Felhasználó hozzászólásai
Téma: Kik és hogyan akarnak kibújni a Fővárosi Taxirendelet tarfaszabályozása alól... feljelentő topic!
Hozzáadva: 2013.12.07 14:55
Ebben a városban simán megtehetik, az egyen sárga szín miatt bátran ülnek be melléjük az utasok.
Komáromi és csapata meg úgyis csak azokat csesztetgeti, akik a befizetett drosztdíjakból fenntartják a gittegyletüket.
Sajnos ez a nagy magyar valóság!
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2013.12.07 13:38
Ez inkább a halk címkiadás hozadéka, mintsem a rögzített áré.
Így a Csabikád is bármilyen világtalanokat ráültethet a zafíráira biztos meg tudják majd termelni neki a havi leadót.
Gondolom a szuper címkiadó szoftvere is úgy lesz idomítva, hogy első sorban a saját autókat preferálja majd.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2013.12.03 12:43
Ezek szerint szent a béke?
Újra egyesülhet az eredetien kékfehéren hagyományos, és az rt5 holdingbudapest rádiotaxi?
Évek óta várjuk már ezt a pillanatot, hogy a dinasztia újra egyben legyen, és város legjobbjainak fizethessünk az általuk nyújtott kimagaslóan magas színvonalú szolgáltatásért.
Azon filózgatok, vajon mi lesz az új márkanév, a rádio nekem kicsit elcsépeltnek tűnik, lehetne mondjuk budataxi, azt már úgy is régen hallottuk.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.12.01 13:51
Hogy jön ehhez a TGFSZ?
Ha jól emlékszem a cikk megjelenése előtt 4 nappal alakultak újjá.
Az általad belinkelt történet legalább 5-6 éve indult, mikor a Horváth család szétcincálta a Rádio taxit. Ekkor a szervezet épp a legmélyebb álmát aludta valahol a Bakucz fiókjában.
Téma: Bbetyár rejtvényei
Hozzáadva: 2013.11.15 12:16
Talán az Országbíró a Jász utca felől.
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.11.14 12:08
Nem az bassza a csőröm, hogy nem fizetsz a fuvarszervezésért, ez tényleg magánügy - kifizetjük helyetted is.
Nekem inkább az fáj, hogy egy ilyen előny birtokában akarod elhitetni a tagdíjfizetőkkel, hogy nekik mi a jó.
Milyen alapon írod le ide, hogy a többség szemszögéből nézed a dolgokat?
Úgy gondolom Pólyáék nem a két szép szemedért, vagy az általad nyújtott kimagasló színvonalú szolgáltatásért hagynak havi 60-70 ezret a zsebedben, valamit csak elvárnak cserébe. Mi mást kaphatnának egy főszerkesztőtől mint hogy a saját lapján keresztül médiatámogatást nyújtson nekik. Máskor is tapasztalhattunk már hasonlókat ezen oldalakat olvasván.
Pusztán ezért merült fel bennem a gyanú, de lehet hogy ez is csak egy összeesküvés elmélet a részemről-nem hiányzik, hogy megcáfold.
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.11.13 14:00
Az egész szakma szemszögéből!?
Maximum 20% lehet, akinek a szemszögéből nézel, azok, akik eddig is csak a fuvarkufárok ügyeskedéseinek köszönhetően tudtak bekerülni, és bent maradni a szakmába.
Pár hónapja még te is egyetértettél azzal, hogy egy ilyen rendszer csak a létszám szabályozásával együtt lehet kedvező a taxis számára.
Szerintem te csak a saját tagdíjmentességedet tartod fontosnak, ezért akarod mindenkivel megetetni, hogy órákat állni két fuvar között az teljesen normális dolog.
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.11.13 13:43
Hétvégén sok a megrendelés, nem fér bele, hogy a taxik a GPS rendszer pontatlansága (20m!) miatt felesleges köröket fussanak a városban.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.11.04 23:07
Az lenne a legemberibb, ha a hatalom nem kényszerítene rá minden taxist.
Így a konzervatív kollégáknak megmaradhatna a nyomkodás lehetősége, amíg az infománok tökélyre fejlesztik a rendszert.
Biztos lenne fuvarközvetítő, aki nem akarná teljes mértékben használni, mondjuk csak az eddig is soros címeit osztaná így ki, ezáltal mindkét tábor megtalálhatná a számítását akár egy cégen belül.
Szerintem ahhoz, hogy a szoftver elég intelligens legyen, és az időben legközelebbit tudja küldeni évekig kellene tesztelni,és fejlesztgetni.
És akkor még mindig itt vannak a GPS rendszer pontatlanságából adódó problémák -a gyorsforgalmin nem tolhat rád egy Igló utcát- erre jelenthetne megoldást a bejelentkezős verzió.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.11.01 13:41
A rendszer legnagyobb hibája, hogy képtelen pontosan meghatározni a poziciódat, nem tudja, hogy a gyorsforgalmin mész, vagy mellette, nem tudja a körút melyik oldalán állsz, nem látja, hogy alul, vagy felül mész a rakparton, és hogy merre vagy arccal a Deák téren, vagy a BAH csomóponton.
Folyamatosan dobálgat a körzetek között, képtelen tartani a sort.
Szerintem maximum az eddig is üzemelő címkiadó drosztok leváltására lehet alkalmas.