Hozzászólások száma: 897
Ugrás a hírhez Oldalszám: 45
Témakörök > Hírek fórumai > Valami elkezdődött A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Taxi9 2011.02.17. 10:28:46 / # 148833
avatar
Szia, Én a vállalkozásonként 1 autó / 1 millre esküszöm. Annak akinek ez nem áll rendelkezésére és sok ilyen van, nos Ők a NAT nál kapott nullás bemutatása mellett kaphatnak kölcsönt vmelyik banktól. 3000 autó 3000.000.000.- azaz Hárommilliárd.
smokie09 2011.02.17. 10:24:47 / # 148832
avatar
Szabad vállalkozás jogáról hallottál é már kedves tomajer? De tegyük fel, nincs több felvétel. Akkor is 5700 marad, kit zársz ki? Milyen alapon? Vagy ha nem zársz ki senkit, akkor mikorra fog az 5700 lecsökkenni emberi számra?
gipszjakab 2011.02.17. 10:24:42 / # 148831
avatar
ELLENŐRZÉS!!! A cégvezetőnek bitztos megéri, meg annak aki 135-150, stb. tarifákon dolgozik FEKETÉN! A többinek nem, mert ha úgy is érzi megéri, majd ha elromlik a kocsi, vagy beteg lesz, majd rájön, hogy mégse. Aki azt hiszi megéri ennyiért az hülye, főleg ha taxis!
tomajer 2011.02.17. 10:18:51 / # 148830
Ééééés? Nem is értem mit nem értesz... Vége! Vége a vidékről, taxiscsábításnak, vége a friss munkanélküliek idetolásának. A T. droidtartók és cégtulajdonosok a meglévő...és folyamatosan csökkenő állománnyal kell hogy beérjék! Azonnal értékesebbek leszünk. Azonnal megváltozik a hangnem. Nincs utánpótlás, kénytelen emberszámba venni a most pályán lévő taxistát... ha kihullik, nem jön helyette másik. Ééérteeeeed? Nem lehet teljesen tönkretenni, mert elmegy a pi...ba.. és hamarabb lesz meg a drosztok száma X 3. ami ma kb. 4500. Mindez nem autóra értve, hanem emberre!
smokie09 2011.02.17. 10:12:41 / # 148829
avatar
Oké! Tegyük fel: holnaptól befagyasztják a létszámot! (nem fogják, mert mennek majd a táska pénzek az illetékesetől, meg ugye az a taxinként 25000 is jól jön valakinek) de tegyük fel... nna 2011. 02. 18. péntek van 5700 taxi ééééés????
tomajer 2011.02.17. 10:08:16 / # 148828
Postaládánkól....:-)

smokie09 2011.02.17. 10:07:44 / # 148827
avatar
Nekem lenne ötletem, hogy mit adjanak be egymásnak:)
tomajer 2011.02.17. 10:06:03 / # 148825
Hölgyek urak! Lehet ezt fikázni, de 15 év teljes sikertelensége után tudomásul kéne venni, hogy csak olyannal érdemes bomázni a "hatalmat" aminek van reális esélye, hogy átmegy. Ennek van..... remélem. És azért nézzünk már tükörbe.... nem lenne végre jó, egy létszámstop? Nem lenne végre jó egy fix tarifa? Jja, hogy a mértéke? Ezt köszönhetjük a ma 135 forintokat hirdetőknek. Próbáljatok már meg a politikus fejével is gondolkozni. Ha létezik sikeres taxitársaság 150.-/Km-el, akkor mire föl akarnak ezek, 300,. feletti tarifát??? Mindenki tudja, hogy alapvetően igazatok van.... de ezt mivel tolod le az ellenérdekelt politikus torkán? Ha sokat akarunk, továbbra se kapunk semmit! Márpedig szerintem mindennél fontosabb a létszám befagyasztása!!! MINDENNÉL!!! Ha azt elérjük, akkor máris levegőhöz jutunk.... pláne, ha e mellé megszüntetik az árversenyt! Nekem egy dolog nem tetszik benne: Ottmaradt, a transzferek lehetősége..... Ezt hogy csináltátok Málna komám??? Ki is van vele herélve a fix tarifa...:-(

smokie09 2011.02.17. 10:04:53 / # 148824
avatar
Úgyis annyival megy a taxis amennyivel akar:) úgyhogy felesleges itt bármiféle tarifa próbálkozás:) Csak olyan arcoktól ez visszás(mármint a beadvány), akik totálisan a másik oldalon állnak, és ilyen-olyan címen többszázezres fizetést kapnak évek-évtizedek óta a semmiért. De mint ilyen olyan gittegylet tagjai néha jogot formálnak maguknak megírni, vagy inkább csak aláírni egy-egy ilyen beadványt.:(
mezitlábas1 2011.02.17. 10:04:19 / # 148823
avatar
Inkább semmiz ne adnának be,mint egy ilyet!!! Ez TÖBBET ÁRT A SZAKMÁNAK MINT HASZNÁL!!
zodiákus 2011.02.17. 09:51:24 / # 148822
avatar
oké,oké,én azt értem,hogy nem lehet mindenkinek a kedvében járni,de rajtuk kívűl készített valami hasonló cuccot?esetleg Te?csak kérdezem.. :)
zodiákus 2011.02.17. 09:49:16 / # 148821
avatar
én elolvastam. Neked mi az ami nem tetszett?
Egon Olsen 2011.02.17. 09:36:02 / # 148820
avatar
csatlakozom: Ez a beadvány a szakma elárulása!!!!
smokie09 2011.02.17. 09:34:21 / # 148819
avatar
Ez nem egyes, ez felháborító!!! De mit vársz olyan emberektől akik nem is a taxizásból élnek? Kivétel talán a Metál, de ő is inkább csak hobbytaxis. Reméljük ebből se lesz semmi!
gipszjakab 2011.02.17. 08:57:32 / # 148818
avatar
Heavy Metál Zoli nagyon jól néz ki a Taxisok Világa címlapján amikor szép fekete öltönyében bemegy ide, bemegy oda (évek óta), de aztán valahogy sosem történik változás, nem sikerül semmit elintézni. Ez a 220Ft/km, meg... Zolika ülj le egyes!
gipszjakab 2011.02.17. 08:53:55 / # 148809
avatar
Nem kéne ennyire túlbonyolítani a dolgot. Mindenkori üzemanyagár vagy BKV jegy jó támpont lehet a viteldíj meghatározásban. Nehogy már 220ft/km-ért odaálljon valaki harcolni, mert az tényleg csak a 150hez lenne előrelépés (van akinek meg visszalépés), és még így is csak színtentartáshoz elég. Minimum 1500/fuvar, mert rászoktak sokan, hogy Nagymező u-Nyugati stb. 430-ért. Ha ez kell neki fizesse ki! Várakozási díj a megérkezés pillanatától! Nem kell fosni, ha mindenki ezt csinálja úgyis rákényszerülnek vagy mehetnek gyalog (2 sarkot). Éves vizsga helyes dolog, de ne legyen drágább mint bármelyik más autó vizsgadíja. Drosztengedély ok. Cserébe biztosítsa az Önkormányzat, hogy BÁRMELYIK droszton meg tudjak állni, anélkül, hogy az életem veszélyben forogna. Meghatározni a max. létszámot, feketén dolgozókat, hajléktalanokat, csalókat egyből ki lehetne b.ni. Meglepődnétek, hogy a 6000ből egyből csak a fele, max. 2/3-a maradna meg. Vagy egyszerűen a Fővárosi Önkormányzat vegye át a fuvarszervező feladatát, minden taxis legyen vállalkozó, fizessen fuvarszervezési díjat, de ne xy-nak hanem az önkormányzatnak. Abból a lóvéből lehetne fejlesztgetni a drosztokat (pl. többek között azért sem dolgozom nappal, mert pipikélni, nemhogy nagydolgot elvégezni ebben a tetű városban sehol sem lehet!). Csövesek, stb. kihullásával maradna egy kellemes 3500 taxis. Nem is kell több. Lenne egy telefonszám egységes tarifa! Öröm, boldogság! Ébresztő!!!

mezitlábas1 2011.02.17. 08:38:57 / # 148815
avatar
Érdekes Sipeki úr tudta még 1998-ban hogyan kell kiszámolni a kiadás bevétel alpján a taxitarifát!!!!!! A BKIK-s kiadvány a taxi tarifa árképzéséről egyik szerkesztője volt!!!!! Azóta elfelejtette!!! Ez az ajánlott 220ft-os tarifa a mai árviszonyokhoz képest 0. Egy pár elnyomorított kollégának előrelépés lenne a 136-150Ft hoz képest! NEM ÖTLETELGETNI KÉNE A VITELDÍJ MÉRTÉKÉVEL!!! SZÁMÍTÁSSAL KÉNE ALÁTÁMASZTANI!!!! Ugy látom ezt mindenképpen el akarják kerülni valami miatt a beadvány íroi!! MIÉRT?????! Mert bebizonyosodna feketén-fehéren hogy az önköltség 200 vagy220Ft felett van?!!!! KINEK AZ ÉRDEKÉT SZOLGÁLJÁTOK ÉS SZOLGÁLJA az OTSZ kedves Metál Zoli!!! A fuvarszervező cégekét vagy egy felsőbb láthatatlan hatalomét??!! Akinek az a célja, hogy tönkretegye a taxis vállalkozókat???és ha már csak őlesz a piacon,ha kell hetente emeli a viteldíjat!!!??? Ez a baedvány a szakma elárulása!!!!
tomtom6 2011.02.17. 04:27:30 / # 148814
avatar
Végigolvastam a legújabb 2011-es beadványt. Szerintem egy kicsit bonyolultra sikeredett. A tarifa kérdés része meg túl egyszerű és a 220 csak a 150-hez képest előrelépés. Az új drosztengedélyekkel meg mehetnénk taxiengedélyt , a taxiengedélycsere miatt meg forgalmit cseréltetni nem kevés pénzért.

attus 2011.02.17. 02:04:37 / # 148813
avatar
A (656)-ban olvasható tanulmány tarifatáblája szerint 2.6 Km kell a 900Ft-hoz, ráadásul az egy sarkos fuvar ugyanúgy 400 Ft mint most! De te csak cincáld az én két perc alatt született tarifatáblámat... :-)
attus 2011.02.17. 01:58:45 / # 148812
avatar
Egyrészt ez kizárólag az én agyszüleményem, másrészt pedig Magyarországon 2011-ben nagyon sok kollégám örülne egy ilyen általad lesajnált tarifának. Szerintem. Ha idegesít, ne olvasd kedves percember jomeo-taxisfelvonulás ex-kolléga.
Oldalszám: 45