Témakörök > Hírek fórumai > Valami elkezdődött A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
zodiákus | 2011.02.16. 12:57:04 / # 148791 |
|
egyetértek!ki kell harcolniuk a költségeik csökkentését!az a sok!de ha nem szólnak érte,akkor.....
|
zodiákus | 2011.02.16. 12:55:43 / # 148790 |
|
hát igen,sajnos.
de utas 20102011 topiktárs jól írta,valami ilyesmi kéne.nekem mint utasnak,hidd el,tök jó lenne,ha csak egyet tapasztalhatnék/km!kiszámíthatóbb és jobban ellenőrizhetőbb!az alapdíjjal mahinálhattok szerintem,azt szintén kiszámíthatóbb az utasnak,hogy ha már ragaszkodtotok az éjszakai és ünnepi felárhoz,hogy mondjuk nappal 300,éjjel és ünnepkor 600.így én tudom-ha tudatosítják velem a médiában-hogy a km díj ugyanaz lesz ha leintem,vagy rendelem,de éjjel és karikor ez háromszázzal több.szvsz.:)
Előzmény: #148788 mezitlábas1 2011.02.16. 12:41:17 |
mezitlábas1 | 2011.02.16. 12:52:10 / # 148773 |
|
Igen erre is tekintettel kell lenni egy bizonyos mértékig! Most ott tartunk,hogy hétről hétre "felzabáljuk" az aútonkat.Tartalékunk meg nincsen!
Annak ellenére,hogy napi 12-16-órákat dolgozunk!
Tudsz nekem olyan vállalkozást mutatni a taxin kívül aminek a bevételeit 10 éve befagyasztották?!!
Miközben mindennek az ára folyamatosan nő!
|
utas20102011 | 2011.02.16. 12:51:30 / # 148789 |
|
Azt kellene az államnak is megérteni hogy a taxi is a tömegközlekedés része, és nem egyszerű üzleti vállalkozásként kellene számba venni. Azon kellene dolgozni hogy a taxisnak minél kevesebb fizetnivalója legyen hogy tudjon viszonylag megfizethető tarifával dolgozni ezáltal tehermentesítse a tömegközlekedést, ami katasztrófális helyzetben van mert drága és ugyanakkor szolgáltatás semmi.A vonat és távolsági busz még akkor is drága ha valamilyen kedvezményt igénybe tudsz venni.
Előzmény: #148788 mezitlábas1 2011.02.16. 12:41:17 |
mezitlábas1 | 2011.02.16. 12:41:17 / # 148788 |
|
Na látod erre jó rátapintottál,hogy sajnos nincs egy jó érdekképviseletünk aki kő kemenyen kiállna az érdekeinkért és kiszámolná költségszámítással a mai reális tarifákat!
Előzmény: #148781 zodiákus 2011.02.16. 09:52:19 |
utas20102011 | 2011.02.16. 12:37:41 / # 148787 |
|
Tisztelettel nem azt mondtam hogy nem szabhatod meg mennyiért dolgozol, csak figyelembe kell venni mit bír el a felvevőpiac.
Régen mellékállásba eljártam rendezvényekre dolgozni. 2 év után azt mondtam hogy 900 Ft/óra alatt nem megyek el. Nem is hívnak azóta. Ennyi. Eldöntöttem hogy várok. Viszont akik ebből élnek nem tudnak várni.
Előzmény: #148786 mezitlábas1 2011.02.16. 12:13:01 |
mezitlábas1 | 2011.02.16. 12:13:01 / # 148786 |
|
Most is van éjszakai tarifa 336Ft/km csak acéges taxik nem alkalmazzák!
Te dolgozol vagy egy vizszerelő azt hiszed,hogy karácsonykór vagy hétvégén ugyan annyiért dolgozik mint hétköznap?
Vállalkozókent hagy döntsem el én hogy egy bizonyos határokon belül mennyiért dolgozom!
AZ EXTRÉM ÚTVISZONYOKHOZ CSAK ANNYIT,hogy régebben ,ha egy nagy hóeséstől csúsztak az utak a
diszpécser tájékoztatta az utast,hogy a rossz utviszonyok miatt dupla tarifával mennek a taxik!
Tehát ilyen régebben már volt!Nem én találtam ki!
Előzmény: #148783 zodiákus 2011.02.16. 11:01:37 |
utas20102011 | 2011.02.16. 11:32:39 / # 148785 |
|
Olvasom:
kiállási díj: 2 x BKV jegy (640 Ft)
km díj: mindenkori BKV jegy (320 Ft)
Ezekkel a paraméterekkel még ennyi ember sem venné igénybe a taxit.
Megoldás: Nem tudok tutit mondani.
A legfontosabb max: 3000 taxis, kiharcolni hogy ne vonatkozzon ennyi féle kötelezettség ami a kiadást növeli, hisz az egyéb tömegközlekedésre sem vetnek ilyen-olyan ellenőrzést.
Fuvararányos tagdíj.
Kiszállás 500 Ft, km díj nappal-éjjel 250 Ft. Nincs telefonos, meg ilyen-olyan kedvezményes. Ünnepnapokon meg legyen éjjel-nappal 300 Ft/ km.
|
zodiákus | 2011.02.16. 11:05:00 / # 148784 |
|
egyébként a teszkóban azért magasabbak az árak,mint az ósanban,mert az 0-24-ig van nyitva,vannak állandó költségei (áram,fűtés,éjszakai pótlék bérezése),és ezeket beépíti az áraiba.ott sem kettő árat látsz.
Előzmény: #148783 zodiákus 2011.02.16. 11:01:37 |
zodiákus | 2011.02.16. 11:01:37 / # 148783 |
|
azon esetleg elgondolkoztál,hogy Te nem alkalmazott vagy?tehát,miért kéne éjszakai pótlékot felszámolnod?éjszaka jobban kopik az autód?mert mást nem tudsz felhozni érvként szerintem.ha alkalmazott lennél,mint Londonban vagy a fritzeknél,akkor azt mondom okés,hiszen a vállalatoknak ki kell fizetni a pótlékokat,így magasabb árat alkalmaznak.de Neked senki sem mondja meg mikor és mennyit dolgozol.szóval,nem muszáj éjszaka a vállalkozónak,ez lenne a válasz.
inkább azon gondolkozzatok szerintem,hogy legyen egy,de az átlagos legyen,mindkét lehetőség arányában kivetítve,szerintem.
Előzmény: #148780 mezitlábas1 2011.02.15. 22:21:27 |
Kempes | 2011.02.16. 10:07:50 / # 148782 |
|
75%-os páratartalom mellett és délkeleti szél esetén 585 ft/km.
amennyiben óránként 8 miliméter csapadék lehullik 612.30 ft/km.
Előzmény: #148781 zodiákus 2011.02.16. 09:52:19 |
zodiákus | 2011.02.16. 09:52:19 / # 148781 |
|
hó és ónos esőre?na látod,mondtam én, hogy átestek a ló túloldalára..mégis ezt ki a franc fogja ellenőrizni ónos esőben,hogy Te valaóban az ónos tarifát használod?na akkoó legyen nappali 315,éjszakai feláras 500,ónos-havas-extrém 600,vidék 730,mi legyen még...más nem?
mindenképpen kéne...ez is tetszik..mint ha lenne valami érdekizétek,ami ezeket ki tudja követelni!hiszen még egységes gondolkodásra sem vagytok képesek,nem hogy konkrét dolgot elérjetek!ne haragudj az őszinteségemen,ne ez eléggé vicces!
Előzmény: #148780 mezitlábas1 2011.02.15. 22:21:27 |
mezitlábas1 | 2011.02.15. 22:21:27 / # 148780 |
|
Mindenképpen kéne egy tarifa még amit éjszaka,hétvégén,ünnepnap és extrém időjárási viszonyok között lehetne alkalmazni.-hó onos eső-
A tarifákat nem a minimálbérre és 0-Ft nyereségre kéne kiszámolni.
|
mezitlábas1 | 2011.02.15. 22:09:56 / # 148779 |
|
Minket is fog dotálni a költségvetés?
Ki kéne számolni a viteldíjat nem a BKV a mosatás díját venni alapul.
Előzmény: #148776 bambusz 2011.02.15. 21:24:04 |
alelölülő | 2011.02.15. 21:28:53 / # 148778 |
Az is rendben lenne, mert azt a főváros határozza meg évente, és a tömegközleledés költségei a miénkhez hasonló módon változnak.
De gépi mosás?
Ott a két legnagyobb árváltoztató tényező a vízdíj és az áramköltség. Tulajdonképp nálunk egyik se játszik.
Előzmény: #148776 bambusz 2011.02.15. 21:24:04 |
|
smokie09 | 2011.02.15. 21:27:07 / # 148777 |
|
Akkor majd dupla tagdíjért fognak visszapörgetni a telszámtulajok a mindenkori bkv jegyárból...
Előzmény: #148776 bambusz 2011.02.15. 21:24:04 |
bambusz | 2011.02.15. 21:24:04 / # 148776 |
|
A mindenkori BKV jegy ár ...1 km...
A mindenkori jegy ár 2x a kiállás..
Valami ilyesmiről Beszélt Tarlós úr a megválasztása előtt....
Én ezt aláírom!!!
|
smokie09 | 2011.02.15. 21:19:10 / # 148144 |
|
Mi legyen az ár?
|
málna | 2011.02.15. 20:41:54 / # 148775 |
|
Köszönöm Marci, megtisztelsz!
:)
Üdv!
Előzmény: #148771 2011.02.15. 20:16:46 |
alelölülő | 2011.02.15. 20:39:34 / # 148774 |
Ezt a gépi mosás dolgot nagyon erőltetettnek érzem. A nagyságrend stimmel, legalább ennyinek kellene lenni az alapnak, csak míg az üzemanyagár visszakereshető, dokumentálható, a gépi mosás nem. Az egyik helyen ennyi, a másikon annyi. Ki a fene fog éves statisztikát készíteni róla az ármegállapításhoz? Hogy lehetne egy teljesen más szolgáltatáshoz kötni a mi árainkat? Ilyen alapon lehetne a sárgarépa árának háromszorosa is. Alapdíj: két liter üza. és kész.
Előzmény: #148763 hiénakutya 2011.02.15. 16:01:46 |