Felhasználó hozzászólásai
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.20 01:06
Ez a kérdés még számomra is nyitott.
Amennyiben csak rendelkezni kéne vele akkor egy csapaton belül akár mindkét fél jóllakhatna, ha az eddigi drosztok mintájára csak mondjuk a fél város halkulna el.
Ezzel a megoldással a népvándorlás is elkerülhető lenne.
Ha meg kötelező akkor marad az oroszrulett.
Téma: Mennyit változott a napi bevételed, kilométered, gurulód Szeptember 1. óta??
Hozzáadva: 2013.10.19 20:17
Nálunk még csak most jön a csendes, ha beindul valószínűleg nem leszek ilyen vidám!
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.19 20:12
Nálunk még csak teszt üzem megy, de nagyon félek a folytatástól.
Nekem a húszperc-óra állás két fuvar között nagyon soknak tűnik. Mivel én kizárólag ebből élek nem hiszem hogy ilyen kihasználtság mellett össze tudom szedni a családnakvalót.
Nem értem miért lett ez kötelező, ha meghagyták volna opciónak mindenki kiválaszthatná a számára kedvezőbb módszerrel dolgozó fuvarközvetítőt.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2013.10.17 13:19
Ez is csak arra volt jó, hogy önmagadat futtasd!
A taxisok akkor, és most sem kíváncsiak a mások által kifejlesztett, és jó pénzért eladni kívánt szuper biztonsági rendszerekre!
Ha valakinek mégis szüksége lenne rá az bármikor beszerezheti magának, nem kell ezt kormányzati szinten kötelezővé tetetni!
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.06 01:03
A taxis is tehet róla, ugyanúgy, mint a szotyicégek felemelkedéséről.
Ezekre a problémákra csak a létszámszabályozás jelenthetne megoldást.
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.06 00:19
?
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.06 00:18
A fuvarkufároknak nincsenek autón ülő alkalmazottjaik. Vannak viszont hozzájuk szorosan kapcsolódó autókiadó "cégek" akik könnyebben be tudják vállalni az adóelkerülést.
A cél mindkettőjüknél ugyanaz: minél több pénzt beszedni a taxistól (persze ezt is az utas fizeti).
Leginkább ezt a célt szolgálja az újonnan bevezetni kívánt rendszer.
Téma: Mennyit változott a napi bevételed, kilométered, gurulód Szeptember 1. óta??
Hozzáadva: 2013.10.06 00:02
Hasonlókat tapasztalok én is, de ne feledd szeptemberben mindig megindul a bolt.
Ha viszont néha be kell állnom a tutiba nem férek el a szotyicégek autóitól.
Minden harmadik utasom úgy ül be, hogy eddig más számot hívott, de ha már egy áron van inkább az eddig is a minőségre törekedő szolgáltatót választja.
Sok olyan kuncsaft is volt aki remegve ült be a városban, mennyi lesz az összeg a fuvar végén, aztán elégedetten szállt ki, látván az eddig megszokottnál csak pár száz forinttal kellett többet fizetnie.
Szerintem a hosszú fuvarok (pl.:reptér-Békásmegyer, Hidegkút) egy kicsit drágák lettek, én a magam részéről támogatnám a sávosan degresszív tarifarendszer bevezetését.
Azért az érdekelne mennyivel csökken az össz fuvarok száma mondjuk tavaly novemberhez képest.
Téma: Kik és hogyan akarnak kibújni a Fővárosi Taxirendelet tarfaszabályozása alól... feljelentő topic!
Hozzáadva: 2013.10.05 23:28
Egyre gyakrabban találkozok a belváros utcáin szabad taxi felirattal ellátott autókkal.
Sárga rendszám, szabadjelző van rajtuk, bkk minősítéssel nem rendelkeznek.
A múltkor az egyik épp az Operaháznál vett fel utast, tudtommal ez törvénybe ütközik.
Tud esetleg valaki bővebbet róluk?
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.05 23:10
A mi Endrénkre ezekben a kérdésekben is leginkább a Csalogány utcai fuvallatok hatnak.
Erre a térinformatikai baromságra leginkább a főtakonynak van szüksége, az általuk használt rendszer nemcsak kiosztja a címeket, hanem oda is navigálja a "taxist".
Így a Budapestet kevésbé ismerő gépkocsivezetők már nemcsak a reptérről tudnak érvényesülni, hanem a városból is hozzá tudnak tenni a leadóhoz.
Ha meg a taxis a száját jártatná bármikor pótolhatóvá válik, a munkaerő központok tartalékai kimeríthetetlenek.