Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
balagge | 2016.04.20. 02:15:09 / # 344328 |
|
Eltaláltad! Félek. :-)
|
don.norberto | 2016.04.20. 02:08:56 / # 344327 |
|
Ahogy nektek 2013 előtt kevesebb megkötés volt úgy azután már szorult a hurok sok ember nyaka körül és kipotyogott.Lehet én vagyok negatív de a világ (MO.) nem jó felé halad... Nyilván lesz az UBERnek % emelése de az már a mi dolgunk lesz, hogy erre hogyan reagálunk. Na tessék leírtad, tudsz te ha akarsz. Ha megemeli az árakat az Uber, akkor majd lesz ember aki meglátja ebben az üzleti lehetőséget és csinál egy jobb szolgáltatást. Nem tudom miért kell ettől ennyire parázni.Régen a 3000 forintos feltöltő kártyám 1 hétig tartott a magas percdíjak miatt, most 8500ért korlátlanul beszélek mindenfelé.
Az én logikám meg azt mondja, hogy - Következő hónapban kiléptek a taxi társaságoktól és eljöttök Uberezni- Az Uber megemeli a 20%-os díjat (én még abban vagyok) 25re, majd 30ra és 35re...- Páran látnak üzleti lehetőséget ebben és csinálnának egy jobb szolgáltatást az Ubernél. De az is lehet, hogy meg se kéne ezt várni mert ahogy elkezdtek szét széledni a drága imádott taxi társaságotoktól azok egyből beparáznak és elkezdenek kedvezőbb feltételeket adni.Ezt most full laikusan és hozzá nem értően mondom de van egy sejtésem, hogy a taxi társaságoknak nagyobb politikai érdekeltségük van mint maguknak a taxisoknak, ezért ők jobbak tudnak majd befolyásolni kedvezőbb döntéseket. Jó helyen, jó időben...2014ben nagyon sok pénzt lehetett keresni Uber sofőrként (ezt csak hallottam sofőröktől).A taxisok is régen nagyon jól kerestek. Valószínűleg most sem keresnek rosszul mert nem a csövi célközönségre célozzátok be. Szerintem irreális a parád..Félsz az újtól?
Előzmény: #344324 balagge 2016.04.20. 01:49:38 |
balagge | 2016.04.20. 02:05:13 / # 344326 |
|
Miért nem? Mert a valóságban jelentkező összes költség magasabb mint a bevétel. Szerintem ezt jelenti, hogy nem fog megtérülni. Hitegetheted magad ideig-óráig, figyelmen kívül hagyva a gépkocsi amortizációját, mert azt ugye majd akkor realizálod mikor el kéne adni, hogy új(abb)at vegyél helyette. Ezeket tudja az UBER is, ezek miatt a rejtett költségek miatt látszik csak jó üzletnek az uberezgetés. Mennyi a költség? 70Ft/hasznos km? + estleg amortizáció? adó? akkor az hogy lesz rentábilis 165Ft/km -25%? Szórakozás? Ingyen túra?
|
don.norberto | 2016.04.20. 01:54:23 / # 344325 |
|
Milyen színvonalat??? Lehet, hogy hülye vagyok de bunkó nem. Látom még mindig nem tudsz kiszállni a sértet egód mögül.
Miért nem fog megtérülni? Kérlek apa világosíts fel
Előzmény: #344323 balagge 2016.04.20. 01:33:18 |
balagge | 2016.04.20. 01:49:38 / # 344324 |
|
Csak nem azt hiszed, hogy rád szükség van? :-) Ha nyer az UBER és 50%-ra emeli a pénzét, az nem a te hibád lesz? Nem te segíted a piacszerzésben? Nem mintha a 25% nem lenne a tarifái mellett rablás. Nade hol a gond ezzel? Ha 50% lesz, akkor már nem tetszik az innováció? :-) Nem arcoskodni kéne, hanem szépen elkezdeni megosztani a tapasztalatokat és a sirámokat az UBER-rel kapcsolatban. Ez az egész az üzletről szól! Nem a tiétekről meg a miénkről! Az UBER üzletéről és a fuvarszervezők üzletéről. Neked pedig annyit hagynak, hogy ne forduljál fel. Ez ellen úgy akarsz harcolni, hogy itt öntöd az olajat a tűzre?Te azt hiszed, hogy az UBERel úgy lehet ki***ni, hogy lázadsz amikor árat emel? Inkább talán össze kell hordani 100-150 milliót és összetákoltatni egy vállalhatóan szar címkiadó rendszert IOS + android klienssel. Aztán leszerződni az összes uberessel és taxissal 10% jutalékra és egy szép péntek esti napon le kell kapcsolni az uber applikációját és bekapcsolni az újat. Majd rájön az utas ha nincs az ubernek autója, hogy mit kell letölteni, ha 2000 autó ajtaján láthatja az app nevét.
|
balagge | 2016.04.20. 01:33:18 / # 344323 |
|
Nem muszáj, de hozom a színvonalad. Próbálom dekódolni amit leírtál, de nem 1xű. Visszaolvasod te magadat? :-) Milyen kapcsolatoknak vagy híján? :-)Én örülnék neki ha legalizálnák. De azt nem fogják, mert nem érdeke az ubernek. Így ez pont jó neki, mert nem lehet konkurenciája.Vezéradó? Nekem biztos nem vezérem. Neked tesznek szivességet. Miattuk hiszed, hogy jobb vagy mint mi, mert alacsonyan van a léc. :-) Igencsak költséges volt a szabályozás. 10 éves felső korhatár + sárgítás és egyéb megkötések. Akinek kiesett 13-14-15-ben az autója annak igencsak költséges volt. Lehet, hogy inkább béfejezte.Semmi ördögien bonyolult nincs a taxizásban. Ez egy üzlet, egy vállalkozás. Vállalod a költségeit a kockázatait, teszed bele a munkaidődet és reménykedsz, hogy megtérül (nem fog). Szvl ördögien bonyolult haszonnal végezni. :-) Közben a jogszabályokra fittyet hányó feketetaxinak szabadutat adnak a hatóságok és még te vagy felháborodva, hogy miattunk kellett neked PAV2... Ha rajtunk múlna rendszámod se lenne, ezt azt hiszem mindenki nevében irhatom. :-)
|
don.norberto | 2016.04.20. 01:20:03 / # 344322 |
|
Meg elfelejtettem egy dolgot. Pont a mekibe jottem el melo vegen es eszembe jutott amit egy korabbi hozzadzolasban olvastam (az ub. Vadkapitalista kizsakmanyolo..) a meki micsoda? A tesco micsoda? De ha most osztonbol ra vagnatok felig igazan h MULTI akkor tovabb mennek.. a taxi tarsasagotok? A sarki kozertes?Basszus.. az egesz vilag a null energiara torekszik A tuntetesen is csak magatokkal foglalkoztatok. Meg se probaltatok normalis hangnemben szolni a tarsadalomhoz, felkarolni esetleg mas retekegeket is es egyuttes erovel kizavarni a szenny kizsakmanyolo multikat.
Ebben a vilagban rengetegen vettek fel ingatlan hitelt es lattuk mi lett a vege 2008ban.. itt magyarorszagon is voltak komoly problemak azzal ha mas deviza alappal vetttek fel hitelt es ok a konkret vagyonukat meg az eletuket vesztettek el. Ti mit fogtok??? A sargitas dijat??? Na de tenyleg menjetek mar a pi...ba Nem veszitek eszre h nincs ratok szukseg??Ha ra biznatok a piacra a dontest ki fogtok pusztulni es valszeg ez lesz.Ezert sem kene rosszba lennunk.Ha esetleg at jottok majd uberezni akkor egyuttes erovel kell lazadnunk ha a 25%os jutalekot 50%ra emeli az ub.Szerintetek egy ilyen korrupt orszagban mint MO. egy olyan giga milliardos vallalatnak mint az uber: nincs beleszolasa hmm igazabol barmibe?Fonagy a zaszlohajotok.. most komolyan mi a picsre szamitotok?Mi fog torteni? Szeretnek hallani elkepzeleket mert eddig csak a fikazas ment.. Koszi
|
don.norberto | 2016.04.20. 01:02:17 / # 344321 |
|
Tenyleg muszaj ilyen lekezelo stilusba nagykepuen reagalni? Gondolom ti mind gazdasagi elemzo kozgaszdasz jogaszok vagytok es most keszultok az orvosira. Mondjatok el h a taxizasban mi az ami ilyen ordogien bonyolult? Lehet kapcsolatok hián lemaradok a jackpotokrol de ne jatszatok mar ennyire az agyatokat.. Arra lennek kivancsi h ha megis legalizalni fogjak az ubert akkor ti mit fogtok csinalni? Valamint a 2013as szabalyozas igen csak koltseges dolog lehetett hisz te mondtad h utana csokkent a taxis tarsadalom. Nem is tudom mennyire nevezheto tarsadalomnak az a szuk szubkultura ahol a vezerado alanyok "bazdmeg te geci nem allunk arrebb mert azt hiszik megijedtunk" (tudjatok a szoke cicababa) ilyeneket mondanak nyilvanos a kameraba es meg buszkek is ra.
|
f.attila | 2016.04.20. 00:55:25 / Módosítva / # 344320 |
A ti problémáitok a ti életetek a megoldás is a tiétek. Magamat. Le kell pacsizni az uberrel nincs mese. Az új rendelkezés értelmében csak a taxisoknak legális. Ti jöttök.
Előzmény: #344317 balagge 2016.04.19. 23:33:36 |
|
balagge | 2016.04.19. 23:48:05 / # 344319 |
|
Te az aranyéremre hajtasz az úgy fórumozokhogysosemreagálokérdembenmásokfelvetéseire versenyben? Felteszem mégegyszer másképp: miért puffogtatsz ilyen - az uber jobb üzlet - dogmákat? Tételesen kiszámoltad és kijött, hogy jobban megéri mint taxizni? Össze adtad a taxaméter és a sargítás költségeit aztán kijött, hogy jobb üzlet uberezni?:-) Beszállnál a taxis bizniszbe? Gondolom most mindenki megijedt...:-))
Nézel, de nem látsz... Nem az UBER sofőrjeinek a piacra lépésével van a gond elsősorban. Magával az UBER-el van a probléma. Senkit nem érdekel, ha a soforjei közül beállnak taxisnak ha elbukna az uber. Ez a lehetőség eddig is adott volt. Ehhez képest csökkent a taxisok száma 2013 óta. |
Bao | 2016.04.19. 23:46:06 / # 344318 |
|
Tulajdonképpen nem kéne válaszolnom, de ezzel beszéltetlek, ami igazán kínos neked.
Ennyi baromságot osszehozni... Innováció, sharing economi...stb.... Az u. egy taxicég, ami illegálisan műkodik és illegálisan alkalmaz férgeket. Ez az alap koncepció. |
balagge | 2016.04.19. 23:33:37 / # 344317 |
|
Kizárólag rajtunk múlik. Rajtad, a piac többi szereplőjén és a döntéshozókon semmi nem múlik csak és kizárólag a taxisokon. Logikusan, ugyanakkor félelmetesen hangzik, mivel sokfélével találkoztam...Te kit/mit reprezentálsz, ill. kívánsz megszemelyesiteni itt virtuálisan? Érdekelne, ezt eddig valahogy bölcsen elhallgattad...
Előzmény: #344314 f.attila 2016.04.19. 22:35:34 |
don.norberto | 2016.04.19. 23:13:07 / # 344316 |
|
Marika néni a sarki pénztáros viszont nem lenne taxis ha abba kéne hagyni az uberezést.Viszont a legtöbb ember köztük én is inkább a taxizást választaná.Neha unalmas a sok varakozas de inkabb varok minthogy a fonok folyamatos basztatasat es surgeteset hallgassam.
Inkabb olvasok vagy megnezek "nyugodtan" egy filmet a telefonomon minthogy felig feszulten varva a cimemre fel percenkent ki kikacsingatok a varobol, h hol all a sorban a biletam. Ez egy ilyen vilag. Most nektek lett egy kicsit szarabb de valahogy alkalmazkodjunk mar es legyunk felnott emberek. Talan van igazsag abban amit a sharing economy jelent de ez van.Tobb penzem van tehat nekem jobb, anyamnak jobb, a baratnomnek jobb.Mivel olcsobb ezert az utasnak jobb. (A legtobbszor olcsobb). Nektek jobb?Nem hiszem. De durcás gyerekként reagalni az INNOVÁCIORA sosem vezet jora.Viszont ha lennenej olyan szabalyozasok amikkel nyugodtan tudnek havi 70-80kt mar boldog ember lennek.Az utobbi evekben rajottem h az alkalmi beugros melokban tobb penz van es ha emellett meg tudnej ennyit uberezni nem lenne panaszom... ez most nem tartozott mondjuk ide csak leirtam
|
don.norberto | 2016.04.19. 23:00:14 / # 344315 |
|
Nezzetek:Ha lehetne hobbi/kontar taxizni ahogy ti nevezitek... sokkal kevesebbet jarnek ki dolgozni. Szerintem sokan voltak ugy h melo mellett elkezdtek uberezni aztan rajottek,h egesz jo penz van benne de sok feltetelnek kell megfeleni (most hagyjuk h ettol sem lesznek legalisak csak kevesbe buntethetoek).Geza az arufeltolto az unalmas hetvegein inkabb ugy dont h kimegy tol egy par fuvart aztan hazamegy. En is igy csinalnam.Kellemenegy korlat szerintem amit egy uberes megkereshet egy heten aztan azt meg 15% SZJAkent leadozhatja. MIN FELTETELEK AMIKET LENTEBB irtam vonatkoznanak ra.Nem minden Uberes látens taxis, ha ez így lenne akkor az uber megszüntetése utan paráznotok kell, h elhappolják előleletek a munkákat.
Mint irtam ezelott pizzafutar voltam, ha az uber megszunik akkor erosen elgondolkodok a taxizason elvegre van taxis (meg szemelygepkocsis szemelyszallitoi) vizsgam IS + PAV2 (termeszetesen ez is miattatok). 2 misim van arra, h autot vegyek (ezen az oldalon meg olcsobban is hozza tudok jutni). Kivancsi vagyok erre mit irtok.
|
f.attila | 2016.04.19. 22:35:02 / Módosítva / # 344314 |
Egyébként... Nincs rossz ötlet, csak nehéz megtalálni a legjobbat. Én is azt gondolom, hogy az együttműködés sokkal eredményesebb lesz, mint ez az egymás anyázása. De, hogy mennyit kell addig még háborúzni, az csak rajtatok múlik!
Előzmény: #344313 balagge 2016.04.19. 21:37:48 |
|
balagge | 2016.04.19. 21:37:49 / # 344313 |
|
Ennyi hülyeség nem fáj? Az mitől lenne jobb, ha csak egy-két cég lenne? Ezzel a remek gondolattal ébredtél? Alá tudod ezt valamivel támasztani esetleg? Ez nyilván a piaci versenynek tenne jót...Álmodban éri meg jobban uberezni mint taxizni. Sokkal rosszabbak a feltételek és ez csak romlani fog tovább. Matekból kéne korrepetálás nektek...
|
Bao | 2016.04.19. 21:25:58 / # 344312 |
|
Milyen minimum feltételről hadoválsz? Az, hogy az agresszív külfoldi cég mit szab meg, mit számít? Az itteni feltételeknek kell megfelelned. És mi ez az nt szám divat? A személyszállításhoz max. hét éves autó lehet. Amúgy meg miért ne lehetne tobb taxi cég is? Ha betartatják a feltételeket?
|
don.norberto | 2016.04.19. 21:02:42 / # 344311 |
|
Az egyik videoban egy taxis azt mondta h nem tudja eltartani a csaladjat. Most ez ugye h egy rohejes erv? Inkabb csinalnatok azt h a taxi tarsasagok megszunnenek,max maradna 2db. Sokkal jobban megeri uberezni szabalyok nelkul mint ez az agyon szigoritott taxizas.
Min feltetel az uberezeshez:10 evnel fiatalabb 4 ajtis auto.UtasbiztositasPAV2 Ha taxizni akarsz akkor sargitas + taxameter. Ezzel az utcarol is feltudsz venni embereket.Lenne egy taxi tarsasag (mint most a fotaxi) aki leszerzodik a repterrel meg esetleg a hotelekkel. Ez lenne mondjuk az ugynevezett "NEMZETI TAXI".Gondolom most jon az anyazas vagy az ertelmesebbike valami nagyon burokratikus valaszt fog adni teli jogi szakzsargonnal...
|
f.attila | 2016.04.18. 23:49:00 / # 344310 |
A taxisnak semmi köze a maffiához.
|
|
don.norberto | 2016.04.18. 23:02:36 / # 344309 |
|
Maffia mindig volt és mindig is lesz..
|