Hozzászólások száma: 4292
Ugrás a hírhez Oldalszám: 215
Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
don.norberto 2016.04.21. 15:37:15 / # 344373
avatar
Ez nem igaz mert 1,7x szorzónál pont 280HUF/km-ért megyünk. )
tomajer 2016.04.21. 14:52:41 / # 344372
Már megint "a taxisok".

Nem.  Nem a taxisok.  Néhány csaló.  Meg kell őket fogni, fel kell jelenteni, és megkapják méltó büntetésüket. 
..  khmm ...  legalábbis nem lesznek hivatalos taxisok, és elmennek uberezni :-)


Az uber és az uberesek, meg ugyi 100%-ban csalók.

És ez nem általánosítás mint nálad, hanem egyszerű tény.
f.attila 2016.04.21. 14:40:28 / Módosítva / # 344371

Tegnap:

Huh, jó késő lett, valahogy el kéne jutni a kökihez, aztán éjszakai. 

Mi legyen? Uber? Á sok a galiba körülöttük, meg a kártyámon sincs pénz. A járműpark meg le van rottyanva.

Akkor... Á ott egy taxi, leintem.

- Jó estét, innen a Király utcától Kőbánya metró mennyi lenne?

- 8.000!!!

- Őőő....

- Na jön vagy nem?

- Hát...

- Akkor viszlát!

Az hogy lehet? Ennyit nem változtak az árak, csak két hetet voltam Londonban, mi a franc? Ott egy másik.

- Jó estét, mennyi lenne Kőbánya Kispestig?

- Jó estét kívánok, 9km? Kb 3-4 ezer forint, de az óra kalkulál a hivatalos tarifával.

- Rendben, akkor mehetünk, köszönöm!


Most akkor ez hogy van? Az uber nem tartja a tarifát? És a taxisok? Ők sem? Akkor ki ellen tüntet kicsoda? Tiszta gáz!

Ezek után mit vártok? :D

alelölülő 2016.04.21. 14:16:00 / # 344370
Sok sikert a probléma-megoldásban!
Meg a cikkírásban is, ha lesz rá időd.
Bao 2016.04.21. 13:48:02 / # 344369
avatar
Lehet ballib koroket sértett. Hmm...
szabadataxi 2016.04.21. 13:40:56 / # 344368
Félreérted. A cikk első pár sora volt még csak meg, még címe se volt, teljesen véletlenül élesítettem egyszer, pár pillanatra, mert mellélőttem az adminban, aztán visszalőttem nyomban. Nem tettem le róla, hogy megjelenik a tényfeltáró riport, ha kész lesz, csak úgy alakult, hogy hirtelen kisebb gondom is nagyobb lett ennél: látod, mást sem írok mostanság. Megvan az oka, de megoldom.
alelölülő 2016.04.21. 12:39:34 / Módosítva / # 344367
Szabadataxi-kollégánk nekilátott tényfeltárni görínytaxi-ügyben, de villámgyorsan eltűnt blogjáról a kikerült cikk, talán befenyítették.
Mindenesetre 4 órás minimálbérre bejelentett 12 órás műszakokat dolgozó emberekkel készített riportot, akik a minimálbér-feletti fizetést svarcba kapták borítékban.
Viszont elkeseredésében még az ubernek is próbált udvarolni a görínyes  szerencsétlen, végülis összejöhet úgy is ubereseknek, hogy egy lépést se kell tenniük.
antitalentum 2016.04.21. 12:33:38 / # 344366
avatar

Tegnap a rendőrök leszereltettek egy sárga "taxiról" fehér rendszámot.....(MUG-???) Kelenfödi Pu-on! Tud valaki infót? Állítólag a békákások hívták "rá az erősítést"...

alelölülő 2016.04.21. 12:29:03 / Módosítva / # 344365
Azt a választ érdemelnéd, hogy igen, menj csak oda, a legjobb cég a világon.
Nem vagyok ennyire orbán (by simicska), inkább olvasd az elejétől.
tomajer 2016.04.21. 06:26:12 / # 344364
Elég volt, indulunk a jogainkért, a megélhetésünkért!
Tartassák be a törvényeket!
Minden olyan személyszállító egyéni és társas vállalkozást, amelyek nem törvényesen működnek, illetve kijátsszák a jogszabályokat, azonnal szüntessenek meg, lehetetlenitsék el a működésüket!
Nem unjuk meg, és nem hagyjuk abba.
Minden kedden zárunk.
Minden taxis – saját és családja érdekében – jelenjen meg!

tomajer 2016.04.21. 06:23:41 / # 344363
ÁPR.28TAXI kontra UBER: Világok harca?

RészletekA Városért Egyesület szeretettel hívja az érdeklődőket következő, „TAXI kontra UBER: Világok harca?" című kerekasztal-beszélgetésére, és az azt követő kötetlen eszmecserére, amelyen szívesen látjuk a megjelenteket egy pohár limonádéra vagy fröccsre.

Mindnyájan emlékezünk azokra a képekre, amelyek 2016 januárjában járták be a sajtót, amikor a budapesti taxisok nagyjából száz taxival egy-egy sávra korlátozták a Bajcsy-Zsilinszky út forgalmát, hogy ezzel tiltakozzanak az Uber ellen. Áprilisi találkozónkon egyrészt szeretnénk eszmét cserélni a konkrét esetről. Megvalósítható-e egy Budapest méretű városban hogy sokszínű legyen a személyfuvarozás? Hogyan kell változni a hagyományos taxiszolgáltatásnak és hogyan kell az alternatív szolgáltatásokat szabályozni, hogy végeredményben az utasok járjanak jól? A konkrét témán túl azonban arra is kíváncsiak vagyunk, hogy a mobilkommunikáció hatására hogyan alakul át általában a szolgáltatások piaca? Továbbá: milyen gazdasági hatásokkal számolhatunk például a munkaerőpiac tekintetében?

Program:
17:00: Bevezető
17:10: Kerekasztal-beszélgetés
Résztvevők:
• Dudás Zoltán, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara személyszállítási osztályának elnöke
• Kalmár Péter, a Yummber alapító-tulajdonosa
• Kalóz Eszter, az ELTE TáTK szociológia mesterszakának hallgatója (megerősítésre vár)
• Metál Zoltán, az Országos Taxis Szövetség elnöke
• Pap Szilárd István, a kettosmerce.blog.hu szerkesztője
Moderál:
• Horváth Csaba, a Fővárosi Közgyűlés tagja, az Egyesület elnöke
18:30: A közönség kérdései, hozzászólásai
18:40: Válaszok és összegzés

Sajnáljuk, hogy megkeresésünkre az Uber képviselőjétől azt a választ kaptuk, hogy "az Uber nem kíván részt venni a rendezvényen". Reméljük, hogy ennek ellenére sok szempontból tudjuk körüljárni a témát.

Regisztrációra az avarosert.egyesulet@gmail.com címen van lehetőség.

Kérjük barátainkat, osszák meg a találkozó Facebook-oldalát, illetve az oldal segítségével hívják meg a téma iránt érdeklődő ismerőseiket!

don.norberto 2016.04.20. 23:15:52 / # 344361
avatar
http://allas.pannonwork.hu/aktualis_allasok/taxisofor50397
Kifejezetten jónak tűnik. Nincs kiadás csak bevétel. Napi 8 óra heti 5 napban, havi 200k+ fölötti bevétel.Szívesen olvasnék a Green Taxinál dolgozóktól beszámolókat.
balagge 2016.04.20. 21:15:59 / # 344358
avatar
Ha taxinak alkalmas autója van, akkor talán vállalkozóként? 
hiénakutya 2016.04.20. 21:11:56 / # 344357
Szállítson pizzát.
don.norberto 2016.04.20. 21:08:49 / # 344356
avatar
From Uber to Greentaxi?Mit gondoltok mi tortenne egy atlag uberessel ha beallna a taxizni?Greentaxi alkalmazottkent vagy alljan be vallalkozokent az egyik taxi tarsasghoz?

hiénakutya 2016.04.20. 20:29:01 / # 344355
Így.
Minden betűd a helyén.
balagge 2016.04.20. 19:52:37 / Módosítva / # 344354
avatar
Én ezzel akkor nem nagyon foglalkoztam, de ez miután hatályba lépett / kihirdetésre került, az ebben érdekelt érdekképviselők (fuvarkufárok) hátra dőltek és nagyot sóhajtottak? A gép forog az alkotó pihen? Ezek még ahhoz is hülyék, hogy a saját paici részesedésük megtartásáért egy normális rendeletet tető alá hozzanak. Neveket most nem írnék, hogy kinek köszönhető ez...de ez így szánalmas. Megérdemlik az UBERt a nyakukba bele. 
balagge 2016.04.20. 19:42:20 / # 344353
avatar
Szóval minden a megszokott módon zajlott.
hiénakutya 2016.04.20. 19:39:46 / # 344352
Az egész rendelet kreténség.
Kretének diktálták egy kreténnek, aki aztán beterjesztette egy másik kreténnek, aki meg aláírta.
balagge 2016.04.20. 19:35:25 / Módosítva / # 344351
avatar
Igaz. Ráadásul ez kreténség is, mert 20 év múlva is ugyanez lesz a rendeletben, ha addig hatályban marad. Ezzel kiüresítették a 7 éves megkötést, sokkal jobb lenne egy "ÉS" maximum 10 éves. Amúgy ezt tudták az "érdekképviselők" is a rendelettervezet kapcsán? :-) Akkor.. az autóm ami 2 év múlva 10 éves és euro4-es kiváló lesz NT-s feketetaxinak...jó tudni.                 
Oldalszám: 215