Hozzászólások száma: 4292
Ugrás a hírhez Oldalszám: 215
Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
f.attila 2016.03.28. 19:43:06 / Módosítva / # 344126
Nem értem, hogy ha nincs legálisan dolgozó sofőr náluk, akkor ezt hogy akarják megvalósítani?




Szia! 

Az autóspartnerek és az utasok is egyaránt jelezték nekünk, hogy sok rendelés célállomása Budapest határain kívülre esik, azonban az Uber rendszere ezidáig erre nem kínált kézenfekvő megoldást. Kéréseiteket meghallottuk, így március 29-étől bevezetjük az agglomerációs díjat, hogy mostantól kényelmesen és még átláthatóbban uberezhessetek akár Budapest határán kívülról vagy kívülre is!

Agglomerációs Zónák
 
Budapest környékén két agglomerációs zónát alakítottunk ki. A fővárosból az Agglomerációs Zóna I-be átlépve a fuvardíjhoz plusz 500 forint agglomerációs díj adódik hozzá, míg a Zóna I-ből a Zóna II-be átlépve további 1000 forint. Az agglomerációs díjak Budapestről kifelé, illetve az agglomerációból a város felé egyaránt érvényesek. 

Egyszerű példán szemléltetve tehát a Széll Kálmán térről Budakeszire a jelenlegi fuvardíj mellett plusz 500 forint, míg Pátyra a jelenlegi fuvardíj mellett plusz 1500 forintnyi agglomerációs díj kerül majd hozzáadásra. Az agglomerációs díjak a város felé egyaránt érvényesek, így a Páty-Budapest út szintén 1500 forint agglomerációs díjat fog tartalmazni. 

Az alábbi képen láthatod az Agglomerációs Zóna I és Zóna II határait. A kép alatti linkre kattintva részletes térképet is kaphatsz, hogy pontosan tudd mely települések tartoznak az egyes zónákba. 


Budapest_Toll-Zones-maps_338x338_1_r2  Online Verzió

Zónák Föbb Települései

Agglomerációs Zóna I.

Agglomerációs Zóna II.

BudakesziPáty
BudaörsEtyek 
Érd Biatorbágy 
Halásztelek Pusztazámor 
Szigetszentmiklós Sóskút 
Dunaharaszti Százhalombatta 
Taksony Szigethalom 
Alsónémedi Dunavarsány 
Felsőpakony Bugyi 
Péteri Ócsa 
Gyömrő Inárcs 
Maglód Monor 
Ecser Mende 
Pécel Sülysáp 
Nagytarcsa Isaszeg 
Kistarcsa Gödöllő 
Kerepes Mogyoród 
Csömör Veresegyház 
Fót Göd 
Dunakeszi Szentendre 
Pomáz Csobánka 
Üröm Pilisszentlászló 
Pilisborosjenő Piliscsaba 
Solymár Tinnye 
Pilisvörösvár Zsámbék 
Pilisszentiván Perbál 


Ha az agglomerációs zónák kapcsán bármilyen kérdésed lenne, kérjük írj emailt a support.budapest@uber.com címre. 

Üdv, 
Uber
tomajer 2016.03.28. 17:08:17 / # 344125


Bao 2016.03.26. 18:45:28 / # 344119
avatar
oszkó, gyurcsány, ballibek uber - nemzetellenesek....  összenő, ami összetartozik...
alelölülő 2016.03.26. 12:47:20 / # 344118
Az OXO Labs immár negyedik (nyílt workshopként második) workshopján az újdonság erejét, a teljesen új kategóriákban megvalósított ötletekkel járó buktatókat és nehézségeket fogjuk elemezni. Bemutatjuk az UBER, közösségi fuvarozó alkalmazás sikertörténeteit Európa és a világ egyes országaiban, de szó lesz olyan UBER sztorikról is, ahol bizony nem tudtak tovább működni - legalábbis átmenetileg, mert a helyi szabályozás annyira megnehezítette tevékenységüket.

15:00 Megnyitó - Oszkó Péter, OXO Labs

15:10 Szőke Gergő, UBER, community manager
A siker kulcsa, közösség építés és szabályozás. 

15:40 Becker György, reklámpszichológus
Az újdonság ereje. A kreatív termék, ami megváltoztatja a kereteket. 
A szervezet kockázat minimalizáló törekvései és a fogyasztói kreativitás igényei.
Szervezeti ingerküszöb vs. fogyasztói ingerküszöb. 

16:10 Oszkó Péter, OXO Labs
A legalitás kérdései kockázatkezelési szempontból. 
A legalitás határterületei.
Milyen üzleti logika mentén, milyen döntések hozhatóak?

Egy interaktív feladat közös megoldása - Oszkó Péterrel

Nyílt beszélgetés, vita.



tomajer 2016.03.25. 08:14:17 / # 344116
Mindig ez a negatív hozzáállás! :-P
hiénakutya 2016.03.25. 06:46:15 / # 344115
Avagy a mexikói drogmaffia pénzt mos. 
tomajer 2016.03.25. 06:20:11 / # 344114

Luxusautókkal az Uber ellen

By on 2016-03-24 Gazdagisztán


Miközben Európa nagyvárosaiban (így Budapesten is) a taxisok útlezárással és demonstrációkkal próbálják rábírni a kormányt, hogy segítsen nekik a közösségi személyszállító applikációkkal, például az Uberrel szemben, a mexikói Cancúnban más utat próbálnak járni.

A cancúni taxisok ugyanis rájöttek, hogy árban biztosan nem tudnak versenyre kelni az olcsóbb fuvarokat kínáló applikációkkal, így aztán a másik végéről próbálják megfogni a kérdést és a szolgáltatást fejlesztik.

Április elsején (és ez nem vicc) mutatkozik be a Quiero Taxi Exótico (azaz Egzotikus Taxit Szeretnék) nevet viselő app, melynek lényege, hogy az utasok kedvükre választhatnak a legmenőbb luxusautók közül, így lesznek a flottában Lamborghinik, Ferrarik, régi és új Mercedesek, és még sorolhatnánk.

„Kulcsfontosságú, hogy nyíltan versenybe szálljunk az országok fölötti Uberrel” – hangsúlyozta az applikációt kezelő taxis szakszervezet, az Andrés Quintana Roo Taxi Union.

A szervezet főtitkára mindehhez azt tette hozzá, hogy az állam kormányzata különleges engedéllyel segítette őket, így tudtak sportautókat hozzáadni a már létező flottához, „hogy saját terepén verjék meg az Ubert”.

„Éveken keresztül rosszul kezeltük a helyzetet, és az Uber a világ taxistársaságainál jobban végzi a dolgát. Nem lehet megakadályozni az embereket abban, hogy a jobb szolgáltatást válasszák, és ezt most az Uber nyújtja” – tette hozzá Eric Castillo.

Az árakról egyelőre még nem szól a fáma, nyilván nem lesz olcsó, ami már csak azért is érdekes, mert az Uber éppen a közelmúltban csökkentette tarifáit 14 mexikói nagyvárosban, nyilvánvalóan azzal a céllal, hogy a piac alsó szegmensét is megcélozza.

Eddig a mexikói taxisok is a szokásos módon (útlezárásokkal, tüntetésekkel) reagáltak az Uber jelentette kihívásra, ám ezek egyetlen következménye az lett, hogy az alkalmazást egyetlen nap alatt 800 százalékkal többen töltötték le Mexikóvárosban.

Kíváncsian várjuk, hogy ez az újfajta megközelítés működni fog-e az egyik legmenőbb mexikói luxusüdülőhelyen és ha igen, milyen következményei lesznek az országban és világszerte.

tomajer 2016.03.23. 06:20:30 / # 344105

Autógumikat gyújtogatnak az Uber miatt a taxisok

19 órával ezelőtt

Több ezer taxisofőr tüntetett kedden az indonéz fővárosban az Uber taxiszolgáltatás megjelenése miatt, ami szerintük igazságtalan versenyt teremtett. Tiltakozásuk káoszt és erőszakot szült.


Az indonéz tévé felvételein a hagyományos utasszállító személyautók és a háromkerekű minitaxik hosszú párhuzamos sorai voltak láthatók a Jakarta központját átszelő gyorsforgalmi úton.

Számos sofőr autógumikat gyújtott fel a sugárúton, és felugrált olyan taxik tetejére, amelyeknek vezetői nem akartak csatlakozni a demonstrációhoz.

A hagyományos taxisokkal szemben az Uber szolgáltatás keretén belül nemcsak négykerekű személyautók vezetői állnak az indonéz fővárosban, hanem motorkerékpárosok is, akiket a Go-Jek nevű mobilapplikáció segítségével lehet hívni. Az utóbbiak felvették a taxisokkal a harcot, és kövekkel, egyéb tárgyakkal dobálták meg őket.

A jakartai taxisoknak ez volt a második jelentős tüntetése márciusban. Szerintük a mobilapplikációkon szerveződő, egy évvel ezelőtt indult szolgáltatás hátrányos versenyhelyzetet teremt számukra, mert kisebb költséggel és kevesebb megkötéssel jár.

A tüntetésen részt vevő sok taxis nem is Jakartában dolgozik, csak azért utazott a fővárosba, hogy támogassa az ottani kollégákat. Több taxis elmondta az AP hírügynökség szerint, hogy jövedelme drasztikusan csökkent az Uber megjelentése óta.

Az amerikai központú Uber ellen már számos országban több alkalommal tüntettek a taxisofőrök. A cég Ázsiában különösen nagy lendülettel próbálja meghódítani a személyszállítási piacot. Az AP szerint a keddi jakartai taxistüntetés vajmi kevés együttérzést váltott ki a lakosokból, akiknek az a célja, hogy minél gyorsabban eljussanak úti céljukhoz.


tomajer 2016.03.22. 06:35:43 / # 344097

100.000 (!!) darab Mercedest venne az Uber - de minek?

2016.03.21 23:05 A német Manager Magazine értesülései szerint az Uber 100.000 S osztályú Mercedesre adott le megbízást.

A hírt egyik vállalat sem erősítette meg. Egyelőre nem tisztázott, hogy a megvásárolandó autók hogyan illeszkednek majd az Uber üzleti modelljébe, ugyanis eddig a sofőrök saját autóikat használták. Egyes hírek szerint az autók leszállítása 2020 után esedékes.

 

Az Uber állítólag az autógyártóknál érdeklődött önvezető autók iránt is, azonban ilyen megoldás egyelőre még nem elérhető, ez inkább csak egy hosszabbtávú puhatolózás lehetett az Uber részéről. Egy ekkorra megrendelés pozitív lenne a Daimler csoporthoz tartozó Mercedes számára, de egyelőre nem számítunk árfolyam reakcióra - írja az ERSTE elemzésében.

cheater 2016.03.22. 03:25:55 / # 344096
Ha igy eszik az emberek, akkor két év múlva elképzelhető, hogy valós lesz. 100 ezer mercedes. Igy mégis belegondoltál mennyi is az? Meg ez az ultraidióta újságiró vajon belegondolt mielött leokézta a cikkét?Ja és természetesen nem skoda.. mercedes! 
Nekünk is ezen a vonalon kellene nyomulnunk. Mi is hypeoljuk magunkat, ennél már úgysincs lejjebb. Toljuk a hypeot: a budapesti taxisok megadályoztak egy vulkánkitörést! Vagy... a budapesti taxisok megnyerték a futball világbajnokságot!Ez kb. ugyanaz a szint.
f.attila 2016.03.22. 01:22:56 / # 344095
Szerintem a biztosítás, meg a Mercedes az valós.
cheater 2016.03.21. 08:52:48 / Módosítva / # 344090

http://topszotar.hu/angolmagyar/hype

Addig hypeolta ezt a filléres szoftvert míg a tömeg meg nem ette. Aztán a cég értékével ugyanezt tette, majd hypeolta hogy _minden_ utazása 3 millió dollárra van biztosítva. Most pedig épp venni 'készül' 100 ezer mercedest. Nem 100-at, 100 ezret.

Ez kell a népnek, a hype és az illúzió.

tomajer 2016.03.21. 06:25:56 / # 344087


hiénakutya 2016.03.21. 06:07:03 / # 344086

hiénakutya 2016.03.20. 13:08:01 / # 344083
De van még egy ilyen is.
Taxis-ingerküszöböt Bántelkivel már nem lehet átlépni.
:-D
hiénakutya 2016.03.20. 12:52:52 / # 344082
hiénakutya 2016.03.20. 12:50:35 / # 344081
Barát Taxi reloaded.
janoutas 2016.03.20. 11:48:33 / # 344080
avatar
Ez a legérdekesebb:
"Tájékoztatjuk kedves megrendelőinket, hogy a bérleti díj gépkocsivezetőnk munkadíját tartalmazza.

Gépkocsivezetőnk feladata:

- Gépkocsi kiállítása a címre,
- Gépkocsi átadása bérlő részére,
- Bérlő kisérése a PTK 6:333 § ( 2 ) szerint

Felhívjuk kedves bérlőink figyelmét, hogy kollégánk a gépkocsi vezetését (megbízás alapján) DÍJMENTESEN végzi! Azért sem munkáltatójától, sem megrendelőinktől bérezést NEM KAP és nem is vár el!"

janoutas 2016.03.20. 11:42:22 / # 344079
avatar

Ez meg mi? Egy újabb próbálkozás....

http://repteritransfer.hu


sárga csoda 2016.03.19. 18:42:10 / # 344076
avatar
Én már ugyan több mint 20 hónapja abbahagytam a taxizást...de még néha felnézek ide...és a régi "kutamra" bejárva néhány szót beszélgetek volt "kollégákkal".
Amikor volt az utolsó figyelemfelkeltő kampány,rákérdeztem néhány (és itt most Isten bocsássa lelkemet) fillérbaszóra ,hogy miként megy a bolt...a többség az adócsaló cégre panaszkodott...
..amikor közöltem,hogy talán nektek is ott a helyetek..."csak teszem a dolgomat" volt a válasz.
Már tizen X éve mondtam ,hogy a cégekkel is kellene tenni valamit....majd jött a droszt kezelő brigád...akkor is kuss volt.
Sajnos a mostani helyzetben sem képes a többség felfogni ,hogy a jövőjéről van szó.
Megint sajnos,hogy kevés a tökös taxis.
Ha nem ébred rá egyszerre a szakma igavonó része..és nem tesz mihamarabb az egész szarháziság ellen (uber,tel tulajok,drosztos bagázs) akkor még szarabb lesz a helyzet. Már így is rabszolgák vagytok..miközben rengeteg ember igen jól él belőletek.
Mennyit ér egy saját élet?? Máról holnapra??
Sajnos tudom,hogy a szakma töketlen...és ez nem pesszimizmus,hanem tapasztalat.
Hányan olvassák ezt az oldalt? ))
Oldalszám: 215