Hozzászólások száma: 4292
Ugrás a hírhez Oldalszám: 215
Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
antitalentum 2016.02.26. 09:26:16 / # 343750
avatar


Matek segítséget kérek....mennyi lenne ez taxival? Csak nem hasonló? Bocs ha már lerágott csont, nekem újdonság...




alelölülő 2016.02.26. 09:02:19 / # 343748
Deee.
100 ezres tagdíj?
250 ezres reptéri kasza?
Örökös torzsa-díjas (nálam).
Hidd el, hogy szamovár óta nincs ennél tetvesebb taxiscég.
Bátyó 2016.02.26. 05:56:45 / # 343746
avatar
Naneeee! Nagyon elvetetted a sulykot szakmán belül!!!
janoutas 2016.02.25. 20:40:33 / # 343743
avatar
Ezt biztosan egyedül írta? Lehet, hogy Fekete pajti is segített neki.
Egyébként Venezuela megfelelő hely lenne neki, ha anarchiára vágyik, ott most nem egyszerű a helyzet.
rosszqtya 2016.02.25. 19:45:29 / # 343740
avatar
"nekem jó lenne az említett tarifás anarchia" vs. "egyszerűen kiszámítható árakat kínál"
1 mondaton belül! azt a szánalmas ostoba mindenit! :o)
rosszqtya 2016.02.25. 19:40:22 / # 343739
avatar
reméljük ) apropó, az avar-alsóhegy sarkán van egy óvoda, eddig ki volt írva, hogy "aranykártyás ovoda" mostanra eltűnt a felirat! lehet, fetik mindjárt az "uber, über alles" feliratot? :o)
1taxista 2016.02.25. 19:11:29 / # 343738
avatar
Olahok mindíg vannak és lesznek is. A baj hogy lesz 1000 "taxis" is aki etetni fogja. Meg kábítja magát hogy milyen jól keres.Viszont az uber talán kitakarodik az országból,mert illegálisan sem éri meg 160- nál alacsonyabban fuvarozni.
rosszqtya 2016.02.25. 19:08:19 / # 343737
avatar
hiszek neked, de hidd el máshol sincs a kerítés kolbászból :o)
alelölülő 2016.02.25. 18:13:02 / # 343736
Az akkori prés kutyafüle volt a mai nagyüzemi pénzfacsaráshoz képest.
rosszqtya 2016.02.25. 17:42:31 / # 343735
avatar
biztos lesz megint 1-2 "oláh", aki majd lenyomja az árakat 100-150re, a lassan 100-150k-s tagdíj mellé, mondván ettől majd döbörögni fog a bolt és "integetnek majd  a fuck is"! :-/
rosszqtya 2016.02.25. 17:41:18 / # 343734
avatar
kb. 2 évet lenyomtam a főtakácsnál 94 októberétől... akkor jött be a szlogenjük, hogy "+lepetések helyett", akkor volt a kedves utasnak meglepetés, amikor a főtakács helyett véletlen bármi mással utazott, mert az volt a legdrágább! :o)
ott találták ki az nappali/éjszakai tarifát 30/50, ment is vele a játék rendesen, majd később betetették az órába, hogy adott tarifát az óra nem engedte nappal kapcsolni, én ezt meg is xoptam, mert akkor váltottam céget, ott pedig a mezei telefonos tarifa helye volt az a sorszám :o) a főtakács az a cég, ahol soha nem dolgoznék újra!
donkihóte 2016.02.25. 17:33:59 / # 343733
avatar

Lehet, hogy már rosszul emlékszem, de a hatósági árat nem azért kaptuk, hogy csöndben, sőt ujjongva tűrjük, hogy cserébe egy csomó kulát lenyomtak a torkunkon, mint euró 5, sárgítás, max 10 év, és a méretek? Hogy ebből a 280-ból szerintük kitermelhető legyen a sok szigorított követelmény? Ha a fix megy a levesbe, ezek maradnak?

A szotyik már dörzsölik a tenyerüket.

janoutas 2016.02.25. 17:23:45 / Módosítva / # 343732
avatar
Ha film lenne, akkor azt mondanám, hogy rossz film nincs, csak rosszul vágott! Ennek a "filmnek" is csak az a baja, hogy rosszúl van vágva! Hosszában kellett volna vágni, vagy a kukába, és nem keresztbe! Megírhatod neki nyugodtan, hogy ez egy olvasói vélemény a fórumodról!
janoutas 2016.02.25. 17:17:19 / # 343731
avatar
És ezzel be is zárult a kör, mert visszajutottunk a legelején felvettet problémához...
tomajer 2016.02.25. 15:55:02 / # 343730
Kedves Szalai Bálint!

Mélységesen elszomorít a fantáziátlanság.  De ezt tudjuk be a korának, melynek köszönhetően nem találkozott a taxi teljesen szabadáras rendszerével.  Csendesen jegyzem meg, hogy a tömegrendezvény példa volt.  Az Uber, ma  bármely reggeli és délutáni csúcsban is drágább mint a taxi hatósági ára.

Már csak nagyon bátortalanul kérdezném meg, hogy ön szerint, ha a világ szinte összes kultúrországában, a taxi komolyan szabályozott engedélyköteles és bizony hatósági áras, akkor a világ szinte összes ...   országában nem normális kormányok vannak voltak hatalmon az elmúlt közel száz évben?

Mielőtt nyilatkozik egy szakmáról, nem ártana utánaolvasni tájékozódni, megnézni a külvilág hasonló rendszereit ...  lehet hogy nem mondana ennyi butaságot!

Én most nem igézném linkelném ide önnek az összes tanulmányt, érvet a taxi szabályozottsága mellett.  Ha érdekli, akkor megtalálja  (akár portálunkon is)  ha meg nem, akkor marad ön is olyan újságíró, aki össze vissza irkál hülyeségeket mindenről, mint Mekk mester aki mindenhez ért.

Tiszteltetem a tanárait!

Üdvözlettel:
tomajer 2016.02.25. 15:54:42 / # 343729
Kedves Majercsik Tamás,
nekem jó lenne az említett tarifás anarchia, hiszen ilyen esetekben nyilvánvaló versenyelőnye lenne annak a taxiscégnek, akik a komoly rendezvény alatt olcsóbb, és netán fix és vagy másképp is egyszerűen kiszámítható árakat kínál a közönségnek.Fogyasztóként egyszerűen nem fogok utazni azzal a taxival, ami túl drága, és ha sokan gondolkoznak így, azaz sok az árérzékeny fogyasztó, akkor az összes cégnek lemenne a tarifája, vagy becsődölnének. Mint ahogy szinte minden más iparágban megy ez.Egyébként pedig sima hétköznapokon valószínűleg összességében többször utazna az ember taxival, mint ahányszor tömegrendezvényről akar az ember sok másikkal együtt egyszerre hazajutni. Nem is értem, hogy ha az érvelése szerint szénné kereshetnék magukat a taxisok versenyző árakkal, akkor miért tiltakozik ellene bármelyik taxis vezető. Ha ez igaz lenne, akkor ilyenkor a tulajdonosoknak nyomban ki kéne rúgnia az tulajdonosok érdekei ellen felszólaló vállalatvezetőt.
Egyébként pedig biztosan nem talál tőlem írást a hatósági ár miatti lelkendezésről, a budapesti szabályozás egyik legszomorúbb, súlyosan kártékony húzásának tartottam ezt. Az, hogy mekkora költségekbe kergették a taxisokat korábban hülye csomagtartómérettel vagy a festéssel valószínűleg tényleg kellemetlen, de nekem akkor sincs rá szükségem, korábban se volt, és örülnék, ha a szabályozás egy könnycseppet elmorzsolva ugyanígy a fogyasztók érdekeit tartaná elsődlegesnek, és adna valami kártérítést az állam balféksége miatt. A fejenként több mint egymilliós költség szimplán túlzásnak hangzik egyébként. Végül pedig a taxisok is megtehetik, hogy a legközelebbi lehetőségnél olyan vezetésre szavaznak, amelyik nem hoz olyan súlyosan értelmetlen szabályokat, amiket 2-3 évente teljesen le kell cserélni.Üdv,
Szalai Bálint
alelölülő 2016.02.25. 14:43:52 / # 343728
De nem is én (mi) vagyok, vagyunk számára a célközönség, hanem a médiákok.

janoutas 2016.02.25. 14:38:32 / # 343727
avatar

Az alapján, amit leírtál, látszik, hogy ez sem sikerült neki, mert pl. Téged sem sikerült meggyőznie.

alelölülő 2016.02.25. 14:34:34 / # 343726
Neki arról kell meggyőzni mindenkit, hogy a főfőlehúzó főfőadócsalásra kényszerítő főfőtaxi milyen qrvajó cég.
janoutas 2016.02.25. 14:25:00 / Módosítva / # 343724
avatar
De ez az ember a szóvivő, neki kellene meggyőzni az embereket, hogy nem a taxis a csaló bűnöző, hanem az egész fekete taxizást szervezetten végeztető uber! Gondolom ezért fizetik.
Oldalszám: 215