Név
Becenév WinstonWolf
Honlap hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.10.20 01:06

Ez a kérdés még számomra is nyitott. Amennyiben csak rendelkezni kéne vele akkor egy csapaton belül akár mindkét fél jóllakhatna, ha az eddigi drosztok mintájára csak mondjuk a fél város halkulna el. Ezzel a megoldással a népvándorlás is elkerülhető lenne. Ha meg kötelező akkor marad az oroszrulett.
Nálunk még csak most jön a csendes, ha beindul valószínűleg nem leszek ilyen vidám!

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.10.19 20:12

Nálunk még csak teszt üzem megy, de nagyon félek a folytatástól. Nekem a húszperc-óra állás két fuvar között nagyon soknak tűnik. Mivel én kizárólag ebből élek nem hiszem hogy ilyen kihasználtság mellett össze tudom szedni a családnakvalót. Nem értem miért lett ez kötelező, ha meghagyták volna opciónak mindenki kiválaszthatná a számára kedvezőbb módszerrel dolgozó fuvarközvetítőt.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2013.10.17 13:19

Ez is csak arra volt jó, hogy önmagadat futtasd! A taxisok akkor, és most sem kíváncsiak a mások által kifejlesztett, és jó pénzért eladni kívánt szuper biztonsági rendszerekre! Ha valakinek mégis szüksége lenne rá az bármikor beszerezheti magának, nem kell ezt kormányzati szinten kötelezővé tetetni!

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.10.06 01:03

A taxis is tehet róla, ugyanúgy, mint a szotyicégek felemelkedéséről. Ezekre a problémákra csak a létszámszabályozás jelenthetne megoldást.

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.10.06 00:19

?

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.10.06 00:18

A fuvarkufároknak nincsenek autón ülő alkalmazottjaik. Vannak viszont hozzájuk szorosan kapcsolódó autókiadó "cégek" akik könnyebben be tudják vállalni az adóelkerülést. A cél mindkettőjüknél ugyanaz: minél több pénzt beszedni a taxistól (persze ezt is az utas fizeti). Leginkább ezt a célt szolgálja az újonnan bevezetni kívánt rendszer.
Hasonlókat tapasztalok én is, de ne feledd szeptemberben mindig megindul a bolt. Ha viszont néha be kell állnom a tutiba nem férek el a szotyicégek autóitól. Minden harmadik utasom úgy ül be, hogy eddig más számot hívott, de ha már egy áron van inkább az eddig is a minőségre törekedő szolgáltatót választja. Sok olyan kuncsaft is volt aki remegve ült be a városban, mennyi lesz az összeg a fuvar végén, aztán elégedetten szállt ki, látván az eddig megszokottnál csak pár száz forinttal kellett többet fizetnie. Szerintem a hosszú fuvarok (pl.:reptér-Békásmegyer, Hidegkút) egy kicsit drágák lettek, én a magam részéről támogatnám a sávosan degresszív tarifarendszer bevezetését. Azért az érdekelne mennyivel csökken az össz fuvarok száma mondjuk tavaly novemberhez képest.
Egyre gyakrabban találkozok a belváros utcáin szabad taxi felirattal ellátott autókkal. Sárga rendszám, szabadjelző van rajtuk, bkk minősítéssel nem rendelkeznek. A múltkor az egyik épp az Operaháznál vett fel utast, tudtommal ez törvénybe ütközik. Tud esetleg valaki bővebbet róluk?

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.10.05 23:10

A mi Endrénkre ezekben a kérdésekben is leginkább a Csalogány utcai fuvallatok hatnak. Erre a térinformatikai baromságra leginkább a főtakonynak van szüksége, az általuk használt rendszer nemcsak kiosztja a címeket, hanem oda is navigálja a "taxist". Így a Budapestet kevésbé ismerő gépkocsivezetők már nemcsak a reptérről tudnak érvényesülni, hanem a városból is hozzá tudnak tenni a leadóhoz. Ha meg a taxis a száját jártatná bármikor pótolhatóvá válik, a munkaerő központok tartalékai kimeríthetetlenek.