Hozzászólások száma: 3640
Oldalszám: 182
Témakörök > Droszt Híradó > Taxi4 A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Apuka 2010.09.22. 20:59:54 / # 142677
Nazoli! Nem volt jelen a 6x6 vezetői szinten. Miért? Viszont téged sem láttalak a BKIK-ban pedig hely az volt bőven! Még selmi párja is ott volt! Ha oda eljössz, láthattad volna kik vannak benne. Illetve ma este már, a feltett képek alapján is láthatod
törölt felh. 2010.09.22. 20:30:12 / # 142676
avatar
Választásuk= választások. Bocs!
törölt felh. 2010.09.22. 19:32:24 / # 142675
avatar
Csakhogy túl sok a szervező. Túl sok vált az évek hosszú során át hiteltelenné,és túl kevés a taxis aki mostanság megtehetné, hogy 3 napig beintsen, és a kilencvenes blokádhoz hasonlóan, ( csak most csak és kizárólag a taxisokat blokkolva)kiálljon egy közös célért! Az érdekképviselők, meg a szervezők meg elmehetnének a bús lakodni, mert innentől vagy dolgoznak, vagy hozzákopik az álluk a miénkhez! Tisztelet a kivételnek, (ha van ilyen) aki tényleg jobbító szándékkal közeledne a kérdéshez, de köszönet elődeinek, a sok bába közt elveszett a gyerek. Sajnos ez van! Én már nem szívesen állok, egyik nem taxis, érdekképviselő háta mögé sem, mert amint közkinccsé lett a neve, átmegy megélhetési politikusba, mi meg maradunk a szakadék szélén! És onnantól marad minden a régiben. Mi vagyunk az ugródeszka, meg a lábtörlő. Utána már csak a magyarázás, köntörfalazás, meg az ígéretek. Ha valaki másképp látja... Győzzön meg az ellenkezőjéről. Választásuk után, és előtt vagyunk! Miért csak most van mozgolódás az érdekünkben???
hobbytaxis 2010.09.22. 19:07:58 / # 142674
avatar
Há én sose besszélek hüjeségeket mer komoj megfontót ember vagyok ezér is válatot meg a takság egyöntettűen.
nazoli 2010.09.22. 17:43:22 / # 142673
avatar
Ez nem játék a szavakkal, hanem tény. Amint az is, ahogy írod, hogy nemm vagyunk képesek betaratni a szabályokat. De a szabályokat nem is nekünk kellene betartatni, hanem azoknak, akiknek erre törvényi felhatalmazásuk van. APEH, Fogyasztóvédelem, Rendőrség, Droszt Kht, és a jó Isten tudja, még kik vannak. De ezek csak arra jók, hogy ha könnyen megtaláható vagy, akkor baszogassanak. Aki egy kicsit munkásabb feladat, azt már nem üldözik. Mit értesz azalatt, hogy "És nem a különböző már létező, vagy most alakuló szerveződésektől várni a hosszadalmas egyeztetések eredményképpen, némi javulást"? És lépni, utána egyezkedni? Mert ha arra, amire én gondolok, azt is meg kell szervezni valakinek. És legalább a szervező legyen törvényes!
nazoli 2010.09.22. 17:36:33 / # 142672
avatar
Nem beszélsz hülyeséget! Még a név is jó lenne!
hobbytaxis 2010.09.22. 16:36:44 / # 142671
avatar
NaZoli. Ere csináttuk meg a TÖVIS-t. Majd mi megmutassuk mi az érdekpékviselet. Taxisok Önérdek VédelmI Szövecsége azaz TÖVIS. A jelünk a rózsa mer nincsen rózsa tövis nékűl és ahova mi szúrunk az fájni fog mindenkinek aszt garantájjuk.
Konkrét (?) 2010.09.22. 16:22:19 / # 142670
avatar
Ezért szeretünk ! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD !
ivive 2010.09.22. 16:17:35 / # 142669
avatar
ööö... izé. nekem erről nincs véleményem :D
Konkrét (?) 2010.09.22. 16:14:32 / # 142668
avatar
Szia, ari voltál ! "Ha az utas hátrahagyja a cetlit..." De akkor, mi alapján reklamál ? Bemondásra ? Emlékezetből ? Távolság, útvonal, várakozás, összeg (jattal vagy nem ?), vagy, hogy ? Miért kell(ene) nekem bizonyítanom az ártatlanságomat, ha az utas nem tudja bizonyítani a vétkességemet ? Na ez az ami nem fér a fejembe ? :)
Konkrét (?) 2010.09.22. 16:00:51 / # 142662
avatar
Ok. Játszhatunk a szavakkal, szabályozva van - e, vagy csak részben van szabályozva és csak a maximálását érinti a viteldíjaknak. Meg, hogy sokan visszaélnek evvel is, stb. ! Hiányzik a komplex rendezése évek óta, tudjuk, és ennek tudható be a mára kialakult helyzet. Ami érthetetlen a számomra, az a tény, hogy a rendeletben szabályozott mértéket sem vagyunk képesek érvényesíteni ! Annak ellenére, hogy a ránk kényszerített árakon gazdaságtalan a működésünk és ez szinte minden társaságnál dolgozót egyformán érint. Ez ellen lehet(ne) és kell(ene) tenni ! És nem a különböző már létező, vagy most alakuló szerveződésektől várni a hosszadalmas egyeztetések eredményképpen, némi javulást. A "sok bába között, elveszik a gyerek". Mindig így volt. LÉPNI ÉS UTÁNA EGYEZKEDNI ! Nem pedig fordítva. Ez a véleményem, tisztelettel. :)

ivive 2010.09.22. 15:37:42 / # 142667
avatar
Szia, ha jól emlékszem, úgy szólt a dolog, hogy ha az utas hátrahagyja a cetlit, (ami HIVATALOSAN elképzelhetetlen, mert a kezébe nyomod) akkor tartsd meg 30 napig (mint talált tárgy), mert ha netán bereklamál, legyen meg a nyugta valakinél. ("reklamációt nyugta ellenében...") - legalábbis én így értelmeztem a kis fejemben. A többi részbe inkább nem megyek bele... szép szó az a paradoxon...:)
nazoli 2010.09.22. 15:36:14 / # 142666
avatar
Kössük föl az antannára! De kik azok a kollégák, és milyen lépéseket tesznek?
nazoli 2010.09.22. 15:34:25 / # 142665
avatar
Nagyon tévedsz. A piac nem volt, és nem van szabályozva. Csak van egy, azaz egy darab szabály. A maximált tarifa. De tudjuk, hogy sokan szarnak rá! Akkor lenne szabályozott piac, ha legalább ezt az egy szabályt BETARTATNÁ VALAKI! Hallottál már arról, hogy valamelyik taxisnak baja esett azért, mert a többszörösét kérte a szabályozott fuvardíjnak? Ugye nem! Hacsak azt nem, hogy nem fizették ki neki a fuvardíjat. De engedélyt nem vontak vissza miatta, és munkaeszközt sem vettek el senkitől, mert többszörösen visszaesőként követte el a szabálysértést! Még csak APEH buntetésről sem tudok! Az összefogás hiányát keresni nem demagógia, hanem, hanem az összefogás iránti igény kifejeződése. A civilizáltabb országokban ezt sem kell keresni, mert mindenütt megvan! A kamarák, a szakmai érdekképviseletek testesítik meg az összefogást! De nálunk még ezek sem működnek normálisan. Amíg a kamara jeles képviselője, Sipeki József kijelenti a Taxisok Vvilága újságban, hogy a kamara nem érdekképviselet, hanem a szakmai önkormányzatiság kifejezője (vagy a tököm tudja, hogy fogalmazott, érdekes lenne visszakereseni) addig ne várjunk itten érdekképviseletet, vagy összefogást! Ezeket az embereket, mint a Sipeki, vagy az Antal Attila valamikor, valakik betolták ebbe a kibaszott kamarába, és azóta nem lehet őket onnan kirobbantani! És ezeknek kellene minket képviselni! Tudnak jófejeskedni, osztani neked az észt, hogy hogyan gazdálkodj a bevételeddel, meg Antal óta tudjuk, hogy még mit, de ezt nem akarom szó szerint leírni, mert még nekem lenne bajom belőle! (Remélem éveket fog ülni miatta, és eltűnik a francba a kamarából is! Mert milyen érdekes, annak ellenére, hogy sitten van - analóg a házi őrizettel, csak utóbbi az előzőnek egy finomabban kifejezett formája - senkinek nem jutott eszébe, hogy szóljon neki. "Te Attila! Nem gondolod, hogy le kellene mondanod? Nekünk ez egy kicsit kényelmetlwn, hogy te ilyesmiket csináltál!") Nos tehát. Ha ezek képviselnek, jobb, ha elássuk magunkat! tessék alakítani egy olyan érdekkéviseleti szervezetet, amelyik a TAXISOK ÉRDEKEIT FOGJA A MEGFELELŐ HELYEKEN? MEGFELELŐ MÓDON KÉPVISELNI, ÉS ÉRVÉNYESÍTENI! Ez nem demagógia, hanem lehetőség, ami mindannyiunknak rendelkezésére áll! Csak meg kell valósítani! Nem pofázni kell, meg a csodákra várni, hogy majd jön valaki, aki megcsinálja helyettünk, hanem meg kell csinálni! És akkor eljöhet az az idő, amikor egy taxitársaság ilyen módszerekkel nem tudja nyomorba dönteni az egész szakmát!
Apuka 2010.09.22. 15:12:11 / # 142664
Tisztelettel felkérek minden kollégát, amennyiben elege van a negatív árversenyből, amennyiben támogatja azt a néhány taxis kollégát, aki időt és energiát nem sajnálva lépéseket tesz ennek megszűnéséért, legyen szíves egy kék szalagot kössön az antennájára. Köszönöm

nazoli 2010.09.22. 15:02:35 / # 142663
avatar
Igazad van. Ők is áldozatok. Van köztük néhány, aki nem az(mert azért ha valaki tud taxizni, még ezzel e szutyok tarifával is meg tudja csinálni a pénzét, aránylag elfogadható kihasználtsággal), de állítom, hogy a 80%-uk viszont nem járt jobban, mint a régi cégénél. A közepe ugyanott van, és legalább 30-40% rosszabbul járt. Azzal együtt, hogy a tagdíja csak a fele! Viszont az egész taxistársadalom szív miattuk! No jó. Nem csak miattuk. Ebben vastagon benne van a T4, meg a 2000 is. No meg a Mobil. Ezt ahhoz tudnám hasonlítani, hogy amikor feltörik az autódat egy 20.000 Ft-os autórádióért, amit el tudnak adni 5.000-ért, de neked csináltak 100.000 Ft-os kárt! És amilyen hülye vagy, asszisztálsz hozzá! (A hülyézést ne vedd magadra, nem rád értettem.) Mindenki károkat szenved el, csak egy-két telefonszámtulajdonos jár jól. És az a dühítő, hogy mindenkit hülyének néz, és be akarja adni, hogy maennyivel jobb ott! Neki lehet. De ha végiggondolná, akkor rájöhetne, hogy a nagy többségnek nem. De szerintem azért nem tudja végiggondolni, mert azt sem tudja, hogy mit gondoljon végig.
Konkrét (?) 2010.09.22. 14:42:21 / # 142661
avatar
... "Egy hét nem megváltható büntetés!" Ez a PECH, vagy az APEH ? Nagy kérdés ... :(
nazoli 2010.09.22. 14:42:06 / # 142660
avatar
Azért ne szállj el magadtól.
Konkrét (?) 2010.09.22. 13:35:53 / # 142659
avatar
Egyébként is nálunk minden fordítva működik ebben a szakmában, mint tudjuk. A világon mindenhol a logikus megoldást alkalmazzák, reklamáció esetére ! Csak nyugta (számla) ellenében fogadnak el reklamációt. A pénztártól való távozás után pedig ( a pénzvisszaadás vonatkozásában) sehogy ! Luxbéla, hol vagy ? :)
Konkrét (?) 2010.09.22. 13:20:45 / # 142658
avatar
Elgondolkodtató volt a tegnap kihirdetett nagy formátumú "általános". Külön kiemelendően a reklamáció esetére vonatkozó nyugta megőrzési kötelezettségre ! Egy kérdés fogalmazódik meg bennem hirtelenjében : - Hogy őrizzem meg azt, ami nincs is nálam ? (Vagy : Fizetés után távozott a "slejfni" az utassal együtt ! Vagy : Radír és no nyugta !) U.i.: Miért kell szaporítani az értelmetlen intézkedések sorát a végtelenségig ?

Oldalszám: 182