Hozzászólások száma: 13508
Ugrás a hírhez Oldalszám: 676
Témakörök > Droszt Híradó > 6x6 Hatszorhatosok kuckója A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
nazoli 2010.03.05. 17:00:37 / # 162840
avatar
Ja. Ezzel az a baj, hogy a főnök nem tudja eldönteni, hogy miért kellenek, illetve nem kellenek a drosztok. Legalább szavaztatná meg, ha már szavaztatni akar, külön az éjszakásokat, és külön a nappalosokat. Nem akarom a feszültséget fokozni, de mi a ... keres még este 10-kor is a nappalos kolléga a Mécsesen? Ha nincs neki sora, szépen haza fog menni este 6-kor, és békén hagy minket dolgozni! mint ahogy ez szépen meg is látszott, amikor nyócig voltak a sorok! Eltűntek a sorlakók az éjszakából! Szépen hazamentek! De tudod mi a legszebb? Hogy meg sem próbált URH-n címet fölvenni! Aztán szakmailag sincs semmi értelmük ezeknek a soroknak! Van ugye egy körzet. Ha címet akarok fölvenni, ezt csak onnan tehetem meg. Tehát, oda kell mennem akkor is, ha az orrom előtt van a cím! Fogysztja a kilométeremet, és az időmet is! A fuvarkiadásban, a diszpécsrnek sem jó! Mindi elalszanak a sorlakók, háromszor kell szólni, hogy fölébredjenek! Csak bonyolítja a címkiadást! Azt hiszem a Csogu fogalmazta meg igen frappánsan, hogy mire jók ezek. Azoknak a - már majdnem azt mondtam, hogy kollégáknak - balfaszoknak jó, akik egyébként nem tudnak fuvarhoz jutni, mert buták a taxizáshoz! Van, ahol szükség van rá, de van ahol nincs! Mondd meg nekem, hogy az milyen taxizás, hogy ugyanazok a számok, mindig, ugyanazon a droszton( bocsánat, sorban) állnak? Mondju a Westenden OK. de mi a fasznak kell a Kútvölgyin, meg a Budagyöngyén? Info fenntartásokkal OK. De minek kell Palotára, és a Lajos utcába? És ez meg a másik! Ezek nem drosztok! Ezek sorok! A régi Fötaxis drosztok, azok drosztok voltak! Hogy mi a jellemzője? Olyan helyeken, ahol az URH-val nem rendelkező taxisok, jó eséllyel, különösebb gurulá nélkül, fuvarhoz tudtak jutni. Volt ott még telefon is. Akkora droszkulcsm volt, hogy kiszakította a zsebemet! Ezeken a sorokon, alig van beülős! Ma már nem erről szól a taxizás! Nem is voltak sorok amíg nem lettünk ilyen sokan! A sok ostobának kell, akik nem tudnak taxizni!
tomajer 2010.03.05. 16:59:13 / # 162839
Miért ??? Nem lehet??? Jja előre:-) Én az utólag szerkesztgetéssel nem értek egyet. Megrakja a tüzet, aztán átírja... vicces:-)
berci 2010.03.05. 16:56:28 / # 162838
avatar
Nazoli! Azt én is tudom mitjelent a KARTEL Azt nem értettem/nem csak én/ INDUL A DROSZ KARTEL KI FINANSZIROZZA? A MUNKAÜGYI KÖZPONT? A vezetőségnek az a dolga hogy HALGATTASÉK MEG MIND-KÉT FÉL!
berci 2010.03.05. 16:40:04 / # 162836
avatar
Amiről reggel vitatkozott OL a 177-el arra gondolsz eccerü??????Az én véleményem is az hogy te sem értetted meg miről volt szó. OL a következöt mondta.Lehet a hasznos km /nem 300-ró volt szó/a 184ft-os km dijnál is simán 200ft. 1-fuvar=13km az orában 3100ft 2-fuvar=11km az órában 2600ft 3-fuvar=6 km az órában 1900ft ez mind 184ft-os km-dij mellett. SZÁMOLJ HA TUDSZ!!!Nekem 1km= 253ft-ra jött ki.Ha az össz km-megadom a gurulót ki tudod számolni????Ezt eröltette OL.Legközelebb figyej jobban!
mármegint 2010.03.05. 16:01:48 / # 162833
avatar
Nem tudod mi az igazság abban amit reggel hallottam, állítólag valami szavazás lesz droszt ügyben.
nazoli 2010.03.05. 15:55:24 / # 162832
avatar
Kartell. Különböző, egymástól független társaságok érdekszövetsége, amely közös érdekek érvényesítésére hivatott. Szerintem arra gondol, hogy a sok balfasz drosztos, a drosztokon megbeszélve a dolgokat(mert idejük az van rá bőven), folyamatosan bejár sírni, hogy legyenek még drosztok, mert nem tudnak dolgozni. Ez a drosztkartell, és így gerjeszti saját magát a drosztjelenség, és így hülyíti el folyamatosan a szakmát. A legnagyobb baj az, hogy a vezetőség eleget tesz nekik.
mármegint 2010.03.05. 15:45:48 / # 162831
avatar
Megfogtál.-Lehet hogy nem bennünk lesz a hiba?:D
berci 2010.03.05. 15:37:10 / # 162830
avatar
Akkor magyarázd már el mi az a drosz kartel????
mármegint 2010.03.05. 15:25:23 / # 162829
avatar
Tomajer! Miért nem lehet a hsz-t szerkeszteni?

mármegint 2010.03.05. 15:23:22 / # 162828
avatar
É az első felét értettem:D
berci 2010.03.05. 15:21:15 / # 162827
avatar
Vadászkutya legyek ha tudom miről van szó.

törölt felh. 2010.03.05. 11:12:19 / # 162825
avatar
Csak arra lennék kíváncsi, hogy ezt az új droszt kartelt, milyen elgondolás alapján indítják? Ki finanszírozza? A munkaügyi központ? Az a cél, hogy minden Tudó taxis kihulljon, és az összes életképtelen fennmaradjon? A bírkákat lehet terelgetni, másokra nincs szükség!?! Pedig mindent tudó vezérünk ( akinek csak igaza lehet) többször hangoztatta, hogy aki alkalmatlan eme tevékenységre, az válasszon más megélhetést magának.Most csak az alkalmatlanoknak van szavuk! Olyanok, mint a "kisebbség"! Csak jogaik vannak! Milyen vezér az, aki nyakatekert logikával, 300ft fölé tudja kihozni a 184 forint/km-es viteldíjat. Csak kilométer, se alap, se idődíj nincs? Neki se kilométer, se óradíj nincs a fizetésében. Ezentúl adják neki km-ben. Amennyit megtesz az emeleten/ 350 ft/ Aztán majd meglátjuk!!!

málna 2010.03.05. 10:31:40 / # 162824
avatar
Köszönöm a rám vonatkozókat!:) Én személy szerint pedig Téged/Titeket tudlak támogatni, hiszen ismerek egy pár embert azok közül akik ebben közreműködtek.Így bátran kijelenthetem, hogy megalapozott és eszes számításokon alapul a javaslat, olyan emberektől, akik nem akarnak sem maguknak, sem másoknak kárt okozni!
nazoli 2010.03.04. 20:24:31 / # 162823
avatar
140?? Nekem annyi az állandó, gyógyszerrel!!:) Úgy néz ki, hogy van fogadókészség mind a Zengő, mind az Orbán részéről is. Azt kellene elérni, hogy az összes cégnél alakuljon valami, mert igazából a törvényi szabályozásra hiába várunk. Ettől függetlenül, Málnát tényleg támogatni kell. Főleg, ha ilyen állapotba kerül.:) Az is egy esély. A kezdeményezésünk azért indult, mert úgy gondoltuk, hogy az Hallotaxin is számtalanszor megfogalmazott igény felé legyen elmozdulás. Arra az igényre gondolok, hogy legyen a cégek és a taxisok között folyamatos, és értelmes kommunikáció, és kialakuljon egy optimális fuvarszám/létszám arány. Ez egy elég nehéz kérdés. A cégeknek, ugye elsődleges érdekük, a minél nagyobb létszám, a tagdíjbevételek miatt. Saját magukat biztosan nem fogják korlátozni. A tagság érdeke ez a bizonyos optimális fuvarszám/létszám arány. Nem kell magyarázni: ha ez optimális, akkor mindenki elégedett. Az utas, és a taxis is. A cég érdeke is ez lenne igazából, de ennek felborulása egy céget nem érint annyira gyorsan, és annyira közvetlenül, mint minket, akik az utcán dolgozunk. Megpróbáltuk ezt az érdekellentétet feloldani ezzel a javaslattal. Lényege, hogy amíg el nem érjük az általunk ideálisnak tartott 190-200 fuvar/fő arányt (természetesen a jelenleg alkalmazott tarifával), addig legyen létszámstop, és a bármilyen okból távozók tagdíját a bennmaradók kifizetik. Ezzel a cég is megkapja a pénzét, és mi is könnyebben tudunk dolgozni. A bizalomra vonatkozó megjegyzésed jogos. De nem tehetünk mást, bízunk kell egymásban. Nem lehet abból kiindulni, hogy a cégvezetők gazemberek, és ők sem indulhatnak ki abból, hogy a taxis gazember. Ebben is változásra van szükség. A taxisoknak meg kell érteni, hogy a cég csak akkor hajlandó(ha hajlandó) létszámstopot csinálni, ha a bevétele megmarad. Ezért be kell vállalnunk ezt az áldozatot. E nélkül nem fog menni! Csak marad a folyamatos követelőzés, és egymás melletti elbeszélés. Ha ezt sikerül elérnünk, számos pozitív változást hozhat az egész taxi piacra vonatkozóan. Ez a javaslatunkban szépen le van írva. Ha a többiek hozzájárulnak, föltesszük az egész javaslatot a Hallotaxira, hogy mindenki lássa, és annak örülnénk a legjobban, ha a cégek ezt bevezetnék. Ha valaki, valakik tudnak jobbat, közkinccsé lehet tenni. Mi ennyit tudtunk. Persze, van még egy lehetőség. Nem csinálni semmit, várni, hogy elvonuljanak a viharfelhők. De aki nem veszi tudomásul, hogy a taxizás már nem az, ami egy évvel ezelőtt volt, nem arról szól amiről addig, és többé már nem is arról fog szólni, az a vesztes oldalon találja magát. Vonatkozik ez cégekre, és taxisokra egyaránt. Ismét leírom, amit már nem egyszer megtettem itt, a Hallotaxin. Meggyőződésem, hogy azok a cégek, és taxisok fogják túlélni a válságot, és ezt a tarifaharcot, akik képesek lesznek odafigyelni egymás véleményére, és igényeire, és tiszteletben tarják egymás érdekeit! Ha ezt nem teszik meg, bukásra vannak ítélve!
csogu 2010.03.04. 19:53:28 / # 162822
Na, megyek az éjszakai műszakba...a délutános jó volt, volt egy repterem...igaz, relaxálnom kellett a forgalom miatt rendesen:-(

csogu 2010.03.04. 19:52:43 / # 162821
A multiknál van ez! Ott én is hallottam, hogy már meg sem éri csinálni.
Kekec 2010.03.04. 19:50:16 / # 162820
avatar
Van abban az üzletágban egy ismerősöm.Ő is panaszkodik hasonló dolog játszódik le ott is mint itt a taxinál. Egymás alá ígérnek ott is úgy hogy a tisztítószer nem jön ki az árból.
csogu 2010.03.04. 19:41:32 / # 162819
Rossz-e? Vittem a Főnél egy takarító csajt...5 konditerem volt az övé...este 7-től hajnali 1-ig dolgozott...termenként 60 ezer/hó.
attus 2010.03.04. 19:39:11 / # 162818
avatar
Kapd be!:-) Amúgy nem biztos, hogy az olyan rossz állás lenne, lehet itt nem keresünk annyit!
Kekec 2010.03.04. 19:32:10 / # 162817
avatar
Tied a pont. :-)))))))
Oldalszám: 676