Hozzászólások száma: 897
Ugrás a hírhez Oldalszám: 45
Témakörök > Hírek fórumai > Valami elkezdődött A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
bambusz 2011.02.15. 20:27:32 / # 148772
avatar
Na ez az egy amiben nem értünk egyet!!! Rendszám bérlés NE legyen!! elég a kizsákmányolókból, Elég a 2 órás bejelentésekből!! Taxi CSAK 8 ÓRÁS munkaidőben végezendő feladat legyen!!! Elég a kötelező adócsalásból! Normális tarifákat és mindent tisztán..aki 2x bukik Óriási kaució bukás és autó elkobzás!! Legyen praxis a taxizás!! MEGVEHETŐ!!!!
törölt felh. 2011.02.15. 20:16:46 / # 148771
avatar
Én arra gondoltam mindenkinek le kellene másolni a Málna levelét behelyettesíteni a saját adataival és több százan ugyan azt a tartalmat is el kellene ugyan oda küldeni. Talán ha hegyekben állna az asztalon a probléma lehet hamarabb a sor elejére kerülhetne az ügy. Én teljesen egyet értek a Málna dolgozatával bármikor aláírom, hogy én is támogatom az Ő beadványát, levelét, kérelmét mindegy hogy minek nevezzük.
málna 2011.02.15. 20:12:01 / # 148770
avatar
Ha jól emlékszem, én már elküldtem a Tamásnak. Öööööö. Vagy nem azt?:)Már annyi mindent toltam az orcájába.:DDD Kérdezném a Főmérnök Urat, átküldtem esetleg vagy sem..? :) Az őszinteség fontos dolog, így mások babérját nem kívánom learatni..én csak segédkeztem benne!
hiénakutya 2011.02.15. 19:11:37 / # 148769
Hi! Ezt most nem vágom, milyen csomagról van szó. Te csináltad, vagy a Metál, vagy a Bősz, vagy ki? A Metálé, meg a Bőszé nem érdekel. Ha tiéd, akkor köszönöm szépen a lehetőséget! De miért nem publikus? Tedd föl ide, hadd szedjem ízekre! :-D Ha nem publikus, akkor meg ne küldd át, mert annyira már ismerhetsz, hogy úgy is itt fog landolni. :-D Úgyhogy, én elküldöm a címem, de jól gondold meg! :-Dp
málna 2011.02.15. 18:50:22 / # 148768
avatar
Szia Gyuri! A szabályozást tartalmazó javaslat csomag nem tartalmazza az évenkénti nullás papír bevezetését! Ha igényled, szívesen elküldöm Neked a beadványt, de ehhez szükségem lenne a mélcímedre. Üdv! Málna
mezitlábas1 2011.02.15. 17:29:21 / # 148767
avatar
Ha akarod megadom a képletét a tarifaszámitásnak. Ez példákkal alátamasztva a BKIK "Árképzési útmutató taxis vállalkozások részére" című kiadványában található. Én egyszer kiszámoltam a mai viszonyokra. Ne tud meg milyen tarifa jött ki.
mezitlábas1 2011.02.15. 17:18:21 / # 148766
avatar
Bécsben 3xos vagy többszörös az átlagfizetés tehát a fizetőképes kereslet is kb . ennyivel nagyobb a taxira. Itt nálunk a gépkocsi az alkatrészek ára ugyan annyi vagy drágabb mint Bécsben! Mivel itt a kihasználtság jóval kisebb, teljesen normális dolog lenne a bécsi árnál drágább ár! Ne feledjük el a taxi egy luxusszolgáltatás,ahogy sajnos sok embernek Magyarországon egy gépkocsi tartása is az!
kockásfülü nyuszi 2011.02.15. 16:20:42 / # 148765
avatar
1500 legyen az alap, mert én például nem rongáltatom a vasat gépimosóba. 350 legyen 1 kilometer, mert annyiért árulják a vattacukrot. 100 forint egy perc várakozásért, mert 100-ért már úgyse kapni semmit. Ezt kéne bevezetni végre.
hiénakutya 2011.02.15. 16:04:34 / # 148764
De miről? Hát alapjaiban semmi butaságot nem írt!
hiénakutya 2011.02.15. 16:01:46 / # 148763
Én nem gondolom, hogy föl kellene találnunk a meleg vizet, mert az már megvan. Csak használni kell(ene). A kolléganő leírta a "költséges" írásában, hogy hogyan néz ez ki a Világ boldogabbik felén. Az alapdíj = egy gépi mosatás ára. (Ez kb. 700 forint, ami elsőre soknak tűnhet, de gondoljunk az ingyenes kiállásra.) Egy kilométer viteldíja = az tárgyévet megelőző év átlagos gázolajára. (Ez jelenleg 315 forint lenne.) Forrás: http://www.apeh.hu/uzemanyag/uzemanyagarak/benzinar_2010eves.html Összeadod és elosztod 12-vel. Reális?
smokie09 2011.02.15. 15:58:20 / # 148762
avatar
Kutya! Te félreértettél valamit. Én vágom, csak a mezítlábas1-et próbáltuk felhomályosítani zodiákussal. De írd le még sokszor, mert szeretünk Tőled olvasni! :)
zodiákus 2011.02.15. 15:54:26 / # 148761
avatar
van egy haverom a pékszöviben.kérdeztem erről a riogatós 400 Ft-os kenyérről..azt mondta,annyi lenne a reális,de nem lesz annyi.viszont a jelenleginél magasabb lesz.náluk viszont érdekes módon nem szól bele a politika,hogy meddig mehetnek el..tudom,más a kettő.de valamit eléggé elkúrt ez a szakma.
zodiákus 2011.02.15. 15:45:55 / # 148760
avatar
jó,jó,értem én!:)de ha anyámon áramszedő lett volna,akkor mára trolibusz lenne.Ezzel csak azt mondanám,hogy muszáj mindig a múltból táplálkozni?úgy értem,mi lenne,ha valaki reálisan (értettem a költségeket) kiszámolná közületek,mennyi az annyi,és azt elbírja e a város..?!kereslet-kínálat,nagyon fontos! mondok egy példát..a húsok nagyobb százalékban szárnyasként találnak gazdára.a szárnyasok ára az elmúlt 3 évben cirka 100-150 Ft/kg-ot mozdult vagy le, vagy fel.míg a disznó húst meg lehet nézni..csak a lapocka 30%-ot ment fel, a termelés nem lett nagyobb belőle és még sorolhatnám.szóval,ha valamire van igény,akkor normális (!)keretek között lehet tartani.két három éve még nem voltak a cégeknél ilyen szemét árak..ha akkor volt kereslet 200 fölött,akkor valahol ott kéne keresni,szerintem! tudom,Nálad az annyi,nem annyi.:)) de realitásra is szükség van. :)
hiénakutya 2011.02.15. 15:42:21 / # 148142
Nem tudom, hányszor kell még leírnom, de időm van bőven. A következő a probléma az évenkénti nullás papírral: (Idézet az 516. hozzászólásomból) "Tegyük föl, hogy kivágnak innen mindenkit, aki egyszer valahol, valamikor megcsúszott, és azóta képtelen utolérni magát! Nem vizsgáztatják le az autóját, megy a levesbe. Sok ilyen taxis van? Sok. Kevesebben leszünk? Nem. Rendszámot fognak bérelni, vagy elmennek droidnak. Rend lesz ettől? Nem lesz rend. Ezek az emberek 24 órából 36-ot lesznek a pályán, hogy jól tartsák gazdáikat és mellette jusson nekik Tesco gazdaságos virslire, meg két doboz Prilukira. Olyat oda fognak pakolni az utasnak, hogy csak úgy füstöl majd. Be fogják fizetni a járuléktartozásukat? Szinte kizárt. Ha addig nem tudták kitermelni, innentől kezdve végképp nem tudják majd. A legjobb esetben is csak az történik, hogy a gazdik majd bejelentik őket négy órára és annak a járuléka talán be lesz fizetve. Kinek jó ez, (...)? Megmondom. Ez annak jó, akinek már most is van 300 autója, vagy kétszáz rendszáma kiadva. Ha az a cél, hogy jót tegyünk velük, rendeleti úton gyártsunk számukra droidokat, akkor az ötleted kiváló. Ha az a cél, hogy kollegákat lehetetlenítsünk el, megfosztva őket a talpra állásnak még az esélyétől is, akkor ez remek eszköz lehet. Ez a cél? (...) Az a baj, (...), hogy amikor Te ötleteket gyártasz arra, hogy hogyan lehetne innen kiszorítani a jobb sorsra érdemes kollegákat, akkor Te semmivel sem vagy különb nálam. Sőt! Mert amikor én odamegyek valakihez és közlöm vele, hogy amennyiben nem rendelésre jött, akkor van egy perce, hogy eltakarodjon, amiből hatvan másodperc már letelt, akkor én nem fosztom meg a munkájától, csupán az adott területen korlátozom a lehetőségeit. Te viszont a teljes piacról zárnád ki őket. De van ezzel még egy probléma. Te nem tudod, mi lesz holnap, a jövő héten, vagy két év múlva. Én értem, hogy jelenleg olyan pontosan fizeted a járulékaidat, hogy az APEH-ban komolyan fontolgatják, hogy esetleg egy szobrot állítsanak Rólad. De ez most van, (...). Leírom érthetőbben. Én lehetek baromi nagy májer a saját kis szarkupacom tetején. De másfél kilométerrel odébb már csak áldozata vagyok annak a rendszernek, melynek előtte haszonélvezője voltam. Onnan ugyanis nekem kell takarodnom, ha éppen nem rendelésre mentem. Nem tudhatod, mit hoz az életed, milyen banánhéj kerül az utadba, hogy aztán csusszanj rajta egy kiadósat. Olyan rendszert fölépíteni, amelybe az áldozattá válásunk előre bele van kódolva, és amelyben az, hogy áldozatok leszünk-e, csupán tér, idő, vagy éppen a vak szerencse kérdése, nem érdemes. Nézheted ma elégedetten, ahogy a kollegától visszavonják az engedélyét, de lehet, hogy holnap Te kerülsz sorra. Én nem kívánom Neked. Te kívánod magadnak?"

hiénakutya 2011.02.15. 15:30:29 / # 148759
Nem azt írta, hogy ennyi legyen a tarifa. Azt írta, hogy ha csak az évenkénti inflációval növelték volna a 2000-ben megállapított maximumot, akkor már ennyinél járnánk, ehhez képest meg ugye 200-ért, meg 240-ért harcolgatnak itt a mélyen tisztelt érdekvédők. Én nem számoltam ki; vagy jól kalkulált, vagy nem. Egy biztos, 60%-os kihasználtság mellett a 200-as tarifa 120-as gurulót eredményez, ami nagyjából az önköltségi ár. A 240-esből kijön 144 Ft, ami szintén nem tűnik túl nagy okosságnak. Marad 24 forintod kilométerenként. Ez akár még jó is lehet, ha mész egy nap 300 kilométert. Akkor hazaviszel tisztán hét rongyot. Ez egyébként úgy néz ki, hogy 60%-os kihasználtságot feltételezve, 180 kilométert mentél utassal. Most kérdezd meg légyszíves a testvéredet, hogy ehhez a 180 utaskilométerhez hány órát kellene kint lenni, ha csak nem nyúlsz bele valami vidékbe! Én speciel nem vagyok hajléktalan, hogy az autóban lakjak.
smokie09 2011.02.15. 13:40:13 / # 148758
avatar
Aki nem tud nullás papírt kiállítani, annak az nem jó:) aki mást nem tud, annak meg az... stb.. Nincs segítség, mert valami mindig lesz ami az egyiknek jó a másik meg kizáródik vele a fuvarozásból. Úgyhogy így van jól minden ahogy van:(
zodiákus 2011.02.15. 12:51:27 / # 148757
avatar
NEHOGY NAGYOBB SZART keverjünk magunknak,mint amibe VAGYUNK! hihetetlen!már megint csak a kifogások!nyávogás,meg ez sem jó,meg így sem jó!szar dolog az állóvizet felkavarni,tudom,na de egyátalán érdemes értetek bármit is tenni?hm?van valami,ami mindegyikötöknek jó lesz?vagy csak a nyávogás marad? közlekedési szakértővel kiszámoltatni....és az meg micsoda jóember?én nem taxizom,de ennyi sületlenséget leírni,nyávogással...ilyet ritkán látni taxistól.:DDD
zodiákus 2011.02.15. 12:45:54 / # 148756
avatar
"Az évenkénti 0-ás igazolás,ellenőrzés,létszámkorlátozás stb. hangoztatásával meg óvatosankéne bánni!" na!csak nem fenyegetőzünk burkoltan?mi .a szösz..vaj a fül mögött,az tuti.:)
zodiákus 2011.02.15. 12:43:27 / # 148755
avatar
ha nem lennétek négyszer annyian,akkor bizonyára már normálisabb árakon mehetnétek.azt hiszed,hogy nincs a kettő között összefüggés,pedig van! szerintem átestél a ló tuloldalára.Bécsben nem mennek annyival a taxik,amennyit Te fent leírtál!pedig ott háromszor annyit keresnek az emberek,mint nálunk!Te most azt hiszed,hogy megoldódna minden gondod,ha 700 és 1000 Ft.lenne /km?álmodozhatsz róla!a költségeitek magasak,a kereslet pedig nem lenne annyi irántatok,amennyire számítotok ilyen árral! egy pindurit ébredj fel..:) ha meg el akartok érni valamit,azért áldozni kell,nem sírni!valamit valamiért!
mezitlábas1 2011.02.15. 12:22:51 / # 148754
avatar
A 240ft-os km díj 2000-ben az akkori gépkocsiára ,minimálbérre és járulékaira, 0ft nyereségre és az akkori ár és bérviszonyokra lett kiszámolva. Ha a maximalizálást előíró jogszabály tartalmazta volna az ár ÉVENKÉNTI KÖTELEZŐ FELÜLVIZSGÁLATÁT akkor csak a KSH évenkénti inflációs adatai alapján! A nappali 436Ft/km az éjszakai 610Ft/km lenne. Ha a BKV jegyár emelkedéshez viszonítanánk: 2000-ben 1 jegy 95Ft 211-ben 320Ft.Ez 3,3 szoros emelkedés ! 240x3,3=792Ft/km nappali 336x3,3=1108Ft/km lenne az éjszakai viteldij! A BKV-t az állam dotálja!!!!!!! EZT KÉNE HANGOZTATNI ADÖNTÉSHOZÓKNÁL NEM 200 meg240Ft-os TARIFÁT!!!! EZT JELENLEGI VISZONYOK RÉGEN TÚLHALADTÁK: EZT KÉNE TUDOMÁSUL VENNI ÉS VETETNI ! Nem a cégvezetők abnormálisan DIKTÁLT Tarifáihoz kéne az ÚJAT viszonyítani. Az évenkénti 0-ás igazolás,ellenőrzés,létszámkorlátozás stb. hangoztatásával meg óvatosankéne bánni! NEHOGY NAGYOBB SZART keverjünk magunknak,mint amibe VAGYUNK! Inkább a max tarifa eltőrlését vagy a tarifák közlekedési Szakértővel történő kiszámittatását kéne erőltettni az ÚJ megállapításához.

Oldalszám: 45