Hozzászólások száma: 4292
Ugrás a hírhez Oldalszám: 215
Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
a-kinti 2015.12.17. 20:23:44 / # 341862
avatar

Németországban márciusban tiltották be az UberPopot. Az indoklás szerint az Uber üzleti modellje megsértette a személyszállításról szóló szövetségi törvényt.  


NÁLUNK NINCS ILYEN TÖRVÉNY??????????????????

666666 2015.12.17. 17:36:57 / Módosítva / # 341860
Persze,hogy hazudnak.Nálunk,ebben a velejéig romlott erkőlcstelen,korrupt kuplerájban gond nélkül megtehetik.Főleg,mert  még a taxisok is elnézik,ahogy kiveszik a zsebükből a pénzt.Miért is ne vennék,ha tehetik.  
alelölülő 2015.12.17. 11:29:00 / # 341856
Úgy döntöttünk, hogy átváltunk az UberX nevű szolgáltatásra, amelyben profi sofőrök lesznek. A hagyományos szolgáltatásunkkal - amelynél klasszikus taxikat közvetítünk a nemzetközi közösségnek - szeretnénk kezet nyújtani a taxiágazatnak

Hazudoznak (szokás szerint) mint a vízfolyás.
Nálunk uberx működik, és szó sincs arról, hogy a taxiágazatnak nyújtanának segítséget és profi sofőrökkel dolgoznának, ellenben ugyanúgy megsértik a személyszállítási (és adó-) törvényeket, mint Németországban.



tomajer 2015.12.17. 09:05:31 / # 341855

Hibázott és változtatna az Uber




Viták helyett kompromisszumokra törekedne a közösségi utazásmegosztó szolgáltatás Németországban.

Az Uber a taxisokkal és a hivatalokkal is összevitatkozott, s végül kénytelen volt az üzletét fokozatosan leépíteni. Christian Freese szeptember óta vezeti az Ubert Németországban és számos dolgon változtatna. "Az UberPop kapcsán vitát váltottunk ki, de meg kellett állapítanunk, hogy a koncepciónk jogi akadályokba ütközik ebben az országban. Úgy döntöttünk, hogy átváltunk az UberX nevű szolgáltatásra, amelyben profi sofőrök lesznek. A hagyományos szolgáltatásunkkal - amelynél klasszikus taxikat közvetítünk a nemzetközi közösségnek - szeretnénk kezet nyújtani a taxiágazatnak és megmutatni, hogy az Uber jelentős mértékben növelheti a járművek kihasználtságát. A taxisok az idejük 83 százalékában állnak és a fennmaradó időben kell pénzt keresniük. Amennyiben tehát óránként egy út helyett kettőt vagy többet bonyolítanának, az máris sokat segítene" - jelentette ki a menedzser.

Christian Freese hozzátette, hogy 1-2 évvel ezelőtt még fiatal és tapasztalatlan vállalkozás voltak, a közösségük eufóriája hajtotta őket. De most már partneri kapcsolatra vágynak a többi piaci szereplővel és nem is tagadta, hogy hibákat követtek el. Viszont az is tény, hogy az UberPopnak köszönhetően lehetett feltenni azt a kérdést, hogy az eddigi rendszer észszerű volt-e és a jövőben is az lenne-e. Az autóknak naponta 23 órán át kihasználatlanul kell állniuk? Vagy a meglévő közlekedési eszközök használatával még több ajánlatot lehet kialakítani?

Az is elmondható, hogy gyakorlatilag kapituláltak a német jogrendszer előtt. Bizonyos szempontból a német jogrendszer nagyon szigorú, de nem arról van szó, hogy ők azt tették volna, amit akartak. Voltak jogi szakvéleményeik, azonban meg kellett állapítaniuk, hogy a technológiai fejlődést a bírósági ítéletekben egyáltalán nem vették figyelembe.

"Nem hiszem, hogy Európába visszahozzuk az UberPopot, nem is dolgozom ezen. Sokkal inkább azon fáradozunk, hogy meg kell reformálni a törvényeket. Más téren is szükség van változtatásokra, például a helyismereti vizsga felesleges a navigációs rendszerek korában. A jövőt az UberPool jelentheti. A technológiai platformunk 2-3 másodperc alatt megtalálja azokat, aki ugyanabba az irányba mennének, így az utasok eloszthatják egymás között az utazási költségeket. Erre ugyanakkor a piacnak meg kell érnie. Londonban és San Fransiscóban ez már megtörtént."

"Az UberPool elindulása kapcsán még nem tudok konkrét időpontot mondani, de jó lenne, ha ez jövőre megtörténhetne. Megnézzük, hogy Berlinben és Münchenben mi működik és mi nem, s remélem, hogy az ott szerzett tudással jövőre visszatérhetünk más német városokba. Minden olyan szabályt támogatunk, amely fogyasztói szempontból észszerű, vagyis azokat, amelyek növelik a biztonságot és a minőséget, de ellenzünk minden olyan szabályt, amely a fogyasztók kárára megvédi a piacot a versenytől. Az a véleményünk, hogy az aktuális vitákat a felhasználók feje felett folytatják" - szögezte le az Uber németországi vezetője.

Németországban márciusban tiltották be az UberPopot. Az indoklás szerint az Uber üzleti modellje megsértette a személyszállításról szóló szövetségi törvényt. Christian Freese novemberben jelezte, hogy az Uber Frankfurt am Mainból, Hamburgból és Düsseldorfból is kivonul, s a jövőben kizárólag Berlinre és Münchenre összpontosít.

tomajer 2015.12.11. 07:31:52 / # 341831
A Citys meghatalmazás, a Szőnyi úti fóliásnál aláírható.
Elérhetőség, ha valaki nem tudná, itt a "Mit hol vegyünk" rovatban is.
Bao 2015.12.11. 07:11:34 / # 341830
avatar
Fantomi, ha "már" a city (is) megijedt, akkor van baj...
karika 2015.12.11. 06:10:29 / # 341829
avatar

A Citynél már aláírás gyűjtés van! Illetve meghatalmazás,hogy az uber ellen fellépjenek az aláírásainkkal megtámogatva.Remélem más cégnél is van valami mozgolódás...

sipi 2015.12.11. 00:08:53 / # 341826
avatar
Javaslok vmilyen színű szallagot kitenni az antennára vagy egy szélesebbel átfogni az anyós űlés fej-, háttámláját. Kifejezve evvel a világban folyó über-ellenes megmozdulókkal való szolidaritást ill.azt hogy nálunk vmi baj van hogy nem tudunk egységet felmutatni ill.hogy szerintem félünk kimutatni érzéseinket ebben a furcsa vezetésű államban. Nem tudjuk eldönteni mit akar az állam rgyszer az állampolgár mellé áll másnap egy multit támogat mely nyilvánvalóan nyomorgat engem. Kérdésem ha nincs bevételem miből fizetem be a havi 70 000 forintod állami elvárást! Kérem amíg nem dönt üb ügyben az ő folyószámlájukról húzza le a NAV ezt a hetvenezret! Addig is e két okból fogom hordani a szallagot és terjeszteni ahol tudom. S. R. Taxis
warrior 2015.12.10. 17:00:51 / # 341820

A világ számos pontján mertek a taxisok az Uber ellen fellépni.Voltak drasztikus események is.Tőrtek az uberes kocsik,menekültek a sofőrök a taxisok elöl.Kivétel magyarország.Üzenhetjük a nagy világba,hogy aki nem tud a hazájában uberezni az nyugodtan megteheti nálunk magyarországon.Itt az ubermaffia, adóelkerülő társaság még miniszteri /troccs/segítséget is kap a zavartalan működéshez.Egy kis dugipénz és nincs aki megállítsa őket.

thomas 2015.12.10. 16:35:39 / # 341819

tomajer 2015.12.10. 13:34:55 / # 341818

Téglákkal dobálják az uberes kocsikat Párizsban


Második napja tart a taxisok országos blokádja Franciaországban, amelyen az Uber közösségi utazásmegosztó szolgáltatás ellen tiltakoznak. A taxisok nem viccelnek, megbénították Párizs, Toulouse és Marseille központi csomópontjait, néhol lángoló autógumikkal torlaszolták el az utakat.

Galéria: Autókat borogattak a francia taxisok (11 kép)Fotó: Thomas Samson / AFP

A demonstrálók más autósokkal és a rendőrséggel is összetűzésbe keveredtek, a rendőrök több helyen könnygázt is bevetettek ellenük. Tegnap a Párizsban tartózkodó Courtney Love felháborodottan posztolta a Twitteren, hogy azt az autót is megtámadták, amiben ő utazott. A helyzet az elmúlt napokban különösen eldurvult a taxi- és az Uber-sofőrök között, Strasbourgban olyan is előfordult, hogy taxisok utasnak álcázva magukat elhagyatott helyekre vitették magukat Uberrel, hogy ott aztán megverhessék a sofőröket. Egy új videón az is látszik, ahogy téglával dobnak meg egy feltételezett uberes autót:

http://index.hu/kulfold/2015/06/26/teglakkal_dobaljak_az_uberes_kocsikat_a_taxisok_parizsban/

Az Ubert tavaly ősszel a hatóságok már betiltották Franciaországban, ennek ellenére egyre többen használják, és az ügy most az alkotmánybírósági döntésre vár. A taxisok sorsa valóban nem alakul túl rózsásan az utóbbi években: egy taxisigazolvány kiváltása akár 240 ezer euróba (72 millió forintba) is belekerülhet, ezt az összeget általában hitelben veszik fel és a bevételből fizetik vissza.

Az Uber elterjedése óta azonban állításuk szerint 30-40 százalékkal visszaesett a forgalmuk, ezért most nyomást akarnak gyakorolni a kormányra, hogy szabályozzák a közösségi taxizást. Németországban az Uber már beadta a derekát az államnak, hogy elkerüljék a teljes betiltást, valószínűleg most a cég francia szárnyán a sor.

alelölülő 2015.12.10. 09:26:18 / Módosítva / # 341817
Az egyeztetés ténye szerintem nem jelentheti azt, hogy annak lezárultáig következmények nélkül működtethetnek adócsaló hálózatot.
Illetve egy normálisan működő államban nem jelenthetné.
Fosadék mutyiállamban minden lehetséges.
sipi 2015.12.10. 04:28:45 / # 341816
avatar
Egyeztetést kértek a minisztériumtól. Ez még zajlik. Nekünk öt évig tartott.
alelölülő 2015.12.10. 01:34:41 / # 341814

Nem az ubersofőröket kellene egyesével levadászni, hanem a miniszteri segítséggel adócsaló-hálózatot működtető céget kellene megfingatni.

Jogkövető és törvényes tevékenységet egyáltalán nem folytatnak.

sipi 2015.12.10. 01:33:30 / # 341813
avatar
Végig olvastam.Tomajer lenyűgöző ! Mind megvolt. Hol volt a tárgyalás? Ettől függetlenül kihúzhatják akár két évig is. Hogy ne így legyen ezért mozgolódunk odaát!? Bocs Bao kolléga!
donkihóte 2015.12.09. 18:10:21 / # 341811
avatar

tomajer 2015.12.09. 10:02:39 / # 341809
A jogalkotó megalkotta a jogot.

A többi az ellenőrző hatóságok feladata ...  akik nincsenek a helyzet magaslatán sajnos :-(
Taxa11 2015.12.09. 09:07:27 / # 341808
avatar
Akkor ezt miért nem akarja észrevenni a jogalkotó ?
tomajer 2015.12.09. 06:23:34 / # 341807
Minden szabály vonatkozik rájuk ami ránk!

A 2018-as dátum, a már taxiengedéllyel rendelkezőknek egy átmeneti idő.
Tehát nekünk.
sipi 2015.12.09. 01:36:16 / # 341806
avatar
Milyeneket? Nem sárgítanak és nem 280! Egy év után sem.
Oldalszám: 215