Hozzászólások száma: 897
Ugrás a hírhez Oldalszám: 45
Témakörök > Hírek fórumai > Valami elkezdődött A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
jomeo! 2011.02.17. 01:15:37 / # 148811
avatar
Amúgy a viccet félretéve az alap+ 2km hogy jött ki 900-ra? Most 780 lenne minimum! Legalább 1500 Ft kellene! Most ez már tényleg idegesít, amikor ilyeneket ide irogatnak. 900 Ft. Hol élsz Te?
tomajer 2011.02.16. 23:17:07 / # 148810
attus 2011.02.16. 20:39:12 / # 148808
avatar
Olyan tarifa amivel gazdaságosan lehet dolgozni! Nekem például nem célom egész nap pörögni mint egy búgócsiga! Már többször leírtam, de neked is elmondom: Én a magam részéről a sávos tarifa rendszert támogatnám! Alapdíj: 900 Ft, ez két kilométerig nem mozdul 4 Km-ig 330Ft/Km 4-7 Km-ig 240Ft/Km 7 Km után 180Ft/Km Ugyanez éjszaka, hétvégén, és ünnepnapokon minimum 20% felárral,vidék szintén távolság alapú kedvezménnyel.
málna 2011.02.16. 20:34:07 / # 148807
avatar
Kedves György!:) Átküldtem az anyagot a Főszerkesztő Úrnak. Üdv! :)
hiénakutya 2011.02.16. 18:34:11 / # 148806
Ezt a kérdést nem értem. Mióta mérhető egy tevékenység gazdasági eredményessége a kiszolgált ügyfelek számával?
mezitlábas1 2011.02.16. 18:32:18 / # 148805
avatar
Most olvastam"Nehéz helyzetben a taxiscegek"cimű írást. Ezt a helyzetet ami a multikkal kialakult maguknak köszönhetik! Kik kapják ma M-országon a legnagyobb kedvezményt a tarifákbol? A Marika néni szegény aki taxival megy haza a korházból műtét után?!!! NEM!!!!! A MOCSKOS MULTIK akik kizsákmányolják a bennszülötteket akik nekik dolgoznak éhbérért, a beszállítóikat(lásd TESCO STB)és a taxisokat is a cégvezetők aszisztálásával!! Megversenyeztetik a taxis cégeket akik egymás alá igerve a taxis vállalkozók kontójára szar tarifáért elvállalják a munkát. A multik csak ugy fizetik ki aszámlát ahogy a többi beszállítót 90 napos határidővel.

mezitlábas1 2011.02.16. 17:31:20 / # 148804
avatar
Ezért kéne költségalapu tarifaszámítást csinálni! Ott EGYERTELMÜEN BEBIZONYOSODNA,hogy a 150Ft/km abnormálisan alacsony és egy idő mulva a vallalkozás teljes csődjéhez vezet!
mezitlábas1 2011.02.16. 17:23:43 / # 148739
avatar
Teljesen igazad van.

utas20102011 2011.02.16. 17:00:30 / # 148798
avatar
Ez igaz amit leírsz kedves hiénakutya, de melyik a jobb? Magas tarifa kevés utas vagy kisebb tarifa több utas??

hiénakutya 2011.02.16. 15:01:07 / # 148803
Mindenkiben ott rejtőzik a hiéna és azon van, hogy minél többeket kiszorítson a piacról. :-) Az emberek nagy része türelmetlen és azonnali, drasztikus változásokat remél. De én nem hiszem, hogy két nap alatt helyre lehet hozni azt, amit három évtized kitartó munkájával sikerült elb@szni. Olyan nincs, hogy ma szar taxisnak lenni, holnaptól meg már jó lesz.
smokie09 2011.02.16. 14:51:01 / # 148802
avatar
Sajnos... de amíg van hülye, nem is egy-kettő aki 150-el jár addig mehetsz te a jóistenhez is akár, csak nevetség tárgyává teszed magad a tarifabajoddal.
smokie09 2011.02.16. 14:48:14 / # 148801
avatar
Ő azt erölteti, amilyen kritériumoknak ő megfelel. :) Ha más meg azt mondaná, hogy mától csak tuningolt 212-es mercivel lehet pesten taxizni, és ő azt nem tudná kiállítani, akkor meg fel lenne háborodva.
hiénakutya 2011.02.16. 14:48:01 / # 148800
"Ezekkel a paraméterekkel még ennyi ember sem venné igénybe a taxit." Szeretném fölhívni a figyelmet arra, hogy a taxizás célja nem az, hogy a társadalom minden tagja számára elérhető, olcsó utazási lehetőséget biztosítson. A taxizás célja az, hogy jövedelmet termeljen.
hiénakutya 2011.02.16. 14:41:51 / # 148799
A BKV-jegy árához azért nem célszerű kötni a taxi árát (meg semmi mást sem), mert a jegy árának meghatározása nem közgazdasági, hanem politikai alapon történik.
hiénakutya 2011.02.16. 14:33:53 / # 148797
Teljesen igazad van - mondom ezt úgy, hogy nem vagyok magas alapdíj-párti és alapvetően teljesen más elképzeléseim vannak arról, hogy hogyan kellene kinéznie egy tarifa-szerkezetnek a XXI. században, Európa közepén.
hiénakutya 2011.02.16. 14:27:54 / # 148796
És miben nem értünk egyet? Itt most arról volt szó, hogy be kelljen-e mutatni a taxisoknak évente a nullás igazolást. Te szeretnél évente nullás papírt bemutatni? Szerinted ettől lesz nekünk jobb? Ettől leszünk kevesebben? Ettől járhatunk normális tarifával? Ettől fog megszűnni a kizsákmányolás? Hadd kérdezzek már valamit! Szerinted, ha minden droidot bejelentenek majd 8 órára, annak a közterheit ki fogja viselni, ha nem a droid? Ez a cél, hogy kiszopassuk a másik taxist? Nem azt kellene kiszopatni, aki élősködik rajta? Mert azt viszont csak úgy tudod megszívatni, ha a taxis nem kényszerül arra, hogy autót béreljen tőle. Pont ezért ne erőltesd ezt a praxis-rendszert se! Szerinted 6000 taxisból hányan tudnák most megvenni a jogosultságot?
hiénakutya 2011.02.16. 14:12:47 / # 148795
Magyarul ez egy metálos-bőszös okosság. Hát, köszönöm szépen... Tegyétek föl ide, hadd véleményezze annak a szakmának egy szeletje, amelynek nevében, vagy amelyre hivatkozva készült! Én magam is boldog leszek, ha szarozhatom, meg akkor is, ha nem találok fogást rajta. :-)
mezitlábas1 2011.02.16. 13:52:34 / # 148794
avatar
0Szólnak érte,de nem történt semmi idáig. Én kétszer is irtam a Főv.Őnk.-nak! A gyurcsány kormány választása előtt! Azt válaszolták tudnak ahelyzetről majd választások után foglalkoznak a témával! Azóta 4.5 év eltelt és semmi sem történt!! Elnézést az történt,hogy ha pl a Margit krt-n megállunk ha leintenek vagy kiszáll az utas ugy,hogy nem parkolok le szabályosan és látja a térfigyelő kamera 30ezer a birság!!!
mezitlábas1 2011.02.16. 13:39:17 / # 148793
avatar
Sajnos a 240 és 336Ft-os tarifa 2010-ben a 25500Ft-os minimálberre az akkori költségekre és 0Ft nyereségre lett kiszámolva!!!!!!!!!
smokie09 2011.02.16. 13:07:36 / # 148792
avatar
nappali:240.- éjszakai:336.- Miért nem jársz ezzel? Amíg van 150 forintos taxi, addig mit akarsz?
Oldalszám: 45