Hozzászólások száma: 4292
Ugrás a hírhez Oldalszám: 215
Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
f.attila 2016.03.19. 14:28:16 / # 344074
Ez a dolgod, tűrjed! Képzeld milyen lehet egész nap egy konyhában főzni, hogy más emberek jól lakjanak. Nem tudsz szólni a húsnak, hogy ne legyen büdös.
janoutas 2016.03.19. 11:58:36 / # 344072
avatar
Oké, de a taxis elvileg nem válogathat, csak indokolt esetben tagadhatja meg a fuvart. Ha tiszta a ruhája, nincs benyomva, mint az állat, de pl. a klíma nélküli vonattal érkezik a Keletibe teljesen leizzadva, akkor mi van? 
janoutas 2016.03.19. 11:51:59 / # 344071
avatar
Szerintem is az általad javasoltak átvétele lenne a jobb megoldás.
tomajer 2016.03.18. 12:08:19 / # 344059

Az Uber elveszti az érdeklődőket

Nem is olyan régen, hivatkozva egy, a magyar web számos lapján megjelent grafikonra, megmutattam, hogy csak részben van igazuk azoknak, akik szerint a taxisok uber-ellenes mozgalma tulajdonképpen az uber malmára hajtja a vizet (pontosabban az autójába az utast) - vagyis az ubernek csinál propagandát. > Árnyalunk az uber überségén

Kíváncsi voltam, hogy néhány hét elmúltával miként alakult a helyzet, vagyis az újabb uber-ellenes hatósági intézkedések (újabb büntetési tételek márciustól; megtörtént rendszámlevétel) és újabb taxis tüntetés után hogyan alakult a weben a taxira illetve az uberre történő keresés aránya. Most újra lekérdeztem a Googletól (a Google Trends segítségével) ugyanazt, s ezt a választ adta a keresőkirály:

taxi uber sofőrszolgálatTaxi = kék; uber = piros

Lám, az érdeklődés (az internetes keresések alapján) visszatért az eredeti állapotokhoz. Vagyis a szenzációként beharangozott hír valóságtartalma (mármint, hogy a taxisok akciója csupán az uber iránti érdeklődést erősítette) egy hónap után kimúlt.
Nahát, a szenzációk tartalmi értékeire, lám, vigyáznunk kell!
***

Mellesleg jegyzem meg, hogy a sofőrszolgálatok iránti érdeklődés nem változott. Sőt!
Az uberesek sofőrszolgálatnál keresnek munkát

Egy tipikus képviselője a személyszállítás e viszonylag új formájának Budapesten:
> Sofőrszolgálat

cheater 2016.03.17. 01:43:05 / Módosítva / # 344050

Ajánlat cégeknek

Már eddig is hetente több millió üzleti út valósult meg az Uber rendszerében világszerte. Ma jó hírünk van a budapesti felhasználóknak: bemutatjuk az Uber Üzleti Profil megoldását.

Üzleti utasaink Budapesten is megfogalmazták igényeiket, mi pedig meghallgattuk őket. Az Üzleti Profil használatával a költségelszámolást egyszerűvé tesszük és lehetővé válik, hogy könnyedén kiválaszd, hogy éppen üzleti vagy privát útról van szó.

ÜZLETI ÉS SZEMÉLYES UTAK ELKÜLÖNÍTÉSE EGY GOMBNYOMÁSRA

HASZNÁLD AZ ÜZLETI PROFIL


Mi az Ubernél azt szeretnénk, hogy akár moziba mész a barátaiddal, akár egy üzleti megbeszélésre sietsz, mindig személyre szabott szolgáltatásban részesülj.

VÁLTS ÜZLETI PROFILRA – A TÖBBIRŐL AZ UBER GONDOSKODIK

 

    • A megfelelő kártyára terheli az összeget. Többé nem kell attól tartanod, hogy véletlenül saját zsebből fizetsz céges útért.
    • Adj az úthoz megjegyzést, költséghelyet. Így később könnyen visszakeresheted, beazonosíthatod minden üzleti utadat.
    • Üzleti Profil = munkahelyi email cím. Többé nem kell órákat töltened a megfelelő számlák előkeresésével.

 

    • Heti, havi kimutatások. Spórolj időt a költségelszámoláson: az üzleti utakat a kimutatások segítségével könnyen megtekintheted.

DE MUNKA KÖZBEN IS JÓL JÖN A SZÓRAKOZÁS

Miután létrehoztad a profilodat, válassz saját ikont személyes profilodhoz 🍕 és üzleti profilodhoz 💼   a beállítások menüpontban. Válaszd akár ezt 😍 , vagy ezt🐢 , vagy ezt🏃 , esetleg ezt 🌆   . Így a profilokat még inkább sajátodnak érezheted és könnyen felismerheted.


Köszönjük annak a sokmillió utasnak, akik eddig is használták az Ubert üzleti útjaik során. Jó látni, hogy az Uber varázsát céges útjaik élményébe is sikerült becsempésznünk. Ez mostantól a budapesti utasok számára is elérhető – reméljük, hogy kipróbáljátok és hasznosnak találjátok!

Hamarosan jelentkezünk újabb funkciókkal, hogy még tovább javítsuk üzleti utazásaid élményét.

 

donkihóte 2016.03.16. 20:43:21 / Módosítva / # 344049
avatar
De jó lesz majd egyetlen műszak alatt összeszedni annyi negatív értékelést, hogy adhatom el a kocsit. Mert nem engeded a kethuptól csöpögő hamburgerét a kocsiban megzabálni, aztán nem engeded beszállni bontott sörrel meg söröspohárral a kezében, a harmadikkal meg 20 méterrel odébb állsz meg, mert ott szabályos, nem ahol ő szeretné. A negyedik meg megérzi a sorin vagy a közraktárban a csatornaszagot, és azt hiszi, befingottál. Másnap már nem is kell felkelned. Hurrá.

Inkább a szorzókat vennék át meg a lemondási díjat, nem a baromságot.
FBetti 2016.03.16. 19:13:22 / # 344046
"Vannak taxis szervezetek, olyan fuvarszervező cégek, melyek úgy gondolják, a busás tagdíjat fizető taxisok érdekképviselete kimerül abban, hogy ők csak vannak. Főtakony úr is kinyilatkoztatott: nem kell az ingyen reklám az Ubernek.
Na most igazából teljesen mindegy, hogy a demonstrációval csinálnak-e egy kis reklámot az Ubernek a taxisok vagy sem. Az Uber kommunikációja és reklámja ugyanis enélkül is klasszisokkal jobb, mint amit a fuvarszervezők a taxisok által befizetett tagdíjakból produkálni tudnak. Szóval ez nem érv.
A taxisok jó hírnevének rombolása is nagyon hamis érv, ugyanis aki eddig is utálta őket, ezután sem fogja szeretni, aki pedig eddig is inkább taxival járt, ezután is azzal fog. Egy kis demozástól még nem változik nagyot a közhangulat, viszont a birka nép talán megérti végre: azért vannak törvények és rendeletek, hogy azt mindenki betartsa. Vagy senki sem. De az is-is itt nem működhet!
Főtakony bá böfög itt mindenféle hatékony intézkedésekről, de valaki dobjon már egy listát, hány rendszámot is vettek le a nyomorult kis Smarton kívül, és vajon hány Uber sofőr kapott busás kis bírságot, valamint lett eltiltva a tevékenységtől. Elsőször neki küldjétek el, mert valahol eltévedt, és benézte, ugyanis hinni a templomban kell.
Az pedig, hogy Főtakony úr jobban hisz az Infórádió és az Index nevű, alig politikai hátszéllel működő hírportáloknak, és az ő ki tudja, kik által megvásárolt, megvezetett bértollnokainak, mint saját, neki pénzt fizető taxisainak – több mint szánalmas. Talán ha néha kibújna a pénzeszsák mögül, és leszállna a valós élet talajára, esetleg beülne valamelyik taxisa mellé egy napra, akkor nem rózsaszín álomképet látna.
Amúgy pedig az ő dolga elsősorban az lenne, hogy saját taxisait, a neki pénzt tejelő kicsi sofőröket nem bünteti ilyen habiszti-hiszti kinyilatkoztatásokkal, és nem kezeli őket karámba terelt birkaként, hanem tiszteletben tartja véleményüket és szuverenitásukat.
Ezen kívül pedig csókoltatom a bácsit, és üzenem, demokráciában élünk, elmeroggyantak is szervezhetnek (sőt, szoktak is szervezni) demonstrációt, tüntetést. Neki is áll a zászló, menjen, és tüntessen nyugodtan saját taxisai ellen, az utasok jogaiért, és az állam, valamint a magyar taxistársadalom Uber általi minél sikeresebb lenyúlásáért. Sok sikert hozzá! ,,
f.attila 2016.03.16. 12:13:33 / # 344045
Hamarosan a taxikkal utazók is megkapják az alkalmazásokban az értékelés lehetőségét. Nem lesz szankció, egyszerűen, aki ápolatlan, rossz szagú, illetlen azzal nem utaznak majd.
janoutas 2016.03.16. 11:22:29 / # 344044
avatar
Király! Jár a pont!
janoutas 2016.03.16. 11:19:55 / # 344043
avatar
Überrel kapcsolatban egy régi mondást ajánlanék az uber rabszolgáinak figyelmébe:
" Ne búsuljál Iljics, nem tart ez örökké, 150 év alatt sem lettünk törökké!

Befektettetek az uber sofőrök nem kevés pénzt, és majd egy idő után rájönnek, hogy mekkora perec lesz ebből, mikor egy-két "jópofa" utas miatt kivágják a rendszerből! Csak 3-4 "haver", és pár ezer forint kell ehhez! Nem a taxisoktól kell félnetek, hanem a saját társaitoktól, meg a hazátlan ubertől!
f.attila 2016.03.14. 20:50:50 / Módosítva / # 344039

Saját Ubert csinálna a BMW


Saját fuvarmegosztó szolgáltatást tervez indítani a BMW - jelentette be az autógyár mobilitási szolgáltatások fejlesztéséért felelős igazgatója, Peter Schwarzenbauer a Spiegel Online-nak adott interjúban.

Európa számos országában jogi úton gáncsolták el az Uber szolgáltatását, mivel itt másként mennek a dolgok, mint Amerikában - mutatott rá Peter Schwarzenbauer, megjegyezve, hogy ugyanakkor jórészt a Szilícium-völgyre jellemző cowboy-mentalitásnak is köszönhető, hogy az Uber nem igazán tudta megvetni a lábát a kontinensen. Peter Schwarzenbauer az interjúban hangsúlyozta, hogy sikeres fuvarmegosztó szolgáltatást csak az érintett szereplők beleegyezésével lehet indítani Európában. Az, ahogy Amerikában elkezdünk csinálni valamit, ami nem tilos, majd a kész tényeket hivatalosan is elfogadtatjuk, az Európában nem megy - mutatott rá. A BMW ezért a Sixt bérautóvállalattal közösen üzemeltetett DriveNow carsharing szolgáltatására építve kívánja létrehozni saját fuvarmegosztó szolgáltatását.

A BMW egyik elképzelése az, hogy a DriveNow flottájának kihasználatlan járműveit lehetne kibérelni fuvarmegosztó szolgáltatásokhoz, például diákmunka keretében. A DriveNow elsősorban munkanapokon és munkaidőben használt flottája ugyanis esténként és hétvégenként rendszerint kihasználatlanul áll. Egy fuvarmegosztó szolgáltatás működtetéséhez azonban a BMW-nek minden bizonnyal szüksége lesz még egy további partnerre is a szükséges szoftver kifejlesztéséhez és karbantartásához. Ilyen lehet például a hamburgi WunderCar, amelyik Prágában, Budapesten, Varsóban és Isztambulban már el is indította fuvarmegosztó szolgáltatását. Tavaly már voltak arról hírek, hogy a BMW részesedést próbált vásárolni a WunderCar vállalatban, ebből azonban végül nem lett semmi.

hiénakutya 2016.03.14. 20:29:09 / # 344038
Ne dobálózzál rendszámokkal, mert egyrészt nem bizonyít semmit, másrészt a rendszám személyes adat és neked lesz gondod belőle.
Nem kell nektek az idióta Szamovár idióta ötletei után mennetek.
független 2016.03.14. 17:20:23 / # 344037
avatar

Segítsük a hatóság munkáját.Dobjuk fel az UBER-es autók rendszámát.!!!

don.norberto 2016.03.14. 15:32:11 / # 344036
avatar

Hallottam egy barátomtól,h vannak Uberesek akik flottában nyomják. Levannak szerződve egy céggel mint személygépkocsis személyszállító.

Bérelhetnek autot heti vagy havi bontásban x összegért,  bejelentett munkaviszonyuk van.

Ők milyen büntetésre számíthatnak?

Olyan szempontból vicces, h ha a bérautót nem veszik el akkor a büntetést a sofőrnek kell  befizetni? Vagy egyszerre el is veszik az autot és még adnak egy szép zsíros csekket is??

tomajer 2016.03.13. 09:23:47 / # 344031

Kereszténység – kommunizmus – sharing economy

Szerző: Kalmár Péter

1 2 3

Na, vajon mi a közös ebben a három… izében? Mielőtt sokan felhorkannak azon, hogy ezeket a fogalmakat összekapcsoltam (persze lehetne még többet is, de most az volt a célom, hogy kicsit borzoljam a kedélyeket), gondoljátok csak végig: bárki bármit érezhet persze, bárkinek bármilyen származása, neveltetése, vallási, politikai meggyőződése lehet, de azt el kell ismerni, hogy mindhárom alapgondolat, idea, mozgalom végül is gyönyörű és haladó. Mármint a csírája. És nem feltétlenül az, ami valójában lett belőle „in real 3D”. (Már amelyik múlt időben…)

Namármost az első kettőt már gallyra vágtak, és most készülnek valakik („tuggyukkik”) tönkretenni a harmadikat is.

Merthogy miről is van itt szó, kérem? – mármint szerintem.

„És kezdetben vala az Úr”… Na jó, kicsit ugorhatunk, mert ez így elég hosszú lesz.

Amikor néhány fura fickó i.sz. szerinti valahányban úgy gondolta, hogy az az akkori establishment túlságosan elpofátlanodott, amikor Rómában már észbontó méreteket öltött a pazarlás és a nyomor, a féktelen kéj-hajhászaton át a gladiátorok oroszlánok által való megevése, a zsidótemplomokban való kufárkodásig bezárólag – nos, akkor megszületett a kereszténység MVP-je. (Csak zárójelben: azért azt tegyük hozzá, hogy maga ez a szó is csak ama sajnálatos kivégzést követően lett ennek a mozgalomnak a trade markja, ezt megelőzően ugyanis a vízben való megmerítkezés, a megtisztulás volt a korábbi brand.) Ez az a tipikus eset, amikor az MVP jobb lett, mint maga a megvalósult startup, pedig talán a világ legnagyobb üzletéről beszélek. De hogy is kezdődött? Ez a néhány jószándékú, szakállas hippi semmi mást nem akart, csak igazságot, jóságot, testvériséget és egyenlőséget. Ez abban az időben azért egy elég új sztori volt.

És végül mi történt? Először megjelentek az üzleti angyalok (evangelisták), majd az első körös befektetők (apostolok) és amikor már szabad szemmel is látható lett a traction, utána egy egész komoly kis multinacionális vállalkozást húztak föl rá (egyház) – ráadásul az adózást is okosba, offshore módon oldották meg. Innentől kb. már csak azok profitáltak belőle, akik az oltár egyik oldalán álltak. Ők viszont elég szép osztalékot vihettek haza. Ja, hogy mi lett az eredeti üzenettel? Ugyan, kit érdekel az már, amikor olyan jól sikerült a székház (Vatikán) és a festés a falon (Michelangelo mestertől). És hogy közben néhány embert kerékbe törve megkínoztak, máglyán égettek, a szent kereszt nevében halomra öldöstek? Istenem… ahol gyalulnak, ott hullik a forgács.

Ugorgyunk azonban egy nagyot, és nézzük a kommunizmust! Szép volt ez a megtisztulós, testvéries vallás is, de van-e annál szebb ötlet, hogy mindenki szükséglete szerint részesül a javakból? Na? Ugye? Persze a kezdetben ezt is csak néhány szőrös pasas nyomatta – vigyázni kell ezekkel a szakállas biboldókkal – de valahogy Németországban, Angliában és Amerikában nem találtak erre a modellre befektetőket (vajh miért? de ez egy másik operett), így végül ez az üzlet  – leider – csak a messzi Oroszországban terjedt el. Na, ott viszont nagyon. A hosszú transz-szibériai expresszen aztán kicsit módosítottak a forráskódon, és mire ipari méreteket öltött a vállalkozás, addigra már egy nagybajszú volt postakocsirabló lett a CEO. Itt az eredeti ötletből már csak annyi maradt meg, hogy a párttagok részesültek szükségleteik szerint a javakból, de inkább azok közül is csak a top management… Osztalék nuku, éhezés és halomra ölés persze itt is garantált, extra bonus volt a Gulag.

Nos, e rövid kis történelmi áttekintést követően máris eljutottam végre a XXI. század legnagyobb találmányához: a sharing economy modelljéhez.

A kezünkben hordott okostelefonok elterjedésével egy új fogalom, a közösségi gazdaság csodás rendszere is megjelent a gaz multikultik által megnyomorított kis életünkben. Bővített mondatban: „Javaimat; azaz a felesleges időmet, szobámat, autómat, ételemet, ruhámat másokkal, időnként némi készpénzért cserébe, szívesen és bizalommal megosztom – többnyire egy alkalmazás segítségével”.

Ez ugyebár egy új mozgalom lenne, ami alapgondolatában kicsit hasonlít a kereszténységhez is, egy kicsit a kommunizmushoz is, ezért aztán egy jelentős tömeg, mondjuk úgy, hogy a nép számára kurva szimpatikus, míg mások (a papok és párttitkárok mai megfelelői) nyilván tűzzel-vassal irtják. A sztori persze egyre több iparágban egyre több példával bővül, és lavinaként borít be minden régi üzleti modellt. De itt és most én nem ezeknek az előnyeiről, hanem a veszélyről szeretnék csak pár szót ejteni.

Kevesen látnak bele ennek a sharing economy rendszernek az árnyékos oldalába – és most nem arra gondolok, hogy szegény sárga taxisok éhen fognak halni, de urambocsá’ még arra sem, hogy milyen adóbevétel kiesése lesz az állambácsinak.

4

Nem, nem ezekről az ostobaságokról szeretnék most szólni, hanem egy sokkal veszélyesebb tünetről, ami teljesen tönkreteheti ezt az egyébként gyönyörű mozgalmat. Mert ugye láttunk már ilyet. A veszélyt szerintem nem kívül (adóhivatal, hőzöngő taxisok, ostoba és túlszabályozott törvények, korrupt politikusok, stb.) hanem bévül kell keresni: merthogy a rendszer épp saját magát készül felfalni…

Ahhoz viszont, hogy átérezzétek a lényeget és ennek az egésznek a tétjét, muszáj egy kis gyorstalpaló tanfolyam keretében beavatni benneteket a rendszer működésébe.

A sharing economy háromszereplős piac:

  1. vannak akik valamilyüket némi pénz bevétel reményében felajánlják másoknak;
  2. vannak akik ezeket a felajánlott dolgokat némi pénz áldozatért cserébe igénybe vennék;
  3. és vannak akik ezt egy online rendszer keretén belül csekély jutalékért koordinálják.

Az első két szereplő egyértelmű, azonban álljunk meg egy szóra a harmadiknál, ugyanis szerintem rajtuk múlik, hogy a XXI. század legzseniálisabb mozgalma elterjed és virágzik, vagy elbukik…

A rendszerek üzemeltetői ugyanis gyakorlatilag a szabad piacot szabályozzák. Na, erre sok harcedzett közgazdász biztosan és jogos gyanakvással kapja föl a fejét: „a piac szabályozza csak magát, nincs szükség felkent papokra és párttitkárokra ahhoz, hogy működjön az élet!” Ez részben így igaz, azonban ezen a speciális területen mégiscsak szükség van egy közlekedési rendőrre.

Hogy miért?

Amikor egy fodrászüzletet vagy cukrászdát nyitsz, illik tudnod, hogy mekkora a bolt, hány kuncsaft fér el, és eldöntöd, hogy reggel 10-től 6-ig leszel-e nyitva, vagy esetleg 8-tól 8-ig. Bárhogy is döntesz, ki tudod számolni, hogy egy nap hány kuncsaftot tudsz kiszolgálni, és ehhez méred majd a költségeidet is: mennyi alapanyag, hány alkalmazott, milyen járulékos költségek mellett mire számíthatsz, mennyi időn belül térül meg a vállalkozásodba fektetett zseton? Na, ehhez képest a sharing economy rendszerben – és nem mellesleg, elég sok egyéb startup modellben is – minél nagyobb felhasználóbázissal rendelkezel, és ezzel arányosan minél több pénzt égetsz el marketingre és fejlesztésre, azaz minél nagyobbra fújod a lufit, annál nagyobb lesz a veszteséged, ergo: annál többet ér a céged értéke. Bezony.

5

De ez csak a probléma egyik fele; a nagyobb kérdés inkább az, hogy mi az ideális kereslet-kínálat arány az adott sharing economy iparágban – legyen az furikázás, lakáskiadás, vagy éppen az ebédünk megosztása, és ezt hogyan lehet megbecsülni, uram bocsá’ gerjeszteni és/vagy befolyásolni, hogy minél több pénzt keressünk?

Az egyes rendszerek üzemeltetői könnyen érezhetik magukat olyan kisisteneknek, akik már nemcsak a közlekedési rendőr szerepét játsszák, hanem kézi vezérléssel manipulálnak minket. Mert itt a lényeg már csak az Uri Gellertől átvett jelszó lett: „Mukodj!” A gond csak ott van, hogy varázslók – és bocs, ha most elrontom a szép álmotokat – sajnos nincsenek. Vannak viszont olyan gátlástalan és féktelen étvágyú befektetők, és cégvezetők, akik csak jobban meg akarják tömni a zsebüket.

Amikor például az UBER nemcsak hagyja, hanem egyenesen bátorítja is a vállalkozókat arra, hogy béreljenek csak autókat és adják oda mezítlábas sofőröknek üzemeltetni; amikor az Airbnb már kurzusokat szervez azoknak az ingatlan-üzemeltetőknek, akik csak azért bérelnek csapatonként akár több tucat lakást, hogy napokra kiadják… nos, akkor ezek a cégek már épp a sharing economy gyönyörű alapgondolatát basszák éppen seggbe. Innentől kezdve tehát mi különbözteti meg ezeket a kezdeményezéseket egy undok, kizsákmányoló multi vállalattól? (Bocs, nem vagyok komcsi, csak idealista és szolidáris.) Ha pedig valóban átlépik ezt a küszöböt, akkor majd ezeket a cégeket, a befektetőket és a menedzsmentet éppúgy lehet majd joggal utálni, mint ahogy utáljuk a pedofil papokat, vagy a nejlonzoknis, bikanyakú párttitkárokat… merthogy tönkrevágták az egészet.

Karinthy írta: „a házasság szövetség olyan bajok elkerülésére, amik egyedül nincsenek.” E találó mondást kicsit elferdítve, úgy is fogalmazhatnék, hogy a közösségi gazdaság olyan problémákat generál, amik nem léteznének nélküle…

Amíg viszont nagyon is léteznek mohó befektetők, kapzsi és korrupt menedzsmentek, és hatalom-ittas döntéshozók járnak közöttünk, jobb ha nyitva tartjuk a szemünk, és a pénztárcánkon van a kezünk!

 

U.I.:

Bááár… végülis a katolikus egyház is egész szépen működik lassan kétezer éve, a kommunizmust is szeretik Észak-Koreában és Kubában, így az igazi kérdés nálam már csak az, hogy ez kinek jó: az üzemeltetőnek, vagy a felhasználóknak?…Ezt pedig ki-ki döntse el maga.

Addig pedig én csendben tűnődgetek…

 

                            Kalmár Péter

a Yummber közösségi ételmegosztó rendszer

                      alapító-tulajdonosa

                  yummber bubi

tomajer 2016.03.13. 08:13:13 / # 344027
Szombat éccaka:

f.attila 2016.03.12. 17:32:46 / Módosítva / # 344025
Egyébként... Semmi minőségiről és modernről nincs szó. Az Uber egy applikáció, ami elég jó lett, de csinálhatna simán jobbat bármelyik cég, ha szeretne. (remélem szeretne is!) Egyáltalán nem olcsóbb, ha csúcsidőben is használod. Hogy a taxisokat így látják indokolt sajnos. Általánosítás, de többször igaz, mint sem.
Bátyó 2016.03.12. 14:06:12 / # 344024
avatar
Te tényleg idióta vagy! Neked nincs állásod,szakmád,foglalkozásod, családod ??? Úgy fröcsögsz itt,mint egy elmeháborodott,pedíg pont a lényeget nem tudod,nem érted.!!!
hiénakutya 2016.03.11. 19:18:01 / # 344023
Eteted?
deniel 2016.03.11. 18:40:46 / # 344022
avatar

Kedves Taxisok, nem az Uber a ti igazi megnyomorítótok, hanem a fuvarszervező társaságok. Előbb velük számoljatok el.

Oldalszám: 215