakáson....
Megmondjam mi lenne a profi megoldás? Amit a Tomi javasolt. A ZTE bevetése. Amíg az nincs meg, addig viszont olyan etikásra kellene bízni a rendszer alakítását, aki tudja is, hogy mit akar elérni, folyamatosan fogyelni is tudja a forgalmazást, és veszi magának a fáradságot, hogy be is avatkozzon, ha kell. Jobbító szándékkal, nem pedig a két órák kiosztása miatt. Miért nekem kell telefonon kérni valamit a diszpécsertől?
A ZTE-vel kapcsolatban annak idején elmondtuk a vezetőségnek, hogy miket kellene tudnia a rendszernek. A töredékét nem tették bele. Erre nem lehet mit mondani. Évi húszmilliót szednek be tőlünk ezért a fosért. És akkor nekik kerül sokba. De bazmeg! Hát mi fizetjük! Akkor nem nekik kerül sokba, hanem nekünk! Én gyakorlatilag kezdem a gyűlölt szintjén utálni ezt a szart. Naponta többször lefagy. Akku ki-be, újraindít. És mindezt ugye menet közben. Nem tudom elolvasni a betűit szemüveg nélkül, és hiába kérem a Horváth Csabát egy fél éve, igen fél éve, hogy találjon valami megoldást erre, minden hónapban az a válasz, hogy folyamatban van. Most legutóbb a tagdíjfizetésnél kiabáltam vele, hogy miért szórakozik az egészségemmel, meg az életemmel. A pénzről nem is beszéltem. A Zengőnek is írtam egy levelet. Most mondjam azt, hogy basznak rá?
Hát valahogy így képzelem az amatőrizmust, és a leírtakból lehet következtetni a megoldásra.
Azt viszont valószínűnek tartom, hogy csak az egyik fél számára elfogadható megoldás.
Szerinted ettől észhez fognak térni? Nem. Csak a Norbit, engem, meg ezt a sok okostojást akadékoskodót fogják jobban utálni.
Az eszükbe sem jut, hogy ők hülyék ehhez.
Ennyi fizetésért, és azért a számonkéretlen szar munkáért, amit végeznek lehet, hogy nekem se jutna eszembe.
Előzmény: #166663 bemondó 2012.03.06. 03:58:18 |
zoro | 2012.03.06. 10:19:32 / # 166667 |
|
Szia Gyuri csak az a baj, hogy a Vizó-s helyek és a vele járó 100 ember óta hétköznap a felét lehet megcsinálni mint eddig.Hétvégén meg csak a behányás meg a kocsi mellett hányás meg az alkudozás lett több nem a bevétel.Eddig egy ember nem volt onnan akinek megfelelt volna az óra.Éjjel 1-2 fele indul onnan a munka addig semmi munka urh-ról annyi embernek amennyi kint van.
Előzmény: #166666 Yuri 2012.03.06. 09:42:14 |
Yuri | 2012.03.06. 09:42:14 / # 166666 |
|
Szia Norbi!
Igazad van, már ami a rendszer működését illeti. (A Gabinak is!) SZAR! Én is utálom! Ezt elmondtam bent is, egy "értekezlet" alkalmával, hevesen támadva ezt a rendszert. Azt is mondtam, eszükbe ne jusson átvinni másik csatornára. Megtették. (Annyi előnyét be kell látnom ennek, hogy csak a felét hallom a kabarénak. Viszont jó pár problémát generál egy meglévő problémához.)
A Picur (688) vázolt egy bejelentkeztető rendszert nekem, ami a ZTE-n futna. A vázlatot végiggondoltam, hozzátettem a részleteket, és elmondtam bent. A reakciók a következőképpen alakultak: röhögés, jó ötlet, sokba kerül.
Ne írjatok erre semmit. Illetve leírhatjátok, de tudom, mi lesz az, mert én is arra gondolok.
Én sajnos ennél többet nem tudok tenni. Marad nekem is az, hogy az utcán dolgozó taxisként felemelem a hangomat ez ellen ott, ahol lehet.
A statisztikai elmélettel vitába szállnék, nazoli véleményére alapozva, miszerint az idejönni szándékozó taxist nem a falra kiírt számok érdeklik, hanem az itt dolgozó taxisok véleménye. Legalábbis aki egy cseppet gondolkozik, annak mindenképp.
Egy ideje már engem sem érdekel, hány címünk volt az előző hónapban, és mennyi egy évvel azelőtt. Engem a hó végén zsebemben maradt összeg érdekel, semmi más. Aki a falra kitett statisztika alapján örül vagy bánkódik, az becsapja magát. Legalábbis szerintem.
Amúgy meg ahhoz, hogy a fuvarszámot kozmetikázzák, eddig sem kellett semmilyen ostoba bediktálós rendszer, azt anélkül is meg lehet tenni. Így nem hiszem, hogy a bediktálás ezt a célt szolgálná.
És még valami: nem SOKAN ágálnak az új rendszer ellen, hanem MINDENKI.
(Erről jut eszembe:
- Hány fekvőtámaszt tud Chuck Norris megcsinálni?
- Mindet! :D)
Előzmény: #166664 Norbi 2012.03.06. 04:23:29 |
művészúr | 2012.03.06. 09:13:49 / # 166665 |
|
Szerintem a ki - be jelentkezést lehetne eszközölni a kettesen...
Attól még az egyesen lehetne jelezni mindenki felé, hogy melyik droszton van hiány.
Pénteken a Symboltól a Margit hídon tudtam kijelentkezni, mert nem fértem be, vagy cím volt, vagy levertek.Már az utasom is röhögött. :-)
|
Norbi | 2012.03.06. 04:23:29 / # 166664 |
|
Szerintem ez az egész bejelentkezéses mizéria inkább a statisztikáról szól.
Arról, hogy kifelé hogyan tudja a cég eladni magát. A drosztokon beülős fuvarok
felett számszakilag diszponálni nagy erény lehet, főleg akkor ha a leendő 6x6-os befizető
a havi kiadott címmennyiséget vizslatja. Másként hangzik a 69 ezer és másként a 70 ezer.
És valljuk be a Symbol és a Vizó féle drosztok azért szépen kozmetikáznak az egyébként nem túl fényes statisztikán. Más haszna a bejelentkezésnek nincs. Főleg annak tükrében, hogy kiderült,mennyi is a száma annak a bűnbaknak kikiáltott nyugdíjas, másodos, féltagdíjat fizető, stb. taxisnak,
akik nem átalottak félpénzért valamelyik drosztra besunnyogni és fuvart lopkodni. Pláne úgy, hogy elveikkel ellentétben kint maradtak hajnali háromkor és beálltak a Symbol vagy egyéb drosztokra, ahol egyébként kocsihiány volt.
Gyuri! Az a baj ennél a cégnél, hogy nincs egy tanult ember, aki a számokkal jól tudna bánni. Ha a harminc-negyven ember tagdíjkedvezményéből adódó “veszteséget” szembeállítanánk a kihelyezett
“diszpécserek” havi bérével, plusz a többi költséggel, akkor lehet hogy az “ingyenélőkkel” jobban járnánk. Ha a diszpécsernek ki lenne adva feladatba, hogy folyamatosan töltse a fizetős drosztokat, akkor nem kellene kihelyezett diszpécser. Ha a taxis venné a fáradságot és beszólna, hogy már csak ketten vagyunk lehetne jönni tölteni akkor nem kellene kihelyezett diszpécser.
Ez a ki-be jelentkezés egy agyrém. Amikor szombat hajnali négykor bezuhan egy kretén a hátsó ülésre és miután elröfögi, hogy hova szeretne eljutni bealszik, te pedig azon agyalsz,hogy mi a fenét mondott hová is vigyed, közben fél szemmel azt lesed mikor fog behányni, akkor nem az lesz az első dolgod hogy kijelenkezz a Symbolból. Mert leszarod a statisztikát. Régebben mielőtt hazamentem beszóltama kettesen, hogy írjál rám öt Symbolt, és ezzel le volt tudva a nap. A diszpécser is jobban örült, hogy nem egyesével csesztetem.
Szerintem ezt a ki-be jelentkezést apró pénzért meg lehetne oldani az okostelefonon. Nem akarom itt leírni hogyan, de sokkal kulturáltabban és hosszútávon olcsóbban, mint a mostani. De a legolcsóbb módszer a meglévő szabályok betartása és betartatása lenne. Mind az etikások, mind a diszpécserek részéről. Tudom, hogy nem egy népszerű feladat kétórákat osztogatni, de higgyétek el nem kellene sokáig példát statuálni és hamar rend lenne. Ahogy hallom sokan ágálnak az új rendszer ellen. Tessék ezen elgondolkodni és újragondolni!
Előzmény: #166661 Yuri 2012.03.06. 01:20:29 |
bemondó | 2012.03.06. 03:58:18 / # 166663 |
|
Gábor, szerinted amatőr módon fut a dolog.... Javasolj profi megoldást, ami mindkét fél számára elfogadható!!
Előzmény: #166662 nazoli 2012.03.06. 03:09:24 |
nazoli | 2012.03.06. 03:09:24 / # 166662 |
|
Az nem baj, ha nem veszi igénybe ezt a lehetőséget. Az ő baja. Meg igazából nem is tudná megoldani ez a rendszer az egész problémát. Lehet, hogy tényleg semmi eredménye sem lenne. De amíg nem próbáltad ki, addig nem tudhatod. Viszont ha a szigetet a másodosoktól félted, az azt jelzi, hogy szerinted is eredményes tudna lenni a dolog.
Szerintem a dolognak ez a része a kicsinyességről szól. Amit azért nem értek, mert a Zoli egy másik oldalon viszont nagyvonalú.
Van szerintem egy másik oldala is, ami meghaladja azt a bizonyos 2-300 e Ft-ot. Azt gondolom, hogy inkább erről van szó. Ezzel se lenne baj. Ami jár, az jár.
A nagyobb baj az, hogy nagyon amatőr módon van megcsinálva az egész. Jó szokás, illetve a cégnél alkalmazott módszer szerint ennek sincs gazdája. Vagy lehet, hogy van. De az is amatőr.
Előzmény: #166661 Yuri 2012.03.06. 01:20:29 |
Yuri | 2012.03.06. 01:20:29 / # 166661 |
|
Két dologra reagálnék csupán.
Az egyik a javaslatod, miszerint a kedvezményezettek címfelvétele bizonyos időszakokban ne számítsanak bele a statisztikájukba.
Egyrészről ez a másodosokat nem érintené, ugyanis ők azért másodosok, mert főállásuk van, amit nem tudnak otthagyni a 6x6 kedvéért, hiába kínál bármilyen kedvezményt.
Másrészről pedig ismered a taxisokat: elveik vannak. Nem akkor dolgoznak, amikor van mit, hanem amikor az elvük engedi. Mondhatsz nekik bármit, ha lejárt a munkaidő, akkor lejárt a munkaidő. Csekkek gyűlnek, törlesztőrészlet emelkedik, de 6 óra elmúlt, irány haza. (De hozhatnám példának a TGFSZ-gyűlésen megjelent 35 embert is, pontosabban a többi 6000-et.)
Röviden: én is jó ötletnek tartanám, de ismerve a taxisokat, nem lenne eredménye - szerintem.
A másik dolog a tagdíjkedvezményből adódó "veszteség".
Lehet, hogy ez a mai adatok szerint legfeljebb 2-300e ft havonta. De én attól félnék, hogy ha ez elterjedne, a szigetről csak másodosok dolgoznának...
Minden másban osztom a véleményedet.
Előzmény: #166660 nazoli 2012.03.05. 15:17:47 |
nazoli | 2012.03.05. 15:17:47 / # 166660 |
|
Én eleinte azt hittem, hogy valami számomra rejtélyes szakmai oka van ennek a dolognak. Valamit célszerűbbé, jobbá kellett tenni.
De így már világos. Semmi ilyesmiről nincs szó.
Nem tudom, emlékszel-e, egy ízben beszélgettünk arról, hogy problémát jelent, hogy időnként autóhiány van bizonyos időszakokban, és bizonyos helyeken. Azt javasoltam, hogy ha a kedvezményezettek, ha ezekben az időszakokban, és ezeken a helyeken vesznek föl címet, az ne számítson be. Tehát a kedvezményüket annak ellenére is kapják meg, hogy esetleg több címet vesznek föl, mint lehet. A Zsolti azt mondta, hogy ez egy jó ötlet. Mert ugye valamelyest megoldja az autóhiány problémáját.
Ezek szerint azonban felülírja a hasznos dolgokat a közvetlen anyagi érdek.
Ráadásul szerintem a cég össz tagdíjbevételéhez képest nem is lehet olyan nagy összegről szó. Talán havi két-háromszázezer Ft.
De azzal nem törődik a cégnél senki, hogy ez a fos ZTE milyen szarul működik, és mennyi bajunk van vele. Naponta többször újra kell indítani, tetű lassú, nem látni rendesen a hajszál vékony betűket, szar a háttérszín, stb. Pedig több, mint 2.000.000 Ft-ot befizetünk érte.
Meg levonható ebből még számos egyéb, a cégre nem éppen jó fényt vető következtetés is, de most ezeket nem feszegetem.
Előzmény: #166658 Yuri 2012.03.05. 14:35:39 |
mármegint | 2012.03.05. 14:50:29 / # 166659 |
|
Értem. Szóval a nyilvántartás a probléma. O.K. Bocs hogy belekotyogtam.
Előzmény: #166658 Yuri 2012.03.05. 14:35:39 |