Hozzászólások száma: 1465
Oldalszám: 74
Témakörök > Droszt Híradó > A Barát-Taxi javaslata! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Bántelki Lajos 2009.06.06. 09:11:41 / # 139514
avatar
Hát, törölni már nem tudom. Kérdés, hogy szeretném-éé? Szerintem, nem! Miértr ne írnám le? A " tutit " mindig leírom!
Bántelki Lajos 2009.06.06. 09:10:35 / # 139513
avatar
Milyen összeget? Ezt, kifejtenéd bővebben?
KUKUCS 2009.06.04. 16:18:22 / # 139511
avatar
ezt igy lemered irni
KUKUCS 2009.06.04. 16:00:30 / # 139510
avatar
megdupláztad az összeget
tomajer 2009.06.03. 22:41:37 / # 139509
Nna majd rábeszéljük, hogy lépjen be a Barátba, és propagálja azt:-)
Bántelki Lajos 2009.06.03. 22:22:14 / # 139508
avatar
Szerintem, a Hobbytaxis a legnagyobb király! Olvasgattam a hozzászólásait... Hát, nem semmi figura!
thomas 2009.06.03. 21:29:30 / # 139507
Hát ez gyönyörű! Innen már nincs messze az étteremben a kajamegosztás... Fölpattanunk a netre,o'zt: "Megosztanám csirke felsőcombomat bárkivel" :)
tomajer 2009.06.03. 21:17:18 / # 139506
Szegény taxist az ág is húzza:-( Az iwiw legújabb találmánya. Biztos olvasták a cikket, a New York Postban:-)

Bántelki Lajos 2009.06.03. 18:27:57 / # 139505
avatar
Sziasztok! A társaságot 14 taxiskollégámmal alapítottuk. 1 idő után kiderült, hogy néhányan nem alkalmasak ilyen feladat elvégzésére. Kiléptek, majd maradtunk 7-en. Néhány hónap múlva Nekem 1 olyan ajánlat érkezett, ami nem tette lehetővé, hogy foglalkozzam a céggel. A Nándit én ajánlottam be. Aztán mikor Ő már nem bírta a napi 14-16 órákat, a T5-öt választotta. Akkor kerültem én vissza. Deddgio! Tehát, ez megint nem jött be! Nem baj, én élvezem, próbálkozz tovább! Köszönöm!
Neduddgi 2009.06.03. 17:49:17 / # 139504
avatar
És még több kérdést felvet. Miért hazudott akkor a Nándi? Azt mondta, nem Lajosunké a cég. Nagy gáz ez az internet. Kis türelemmel minden visszakereshető:-) Palkónk is mindig ezt szopja meg, a nagy, és mégnagyobb durranásaival:-)
Bántelki Lajos 2009.06.03. 17:32:31 / # 139503
avatar
Hoppá! Ezt nem is tudtam. Köszi, hogy idetetted. Ez már jó régi!
cooltaxi 2009.06.03. 10:38:13 / # 139502
avatar
Az archívumot böngészve találtam.Sok ma is aktuális fel tett, és fel nem tett kérdésre ad választ 3 év távlatából is. [i][b]Nandi067 válasz | 2006.03.18. 17:10:04 (82) Sziasztok! A nevem, Leitner Nándor. 12 éven keresztül a Tele5 067-es kódján ültem. Jelenleg, a Barát - Taxi ügyvezetője vagyok. Majercsik Tamás ( ezen lap szerkesztője ) keresett meg, hogy ha lesz időm látogassalak meg benneteket és válaszoljak a Barát - Taxi topikjában felmerülő kérdésekre, illetve vitatott véleményekre. Köszönöm, hogy a Barát - Taxival kapcsolatban véleményt formáltok, még akkor is, ha az nem minden tekintetben kedvező ránk nézve. Örülök ennek a lapnak, mert azt hallottam, hogy itt minden kolléga és nem kolléga szabadon elmondhatja véleményét. Gondolom, hogy sok félreértést és kételyt eloszlatok azzal, hogy most első kézből tudhattok a Barát - Taxiról. A Barát - Taxit 15 taxis alapította, 2005.01.01-vel. Egy baráti társaságról van szó. Én, 2006. februárjában csöppentem ebbe a történetbe. A tulajdonosok közül 2-en megkerestek és felajánlották a Barát - Taxi ügyvezetőségének lehetőségét. Elmondták, hogy cégen belüli szerkezet váltás történt és a 15 főböl mára 6-an maradtak. Ők a tulajdonosok. mivel a topikban felvetettétek többen, hogy ki , vagy kik lehetnek, haűát erről sokat nem tudok mondani. Talán annyit mégis, hogy főként a city-nél, illetve van tulajdonos a Tele5-nél is. Hogy miért vállaltam el?? Bízom benne, hogy közleményem után érteni fogjátok. Most pedig engedjétek meg, hogy néhány feltett kérdésre válaszoljak: GENERALIUS: 2006.01.17-én kérdezte Igaz-e a Barát – Taxinál a tagdíjmentesség. A válaszom, igen! Ennél a cégnél nincs és nem is lesz tagdíj. Ez volt az egyik és legfontosabb feltételem a tulajdonosok felé. Próbáljunk meg olyan céget létrehozni, - illetve – az építkezést folytatni. Nem titok az sem, hogy az egész történet 1 nem túlságosan szeretett, de közismert taxis kollégánk agyából pattant ki. Nevet nem szeretnék írni, aki ismer engem tudja, hogy sokáig kapcsolatba voltam vele. A lényeg, hogy Ő már nincs benne a tulajdonosi körben. Ez volt a második feltételem. Inzert írta, hogy ÓLCSÓ HÚSNAK HÍG A LEVE. Hát, ha általánosítunk! De ne tegyük! Azért mert vannak a hiénák akik lépten nyomon becsapják az utasokat, nem tartom tisztességtelennek az egész taxis társadalmat! Szeretném, ha az irányításommal egy korrekt, tisztességes utas és taxisbarát cég fejlődne ki. Számunkra ugyanolyan fontos a taxis, mint az utas. Az utas nélkül nem élnénk meg, de a kedves nélkülünk nem tudna gyorsan, kényelmesen, pontosan utazni. BAO-nak válaszolnék! Nem a LAJOSÉ a cég!!! PÉNTEK írta: Igen így kell ezt csinálni, alámenni az áraknak, szarér hugyér fuvarozni ! Lehet alakítani egy újjabb céget, EXTRA BARÁT TAXI s ők majd talán ingyen is melóznak Az árakról: Én már csaknem 15 éve taxizom. Ha azt mondanám, hogy tetszettek vagy tetszenek az áraink, hazudnék. De beláttam és aki kolléga nálunk dolgozik belátták, hogy valahol el kell indulni. Ha a kezdetek kezdetén nem tudtunk megszerezni e Siemmenst, vagy valami múltit akkor ez maradt. Nem fogom a dolgokat szépíteni, még kevésbé szeretnék valótlant mondani. Még legalább 1 évig – ha a fix tarifa be nem jön - terveink szerint, az árkülönbözet marad. Biztosíthatlak benneteket, hogy így is meg lehet élni. Akinek lakástartozása, autó lizingje, több gyermeke, benzines autója van, jelenleg még nem ez a cég a legideálisabb. Az, akinek elege van az urh-ból, hogy 2-4percekkel rohangáljon a címekre és ezzel jobban amortizálja az autóját, késés esetén akár több 10.000 ft-ot fizessen, aki részt szeretne venni egy olyan cég fejlesztésében ahol mindenkinek egyformán van szava, aki nem akarja, hogy a szerencsétől függjön az, hogy mikor milyen címet tud felvenni, stb, hát itt a helye. Jelenleg, várólistát alkalmazunk. Nagyjából ennyi! Azt természetesnek tartom, hogy nem lehetünk mindenki számára szimpatikusak. Ez nem is baj! Nyugodtan mondja el mindenki a véleményét, ha tudunk hasznosítani belőle valamit, azt megtesszük! Még kb 30 percet itt leszek és figyellek benneteket. Köszönöm az érdeklődéseket! Sziasztok, jó munkát! [/b][/i]

Bántelki Lajos 2009.06.03. 08:48:01 / # 139501
avatar
Sziaasztok! Ata8-al értek részben egyet! Viszont! Tárgyalás? Miről? Hogy emeljenek? Nem! Olyan SZÖVETSÉG kell, amely megél magából! És ezt, mi, Ti tudjuk / tudjátok megteremteni! Köszönöm! Tomi! Elolvastam.
tomajer 2009.06.03. 08:33:25 / # 139500
Halló! Kettő, három nap? A szakszervezetesben tíz percről beszélünk. Arra sincs sok jelentkező:-(
ata8 2009.06.03. 08:23:13 / # 139499
avatar
"Általános sztrájk"- még álomnak is szép. Ne álmodozz! Nincs rá szükség. Már párszor felvetettem. Kettő, esetleg három szabadnapot kell kivenni. MINDENKINEK- EGYSZERRE. Valamennyire biztosan változna a tárgyalási poziciónk. De ha még ez sem megy, akkor mitől várod a csodát??
Bántelki Lajos 2009.06.03. 01:02:52 / # 139498
avatar
Ne irigykedj! Inkább igyál valamit! Vagy kapjál be:)) Amikor ideges vagyok és is azt teszem! Bekapok 1 rágót. Kalapácsot? Mi vagy Te? Asztalos?
taxico 2009.06.03. 00:29:43 / # 139497
avatar
Na most egy kicsit el kezdtem szédülni. Elgondolkodtatóak a szavaid.Egy lépéssel közelebb kerültem ahhoz,hogy földhöz basszam a kalapácsot:(
Bántelki Lajos 2009.06.03. 00:28:08 / # 139496
avatar
Sziasztok! Ezt, néhány perce taláta a feleségem. http://www.nlcafe.hu/forum/index.php?id=1057&fid=441&topicid=231203&bw=&forumuser=&forumuserid=&step=3&page=1 Azt gondolom, hogy ez magáért beszél! És, köszönöm minden nálunk, vagy nekünk dolgozó kollégának! Köszönöm!
Váltó 2009.06.03. 00:25:50 / # 139495
avatar
Jó munkát mindenkinek! cooltaxi már kezd jó helyen kapirgálni :))

cooltaxi 2009.06.02. 22:56:23 / # 139494
avatar
Nos, az ígért konklúzió, ami többszöri beszélgetés után alakult ki bennem. Először is. Lajos hibát követett el, amikor színre lépett. Hisz addig heteken át csak a T4-et „anyáztuk” kollektívan az árcsökkentési akciója miatt. Majd lépett a 2000, a Rádió taxi és megvolt az újabb ügyeletes gonosz. De jött és hirtelen benne láttuk a legfőbb ellenséget a mi szemszögünkből brutál alacsony tarifái miatt. Pedig addig eszünkbe se jutott a BarátTaxi. És miért nem? Mert egyikünk sem tartja tényezőnek a piacon. És most lehet, hogy néhányan meglepődnek: Nem is akar az lenni. Ugyanis az un. „nagyoknál” kimutatható fuvarszámcsökkenés nem nála csapódik le! Nem profitál belőle semmit!! Nem is tudna, hiába is „bombáznák” őt a megrendelők. Azért, mert egész egyszerűen, más a profilja. Sem kapacitása, se ambíciója nincs erre. Egyszóval nem konkurencia a jelenlegi nagy cégeknek. A múltbeli dolgainak meg végképp nincs köze a mai kialakult helyzethez. Hol van akkor mégis az érdekellentét? Ennek megértéséhez egy kicsi, empatikus képességre van szükség. Ha én, te, ti bármelyikünk lenne cégtulajdonos egy kis taxi rendszerű cégben és minden, de tényleg minden kötelezettség lerovása után azt látnánk, hogy autónként csak mondjuk 40-50 ezer maradt tisztán. Ha egy autód lenne, az katasztrófa. A rezsidre sem elég. De ha 20-30 vagy több autód van? Számold csak ki és utána tedd a szívedre a kezed! Érdekelne bármelyikünket is a mások baja? Mondom: Mielőtt betámadnál ezekért a mondatokért, próbáld beleélni magad egy kis cég tulajdonosának a helyzetébe! Mindezekből világossá válik, hogy a jelenlegi helyzet legsérülékenyebb eleme az egyéni vállalkozó. Az egyre alacsonyabb tarifa minket súlyt a legjobban. Ha minden költséget levonunk a hó végén és tisztességesen befizetjük az államnak, amit ránk ró, és maradt 100-120 ezer a végére, azt mondtuk: soha rosszabbat! De a költségek egyre csak nőnek, a tarifa, amit ránk kényszerítenek, lefelé megy. A végeredmény hó végén egyre kevesebb. Egy egyszemélyes vállalkozás ebbe tönkre megy. De nem megy tönkre a „kenyéradónk”. A föld alól is előteremtjük a következő havi tagdíjra valót, mert ha nem tesszük, akkor egy fillért sem keresünk. Mert mindig csak a holnapra gondolunk. Mi ez, ha nem a 22-es csapdája? És nem megy tönkre a Bt a Kft sem, amelytől a koncessziót a taxi engedélyt és a rendszámot béreljük. Mert őket is az elsők között kell kifizetni, ha továbbra is, csak a taxizást tudjuk elképzelni egyedüli megélhetésnek. Túl sokfelé vannak „ellenségeink”hát. Még a soraink között is. Hisz vannak, akik a pokolba kívánják a „droidokat” (alkalmazottakkal), az autó és (vagy) rendszámbérlőket. Mondván, nem egyeznek az érdekeik az egyéni vállalkozókkal. Ezért nem tudjuk a céljaink érdekében csatasorba állítani őket. Mert ők meg a Bt-k és Kft-k kiszolgáltottai. Hát haragszunk rájuk is. Elcsépelt közhely tudom, de leginkább magunkra kéne! Mert nem egyik pillanatról a másikra jutottunk el idáig. Ez egy hosszú folyamat volt és lássuk be, mi végig asszisztáltunk hozzá! Most kapkodunk fűhöz – fához és próbáljuk felrázni az elfásult tömeget. De amíg a T4-hez önként és dalolva mennek az újfelvételesek, mert ott most milyen „jó”, addig sötéten látom a jövőt. És tudjátok mi a furcsa? Emberileg - mint magam is családfenntartó - megértem őket. Ugyanakkor meg el is ítélem őket. Szeretném feloldani ezt az ellentétet magamban, de nem megy. Nem vagyok alkalmas rá. Én legalább beismerem. Ezért várom hát, hogy valaki (k) irányt mutassanak a szavakon túl is! A szakszervezet alapjában jó gondolat. De mi lesz az említett bt-s, kft-s alkalmazottakkal és a többiekkel? Hisz ők, a státuszuk miatt a kamarának sem lehettek a tagjai. Ráadásul, ahogy azt már említettem nem is érdekük. Velük mi lesz? A szakszervezetnek mire lesz „jogosítványa”? Kell - e hogy elismerjék a kompetenciáját? Lesz - e olyan hatalma, hogy asztalhoz kényszerítse a cégeket? Majd egy tucat céget, uraim! És egyszerre!! Egy esetleges általános sztrájk esetén (álomnak is szép) és az azzal okozott kár, amit a szerződéses partnerek szenvednek el! Annak következményei és terhei. És még mennyi, de mennyi előre nem látott kérdés. Biztos, hogy egyszerű, mezei taxisként elegek vagyunk mind ehhez? Csak úgy simán a „bal elsőről” ? És ha valaki most azzal vádol, hogy pesszimista vagyok meg visszahúzó erő, annak nincs igaza! Azért vetettem fel ezeket a kérdéseket, mert tovább kell látni az első lépésnél, úgy, mint a sakkban. Különben két lépésben mattot kapunk.

Oldalszám: 74