Témakörök > Droszt Híradó > Plus Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
nazoli | 2013.11.02. 11:34:52 / # 131315 |
|
Biztos, hogy jó topikba tetted?
Előzmény: #131314 vmiki 2013.11.02. 10:11:54 |
vmiki | 2013.11.02. 10:11:54 / # 131314 |
|
Tomajer!
Abban maradtunk, hogy majd 2 hónap elteltével beszélhetünk a dologról. Szerintem nincs mit tárgyalni róla. A számok tények. Csendes, félcsendes, új rendelet.....a lényeg a lényeg....
Előzmény: #131306 tomajer 2013.11.01. 14:16:17 |
törölt felh. | 2013.11.02. 08:51:54 / # 131313 |
|
Te már megpróbáltad kialakítani a jó körzethatárokat?
Figyelj! Segítek.
Elöszöris tiztázni kell, hogy mitöl jó egy körzethatár.
Ahhoz, hogy ezt tisztázni tudjuk el kell tudjuk dönteni, hogy mekkora sújjal kell szerepelni a döntésben a taxis érdekeinek, és mekkor sújjal kell az utas érdekeinek szerepelnie.
Hiszen a fuvarszervezö aki elkészíti az alkalmazást az az utas érdekeit mint tudjuk (de nem értjük) jobban szereti elönyben részesíteni a taxistáéval szemben.
Vegyük azt a lehetöséget, hogy születik egy olyan döntés miszerint az a dolga az alkalmazásnak, hogy elsö körben 6 perc alatt kell a taxinak a címre érkeznie. Ez számomra azt jelenti, hogy ha érkezik egy cím, akkor minden egyes taxi, ami az alkalmazás számításai alapján 6 perc távolságra van (figyelembe véve a számításnál azokat a tényezöket amelyeket a rendelet megfogalmazott) azok közül választja ki a gyöztest aki a legrégebben van szabad állásban.
Tehát nem a távolságot kell a prioritások között elsö helyre sorolni hanem az idöt.
Tehát minden egyes címnél csinál a gép egy virtuális körzetet!
Ez a körzet mindíg attól függ, hogy éppen mennyi szabad taxi van az adott rendelés környékén (körzetében).
Az, hogy vonalakkal felosztom a térképet és úgy csinálok körzeteket, az a leg kevésbé tud mindkét fél (taxis, utas) részére megfelelö döntést hozni.
Arról, hogy csinálnak körzeteket ahova a taxisnak kell bejelntkezni arról meg nem is érdemes beszélni.
Előzmény: #131300 nazoli 2013.11.01. 12:27:14 |
vmiki | 2013.11.02. 08:19:21 / # 131310 |
|
Bocsánat, azt hittem Vasárnap van....szóval értitek.... megkavart ez a hosszú hétvége :) Kárpótlásul, szerintem a ma este jobb lesz!
|
vmiki | 2013.11.02. 08:17:00 / # 131309 |
|
Tablet, Urh. Nézzétek meg a 2 csúcs napot: Okt. 22. Tabi, és tegnapelőtti Péntek, URH. (rendszerfrissítés miatt!) Eredmény tekintetében nagyjából ugyanaz. Ha ömlés van megállás nélkül reggelig, tök mindegy. Aztán itt a tegnapi, hervadt Szombat, ami egy hétköznapot súrolt. Én biztos vagyok abban, hogy kevesebb címet vettem volna fel rádióról, az 1 percek, újrák miatt, pedig nyomkodós vagyok......
|
vmiki | 2013.11.02. 08:03:16 / # 131308 |
|
Bár nem céloztam rá, de ezt a megjegyzést az összes cég tekintetében tettem. Bárhol is legyél.
Hogy alakul ki? Ez marketing és mögötte lévő teljesítmény eggyüttese. Csapatmunka. Egy jól csengő cég nevét (Brand) felépíteni nem könnyű feladat. Megtartani még nehezebb, főleg olyan piacon ahol a versenyt ár tekintetében megszüntették. Én nem ömlengek, hanem örülök, hogy ez sikerül, sőt! Meg fogsz lepődni: annak is őszintén örülök, ha a többieknek is, akik pl. eddíg megkapták a minősítést.....
Előzmény: #131298 Rita 2013.11.01. 11:51:50 |
Vin | 2013.11.01. 21:03:35 / # 131307 |
|
Hol tudok erre ránézni? Még egyszer se láttam...
Előzmény: #131262 tomajer 2013.10.31. 11:53:32 |
tomajer | 2013.11.01. 14:16:17 / # 131306 |
Először is kértelek, hogy haladjunk el ezzel a pluszos fórumból.
Másodszoris, ... ebből már én se értek semmit. Mert nem emlékszem, hogy valaha neveztem volna meg embereket.
Mindigis a központban kirakott adatsorra hivatkoztam.
Harmadszoris... Még mindig nem érted miről beszélek, de lényegtelen. Nem kell egyetértenünk. Egyszerűen fogadd (viseld) el, hogy másnak más a véleménye. Én is ezt teszem... és zárjuk már le ezt a témát.
Szerintem aki az átlaghoz képest 100%-al több címet vesz fel, az teljesen függetlenül ennek a technikájától a többiek zsebéből veszi ki a pénzt. Szerinted meg nem.
Pont.
Folytathatod a hadjáratodat a néma címkiadással szemben. Ehhez jogod van.
De hagyd már abba ezt a személyes vitát kérlek.
Nem kell győznöd értsd meg. Van aki veled ért egyet, van aki nem. Oszt jónapot.
És utoljára reagáltam a témára.
Előzmény: #131302 nazoli 2013.11.01. 13:03:32 |
|
WinstonWolf | 2013.11.01. 13:41:39 / # 131304 |
|
A rendszer legnagyobb hibája, hogy képtelen pontosan meghatározni a poziciódat, nem tudja, hogy a gyorsforgalmin mész, vagy mellette, nem tudja a körút melyik oldalán állsz, nem látja, hogy alul, vagy felül mész a rakparton, és hogy merre vagy arccal a Deák téren, vagy a BAH csomóponton.
Folyamatosan dobálgat a körzetek között, képtelen tartani a sort.
Szerintem maximum az eddig is üzemelő címkiadó drosztok leváltására lehet alkalmas.
Előzmény: #131300 nazoli 2013.11.01. 12:27:14 |
nazoli | 2013.11.01. 13:04:14 / # 131303 |
|
Remélem, Zsolti, ez már nem törlendő adat.
|
nazoli | 2013.11.01. 13:03:32 / # 131302 |
|
Nem akarok ismét vitát generálni ezzel, csak mint érdekesség.
Visszatérve erre a nagypályásbatyus, meg aki háromszáználtöbbetveszfölaz nagypályásbatyusmegazsbembenturkál dologra.
Nem alaptalanul köztiszteletnek örvendő kollégánk nemrégiben írt arról, hogy van néhány ember, aki csípi a szemét, az első mondatban szereplő szóősszetétel jelentése okán. Tudom, hogy kikről van szó, ugyanis személyesen beszéltünk róla.
Nevezettek 2010-es adatai. 1-es számú 149 fuvar, 2-es számú 178, 3-as számú 173.
Február. 1-es 204, 2-es 163, 3-as 165. Március, április, május, június ugyanaz, csak az 1-es fölment 200-ra.
Kollégánk szerint nagypályások. Első blikkre egyetértettem vele, de mikor végigbeszéltük a kályháikat és a felvett címeiket, rájöttem, hogy odaérnek. Nem esküszöm meg rá, hogy 100 %-ban, de mondjuk 99-ben igen. Ezt azért nem nevezném nagypályának. Rohadtul tudnak mindent, amire nyomnak. Engem is idegesít, mert dolgozom a felségterületeikről is. De hát ez van.
Szerinted nem nagypályások, meg batyusok, mert bőven az általad fölállított szint alatt vesznek föl fuvarokat. Megnéztem a saját adataimat is. 2009-2010 adatok. Két hónapban nagypályásbatyus voltam (399, 324), 5 hónapban meg tisztességes (270, 112, 277, 211, 255).
Most akkor mi is van? Ki a nagypályás? Ki a batyus? Ki turkál a többiek zsebében?
Előzmény: #131196 tomajer 2013.10.30. 15:10:52 |
nazoli | 2013.11.01. 12:34:02 / # 131301 |
|
Azért igazán mondhatnának az utas részére is érzékelhető szignifikáns különbségeket.
Egy-két kivételtől eltekintve mindegyik ugyanazt árulja. A lógó (lázsd takdíjj) hasonlóan csak arra jó, hogy vizuálisan megkülönböztessék őket egymástól. Mert lényegi különbség nem igazán van.
Előzmény: #131298 Rita 2013.11.01. 11:51:50 |
nazoli | 2013.11.01. 12:27:14 / # 131300 |
|
A körzetesítés, ha jól vannak kialakítva a körzetek (nem úgy, hogy húzok pár vízszintes és függőleges vonalat, amik valahol keresztezik egymást, és az így elhatárolt területeket nevezem ki körzetnek), még mindig a legjobb megoldás az összes szar közül. És nem a GPS-re bízni, hogy meglát-e vagy sem, ledob magáról időnként vagy sem, hanem manuálisan bejelentkezni a körzetbe. És az összes, munkát segítő megoldást alkalmazni kell. Itt semmi ilyesmiről nem tudok.
Itt az a legnagyobb baj, hogy ennek a közelében sem járnak a cégek, és a rendszereik is kiforratlanok.
Nem lehet komoly munkát elvárni egy amatőr logisztikával. És még fizess is érte.
Előzmény: #131201 anyad 2013.10.30. 15:46:18 |
Rita | 2013.11.01. 11:53:06 / # 131299 |
És még követői is vannak...
99
Előzmény: #131297 kardigán 2013.11.01. 11:49:11 |
|
Rita | 2013.11.01. 11:51:50 / # 131298 |
"..azonosulnod kell a cég imázsával." Te, figyelj! Ez az imázs, ez hogy alakul ki? Ez csak úgy magától keletkezik?
Költői a kérdés, mert lényegében a következő mondatoddal már meg is válaszoltad:
"Ha a kiataposott ösvény előnyeit élvezni akarod, amit előtted sok száz kolléga izzadt ki, több év munkákjával,..."
Nem várom el, hogy neked is hányingered legyen az állandó, buzgón lefetyelő ömlengéseidtől, mert szemmel láthatóan téged mind a hozzáállásod, mind a céges hovatartozásod fennkölt büszkeséggel tölt el. De legalább néha megpróbálhatnál kikukkantani a rózsaszín szemüveg mögül és tárgyilagosan értékelni valamit.
27
Előzmény: #131296 vmiki 2013.11.01. 11:40:24 |
|
kardigán | 2013.11.01. 11:49:11 / # 131297 |
|
Na erre mondom, hogy sötétség!
Előzmény: #131291 Rita 2013.10.31. 22:02:03 |
vmiki | 2013.11.01. 11:40:24 / # 131296 |
|
Amennyiben Te egy lógóhoz csatlakozol, önként, (nem kötelező) úgy azonosulnod kell a cég imázsával. Ha a kiataposott ösvény előnyeit élvezni akarod, amit előtted sok száz kolléga izzadt ki, több év munkákjával, úgy pláne.
Szolgáltatást vettél, amit a saját döntésed eredményezett, mikor szerződést kötöttél. Azt a szándéknyilatkozatot tetted, hogy megtéríted az ellenértéket azért, amit a partnered nyújt részedre. Ha nem tetszik, szerződést lehet bontani. Bármikor.
Ha csak kívülről bírálsz, az egy másik dolog.
.....
Előzmény: #131291 Rita 2013.10.31. 22:02:03 |
vmiki | 2013.11.01. 11:14:32 / # 131239 |
|
Régi Górém! Akik soha nem látták a másik oldalról e világot, hiábavaló a meggyőzés! Lyukas garast sem ér, semmint veszett fejsze nyele!
|
P. Boborján | 2013.11.01. 09:16:11 / # 131295 |
|
Igazad van!
Végre egy tiszta hang...
Előzmény: #131294 fáradtolaj 2013.11.01. 08:17:37 |
fáradtolaj | 2013.11.01. 08:17:37 / # 131294 |
|
Előzmény: #131290 góré001 2013.10.31. 21:23:28 |